Dat geloof ik direct!quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:23 schreef SilentChaos het volgende:
Op een gemakkelijke ongemakkelijke stilte moet je gewoon zoenen
Ja. Al die reeeeeeeeeeeeeeeeeegeltjes. Sodemieter op. Als het balletje (hurhur) gat rollen, dan gewoon gaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Head first er in duiken.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct!
Soms zie je hier zulke vreemde dingen voorbij komen. Zo min mogelijk WA contact, zo min mogelijk vertellen. x aantal tijd wachten tot terug reageren enz enz enz.
Ik zal dat echt nooit gaan snappenDoe gewoon normaal, ga het gesprek aan, laat zien dat je het gezellig vind enz enz enz ipv daar een complete theorie op los te laten. Mensen maken het soms zich zelf zoooooooooooooooooooooo moeilijk
![]()
Bovenstaande is gewoon even in het algemeen hoor Cue_
True.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
te fanatiek kan alleen als het niet wederzijds is.
Untruequote:Op woensdag 24 april 2013 23:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
te fanatiek kan alleen als het niet wederzijds is.
bestaat dat echt nog?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja. Al die reeeeeeeeeeeeeeeeeegeltjes. Sodemieter op. Als het balletje (hurhur) gat rollen, dan gewoon gaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Head first er in duiken.
Omdat?quote:
Misschien.quote:
Zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 25 april 2013 08:17 schreef Q. het volgende:
Wees blij dat het niet meer de SMS-tijd is, wel eens een telefoonrekening van 300 euro gehad door wederzijds enthousiasme.
Herkenbaar. het vorodeel daaraan vond ik wel dat je niet kon zien of iemand het gelezen had. Met WA is dat wel eens kut.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien.![]()
Wees blij dat het niet meer de SMS-tijd is, wel eens een telefoonrekening van 300 euro gehad door wederzijds enthousiasme.
Ja, KPN had recordwinsten.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken![]()
Was wel een mooie tijd
"Paniek! Ze is wel online geweest maar heeft niet gereageerd op mn berichtje!quote:Op donderdag 25 april 2013 08:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Herkenbaar. het vorodeel daaraan vond ik wel dat je niet kon zien of iemand het gelezen had. Met WA is dat wel eens kut.
Als vervanger van MSN is het best oke. Cammen doe ik niet aan.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:55 schreef Kreator het volgende:
Al word ik de enige vrijgezel op aarde. Ik weiger skype.
bij skype denk ik meteen aan cammen. ik vond het al vreemd dat je dat wel deed maar WA niet....quote:Op donderdag 25 april 2013 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als vervanger van MSN is het best oke. Cammen doe ik niet aan.
Ik typ liever dan dat ik op m'n telefoon zit te spelenquote:Op donderdag 25 april 2013 08:59 schreef rival het volgende:
bij skype denk ik meteen aan cammen. ik vond het al vreemd dat je dat wel deed maar WA niet....
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:55 schreef Kreator het volgende:
Al word ik de enige vrijgezel op aarde. Ik weiger skype.
ik andersom.... met de telefoon kan ik typen waar ik wil, op de pc moet dat thuis...quote:Op donderdag 25 april 2013 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik typ liever dan dat ik op m'n telefoon zit te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |