Ook goed. Als hij het maar niet gehoord heeftquote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of hij is gewoon letterlijk flauwgevallen
Zzzzzzzquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop ZO dat mijn enige Paiq-date écht sliep toen m'n ingewanden over de zeik gingen met verschrikkelijke gasvorming tot gevolg...
Anders heeft hij dat beleefdheidsslaapje té goed onder de knie en was het héél awkward die nacht
WAS het maar *pwep*quote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zzzzzzz
Zzzzzz
Zzz... *pwep*
Zzz....
......
.....
Zouzeslapenzouzeslapen??
.......
En DIE LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHT.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb dateestal na een avondje zuipen. Als ik alleen ben valt t niet echt op dat je t doet. Maar als er iemand ligt te pitten hoop e je echt dat ie echt ligt te slapn.
Maar ze zijn dan natuurlijk altijd harder dan normaal
dafuq is deze?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef Ynske het volgende:
K had gewoon geen zin in wa
Ok, als ik Lees gewoon geen zin ok, of is t geen zin in contact, zeg t dan gewoon. Maar hey zo mochten we niet denken
Zou het de alcohol zijn, ja?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb dateestal na een avondje zuipen. Als ik alleen ben valt t niet echt op dat je t doet. Maar als er iemand ligt te pitten hoop e je echt dat ie echt ligt te slapn.
Maar ze zijn dan natuurlijk altijd harder dan normaal
Dat dan weer nietquote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En DIE LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHT.
Verdomd goede weed denk ik.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En DIE LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHT.
Idd, veel minder last vanquote:
ik kreeg een wa waarin een potentiële date zei dat hij geen zin had gehad in wa en daarom niet had gereageerd op een vraag hoe t was een paar dagen geleden.quote:
Dat kan.. heb ik ook wel eens.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kreeg een wa waarin een potentiële date zei dat hij geen zin had gehad in wa en daarom niet had gereageerd op een vraag hoe t was een paar dagen geleden.
Mijn date houdt ook niet van appen...ik ga er voorlopig nog maar vanuit dat het niets te maken heeft met desinteresse naar mij toequote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kreeg een wa waarin een potentiële date zei dat hij geen zin had gehad in wa en daarom niet had gereageerd op een vraag hoe t was een paar dagen geleden.
we hebben een week of 3 heel intensief geappt en nu ineens niet meerquote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Mijn date houdt ook niet van appen...ik ga er voorlopig nog maar vanuit dat het niets te maken heeft met desinteresse naar mij toe
Vaag.. Een ander in het spel?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
we hebben een week of 3 heel intensief geappt en nu ineens niet meer
Wij appen pas na onze eerste date, maar meestal niet vaker dan eens per dag of eens per twee dagen. Anders dan ik gewend ben, maar omdat ze wel enthousiast is over onze komende date, zoek ik er voorlopig nog niks achterquote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Na zo'n tijd zou ik er ook wel beetje klaar mee zijn. Het nieuwe spannende is er vanaf en dan ben j ewel effe klaar met dat hele appen lijkt me.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar ga ik maar van uit. Qua afspreken ligt de bal nu ook bij hem. Hij zit met een agenda.quote:
Eens!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:54 schreef Sannne het volgende:
Dat vind ik zo leuk, dat je vooraf aan je date al constant aan het appen bent
Te veel is killingquote:Op woensdag 24 april 2013 22:54 schreef Sannne het volgende:
Vooral leuk dat je merkt dat de ander enthousiast en geinteresseerd is. Dacht bijna dat het niet meer bestond...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:54 schreef Sannne het volgende:
Ja precies!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eens!
Ik mis dat! Gewoon weer eens full-blown enthousiasme. Vanaf het begin.
Niet eens de verwachtingen.. maar ook gewoon dat het te lang duurt. Zeker als je nog nie echt gedate hebt. Het verveelt op een gegeven moment toch wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef Sannne het volgende:
[..]
Misschien wel, dan zijn de verwachtingen meteen wel hoog.. Maar toch, leuk is het wel
Mja ik weet niet, dat ligt dan niet aan het appen. Dat ligt dan aan het feit dat de match irl toch minder blijkt te zijn...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef Sannne het volgende:
[..]
Misschien wel, dan zijn de verwachtingen meteen wel hoog.. Maar toch, leuk is het wel
Of je bewaard de gesprekken tot de date zelf en appt daardoor minder.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:00 schreef Sannne het volgende:
Ja, weken intensief appen is idd te lang.. Maar de dagen voor de date toch wel?
+1quote:Op woensdag 24 april 2013 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eens!
Ik mis dat! Gewoon weer eens full-blown enthousiasme. Vanaf het begin.
Omg.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef Kreator het volgende:
Nou, ik heb het. En ik ben er blij mee..
En ze heb dikke memme. (Geen pics.. )
Pfew!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grapje, sannuhtjuh.. Natuurlijk zijn er wel pics.
dit snap ik nooit he, er is toch meer dan genoeg gesprekstof? Als je al moet inhouden op wa omdat je anders geen gesprekstof hebt blijf ik raar vinden.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of je bewaard de gesprekken tot de date zelf en appt daardoor minder.
Ja, en juist door de gesprekken op whatsapp ken je elkaar al een beetje en heb je dus ook veel meer openingen voor leuke gespreksonderwerpen..quote:Op woensdag 24 april 2013 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dit snap ik nooit he, er is toch meer dan genoeg gesprekstof? Als je al moet inhouden op wa omdat je anders geen gesprekstof hebt blijf ik raar vinden.
Ik heb hele gesprekken via whatsapp en via de tel en dan nog meer dan genoeg gesprekstof voor een date goed te vullen. Echt nog nooit problemen mee gehad.
Ik wist dat deze opmerking ging komenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dit snap ik nooit he, er is toch meer dan genoeg gesprekstof? Als je al moet inhouden op wa omdat je anders geen gesprekstof hebt blijf ik raar vinden.
Ik heb hele gesprekken via whatsapp en via de tel en dan nog meer dan genoeg gesprekstof voor een date goed te vullen. Echt nog nooit problemen mee gehad.
Dan neuk je de ongemakkelijke stiltes weg. En na 6maanden kijk je GTST.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:14 schreef ook_gek het volgende:
ik lees wel eens dat mensen zich inhouden op wa omdat ze anders geen gesprekstof hebben voor de date. Dan vraag ik me af wat ze dan op date 2 of 3 gaan besprekenZijn ze dan op of leeg.
Stel het klinkt en we zijn 2 maanden verder. Zitten ze elkaar dan dood te kijken op de bank zonder wat te zeggen wegens het opgebruikt hebben van hun gesprekstof tijdens het daten
Wat ik zeg, ik zie het probleem echt niet. En ook niet het "in herhaling vallen" probleem herken ik niet. Ik vertel wat er vandaag gebeurd is, ook als ik morgen een date heb. Je hebt dan alweer nieuwe onderwerpen of je kan wat dieper ingaan op voorgaande onderwerpen.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist dat deze opmerking ging komen
Als ik weet dat ik vrijdag met iemand afspreek vind ik het ook wel leuk om gewoon de alledaagse dingen dan te vertellen, ipv in de herhaling.
Dat er nog genoeg te bespreken is.. natuurlijk. Maar som is het ook gewoon leuk om niet in die dagen ervoor alsnog alles te bespreken
Ik zie/ervaar ook geen probleem hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ik zie het probleem echt niet. En ook niet het "in herhaling vallen" probleem herken ik niet. Ik vertel wat er vandaag gebeurd is, ook als ik morgen een date heb. Je hebt dan alweer nieuwe onderwerpen of je kan wat dieper ingaan op voorgaande onderwerpen.
Zo ervaar ik het tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |