Serieus?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
M'n nieuwe versierraad
Neequote:
Fjew....quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Ik hou wel van tattoos, maar niet van teksten
Gneh! Ik ben juist dol op teksten, maar niet op tattoosquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Ik hou wel van tattoos, maar niet van teksten
Dat wou ik ook ooit! Belangrijke zinnen/stukjes songteksten voor mij op m'n muurquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gneh! Ik ben juist dol op teksten, maar niet op tattoos
Mijn hele muren komen er vol mee is mijn voornemen
Wat doe je allemaal in die tijd dan?!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef Andromache het volgende:
het verbaast mij hier hoe kort mensen bezig zijn met koken, afwassen e.d. ik ben altijd minimaal twee uur bezig... dat wordt nog wat, leefritme op je date afstemmen... o nee, mijn date ging voor mij koken immers
Koken is 20 minuten, het eten 5 minuten (tsja in je eentje geniet je er toch anders van, het is dat het moet, etenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef Andromache het volgende:
het verbaast mij hier hoe kort mensen bezig zijn met koken, afwassen e.d. ik ben altijd minimaal twee uur bezig... dat wordt nog wat, leefritme op je date afstemmen... o nee, mijn date ging voor mij koken immers
2 uur is het hele huis schoon, het eten gekookt en het lampje in de badkamer vervangen. En de hond uitgelaten. Dus mijn toekomstige dates zal toch kennis van tijdmanagement moeten hebben want heb altijd haastquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef Andromache het volgende:
ik ben al twintig minuten bezig met snijden, dan koken, dan nog een beetje kruiden, en voor je het weet ben je een uur verder. dan eten. ik doe dat liever wat rustig aan, afwasje van een kwartiertje, hoppa. twee uur.quote:
Zonde van mn tijd, als ik een uur bezig ben met het totaal van koken, eten en afwassen is het veel. Ik heb ook nog een leven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik ben al twintig minuten bezig met snijden, dan koken, dan nog een beetje kruiden, en voor je het weet ben je een uur verder. dan eten. ik doe dat liever wat rustig aan, afwasje van een kwartiertje, hoppa. twee uur.
ik wil best uitgebreid koken, maar in m'n eentje geniet ik er gewoon minder vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik ben al twintig minuten bezig met snijden, dan koken, dan nog een beetje kruiden, en voor je het weet ben je een uur verder. dan eten. ik doe dat liever wat rustig aan, afwasje van een kwartiertje, hoppa. twee uur.
25min rijden max hierquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou het bij PaiQ toch ook wel relaxed vinden als je een paar harde nee's kon instellen en dat je die dan niet in de speeddate-aanboddingussen voorbij zou zien komen.
Voor mij is afstand op dit moment redelijk relevant... Ik merk dat ik bij alles verder dan een half uur al de kracht er niet meer voor heb
Voetbal...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef Yuki het volgende:
Soms (of nou ja, vrij regelmatig) heb ik spijt van oneliners.
Op de vraag: "en hoe is het met jou?" kreeg ik het volgende antwoord:
"ja gaat kekker
zo doez en dan voetballll"
Ik had al genoeg moeten weten bij "hahahaha JAJAJAJA" als reactie op de oneliner
Wat in ieder geval niet de waarheid bleek te zijn was de date van afgelopen zaterdag. De alarmlichten op oranje-dame die in de herkansing ging. Op zich een toffe date gehad wel, daar niet van. Dag erna wederom een hoop gezeik.quote:
Dat kan je wel missen als kiespijn jaquote:Op woensdag 24 april 2013 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waarom ik nog zo laat online was op zondagmorgen etcEn ontzettend bemoeizuchtig richting mijn hele doen en laten. Dat werd een beetje bloedirritant, dus werd ik ook wat minder aardig ten langen leste. Krijg ik een telefoontje waar ze in tranen uitbarst en spijt dat ze zo tegen me doet en meer van dat gelul.
Klinkt als een borderliner.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:23 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat kan je wel missen als kiespijn ja![]()
![]()
Is ze 13 ofzo?
Mooi crap! Wel verstandig...quote:Op woensdag 24 april 2013 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat in ieder geval niet de waarheid bleek te zijn was de date van afgelopen zaterdag. De alarmlichten op oranje-dame die in de herkansing ging. Op zich een toffe date gehad wel, daar niet van. Dag erna wederom een hoop gezeik.
Waarom ik nog zo laat online was op zondagmorgen etcEn ontzettend bemoeizuchtig richting mijn hele doen en laten. Dat werd een beetje bloedirritant, dus werd ik ook wat minder aardig ten langen leste. Krijg ik een telefoontje waar ze in tranen uitbarst en spijt dat ze zo tegen me doet en meer van dat gelul.
Vermoeiend. En dus maar definitief een dikke streep doorheen getrokken.
Erger nog. Een paar jaar ouder dan mijquote:Op woensdag 24 april 2013 00:23 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat kan je wel missen als kiespijn ja![]()
![]()
Is ze 13 ofzo?
Precies! Ze zegt zelf dat ze HSP heeft, en - surprise, surprise, - dat is exact wat mijn ex claimde te hebben. Twee jaar later constateerden ze er borderline bij. Op dat moment had ik er de ballen verstand van trouwens, maar het leven is een harde leerschoolquote:
Jah. For once.quote:
* DancingPhoebe gniffeltquote:
Heeft ze echt niet in een onbewaakt moment jouw telefoon in handen gehad :-Pquote:Op woensdag 24 april 2013 00:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Precies! Ze zegt zelf dat ze HSP heeft, en - surprise, surprise, - dat is exact wat mijn ex claimde te hebben. Twee jaar later constateerden ze er borderline bij. Op dat moment had ik er de ballen verstand van trouwens, maar het leven is een harde leerschool
[..]
Jah. For once.
Klopt, maar dat zegt nog niet dat zij dat ook vond ;-).quote:Op woensdag 24 april 2013 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al staat zijn telefoon vol met berichtjes van sletjahs en hoeren en de vrouw van zijn dromen... Feit is dat zij er na anderhalve date geen reet mee te maken heeft
Tekst/spreuken/mooie woorden liefhebster hierquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wou ik ook ooit! Belangrijke zinnen/stukjes songteksten voor mij op m'n muur![]()
Dat doe ik misschien ooit nog wel in m'n muziekkamer
Maar voor tattoos vind ik het niks
Het zal je verbazen hoe snel die vrouwen van jouw business hun business weten te maken.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al staat zijn telefoon vol met berichtjes van sletjahs en hoeren en de vrouw van zijn dromen... Feit is dat zij er na anderhalve date geen reet mee te maken heeft
zou niets voor mij zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe snel die vrouwen van jouw business hun business weten te maken.
Eerste date, anders had ik wel in overleg een nieuwe datum geprikt i.p.v. alvast een nieuwe datum voor te stellen (rekening houdend met zijn vrije dag n.b.). Hij reageerde ok, maar vond wel dat ik "iets goed te maken heb", dat ik daar een week heb om over na te denken en zegt dan van zichzelf dat dat een gemene opmerking is van hem...Vooral dat laatste een beetje jammer, want dat hoor ík te zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Hard hoor, typische vrouwenreactie als ik dat mag zeggen. Misschien wil hij haar wel heel graag weer zien en sputtert hij daarom tegen. Zou ik ook doen als het meteen een week uitgesteld wordt.
Of was dit pas een eerste of 2e date? Ik volg het allemaal niet zo erg mee.
Maar wij weten ook alles beter Mystik! Zonder onze inmenging zouden jullie verloren zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe snel die vrouwen van jouw business hun business weten te maken.
Ach, niet zo overanalyseren, dat moet je aan anderen overlaten. Hij weet toch ook niet wat voor vlees hij in de kuip heeft en wil je niet afschrikken en doet daarom zo voorzichtig.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:05 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Eerste date, anders had ik wel in overleg een nieuwe datum geprikt i.p.v. alvast een nieuwe datum voor te stellen (rekening houdend met zijn vrije dag n.b.). Hij reageerde ok, maar vond wel dat ik "iets goed te maken heb", dat ik daar een week heb om over na te denken en zegt dan van zichzelf dat dat een gemene opmerking is van hem...Vooral dat laatste een beetje jammer, want dat hoor ík te zeggen. Blijkbaar is de normale en ongetwijfeld veel leukere versie van mezelf (die ik vandaag geloof ik niet echt in me heb) niet genoeg
, maar goed, ik ben ook niet de beroerdste en bedenk wel iets.
quote:normale en ongetwijfeld veel leukere versie van mezelf
Dan ik!quote:
Nah, kán niet. Maar het blijft retevaag.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:00 schreef Chawi het volgende:
[..]
Heeft ze echt niet in een onbewaakt moment jouw telefoon in handen gehad :-P
Droom rustig verder.....quote:Op woensdag 24 april 2013 09:06 schreef Chawi het volgende:
[..]
Maar wij weten ook alles beter Mystik! Zonder onze inmenging zouden jullie verloren zijn.
Als jullie nou eens zouden luisteren, veranderen en ons aanbidden zou het leven zoveel mooier zijn.
Haha, laat dat nou net mijn specialiteit zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 09:10 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ach, niet zo overanalyseren, dat moet je aan anderen overlaten. Hij weet toch ook niet wat voor vlees hij in de kuip heeft en wil je niet afschrikken en doet daarom zo voorzichtig.
Niets bedenken maar gewoon daten, als hij er op terug komt kan je afhankelijk van hoe gezellig je de date vind ter plekke iets bedenken of het gewoon afschuiven op de
[..]
Elke keer dat je zegt dat je twijfels hebt over hem worden die alleen maar groter. Denk er gewoon niet meer zo veel over en ga gewoon een drankje doen volgende week. Daarna mag je weer gaan denken wat je nou van hem vindt.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Haha, laat dat nou net mijn specialiteit zijn![]()
Nee hoor, vind reacties altijd wel wat zeggen, dus is stukje beeldvorming voor mij over wat voor type persoon dit is, maar was ook niet echt van plan om er een week over na te denken (had/heb nl. al twijfels over hém, maar dat staat los hiervan)
Datingbureau Schade & Schande. Ik zie kansenquote:Op woensdag 24 april 2013 09:06 schreef Chawi het volgende:
[..]
Maar wij weten ook alles beter Mystik! Zonder onze inmenging zouden jullie verloren zijn.
Als jullie nou eens zouden luisteren, veranderen en ons aanbidden zou het leven zoveel mooier zijn.
Ik heb 712 exxen op facebook. Dat is juist mooi om te zien. Allemaal aan de kids, totaal uitgezakt en futloos. Heerlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:57 schreef Sannne het volgende:
Dat je dan je ex uit je puberteit op Badoo langs ziet komen in de spotlight. Brrr..
Een van de match voorstellen die ik ooit ergens kreeg was m'n ex waar ik zes jaar mee heb samengewoond. We hebben er samen nog even goed om gelachenquote:Op woensdag 24 april 2013 09:57 schreef Sannne het volgende:
Dat je dan je ex uit je puberteit op Badoo langs ziet komen in de spotlight. Brrr..
En weg vertrouwen in het match systeemquote:Op woensdag 24 april 2013 09:59 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Een van de match voorstellen die ik ooit ergens kreeg was m'n ex waar ik zes jaar mee heb samengewoond. We hebben er samen nog even goed om gelachen
Vaak is het ook zo dat je denkt iets te willen.. maar dat de praktijk nog wel eens anders kan zijn. Dus in hoeverre kan je sowieso uitgaan van je eigen wensen/eisenlijstje .quote:Op woensdag 24 april 2013 10:04 schreef Clicks_nl het volgende:
Dan is het anders.
Ondanks dat het niet werkte heb ik toch een boel goede herinneringen aan die jaren. En vond het eigenlijk ook wel een duidelijke aanwijzing dat al die match systemen toch vrij oppervlakkig zijn en geen rekening kunnen houden met die persoonlijke nuances.
Want als je inderdaad alle wensen en eisen van m'n ex en mij op een rijtje zet zouden we een mooie match moeten zijn. Helaas was de praktjik iets anders
Dat is ook logisch, lexa of paiq maakt niet bepaald gebruik met super-geavanceerde computertechnologie van de NASA ofzo. En zelfs die technologie kan zelfs nog niet vantevoren zeggen of je een klik hebt met iemand of niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:04 schreef Clicks_nl het volgende:
En vond het eigenlijk ook wel een duidelijke aanwijzing dat al die match systemen toch vrij oppervlakkig zijn en geen rekening kunnen houden met die persoonlijke nuances.
Want als je inderdaad alle wensen en eisen van m'n ex en mij op een rijtje zet zouden we een mooie match moeten zijn. Helaas was de praktjik iets anders
Ik vind het juist een aanleiding om te zeggen dat het match systeem goed werkt, je wordt aan iemand gekoppeld waarmee je 6 jaar lang een relatie hebt gehad. Je kan dan nu wel terugkijken en zeggen dat het een oppervlakkig systeem is maar iemand waarmee je zo lang samen mee bent is wel een goede match voor jou geweest.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:04 schreef Clicks_nl het volgende:
Dan is het anders.
Ondanks dat het niet werkte heb ik toch een boel goede herinneringen aan die jaren. En vond het eigenlijk ook wel een duidelijke aanwijzing dat al die match systemen toch vrij oppervlakkig zijn en geen rekening kunnen houden met die persoonlijke nuances.
ik heb meer klik met mn speeddates van Paiq dan met mn matchesquote:Op woensdag 24 april 2013 10:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is ook logisch, lexa of paiq maakt niet bepaald gebruik met super-geavanceerde computertechnologie van de NASA ofzo. En zelfs die technologie kan zelfs nog niet vantevoren zeggen of je een klik hebt met iemand of niet.
En dat is juist ook leuk, want dat maakt het leven een beetje spannend.
De druk bij matches ligt een stuk hoger als 1 van beide wanhopig is, dan gaat het vaker mis. Speeddates zijn luchtiger en dus meer zichzelf en niet zo moeilijk meteen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb meer klik met mn speeddates van Paiq dan met mn matches
Ik ook, maar dat komt omdat je met een speeddate 'in de startblokken' zit. Dan hoor je PLING, je ramt op die knop en denkt: kom maar kom maar kom maarrrrrrrrrrrrrrr! *woopwoop*quote:Op woensdag 24 april 2013 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ook. maar dat zijn dan ook vaak de mensen die het leuk vinden om even te kletsen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
de speeddates komen wel overeen met t matchprofielquote:Op woensdag 24 april 2013 10:12 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
De druk bij matches ligt een stuk hoger als 1 van beide wanhopig is, dan gaat het vaker mis. Speeddates zijn luchtiger en dus meer zichzelf en niet zo moeilijk meteen.
Of je moet je matchprofiel eens in overweging nemen.
Truequote:Op woensdag 24 april 2013 09:57 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Elke keer dat je zegt dat je twijfels hebt over hem worden die alleen maar groter. Denk er gewoon niet meer zo veel over en ga gewoon een drankje doen volgende week. Daarna mag je weer gaan denken wat je nou van hem vindt.
Uiteraard. ik ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:53 schreef Chawi het volgende:
Waarom is het of, Kreator. Alles, we willen allés!
quote:Op woensdag 24 april 2013 09:59 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Een van de match voorstellen die ik ooit ergens kreeg was m'n ex waar ik zes jaar mee heb samengewoond. We hebben er samen nog even goed om gelachen
Dat verschilt per vrouwquote:Op woensdag 24 april 2013 10:49 schreef Kreator het volgende:
Ik heb het boek niet gelezen... maar als iemand zegt 'ik zou wel een mr grey tegen willen komen...' bedoelt ze dan een rijke vent met een grote pé-nis, of een dominante heer in de bdsm sfeer? Ik weet niet waar de nadruk op ligt in het boek en de wiki is maar kort..
Ik heb ook niet gezegd dat het systeem niet goed is. Wat ik bedoel is dat we op papier goed bij elkaar passen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:10 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ik vind het juist een aanleiding om te zeggen dat het match systeem goed werkt, je wordt aan iemand gekoppeld waarmee je 6 jaar lang een relatie hebt gehad. Je kan dan nu wel terugkijken en zeggen dat het een oppervlakkig systeem is maar iemand waarmee je zo lang samen mee bent is wel een goede match voor jou geweest.
Je kan niet verwachten dat er een systeem bestaat dat alleen voor levenslange relaties zorgt. Het is alleen theoretisch, hoe het in de praktijk uitpakt hebt je voor de helft zelf in de hand.
Als die systemen met persoonlijke nuances beter om zouden moeten gaan zou er maximaal 1 match per maand(en) uit kunnen rollen, want hoe vaak klikt het nou beter dan met iemand waar je 6 jaar samen bent geweest? En dat is natuurlijk ook niet effectief, je moet ook niet perfecte relaties een kans durven geven.
De druk? Ervaar je druk ja??quote:Op woensdag 24 april 2013 10:12 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
De druk bij matches ligt een stuk hoger als 1 van beide wanhopig is, dan gaat het vaker mis. Speeddates zijn luchtiger en dus meer zichzelf en niet zo moeilijk meteen.
Of je moet je matchprofiel eens in overweging nemen.
dat heb ik dan weer met die battlesquote:Op woensdag 24 april 2013 11:28 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou eerder 'druk' voelen bij speeddates (als hij druk bedoelt alsin of ze bij elkaar passen ofzo) .. aangezien diegene op dat moment dus op zoek is.
Die matches gaan automatisch, en heb je weinig over te zeggen.
Bij mij is het dan 9/10 keer een reislustige type in combinatie met vrijwilligerswerk in Afrika.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:34 schreef Ynske het volgende:
SpeedDate: zeldzaam karakter?
zou je jezelf dan heel apart vinden of ben je contact gestoord?
Ligt er natuurlijk aan wat je maakt. Als ik het simpel doe dan is het kipfilet bakken, paprika & broccoli snijden, champignons bakken en evt. quinoa erbij en binnen 15 minuten klaar. Maar als je een voorgerecht maakt en daarna nog cannelloni gaat maken ben je langer bezig ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Je moet krabben waar het kriebelt, dus gewoon doen als de situatie zich voordoetquote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef habitue het volgende:
Wilde eigenlijk hele poos niet daten. Maar werd net aangesproken door prachtvrouw![]()
Dan gaat het toch wel weer kriebelen....
Ben je al uit je hectische periode dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef habitue het volgende:
Wilde eigenlijk hele poos niet daten. Maar werd net aangesproken door prachtvrouw![]()
Ik wilde eigenlijk nooit meer bukken, maar ik zag net 3 miljard euro op straat liggen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef habitue het volgende:
Ik dacht dat je situatie een relatie of mogelijke relatie niet samen konden gaan? En dat mede die situatie de breuk met je ex heeft betekend?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef habitue het volgende:
Of stiekem lag het vooral aan haar en was het hem toch niet helemaal. Maar met deze nieuwe schone deerne zal het fantastisch wordenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:45 schreef ook_gek het volgende:
Ik dacht dat je situatie een relatie of mogelijke relatie niet samen konden gaan? En dat mede die situatie de breuk met je ex heeft betekend?
Ging heel goed samen totdat het kut ging. En dat had niks met mijn situatie te maken.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik dacht dat je situatie een relatie of mogelijke relatie niet samen konden gaan? En dat mede die situatie de breuk met je ex heeft betekend?
hehequote:Op woensdag 24 april 2013 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nooit meer bukken, maar ik zag net 3 miljard euro op straat liggen.
Begin je toch te twijfelen...
Oh oke, ik had begrepen dat je situatie een relatie niet toe kon laten en daarom gestopt was.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Ging heel goed samen totdat het kut ging. En dat had niks met mijn situatie te maken.
Voel mezelf wel weer prima.
"me speeddate"quote:
Playing hard to get meets periode van de maand. Je had geen kans.quote:
Zo wat does he spiek den?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:40 schreef Ynske het volgende:
ik had net een Do not speek Duts
little bit English
tja euh
zwart ben je altijd zelfquote:
k heb t afgekaptquote:
Zo triest is het blijkbaar gesteld met sommige mensen..quote:Op woensdag 24 april 2013 15:40 schreef Cue_ het volgende:
Iemand zegt"hoi" en dat is gelijk niet enthousiast genoeg?
We hadden btw dezelfde leeftijdquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben ook best weleens positief hoor....
Wat ook altijd om te gillen is. Dan heb je een date over de vloer, jij zit je gassen krampachtig op te houden en op een gegeven moment begeef je je naar de keuken. Waar je denkt dat een bescheiden knetterfestijn dan wel even snel kan tussendoor.quote:
Daarom alle tussendeuren dicht... Tevens extra geluiddemping mocht het toch iets enthousiaster uitpakken dan gepland...quote:Op woensdag 24 april 2013 21:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat ook altijd om te gillen is. Dan heb je een date over de vloer, jij zit je gassen krampachtig op te houden en op een gegeven moment begeef je je naar de keuken. Waar je denkt dat een bescheiden knetterfestijn dan wel even snel kan tussendoor.
*pweep* *pffft* *prrr*
Missie geslaagd. Denk je. En terwijl de odeur zich nog verspreidt staat je date achter je, die je even lekker beet wilde pakken van achteren en een knuffel geven.
Misschien. Maar ik laat echt niet zoveel scheten dat ik ze met moeite op moet houden..quote:
Of je dates duren nooit erg lang.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:55 schreef Sannne het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik laat echt niet zoveel scheten dat ik ze met moeite op moet houden..
Ik heb mn momenten
Haha. Laatste tijd niet idd.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of je dates duren nooit erg lang.
Wacht maar tot ik moet schijten en toevallig een date over de vloer heb. Dan ga ik dus boven (ik ben als een kind zo blij met die tweede wc) en zet alle kranen wagenwijd open.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef Sannne het volgende:
Maar, dan gaan jullie toch gewoon even naar het toilet? Je kan toch het geluid wel blokkeren?
Wat een gesprek..
Ja ok. Dat is wel herkenbaar. Kranen open doe ik trouwens ook bij plassenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik moet schijten en toevallig een date over de vloer heb. Dan ga ik dus boven (ik ben als een kind zo blij met die tweede wc) en zet alle kranen wagenwijd open.
ik poep alleen thuis, te vaak voor gekomen dat de wc verstopt raakt. Geloof mij, je wilt dat echt niet mee maken dat je opeens het water omhoog ziet komenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Plassen kan ik wel. Bouten durf ik echt niet aan. Vooral omdat dat dus gewoon ook echt rustig de slaapkamerrichting op walmt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Trek dan ook gelijk door in plaats van het nog even vrolijk door te laten dampen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Plassen kan ik wel. Bouten durf ik echt niet aan. Vooral omdat dat dus gewoon ook echt rustig de slaapkamerrichting op walmt
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef SilentChaos het volgende:
Oke, wie heeft er wel eens een "dutch oven" gedaan bij een 1 night stand?
Ik moest het googlen. En neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig ook nog nooit overkomen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef SilentChaos het volgende:
Oke, wie heeft er wel eens een "dutch oven" gedaan bij een 1 night stand?
Waarom heet dat DUTCH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook weleens gehad. En zie dan maar in de gauwigheid ergens een ontstopper vandaan te toveren, en met een voet in de pot staand de boel panisch te fixen en weer fluitend de kamer binnen te komen wandelen alsof er geen vuiltje aan de lucht is. Met natte broekspijp.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik poep alleen thuis, te vaak voor gekomen dat de wc verstopt raakt. Geloof mij, je wilt dat echt niet mee maken dat je opeens het water omhoog ziet komen![]()
Op je werk of restaurant is prima, maar bij een date thuis Brrrrr nee hoor nee.
Don't shoot the messengerquote:
Lol je ontstopt met je voet?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ook weleens gehad. En zie dan maar in de gauwigheid ergens een ontstopper vandaan te toveren, en met een voet in de pot staand de boel panisch te fixen en weer fluitend de kamer binnen te komen wandelen alsof er geen vuiltje aan de lucht is. Met natte broekspijp.
ben je gek met je voet no way! Maar met de WC bostel prakken zeg maar. Bijna over je nek gaan natuurlijk. En 20x door trekken met klontjes aan de wc borsten die niet schoon te krijgen is en nat papier haha.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ook weleens gehad. En zie dan maar in de gauwigheid ergens een ontstopper vandaan te toveren, en met een voet in de pot staand de boel panisch te fixen en weer fluitend de kamer binnen te komen wandelen alsof er geen vuiltje aan de lucht is. Met natte broekspijp.
Vaak is er nog wel een mouw aan te passen..quote:
Aaaawquote:Op woensdag 24 april 2013 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben je gek met je voet no way! Maar met de WC bostel prakken zeg maar. Bijna over je nek gaan natuurlijk. En 20x door trekken met klontjes aan de wc borsten die niet schoon te krijgen is en nat papier haha.
Man man man ik dacht dat mijn hart het zal begeven. Wat een stress zegGelukkig sliep ze al diep
wat danquote:Op woensdag 24 april 2013 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vaak is er nog wel een mouw aan te passen..
Oh my lord.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben je gek met je voet no way! Maar met de WC bostel prakken zeg maar. Bijna over je nek gaan natuurlijk. En 20x door trekken met klontjes aan de wc borsten die niet schoon te krijgen is en nat papier haha.
Man man man ik dacht dat mijn hart het zal begeven. Wat een stress zegGelukkig sliep ze al diep
En dan prak je het door het putje heen?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Daarom. Tegenwoordig schijt ik maar gewoon onder de douche.
Gewoon. Afknijpen die hap. En de hele ochtend op 1 bil op je stoel heen en weer wippenquote:
Geen anale seks voor jouquote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gewoon. Afknijpen die hap. En de hele ochtend op 1 bil op je stoel heen en weer wippen
Ach, noem me ouderwets, maar om nou elke casual date zn paling in je achtergrotje te ruste te laten leggen in je achtergrotje, gaat mij sowieso wat te ver.quote:
nou dat denk ik niet, die was straal bezopen en lag lekker te snurkenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
AaaawHet beleefdheidsslaapje
ja nu is het een geweldig verhaal, maar op dat moment dacht ik dat ik dood ging. Heb ook op het punt gestaan gewoon weg te gaan. Maar goed ik kende haar te goed dus doe je dat ook weer niet he.quote:
Ik hoop ZO dat mijn enige Paiq-date écht sliep toen m'n ingewanden over de zeik gingen met verschrikkelijke gasvorming tot gevolg...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
AaaawHet beleefdheidsslaapje
Of hij is gewoon letterlijk flauwgevallenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop ZO dat mijn enige Paiq-date écht sliep toen m'n ingewanden over de zeik gingen met verschrikkelijke gasvorming tot gevolg...
Anders heeft hij dat beleefdheidsslaapje té goed onder de knie en was het héél awkward die nacht
Gassed-outquote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of hij is gewoon letterlijk flauwgevallen
Ook goed. Als hij het maar niet gehoord heeftquote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of hij is gewoon letterlijk flauwgevallen
Zzzzzzzquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop ZO dat mijn enige Paiq-date écht sliep toen m'n ingewanden over de zeik gingen met verschrikkelijke gasvorming tot gevolg...
Anders heeft hij dat beleefdheidsslaapje té goed onder de knie en was het héél awkward die nacht
WAS het maar *pwep*quote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zzzzzzz
Zzzzzz
Zzz... *pwep*
Zzz....
......
.....
Zouzeslapenzouzeslapen??
.......
En DIE LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHT.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb dateestal na een avondje zuipen. Als ik alleen ben valt t niet echt op dat je t doet. Maar als er iemand ligt te pitten hoop e je echt dat ie echt ligt te slapn.
Maar ze zijn dan natuurlijk altijd harder dan normaal
dafuq is deze?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef Ynske het volgende:
K had gewoon geen zin in wa
Ok, als ik Lees gewoon geen zin ok, of is t geen zin in contact, zeg t dan gewoon. Maar hey zo mochten we niet denken
Zou het de alcohol zijn, ja?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb dateestal na een avondje zuipen. Als ik alleen ben valt t niet echt op dat je t doet. Maar als er iemand ligt te pitten hoop e je echt dat ie echt ligt te slapn.
Maar ze zijn dan natuurlijk altijd harder dan normaal
Dat dan weer nietquote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En DIE LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHT.
Verdomd goede weed denk ik.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En DIE LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHT.
Idd, veel minder last vanquote:
ik kreeg een wa waarin een potentiële date zei dat hij geen zin had gehad in wa en daarom niet had gereageerd op een vraag hoe t was een paar dagen geleden.quote:
Dat kan.. heb ik ook wel eens.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kreeg een wa waarin een potentiële date zei dat hij geen zin had gehad in wa en daarom niet had gereageerd op een vraag hoe t was een paar dagen geleden.
Mijn date houdt ook niet van appen...ik ga er voorlopig nog maar vanuit dat het niets te maken heeft met desinteresse naar mij toequote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kreeg een wa waarin een potentiële date zei dat hij geen zin had gehad in wa en daarom niet had gereageerd op een vraag hoe t was een paar dagen geleden.
we hebben een week of 3 heel intensief geappt en nu ineens niet meerquote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Mijn date houdt ook niet van appen...ik ga er voorlopig nog maar vanuit dat het niets te maken heeft met desinteresse naar mij toe
Vaag.. Een ander in het spel?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
we hebben een week of 3 heel intensief geappt en nu ineens niet meer
Wij appen pas na onze eerste date, maar meestal niet vaker dan eens per dag of eens per twee dagen. Anders dan ik gewend ben, maar omdat ze wel enthousiast is over onze komende date, zoek ik er voorlopig nog niks achterquote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Na zo'n tijd zou ik er ook wel beetje klaar mee zijn. Het nieuwe spannende is er vanaf en dan ben j ewel effe klaar met dat hele appen lijkt me.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar ga ik maar van uit. Qua afspreken ligt de bal nu ook bij hem. Hij zit met een agenda.quote:
Eens!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:54 schreef Sannne het volgende:
Dat vind ik zo leuk, dat je vooraf aan je date al constant aan het appen bent
Te veel is killingquote:Op woensdag 24 april 2013 22:54 schreef Sannne het volgende:
Vooral leuk dat je merkt dat de ander enthousiast en geinteresseerd is. Dacht bijna dat het niet meer bestond...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:54 schreef Sannne het volgende:
Ja precies!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eens!
Ik mis dat! Gewoon weer eens full-blown enthousiasme. Vanaf het begin.
Niet eens de verwachtingen.. maar ook gewoon dat het te lang duurt. Zeker als je nog nie echt gedate hebt. Het verveelt op een gegeven moment toch wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef Sannne het volgende:
[..]
Misschien wel, dan zijn de verwachtingen meteen wel hoog.. Maar toch, leuk is het wel
Mja ik weet niet, dat ligt dan niet aan het appen. Dat ligt dan aan het feit dat de match irl toch minder blijkt te zijn...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef Sannne het volgende:
[..]
Misschien wel, dan zijn de verwachtingen meteen wel hoog.. Maar toch, leuk is het wel
Of je bewaard de gesprekken tot de date zelf en appt daardoor minder.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:00 schreef Sannne het volgende:
Ja, weken intensief appen is idd te lang.. Maar de dagen voor de date toch wel?
+1quote:Op woensdag 24 april 2013 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eens!
Ik mis dat! Gewoon weer eens full-blown enthousiasme. Vanaf het begin.
Omg.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef Kreator het volgende:
Nou, ik heb het. En ik ben er blij mee..
En ze heb dikke memme. (Geen pics.. )
Pfew!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grapje, sannuhtjuh.. Natuurlijk zijn er wel pics.
dit snap ik nooit he, er is toch meer dan genoeg gesprekstof? Als je al moet inhouden op wa omdat je anders geen gesprekstof hebt blijf ik raar vinden.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of je bewaard de gesprekken tot de date zelf en appt daardoor minder.
Ja, en juist door de gesprekken op whatsapp ken je elkaar al een beetje en heb je dus ook veel meer openingen voor leuke gespreksonderwerpen..quote:Op woensdag 24 april 2013 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dit snap ik nooit he, er is toch meer dan genoeg gesprekstof? Als je al moet inhouden op wa omdat je anders geen gesprekstof hebt blijf ik raar vinden.
Ik heb hele gesprekken via whatsapp en via de tel en dan nog meer dan genoeg gesprekstof voor een date goed te vullen. Echt nog nooit problemen mee gehad.
Ik wist dat deze opmerking ging komenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dit snap ik nooit he, er is toch meer dan genoeg gesprekstof? Als je al moet inhouden op wa omdat je anders geen gesprekstof hebt blijf ik raar vinden.
Ik heb hele gesprekken via whatsapp en via de tel en dan nog meer dan genoeg gesprekstof voor een date goed te vullen. Echt nog nooit problemen mee gehad.
Dan neuk je de ongemakkelijke stiltes weg. En na 6maanden kijk je GTST.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:14 schreef ook_gek het volgende:
ik lees wel eens dat mensen zich inhouden op wa omdat ze anders geen gesprekstof hebben voor de date. Dan vraag ik me af wat ze dan op date 2 of 3 gaan besprekenZijn ze dan op of leeg.
Stel het klinkt en we zijn 2 maanden verder. Zitten ze elkaar dan dood te kijken op de bank zonder wat te zeggen wegens het opgebruikt hebben van hun gesprekstof tijdens het daten
Wat ik zeg, ik zie het probleem echt niet. En ook niet het "in herhaling vallen" probleem herken ik niet. Ik vertel wat er vandaag gebeurd is, ook als ik morgen een date heb. Je hebt dan alweer nieuwe onderwerpen of je kan wat dieper ingaan op voorgaande onderwerpen.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist dat deze opmerking ging komen
Als ik weet dat ik vrijdag met iemand afspreek vind ik het ook wel leuk om gewoon de alledaagse dingen dan te vertellen, ipv in de herhaling.
Dat er nog genoeg te bespreken is.. natuurlijk. Maar som is het ook gewoon leuk om niet in die dagen ervoor alsnog alles te bespreken
Ik zie/ervaar ook geen probleem hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ik zie het probleem echt niet. En ook niet het "in herhaling vallen" probleem herken ik niet. Ik vertel wat er vandaag gebeurd is, ook als ik morgen een date heb. Je hebt dan alweer nieuwe onderwerpen of je kan wat dieper ingaan op voorgaande onderwerpen.
Zo ervaar ik het tenminste
Dat geloof ik direct!quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:23 schreef SilentChaos het volgende:
Op een gemakkelijke ongemakkelijke stilte moet je gewoon zoenen
Ja. Al die reeeeeeeeeeeeeeeeeegeltjes. Sodemieter op. Als het balletje (hurhur) gat rollen, dan gewoon gaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Head first er in duiken.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct!
Soms zie je hier zulke vreemde dingen voorbij komen. Zo min mogelijk WA contact, zo min mogelijk vertellen. x aantal tijd wachten tot terug reageren enz enz enz.
Ik zal dat echt nooit gaan snappenDoe gewoon normaal, ga het gesprek aan, laat zien dat je het gezellig vind enz enz enz ipv daar een complete theorie op los te laten. Mensen maken het soms zich zelf zoooooooooooooooooooooo moeilijk
![]()
Bovenstaande is gewoon even in het algemeen hoor Cue_
True.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
te fanatiek kan alleen als het niet wederzijds is.
Untruequote:Op woensdag 24 april 2013 23:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
te fanatiek kan alleen als het niet wederzijds is.
bestaat dat echt nog?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja. Al die reeeeeeeeeeeeeeeeeegeltjes. Sodemieter op. Als het balletje (hurhur) gat rollen, dan gewoon gaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Head first er in duiken.
Omdat?quote:
Misschien.quote:
Zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 25 april 2013 08:17 schreef Q. het volgende:
Wees blij dat het niet meer de SMS-tijd is, wel eens een telefoonrekening van 300 euro gehad door wederzijds enthousiasme.
Herkenbaar. het vorodeel daaraan vond ik wel dat je niet kon zien of iemand het gelezen had. Met WA is dat wel eens kut.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien.![]()
Wees blij dat het niet meer de SMS-tijd is, wel eens een telefoonrekening van 300 euro gehad door wederzijds enthousiasme.
Ja, KPN had recordwinsten.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken![]()
Was wel een mooie tijd
"Paniek! Ze is wel online geweest maar heeft niet gereageerd op mn berichtje!quote:Op donderdag 25 april 2013 08:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Herkenbaar. het vorodeel daaraan vond ik wel dat je niet kon zien of iemand het gelezen had. Met WA is dat wel eens kut.
Als vervanger van MSN is het best oke. Cammen doe ik niet aan.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:55 schreef Kreator het volgende:
Al word ik de enige vrijgezel op aarde. Ik weiger skype.
bij skype denk ik meteen aan cammen. ik vond het al vreemd dat je dat wel deed maar WA niet....quote:Op donderdag 25 april 2013 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als vervanger van MSN is het best oke. Cammen doe ik niet aan.
Ik typ liever dan dat ik op m'n telefoon zit te spelenquote:Op donderdag 25 april 2013 08:59 schreef rival het volgende:
bij skype denk ik meteen aan cammen. ik vond het al vreemd dat je dat wel deed maar WA niet....
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:55 schreef Kreator het volgende:
Al word ik de enige vrijgezel op aarde. Ik weiger skype.
ik andersom.... met de telefoon kan ik typen waar ik wil, op de pc moet dat thuis...quote:Op donderdag 25 april 2013 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik typ liever dan dat ik op m'n telefoon zit te spelen
Flashback naar vakantievlam 500 euro rekeningquote:Op donderdag 25 april 2013 08:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien.![]()
Dat is waar. Maar ik ben toch het meest spreekzaam als ik op het werk zitquote:Op donderdag 25 april 2013 09:07 schreef rival het volgende:
ik andersom.... met de telefoon kan ik typen waar ik wil, op de pc moet dat thuis...
Ik ga niet hele avonden achter de pc hangen. Ik weiger. Dat heb ik vroeger al genoeg gedaan. Ik zit liever in de tuin met m'n tablet als tv, biertje en telefoon met chickies.quote:
Op je telefoon kan je ook skypenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga niet hele avonden achter de pc hangen. Ik weiger. Dat heb ik vroeger al genoeg gedaan. Ik zit liever in de tuin met m'n tablet als tv, biertje en telefoon met chickies.
...ik zie dan geen voordeel tov WA.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op je telefoon kan je ook skypen
Cameraquote:Op donderdag 25 april 2013 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik zie dan geen voordeel tov WA.
Ah op die manier, dacht dat het puur om skype gingquote:Op donderdag 25 april 2013 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga niet hele avonden achter de pc hangen. Ik weiger. Dat heb ik vroeger al genoeg gedaan. Ik zit liever in de tuin met m'n tablet als tv, biertje en telefoon met chickies.
Onder het mom van "verhaal kwijt kunnen" .. Niet dat het iets zal veranderen in de meeste gevallen. Maar schijnbaar voelt het voor iemand dan beter.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:32 schreef ook_gek het volgende:
Even heel kort samen gevat, dame 1 heeft ze "deur" gesloten begrijp ik? Waarom in gods naam een brief sturen dan? Laat lekker gaan
Ze mag best beseffen dat ze een behoorlijke impact op me heeft gehad en dat ik veel voor haar over heb gehad. Ik hoop dat ze die helemaal leest en dat ik haar toch nog een beetje begrip bij kan brengen, die kans heeft ze me niet gegeven. Wat ze er verder van denkt zal mijn een worst wezen.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:32 schreef ook_gek het volgende:
Even heel kort samen gevat, dame 1 heeft ze "deur" gesloten begrijp ik? Waarom in gods naam een brief sturen dan? Laat lekker gaan
En voor de rest top! Inderdaad trots op je zelf zijn en lekker kijken hoe Antwerpen meisje gaat verlopen.
Jep, het valt me gewoon behoorlijk tegen dat als ik met iemand zoveel gedeeld heb dat ik dan uiteindelijk niet mijn verhaal kwijt kan, dan maar tegen haar zin in. En verder hoeft er voor mij niks te veranderen, ik ben er ook klaar meequote:Op donderdag 25 april 2013 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onder het mom van "verhaal kwijt kunnen" .. Niet dat het iets zal veranderen in de meeste gevallen. Maar schijnbaar voelt het voor iemand dan beter.
Maar wat wil je dan zeggen? Als het toch niets hoeft te veranderen.. wat heeft het dan voor zin?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:46 schreef barocci het volgende:
Jep, het valt me gewoon behoorlijk tegen dat als ik met iemand zoveel gedeeld heb dat ik dan uiteindelijk niet mijn verhaal kwijt kan, dan maar tegen haar zin in. En verder hoeft er voor mij niks te veranderen, ik ben er ook klaar mee
Hij snurkte?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
Update: spontane date gehad.. alleen een keer niet via datingsite... zaterdag morgen half 7 lag ik in mijn eigen bedje na een geweldige avond en nacht.. Wist niet dat het nog kon daten via een kroeg ontmoeting haha maar wel erg leuk.. nu kijken wat er verder van komt....
Tjsa ik wil blijkbaar toch nog wat dingen kwijt, daar voel ik me prettig bij. Het is dan ook meer iets voor mezelf, om alles goed af te sluiten en achter me te laten. Ik weet van mezelf dat ik gemakkelijk in zulke dingen blijf hangen daarom is het voor mijn gevoel ook fijn dat ik toch nog alles heb kunnen vertellen. En ik hoef absoluut geen reactie te hebben, het is voor mij goede manier om het af te sluiten.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan zeggen? Als het toch niets hoeft te veranderen.. wat heeft het dan voor zin?
Nee, maar na eerste date blijf ik niet gelijk slapen.... we hebben ook alleen gezoend.. meer niet ja heel veel gepraat en hij is best schattig.... al was hij wel dronken.. wat ik dan weer minder vind...quote:
Ik geef je groot gelijk... wij vrouwen willen onze gevoelens ook uiten... waarom mannen dan niet! gewoon doen als het je helpt!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:01 schreef barocci het volgende:
[..]
Tjsa ik wil blijkbaar toch nog wat dingen kwijt, daar voel ik me prettig bij. Het is dan ook meer iets voor mezelf, om alles goed af te sluiten en achter me te laten. Ik weet van mezelf dat ik gemakkelijk in zulke dingen blijf hangen daarom is het voor mijn gevoel ook fijn dat ik toch nog alles heb kunnen vertellen. En ik hoef absoluut geen reactie te hebben, het is voor mij goede manier om het af te sluiten.
Dan ben ik wel heel benieuwd hoe hij er met inmiddels nuchtere blik tegenaan kijkt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee, maar na eerste date blijf ik niet gelijk slapen.... we hebben ook alleen gezoend.. meer niet ja heel veel gepraat en hij is best schattig.... al was hij wel dronken.. wat ik dan weer minder vind...
Nou wat ik ervan mee heb gekregen is ie nuchter heel onzeker en verlegen maar komt er wel een 2e afspraakjequote:Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel benieuwd hoe hij er met inmiddels nuchtere blik tegenaan kijkt.
Kansloze actie dus, ze is klaar met je. Daarom de "deur" dicht en hoe of wat jij denkt en vind zal haar niks interesseren.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:43 schreef barocci het volgende:
[..]
Ze mag best beseffen dat ze een behoorlijke impact op me heeft gehad en dat ik veel voor haar over heb gehad. Ik hoop dat ze die helemaal leest en dat ik haar toch nog een beetje begrip bij kan brengen, die kans heeft ze me niet gegeven. Wat ze er verder van denkt zal mijn een worst wezen.
Overigens kan ik wel met een fijn gevoel naar de tijd en contact die ik met haar heb gehad terug kijken, het is alleen zo jammer dat we op deze manier uit elkaar gaan.
Het hoeft toch niet perse een 'dramaverhaal' of 'wanhoopbrief' te zijn? Iedereen sluit het toch voor zichzelf op een andere manier af? De een gaat zuipen in de kroeg en de ander schrijft een briefquote:Op donderdag 25 april 2013 12:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kansloze actie dus, ze is klaar met je. Daarom de "deur" dicht en hoe of wat jij denkt en vind zal haar niks interesseren.
Zelf snap ik dit soort "wanhoop" brieven, mailtjes of smsjes nooit. Het is over en uit. Einde verhaal en ga door met je leven ipv er een drama verhaal aan te wijden.
Laatste stukje is even in het algemeen.
Maar goed, als jij vind dat je het moet doen, natuurlijk gewoon doen dan.
Iedereen moet inderdaad doen wat hij / zelf goed vind. Dat zeg ik ook aan het einden. Maar mijn keus zal het nooit zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 12:36 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet perse een 'dramaverhaal' of 'wanhoopbrief' te zijn? Iedereen sluit het toch voor zichzelf op een andere manier af? De een gaat zuipen in de kroeg en de ander schrijft een brief, allemaal prima toch
. Ik vind het soms ook fijn om te schrijven, ook bijvoorbeeld om diegene te bedanken (al ligt dat bij barocci in dit geval misschien iets anders
), ieder heeft zijn eigen manier.
Precies, dit dusquote:Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef Silenus het volgende:
Als ik zelf zo'n brief zou krijgen zou ik waarschijnlijk een-gezicht trekken. Omdat ik dat in elk ander geval ook van de vrouw in kwestie verwacht zou ik mijn eer en waardigheid behouden en lekker geen brief sturen.
Zoals hier al gezegd is zou ik dus niet haar die brief sturenquote:Op donderdag 25 april 2013 10:43 schreef barocci het volgende:
[..]
Ze mag best beseffen dat ze een behoorlijke impact op me heeft gehad en dat ik veel voor haar over heb gehad. Ik hoop dat ze die helemaal leest en dat ik haar toch nog een beetje begrip bij kan brengen, die kans heeft ze me niet gegeven. Wat ze er verder van denkt zal mijn een worst wezen.
Overigens kan ik wel met een fijn gevoel naar de tijd en contact die ik met haar heb gehad terug kijken, het is alleen zo jammer dat we op deze manier uit elkaar gaan.
Dat is wel een mooie nuancering op mijn reactie trouwens.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Dat je de brief schrijft oke.. maar ook echt afgeven terwijl ze er echt al klaar mee is. Laat staan een week (of 2) erna pas ontvangt.
Als er nou een lange relatie ofzo achter zat, dan is het wat anders.
Maargoed ieder zo zijn / haar manier
Hier ging het mis.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:18 schreef barocci het volgende:
Ik heb altijd voor haar klaar gestaan, ben altijd eerlijk naar haar toe geweest en ben niet boos geweest op de momenten dat ik dat wel heb kunnen zijn.
Adele doet niks anders en zij leeft er top vanquote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ik schrijf vaak songteksten en muziek
Neem de nummers alleen zelden opzou ik eigenlijk eens moeten doen
Heb van m'n ex waar ik 5 jaar mee had wel een brief gekregen (tig kantjes) en ook 1 teruggestuurd. Gewoon om de laatste dingen te zeggen omdat die niet uitgesproken waren.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
ls ik pissed zou zijn (gelukkig geen redenen toe gehad nog in relaties), zou ik misschien wel schrijven (gewoon fijne uitlaatklep voor mij), maar de brief belandt dan eerde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal vergeten dat ik mezelf ooit 'the dude' heb genoemd op paiq![]()
Hierna heb ik overigens nooit meer een gedicht geschreven.
Gourmetten of steengrillen?
Ik word de mannelijke Taylor Swiftquote:Op donderdag 25 april 2013 14:09 schreef ook_gek het volgende:
Juist die jank teksten zullen velen bekend voor komen! Dus dat komt goed!
Wij gaan date's voor je fixen en jij gaat daar jank nummers over schrijven en uitbrengen. Opbrengst delen we!
Ik ga niet keihard op haar afgeven hoor, ze heeft alleen me niet de kans gegeven om alles te zeggen. Nu heeft ze halverwege mijn verhaal de spreekwoordelijke deur dicht gegooid. Dus ik wil haar graag nog op de een of andere manier het hele verhaal vertellen. Ook wil ik haar verder wel een hart onder de riem steken hoor, ik denk dat ik een heel net en eerlijk verhaaltje heb geschreven.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Dat je de brief schrijft oke.. maar ook echt afgeven terwijl ze er echt al klaar mee is. Laat staan een week (of 2) erna pas ontvangt.
Als er nou een lange relatie ofzo achter zat, dan is het wat anders.
Maargoed ieder zo zijn / haar manier
Heel diep verstopt. Op Reddit zou ik het een + geven. Op fok is het waarschijnlijk gewoon een Tijnbrein-kloon.quote:
Ik ben er ook klaar mee ook hoor, alles is verwijderd behalve haar adres. Zodra die brief is gestuurd gaat die ook de prullenbak in. Die brief is voor mij meer de punt achter alles wat met haar te maken heeft. Dan heb ik ook mijn laatste dingen aan haar kunnen vertellen en ben ik er zelf vanaf.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:10 schreef Kreator het volgende:
Ik kan er ook slecht mee omgaan, maar je moet het naast je neerleggen. Brieven schrijven, mailtjes sturen, blijven sms'en. Het werkt allemaal averechts.
Leg hem in je la en als je er over 4 weken nog zo over denkt, stuur je hem op. Ik denk dat je er dan anders over denkt en hem aan de hond voert.quote:
Ik denk dat het na 4 weken al een stuk minder relevant is wat er in die brief staat....quote:Op donderdag 25 april 2013 15:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leg hem in je la en als je er over 4 weken nog zo over denkt, stuur je hem op. Ik denk dat je er dan anders over denkt en hem aan de hond voert.
Nu ja. Zoek het ook maar zelf uit. Ik zou de eer aan mezelf houden. Ben zelf laatst ook iets te lang doorgegaan na een mislukte date en dan laat je je gewoon kennen; bovendien krijg je toch niet het antwoord dat je zocht.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:26 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik denk dat het na 4 weken al een stuk minder relevant is wat er in die brief staat....
Dan heeft die brief dus geen extra waardequote:Op donderdag 25 april 2013 15:26 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik denk dat het na 4 weken al een stuk minder relevant is wat er in die brief staat....
Geeft het toch niet.quote:
Daarvoor zitten we op een forum hè. Iemand post/vraagt iets en de rest geeft dan z'n mening.quote:laat hem lekker
Ik heb hem al eens vluchtig ontmoet dus ik weet dat hij echt bestaat.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heel diep verstopt. Op Reddit zou ik het een + geven. Op fok is het waarschijnlijk gewoon een Tijnbrein-kloon.
Ik doelde meer op de persoonlijkheidskloon dan het daadwerkelijk een kloon zijn. toch bedankt.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens vluchtig ontmoet dus ik weet dat hij echt bestaat.
Idd, je gaat alleen maar zitten wachten op een antwoord wat toch niet gaat komen waardoor de frustratie alleen maar toeneemt. Dus ga gewoon lekker even een avond heel goed zuipen, kots alles er uit en je bent klaar voor de volgende slet.quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de persoonlijkheidskloon dan het daadwerkelijk een kloon zijn. toch bedankt.
Misschien werkt het voor hem wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geeft het toch niet.
[..]
Daarvoor zitten we op een forum hè. Iemand post/vraagt iets en de rest geeft dan z'n mening.
Is het enkel opschrijven niet voldoende dan? Snap niet echt wat je doel ermee is dat zij het ook daadwerkelijk ontvangt. Voor hetzelfde geld leest ze het niet eens.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:39 schreef barocci het volgende:
Ik vrees dat ik toch eigenwijs ga zijnHet is overigens totaal geen wanhoopsbrief hoor, meer een brief van zo zit het, jammer dat het zo is gegaan en bedankt voor alles.
Ik weet trouwens van mezelf dat ik heel lang met gevoelens kan worstelen, daarom is het nu ook wel lekker om het op te schrijven en weg te sturen. Dan krijg ik dat gevoel te minste goed uit mijn hoofd. En een antwoord wil ik niet eens, ze is duidelijk genoeg geweest.
Daarom zeg ik toch: Zoek het zelf maar uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:39 schreef minthy het volgende:
hij heeft al meerdere keren aangegeven dat hij die brief wil sturen en waarom
Ze vindt je niet leuk genoeg.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:47 schreef AversusZ het volgende:
Wat is jullie ervaring met Pepper? Ik heb ben er tot nu positief over aangezien ik er een aantal leuke dates aan over gehouden hebt.
Met één van deze dates had ik echt het idee dat het iets kon worden. Maar na de 3e date (waarbij we een geruime tijd hebben staan zoenen en niet van elkaar konden afblijven) bleek het opeens heel moeilijk om met haar af te spreken. Oké prima kan best dat je een week niet kan. Maar de week daarop kon ze weer niet. Toen maar eerlijk gevraagd of ze het nog wel zag zitten. Bleek dat ze er toch nog niet helemaal klaar voor was en dat ze niet op een relatie uit was (waarom zit je dan op Pepper).
Maar vervolgens stuurt ze af en toe wel weer berichtjes op whatsapp (niet veelzeggende berichten als van 'jeej het is woensdag' of soms van 'hoe was je weekend'). Hierdoor heb ik juist weer het idee dat er toch nog wat mogelijk is, maar ik probeer er niet te enthousiast op te reageren. Zie haar nu ook regelmatig online op Pepper dus blijkbaar is ze ook verder aan het kijken. Helaas ben ik nog geen nieuwe potentieeltjes tegengekomen om haar uit mijn hoofd te krijgen.
Preciesquote:Op donderdag 25 april 2013 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch: Zoek het zelf maar uit.
Bullshit, ik wil op Koninginnedag gewoon zuipen met mn homies, geen moeilijk gezeik met vrouwen er bij.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de mensen die klaar zijn met zoeken op datingsites, het volgende fantastische onderzoek
http://www.nu.nl/lifestyl(...)n-koninginnedag.html
Ik verbleek inderdaad tussen de enorme mannelijkheid hier op fokquote:
maar dat zijn ze ook altijd.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:48 schreef Coco98 het volgende:
Heerlijk als de antwoorden zo simpel zijn hier
Niet happen ookquote:Op donderdag 25 april 2013 15:50 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik verbleek inderdaad tussen de enorme mannelijkheid hier op fokWant ik zal ook eens een briefje gaan sturen
Briefjes sturen doe je op de basisschool "ik ben op jouquote:Op donderdag 25 april 2013 15:50 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik verbleek inderdaad tussen de enorme mannelijkheid hier op fokWant ik zal ook eens een briefje gaan sturen
hoelang hebben jullie wat gehad?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:50 schreef barocci het volgende:
[..]
Dan behoor jij niet tot de 60%, duhquote:Op donderdag 25 april 2013 15:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Bullshit, ik wil op Koninginnedag gewoon zuipen met mn homies, geen moeilijk gezeik met vrouwen er bij.
Elke andere dag van het jaar hou ik natuurlijk wel mn ogen open voor chickies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |