abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125708837
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 08:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Misschien. :')
Wees blij dat het niet meer de SMS-tijd is, wel eens een telefoonrekening van 300 euro gehad door wederzijds enthousiasme. :P
Flashback naar vakantievlam 500 euro rekening

Ik typte mijn smsje vaak tot het laatste tekentje vol, en bij teveel tekst dingen schrappen waardoor het bijna niet meer te ontcijferen was.

Waar is de tijd gebleven O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 25 april 2013 @ 09:10:34 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125708873
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:07 schreef rival het volgende:
ik andersom.... met de telefoon kan ik typen waar ik wil, op de pc moet dat thuis...
Dat is waar. Maar ik ben toch het meest spreekzaam als ik op het werk zit :')
Thuis heb ik vaak geen zin in WA als ik geen grote kriebels heb bij een persoon.
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 april 2013 @ 09:19:50 #228
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125709056
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waarom dat dan?
Ik ga niet hele avonden achter de pc hangen. Ik weiger. Dat heb ik vroeger al genoeg gedaan. Ik zit liever in de tuin met m'n tablet als tv, biertje en telefoon met chickies.
  donderdag 25 april 2013 @ 09:23:30 #229
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125709128
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ga niet hele avonden achter de pc hangen. Ik weiger. Dat heb ik vroeger al genoeg gedaan. Ik zit liever in de tuin met m'n tablet als tv, biertje en telefoon met chickies.
Op je telefoon kan je ook skypen ^O^
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 april 2013 @ 09:23:55 #230
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125709141
quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:23 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Op je telefoon kan je ook skypen ^O^
...ik zie dan geen voordeel tov WA.
  donderdag 25 april 2013 @ 09:25:49 #231
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125709182
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

...ik zie dan geen voordeel tov WA.
Camera :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 25 april 2013 @ 09:26:27 #232
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125709193
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ah op die manier, dacht dat het puur om skype ging :D

Herken het wel inderdaad, ik zit zelden achter de PC. Heb een laptop van 8 jaar liggen die doet wat die moet doen en daar zit ik vrij weinig achter. Lang leven de smart phone :)

Skype gebruik ik wel op m'n telefoon. Een goede vriendin van me zit aan de andere kant van de wereld, dus dan is het wel zo makkelijk. Qua date gebeuren zit ik nooit op skype.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_125710365
Even een update van mijn kant, ik heb zelf ook besloten om geen contact meer met mijn eerdere date op te nemen. Ik heb altijd voor haar klaar gestaan, ben altijd eerlijk naar haar toe geweest en ben niet boos geweest op de momenten dat ik dat wel heb kunnen zijn. Dat ze nu wel boos is geworden terwijl ik gewoon mijn gevoelens uitsprak viel me ontzettend tegen, daar had toch wel enige waardering bij mogen zitten gezien onze geschiedenis. Ook heb ik haar niet alles kunnen vertellen voordat ze de spreekwoordelijke deur dichtsloeg. Daarom heb ik gisteren nog wel een brief uitgewerkt die ik ergens volgende week op de post doe, kan ik toch nog mijn verhaal kwijt.

Verder ben ik vooral opgelucht, ik heb een moeilijke weg gekozen maar ik ben wel altijd eerlijk geweest naar haar en de dame uit Antwerpen toe. Dus ik ben eigenlijk ook wel een beetje trots op mezelf dat ik die beslissing heb kunnen maken :)

Overigens gaat mijn eerlijkheid toch nog een beetje beloond worden, de dame uit Antwerpen heeft gelukkig meer begrip voor de situatie. We hebben besloten dat we het heel gezellig met elkaar kunnen hebben en dat we daarmee vooral niet hoeven te stoppen. Of dat ik verliefd op haar kan worden weet ik niet, ik weet niet of ik op dit moment uberhaupt behoefte heb aan een relatie. Maar goed, uiteindelijk hou ik er toch een fijn gevoel aan over :)
  donderdag 25 april 2013 @ 10:32:43 #234
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125710649
Even heel kort samen gevat, dame 1 heeft ze "deur" gesloten begrijp ik? Waarom in gods naam een brief sturen dan? Laat lekker gaan :)

En voor de rest top! Inderdaad trots op je zelf zijn en lekker kijken hoe Antwerpen meisje gaat verlopen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 25 april 2013 @ 10:42:11 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125710877
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:32 schreef ook_gek het volgende:
Even heel kort samen gevat, dame 1 heeft ze "deur" gesloten begrijp ik? Waarom in gods naam een brief sturen dan? Laat lekker gaan :)
Onder het mom van "verhaal kwijt kunnen" .. Niet dat het iets zal veranderen in de meeste gevallen. Maar schijnbaar voelt het voor iemand dan beter.
pi_125710897
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:32 schreef ook_gek het volgende:

En voor de rest top! Inderdaad trots op je zelf zijn en lekker kijken hoe Antwerpen meisje gaat verlopen.
Ze mag best beseffen dat ze een behoorlijke impact op me heeft gehad en dat ik veel voor haar over heb gehad. Ik hoop dat ze die helemaal leest en dat ik haar toch nog een beetje begrip bij kan brengen, die kans heeft ze me niet gegeven. Wat ze er verder van denkt zal mijn een worst wezen.

Overigens kan ik wel met een fijn gevoel naar de tijd en contact die ik met haar heb gehad terug kijken, het is alleen zo jammer dat we op deze manier uit elkaar gaan.
pi_125710981
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Onder het mom van "verhaal kwijt kunnen" .. Niet dat het iets zal veranderen in de meeste gevallen. Maar schijnbaar voelt het voor iemand dan beter.
Jep, het valt me gewoon behoorlijk tegen dat als ik met iemand zoveel gedeeld heb dat ik dan uiteindelijk niet mijn verhaal kwijt kan, dan maar tegen haar zin in. En verder hoeft er voor mij niks te veranderen, ik ben er ook klaar mee :)
  donderdag 25 april 2013 @ 10:51:52 #238
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125711106
Update: spontane date gehad.. alleen een keer niet via datingsite... zaterdag morgen half 7 lag ik in mijn eigen bedje na een geweldige avond en nacht.. Wist niet dat het nog kon daten via een kroeg ontmoeting haha maar wel erg leuk.. nu kijken wat er verder van komt....
life goes on.. be proud of yourself!
  donderdag 25 april 2013 @ 10:53:35 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125711161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:46 schreef barocci het volgende:
Jep, het valt me gewoon behoorlijk tegen dat als ik met iemand zoveel gedeeld heb dat ik dan uiteindelijk niet mijn verhaal kwijt kan, dan maar tegen haar zin in. En verder hoeft er voor mij niks te veranderen, ik ben er ook klaar mee :)
Maar wat wil je dan zeggen? Als het toch niets hoeft te veranderen.. wat heeft het dan voor zin?
  donderdag 25 april 2013 @ 11:01:32 #240
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125711381
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
Update: spontane date gehad.. alleen een keer niet via datingsite... zaterdag morgen half 7 lag ik in mijn eigen bedje na een geweldige avond en nacht.. Wist niet dat het nog kon daten via een kroeg ontmoeting haha maar wel erg leuk.. nu kijken wat er verder van komt....
Hij snurkte? :P
Gourmetten of steengrillen?
pi_125711388
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar wat wil je dan zeggen? Als het toch niets hoeft te veranderen.. wat heeft het dan voor zin?
Tjsa ik wil blijkbaar toch nog wat dingen kwijt, daar voel ik me prettig bij. Het is dan ook meer iets voor mezelf, om alles goed af te sluiten en achter me te laten. Ik weet van mezelf dat ik gemakkelijk in zulke dingen blijf hangen daarom is het voor mijn gevoel ook fijn dat ik toch nog alles heb kunnen vertellen. En ik hoef absoluut geen reactie te hebben, het is voor mij goede manier om het af te sluiten.
  donderdag 25 april 2013 @ 11:02:44 #242
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125711412
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hij snurkte? :P
Nee, maar na eerste date blijf ik niet gelijk slapen.... we hebben ook alleen gezoend.. meer niet ja heel veel gepraat en hij is best schattig.... al was hij wel dronken.. wat ik dan weer minder vind...
  donderdag 25 april 2013 @ 11:03:44 #243
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125711438
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:01 schreef barocci het volgende:

[..]

Tjsa ik wil blijkbaar toch nog wat dingen kwijt, daar voel ik me prettig bij. Het is dan ook meer iets voor mezelf, om alles goed af te sluiten en achter me te laten. Ik weet van mezelf dat ik gemakkelijk in zulke dingen blijf hangen daarom is het voor mijn gevoel ook fijn dat ik toch nog alles heb kunnen vertellen. En ik hoef absoluut geen reactie te hebben, het is voor mij goede manier om het af te sluiten.
Ik geef je groot gelijk... wij vrouwen willen onze gevoelens ook uiten... waarom mannen dan niet! gewoon doen als het je helpt!
pi_125711529
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:02 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

Nee, maar na eerste date blijf ik niet gelijk slapen.... we hebben ook alleen gezoend.. meer niet ja heel veel gepraat en hij is best schattig.... al was hij wel dronken.. wat ik dan weer minder vind...
Dan ben ik wel heel benieuwd hoe hij er met inmiddels nuchtere blik tegenaan kijkt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 25 april 2013 @ 11:08:33 #245
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125711562
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dan ben ik wel heel benieuwd hoe hij er met inmiddels nuchtere blik tegenaan kijkt.
Nou wat ik ervan mee heb gekregen is ie nuchter heel onzeker en verlegen maar komt er wel een 2e afspraakje
  donderdag 25 april 2013 @ 11:10:05 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125711600
Was ie al vanaf minuut 1 dronken of in de loop der nacht?
  donderdag 25 april 2013 @ 12:30:18 #247
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125714257
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:43 schreef barocci het volgende:

[..]

Ze mag best beseffen dat ze een behoorlijke impact op me heeft gehad en dat ik veel voor haar over heb gehad. Ik hoop dat ze die helemaal leest en dat ik haar toch nog een beetje begrip bij kan brengen, die kans heeft ze me niet gegeven. Wat ze er verder van denkt zal mijn een worst wezen.

Overigens kan ik wel met een fijn gevoel naar de tijd en contact die ik met haar heb gehad terug kijken, het is alleen zo jammer dat we op deze manier uit elkaar gaan.
Kansloze actie dus, ze is klaar met je. Daarom de "deur" dicht en hoe of wat jij denkt en vind zal haar niks interesseren.

Zelf snap ik dit soort "wanhoop" brieven, mailtjes of smsjes nooit. Het is over en uit. Einde verhaal en ga door met je leven ipv er een drama verhaal aan te wijden.

Laatste stukje is even in het algemeen.

Maar goed, als jij vind dat je het moet doen, natuurlijk gewoon doen dan.
pi_125714455
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kansloze actie dus, ze is klaar met je. Daarom de "deur" dicht en hoe of wat jij denkt en vind zal haar niks interesseren.

Zelf snap ik dit soort "wanhoop" brieven, mailtjes of smsjes nooit. Het is over en uit. Einde verhaal en ga door met je leven ipv er een drama verhaal aan te wijden.

Laatste stukje is even in het algemeen.

Maar goed, als jij vind dat je het moet doen, natuurlijk gewoon doen dan.
Het hoeft toch niet perse een 'dramaverhaal' of 'wanhoopbrief' te zijn? Iedereen sluit het toch voor zichzelf op een andere manier af? De een gaat zuipen in de kroeg en de ander schrijft een brief :), allemaal prima toch :). Ik vind het soms ook fijn om te schrijven, ook bijvoorbeeld om diegene te bedanken (al ligt dat bij barocci in dit geval misschien iets anders ;) ), ieder heeft zijn eigen manier. :Y
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 25 april 2013 @ 12:39:17 #249
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125714564
Als ik zelf zo'n brief zou krijgen zou ik waarschijnlijk een :')-gezicht trekken. Omdat ik dat in elk ander geval ook van de vrouw in kwestie verwacht zou ik mijn eer en waardigheid behouden en lekker geen brief sturen.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 25 april 2013 @ 12:47:17 #250
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125714851
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:36 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Het hoeft toch niet perse een 'dramaverhaal' of 'wanhoopbrief' te zijn? Iedereen sluit het toch voor zichzelf op een andere manier af? De een gaat zuipen in de kroeg en de ander schrijft een brief :), allemaal prima toch :). Ik vind het soms ook fijn om te schrijven, ook bijvoorbeeld om diegene te bedanken (al ligt dat bij barocci in dit geval misschien iets anders ;) ), ieder heeft zijn eigen manier. :Y
Iedereen moet inderdaad doen wat hij / zelf goed vind. Dat zeg ik ook aan het einden. Maar mijn keus zal het nooit zijn :P

quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef Silenus het volgende:
Als ik zelf zo'n brief zou krijgen zou ik waarschijnlijk een :')-gezicht trekken. Omdat ik dat in elk ander geval ook van de vrouw in kwestie verwacht zou ik mijn eer en waardigheid behouden en lekker geen brief sturen.
Precies, dit dus :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')