Zoals hier al gezegd is zou ik dus niet haar die brief sturenquote:Op donderdag 25 april 2013 10:43 schreef barocci het volgende:
[..]
Ze mag best beseffen dat ze een behoorlijke impact op me heeft gehad en dat ik veel voor haar over heb gehad. Ik hoop dat ze die helemaal leest en dat ik haar toch nog een beetje begrip bij kan brengen, die kans heeft ze me niet gegeven. Wat ze er verder van denkt zal mijn een worst wezen.
Overigens kan ik wel met een fijn gevoel naar de tijd en contact die ik met haar heb gehad terug kijken, het is alleen zo jammer dat we op deze manier uit elkaar gaan.
Dat is wel een mooie nuancering op mijn reactie trouwens.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Dat je de brief schrijft oke.. maar ook echt afgeven terwijl ze er echt al klaar mee is. Laat staan een week (of 2) erna pas ontvangt.
Als er nou een lange relatie ofzo achter zat, dan is het wat anders.
Maargoed ieder zo zijn / haar manier
Hier ging het mis.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:18 schreef barocci het volgende:
Ik heb altijd voor haar klaar gestaan, ben altijd eerlijk naar haar toe geweest en ben niet boos geweest op de momenten dat ik dat wel heb kunnen zijn.
Adele doet niks anders en zij leeft er top vanquote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ik schrijf vaak songteksten en muziek
Neem de nummers alleen zelden opzou ik eigenlijk eens moeten doen
Heb van m'n ex waar ik 5 jaar mee had wel een brief gekregen (tig kantjes) en ook 1 teruggestuurd. Gewoon om de laatste dingen te zeggen omdat die niet uitgesproken waren.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
ls ik pissed zou zijn (gelukkig geen redenen toe gehad nog in relaties), zou ik misschien wel schrijven (gewoon fijne uitlaatklep voor mij), maar de brief belandt dan eerde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal vergeten dat ik mezelf ooit 'the dude' heb genoemd op paiq![]()
Hierna heb ik overigens nooit meer een gedicht geschreven.
Gourmetten of steengrillen?
Ik word de mannelijke Taylor Swiftquote:Op donderdag 25 april 2013 14:09 schreef ook_gek het volgende:
Juist die jank teksten zullen velen bekend voor komen! Dus dat komt goed!
Wij gaan date's voor je fixen en jij gaat daar jank nummers over schrijven en uitbrengen. Opbrengst delen we!
Ik ga niet keihard op haar afgeven hoor, ze heeft alleen me niet de kans gegeven om alles te zeggen. Nu heeft ze halverwege mijn verhaal de spreekwoordelijke deur dicht gegooid. Dus ik wil haar graag nog op de een of andere manier het hele verhaal vertellen. Ook wil ik haar verder wel een hart onder de riem steken hoor, ik denk dat ik een heel net en eerlijk verhaaltje heb geschreven.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Dat je de brief schrijft oke.. maar ook echt afgeven terwijl ze er echt al klaar mee is. Laat staan een week (of 2) erna pas ontvangt.
Als er nou een lange relatie ofzo achter zat, dan is het wat anders.
Maargoed ieder zo zijn / haar manier
Heel diep verstopt. Op Reddit zou ik het een + geven. Op fok is het waarschijnlijk gewoon een Tijnbrein-kloon.quote:
Ik ben er ook klaar mee ook hoor, alles is verwijderd behalve haar adres. Zodra die brief is gestuurd gaat die ook de prullenbak in. Die brief is voor mij meer de punt achter alles wat met haar te maken heeft. Dan heb ik ook mijn laatste dingen aan haar kunnen vertellen en ben ik er zelf vanaf.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:10 schreef Kreator het volgende:
Ik kan er ook slecht mee omgaan, maar je moet het naast je neerleggen. Brieven schrijven, mailtjes sturen, blijven sms'en. Het werkt allemaal averechts.
Leg hem in je la en als je er over 4 weken nog zo over denkt, stuur je hem op. Ik denk dat je er dan anders over denkt en hem aan de hond voert.quote:
Ik denk dat het na 4 weken al een stuk minder relevant is wat er in die brief staat....quote:Op donderdag 25 april 2013 15:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leg hem in je la en als je er over 4 weken nog zo over denkt, stuur je hem op. Ik denk dat je er dan anders over denkt en hem aan de hond voert.
Nu ja. Zoek het ook maar zelf uit. Ik zou de eer aan mezelf houden. Ben zelf laatst ook iets te lang doorgegaan na een mislukte date en dan laat je je gewoon kennen; bovendien krijg je toch niet het antwoord dat je zocht.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:26 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik denk dat het na 4 weken al een stuk minder relevant is wat er in die brief staat....
Dan heeft die brief dus geen extra waardequote:Op donderdag 25 april 2013 15:26 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik denk dat het na 4 weken al een stuk minder relevant is wat er in die brief staat....
Geeft het toch niet.quote:
Daarvoor zitten we op een forum hè. Iemand post/vraagt iets en de rest geeft dan z'n mening.quote:laat hem lekker
Ik heb hem al eens vluchtig ontmoet dus ik weet dat hij echt bestaat.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heel diep verstopt. Op Reddit zou ik het een + geven. Op fok is het waarschijnlijk gewoon een Tijnbrein-kloon.
Ik doelde meer op de persoonlijkheidskloon dan het daadwerkelijk een kloon zijn. toch bedankt.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens vluchtig ontmoet dus ik weet dat hij echt bestaat.
Idd, je gaat alleen maar zitten wachten op een antwoord wat toch niet gaat komen waardoor de frustratie alleen maar toeneemt. Dus ga gewoon lekker even een avond heel goed zuipen, kots alles er uit en je bent klaar voor de volgende slet.quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de persoonlijkheidskloon dan het daadwerkelijk een kloon zijn. toch bedankt.
Misschien werkt het voor hem wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geeft het toch niet.
[..]
Daarvoor zitten we op een forum hè. Iemand post/vraagt iets en de rest geeft dan z'n mening.
Is het enkel opschrijven niet voldoende dan? Snap niet echt wat je doel ermee is dat zij het ook daadwerkelijk ontvangt. Voor hetzelfde geld leest ze het niet eens.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:39 schreef barocci het volgende:
Ik vrees dat ik toch eigenwijs ga zijnHet is overigens totaal geen wanhoopsbrief hoor, meer een brief van zo zit het, jammer dat het zo is gegaan en bedankt voor alles.
Ik weet trouwens van mezelf dat ik heel lang met gevoelens kan worstelen, daarom is het nu ook wel lekker om het op te schrijven en weg te sturen. Dan krijg ik dat gevoel te minste goed uit mijn hoofd. En een antwoord wil ik niet eens, ze is duidelijk genoeg geweest.
Daarom zeg ik toch: Zoek het zelf maar uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:39 schreef minthy het volgende:
hij heeft al meerdere keren aangegeven dat hij die brief wil sturen en waarom
Ze vindt je niet leuk genoeg.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:47 schreef AversusZ het volgende:
Wat is jullie ervaring met Pepper? Ik heb ben er tot nu positief over aangezien ik er een aantal leuke dates aan over gehouden hebt.
Met één van deze dates had ik echt het idee dat het iets kon worden. Maar na de 3e date (waarbij we een geruime tijd hebben staan zoenen en niet van elkaar konden afblijven) bleek het opeens heel moeilijk om met haar af te spreken. Oké prima kan best dat je een week niet kan. Maar de week daarop kon ze weer niet. Toen maar eerlijk gevraagd of ze het nog wel zag zitten. Bleek dat ze er toch nog niet helemaal klaar voor was en dat ze niet op een relatie uit was (waarom zit je dan op Pepper).
Maar vervolgens stuurt ze af en toe wel weer berichtjes op whatsapp (niet veelzeggende berichten als van 'jeej het is woensdag' of soms van 'hoe was je weekend'). Hierdoor heb ik juist weer het idee dat er toch nog wat mogelijk is, maar ik probeer er niet te enthousiast op te reageren. Zie haar nu ook regelmatig online op Pepper dus blijkbaar is ze ook verder aan het kijken. Helaas ben ik nog geen nieuwe potentieeltjes tegengekomen om haar uit mijn hoofd te krijgen.
Preciesquote:Op donderdag 25 april 2013 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch: Zoek het zelf maar uit.
Bullshit, ik wil op Koninginnedag gewoon zuipen met mn homies, geen moeilijk gezeik met vrouwen er bij.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de mensen die klaar zijn met zoeken op datingsites, het volgende fantastische onderzoek
http://www.nu.nl/lifestyl(...)n-koninginnedag.html
Ik verbleek inderdaad tussen de enorme mannelijkheid hier op fokquote:
maar dat zijn ze ook altijd.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:48 schreef Coco98 het volgende:
Heerlijk als de antwoorden zo simpel zijn hier
Niet happen ookquote:Op donderdag 25 april 2013 15:50 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik verbleek inderdaad tussen de enorme mannelijkheid hier op fokWant ik zal ook eens een briefje gaan sturen
Briefjes sturen doe je op de basisschool "ik ben op jouquote:Op donderdag 25 april 2013 15:50 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik verbleek inderdaad tussen de enorme mannelijkheid hier op fokWant ik zal ook eens een briefje gaan sturen
hoelang hebben jullie wat gehad?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:50 schreef barocci het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |