dat heb ik dan weer met die battlesquote:Op woensdag 24 april 2013 11:28 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou eerder 'druk' voelen bij speeddates (als hij druk bedoelt alsin of ze bij elkaar passen ofzo) .. aangezien diegene op dat moment dus op zoek is.
Die matches gaan automatisch, en heb je weinig over te zeggen.
Bij mij is het dan 9/10 keer een reislustige type in combinatie met vrijwilligerswerk in Afrika.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:34 schreef Ynske het volgende:
SpeedDate: zeldzaam karakter?
zou je jezelf dan heel apart vinden of ben je contact gestoord?
Ligt er natuurlijk aan wat je maakt. Als ik het simpel doe dan is het kipfilet bakken, paprika & broccoli snijden, champignons bakken en evt. quinoa erbij en binnen 15 minuten klaar. Maar als je een voorgerecht maakt en daarna nog cannelloni gaat maken ben je langer bezig ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik ben al twintig minuten bezig met snijden, dan koken, dan nog een beetje kruiden, en voor je het weet ben je een uur verder. dan eten. ik doe dat liever wat rustig aan, afwasje van een kwartiertje, hoppa. twee uur.
Je moet krabben waar het kriebelt, dus gewoon doen als de situatie zich voordoetquote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef habitue het volgende:
Wilde eigenlijk hele poos niet daten. Maar werd net aangesproken door prachtvrouw![]()
Dan gaat het toch wel weer kriebelen....
Ben je al uit je hectische periode dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef habitue het volgende:
Wilde eigenlijk hele poos niet daten. Maar werd net aangesproken door prachtvrouw![]()
Ik wilde eigenlijk nooit meer bukken, maar ik zag net 3 miljard euro op straat liggen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef habitue het volgende:
Ik dacht dat je situatie een relatie of mogelijke relatie niet samen konden gaan? En dat mede die situatie de breuk met je ex heeft betekend?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef habitue het volgende:
Of stiekem lag het vooral aan haar en was het hem toch niet helemaal. Maar met deze nieuwe schone deerne zal het fantastisch wordenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:45 schreef ook_gek het volgende:
Ik dacht dat je situatie een relatie of mogelijke relatie niet samen konden gaan? En dat mede die situatie de breuk met je ex heeft betekend?
Ging heel goed samen totdat het kut ging. En dat had niks met mijn situatie te maken.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik dacht dat je situatie een relatie of mogelijke relatie niet samen konden gaan? En dat mede die situatie de breuk met je ex heeft betekend?
hehequote:Op woensdag 24 april 2013 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nooit meer bukken, maar ik zag net 3 miljard euro op straat liggen.
Begin je toch te twijfelen...
Oh oke, ik had begrepen dat je situatie een relatie niet toe kon laten en daarom gestopt was.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Ging heel goed samen totdat het kut ging. En dat had niks met mijn situatie te maken.
Voel mezelf wel weer prima.
"me speeddate"quote:
Playing hard to get meets periode van de maand. Je had geen kans.quote:
Zo wat does he spiek den?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:40 schreef Ynske het volgende:
ik had net een Do not speek Duts
little bit English
tja euh
zwart ben je altijd zelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |