k heb t afgekaptquote:
Zo triest is het blijkbaar gesteld met sommige mensen..quote:Op woensdag 24 april 2013 15:40 schreef Cue_ het volgende:
Iemand zegt"hoi" en dat is gelijk niet enthousiast genoeg?
We hadden btw dezelfde leeftijdquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben ook best weleens positief hoor....
Wat ook altijd om te gillen is. Dan heb je een date over de vloer, jij zit je gassen krampachtig op te houden en op een gegeven moment begeef je je naar de keuken. Waar je denkt dat een bescheiden knetterfestijn dan wel even snel kan tussendoor.quote:
Daarom alle tussendeuren dicht... Tevens extra geluiddemping mocht het toch iets enthousiaster uitpakken dan gepland...quote:Op woensdag 24 april 2013 21:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat ook altijd om te gillen is. Dan heb je een date over de vloer, jij zit je gassen krampachtig op te houden en op een gegeven moment begeef je je naar de keuken. Waar je denkt dat een bescheiden knetterfestijn dan wel even snel kan tussendoor.
*pweep* *pffft* *prrr*
Missie geslaagd. Denk je. En terwijl de odeur zich nog verspreidt staat je date achter je, die je even lekker beet wilde pakken van achteren en een knuffel geven.
Misschien. Maar ik laat echt niet zoveel scheten dat ik ze met moeite op moet houden..quote:
Of je dates duren nooit erg lang.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:55 schreef Sannne het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik laat echt niet zoveel scheten dat ik ze met moeite op moet houden..
Ik heb mn momenten
Haha. Laatste tijd niet idd.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of je dates duren nooit erg lang.
Wacht maar tot ik moet schijten en toevallig een date over de vloer heb. Dan ga ik dus boven (ik ben als een kind zo blij met die tweede wc) en zet alle kranen wagenwijd open.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef Sannne het volgende:
Maar, dan gaan jullie toch gewoon even naar het toilet? Je kan toch het geluid wel blokkeren?
Wat een gesprek..
Ja ok. Dat is wel herkenbaar. Kranen open doe ik trouwens ook bij plassenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik moet schijten en toevallig een date over de vloer heb. Dan ga ik dus boven (ik ben als een kind zo blij met die tweede wc) en zet alle kranen wagenwijd open.
ik poep alleen thuis, te vaak voor gekomen dat de wc verstopt raakt. Geloof mij, je wilt dat echt niet mee maken dat je opeens het water omhoog ziet komenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Plassen kan ik wel. Bouten durf ik echt niet aan. Vooral omdat dat dus gewoon ook echt rustig de slaapkamerrichting op walmt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Trek dan ook gelijk door in plaats van het nog even vrolijk door te laten dampen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Plassen kan ik wel. Bouten durf ik echt niet aan. Vooral omdat dat dus gewoon ook echt rustig de slaapkamerrichting op walmt
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef SilentChaos het volgende:
Oke, wie heeft er wel eens een "dutch oven" gedaan bij een 1 night stand?
Ik moest het googlen. En neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig ook nog nooit overkomen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef SilentChaos het volgende:
Oke, wie heeft er wel eens een "dutch oven" gedaan bij een 1 night stand?
Waarom heet dat DUTCH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook weleens gehad. En zie dan maar in de gauwigheid ergens een ontstopper vandaan te toveren, en met een voet in de pot staand de boel panisch te fixen en weer fluitend de kamer binnen te komen wandelen alsof er geen vuiltje aan de lucht is. Met natte broekspijp.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik poep alleen thuis, te vaak voor gekomen dat de wc verstopt raakt. Geloof mij, je wilt dat echt niet mee maken dat je opeens het water omhoog ziet komen![]()
Op je werk of restaurant is prima, maar bij een date thuis Brrrrr nee hoor nee.
Don't shoot the messengerquote:
Lol je ontstopt met je voet?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ook weleens gehad. En zie dan maar in de gauwigheid ergens een ontstopper vandaan te toveren, en met een voet in de pot staand de boel panisch te fixen en weer fluitend de kamer binnen te komen wandelen alsof er geen vuiltje aan de lucht is. Met natte broekspijp.
ben je gek met je voet no way! Maar met de WC bostel prakken zeg maar. Bijna over je nek gaan natuurlijk. En 20x door trekken met klontjes aan de wc borsten die niet schoon te krijgen is en nat papier haha.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ook weleens gehad. En zie dan maar in de gauwigheid ergens een ontstopper vandaan te toveren, en met een voet in de pot staand de boel panisch te fixen en weer fluitend de kamer binnen te komen wandelen alsof er geen vuiltje aan de lucht is. Met natte broekspijp.
Vaak is er nog wel een mouw aan te passen..quote:
Aaaawquote:Op woensdag 24 april 2013 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben je gek met je voet no way! Maar met de WC bostel prakken zeg maar. Bijna over je nek gaan natuurlijk. En 20x door trekken met klontjes aan de wc borsten die niet schoon te krijgen is en nat papier haha.
Man man man ik dacht dat mijn hart het zal begeven. Wat een stress zegGelukkig sliep ze al diep
wat danquote:Op woensdag 24 april 2013 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vaak is er nog wel een mouw aan te passen..
Oh my lord.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben je gek met je voet no way! Maar met de WC bostel prakken zeg maar. Bijna over je nek gaan natuurlijk. En 20x door trekken met klontjes aan de wc borsten die niet schoon te krijgen is en nat papier haha.
Man man man ik dacht dat mijn hart het zal begeven. Wat een stress zegGelukkig sliep ze al diep
En dan prak je het door het putje heen?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Daarom. Tegenwoordig schijt ik maar gewoon onder de douche.
Gewoon. Afknijpen die hap. En de hele ochtend op 1 bil op je stoel heen en weer wippenquote:
Geen anale seks voor jouquote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gewoon. Afknijpen die hap. En de hele ochtend op 1 bil op je stoel heen en weer wippen
Ach, noem me ouderwets, maar om nou elke casual date zn paling in je achtergrotje te ruste te laten leggen in je achtergrotje, gaat mij sowieso wat te ver.quote:
nou dat denk ik niet, die was straal bezopen en lag lekker te snurkenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
AaaawHet beleefdheidsslaapje
ja nu is het een geweldig verhaal, maar op dat moment dacht ik dat ik dood ging. Heb ook op het punt gestaan gewoon weg te gaan. Maar goed ik kende haar te goed dus doe je dat ook weer niet he.quote:
Ik hoop ZO dat mijn enige Paiq-date écht sliep toen m'n ingewanden over de zeik gingen met verschrikkelijke gasvorming tot gevolg...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
AaaawHet beleefdheidsslaapje
Of hij is gewoon letterlijk flauwgevallenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop ZO dat mijn enige Paiq-date écht sliep toen m'n ingewanden over de zeik gingen met verschrikkelijke gasvorming tot gevolg...
Anders heeft hij dat beleefdheidsslaapje té goed onder de knie en was het héél awkward die nacht
Gassed-outquote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of hij is gewoon letterlijk flauwgevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |