Serieus?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
M'n nieuwe versierraad
Neequote:
Fjew....quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Ik hou wel van tattoos, maar niet van teksten
Gneh! Ik ben juist dol op teksten, maar niet op tattoosquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Ik hou wel van tattoos, maar niet van teksten
Dat wou ik ook ooit! Belangrijke zinnen/stukjes songteksten voor mij op m'n muurquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gneh! Ik ben juist dol op teksten, maar niet op tattoos
Mijn hele muren komen er vol mee is mijn voornemen
Wat doe je allemaal in die tijd dan?!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef Andromache het volgende:
het verbaast mij hier hoe kort mensen bezig zijn met koken, afwassen e.d. ik ben altijd minimaal twee uur bezig... dat wordt nog wat, leefritme op je date afstemmen... o nee, mijn date ging voor mij koken immers
Koken is 20 minuten, het eten 5 minuten (tsja in je eentje geniet je er toch anders van, het is dat het moet, etenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef Andromache het volgende:
het verbaast mij hier hoe kort mensen bezig zijn met koken, afwassen e.d. ik ben altijd minimaal twee uur bezig... dat wordt nog wat, leefritme op je date afstemmen... o nee, mijn date ging voor mij koken immers
2 uur is het hele huis schoon, het eten gekookt en het lampje in de badkamer vervangen. En de hond uitgelaten. Dus mijn toekomstige dates zal toch kennis van tijdmanagement moeten hebben want heb altijd haastquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef Andromache het volgende:
ik ben al twintig minuten bezig met snijden, dan koken, dan nog een beetje kruiden, en voor je het weet ben je een uur verder. dan eten. ik doe dat liever wat rustig aan, afwasje van een kwartiertje, hoppa. twee uur.quote:
Zonde van mn tijd, als ik een uur bezig ben met het totaal van koken, eten en afwassen is het veel. Ik heb ook nog een leven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik ben al twintig minuten bezig met snijden, dan koken, dan nog een beetje kruiden, en voor je het weet ben je een uur verder. dan eten. ik doe dat liever wat rustig aan, afwasje van een kwartiertje, hoppa. twee uur.
ik wil best uitgebreid koken, maar in m'n eentje geniet ik er gewoon minder vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik ben al twintig minuten bezig met snijden, dan koken, dan nog een beetje kruiden, en voor je het weet ben je een uur verder. dan eten. ik doe dat liever wat rustig aan, afwasje van een kwartiertje, hoppa. twee uur.
25min rijden max hierquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou het bij PaiQ toch ook wel relaxed vinden als je een paar harde nee's kon instellen en dat je die dan niet in de speeddate-aanboddingussen voorbij zou zien komen.
Voor mij is afstand op dit moment redelijk relevant... Ik merk dat ik bij alles verder dan een half uur al de kracht er niet meer voor heb
Voetbal...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef Yuki het volgende:
Soms (of nou ja, vrij regelmatig) heb ik spijt van oneliners.
Op de vraag: "en hoe is het met jou?" kreeg ik het volgende antwoord:
"ja gaat kekker
zo doez en dan voetballll"
Ik had al genoeg moeten weten bij "hahahaha JAJAJAJA" als reactie op de oneliner
Wat in ieder geval niet de waarheid bleek te zijn was de date van afgelopen zaterdag. De alarmlichten op oranje-dame die in de herkansing ging. Op zich een toffe date gehad wel, daar niet van. Dag erna wederom een hoop gezeik.quote:
Dat kan je wel missen als kiespijn jaquote:Op woensdag 24 april 2013 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waarom ik nog zo laat online was op zondagmorgen etcEn ontzettend bemoeizuchtig richting mijn hele doen en laten. Dat werd een beetje bloedirritant, dus werd ik ook wat minder aardig ten langen leste. Krijg ik een telefoontje waar ze in tranen uitbarst en spijt dat ze zo tegen me doet en meer van dat gelul.
Klinkt als een borderliner.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:23 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat kan je wel missen als kiespijn ja![]()
![]()
Is ze 13 ofzo?
Mooi crap! Wel verstandig...quote:Op woensdag 24 april 2013 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat in ieder geval niet de waarheid bleek te zijn was de date van afgelopen zaterdag. De alarmlichten op oranje-dame die in de herkansing ging. Op zich een toffe date gehad wel, daar niet van. Dag erna wederom een hoop gezeik.
Waarom ik nog zo laat online was op zondagmorgen etcEn ontzettend bemoeizuchtig richting mijn hele doen en laten. Dat werd een beetje bloedirritant, dus werd ik ook wat minder aardig ten langen leste. Krijg ik een telefoontje waar ze in tranen uitbarst en spijt dat ze zo tegen me doet en meer van dat gelul.
Vermoeiend. En dus maar definitief een dikke streep doorheen getrokken.
Erger nog. Een paar jaar ouder dan mijquote:Op woensdag 24 april 2013 00:23 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat kan je wel missen als kiespijn ja![]()
![]()
Is ze 13 ofzo?
Precies! Ze zegt zelf dat ze HSP heeft, en - surprise, surprise, - dat is exact wat mijn ex claimde te hebben. Twee jaar later constateerden ze er borderline bij. Op dat moment had ik er de ballen verstand van trouwens, maar het leven is een harde leerschoolquote:
Jah. For once.quote:
* DancingPhoebe gniffeltquote:
Heeft ze echt niet in een onbewaakt moment jouw telefoon in handen gehad :-Pquote:Op woensdag 24 april 2013 00:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Precies! Ze zegt zelf dat ze HSP heeft, en - surprise, surprise, - dat is exact wat mijn ex claimde te hebben. Twee jaar later constateerden ze er borderline bij. Op dat moment had ik er de ballen verstand van trouwens, maar het leven is een harde leerschool
[..]
Jah. For once.
Klopt, maar dat zegt nog niet dat zij dat ook vond ;-).quote:Op woensdag 24 april 2013 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al staat zijn telefoon vol met berichtjes van sletjahs en hoeren en de vrouw van zijn dromen... Feit is dat zij er na anderhalve date geen reet mee te maken heeft
Tekst/spreuken/mooie woorden liefhebster hierquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wou ik ook ooit! Belangrijke zinnen/stukjes songteksten voor mij op m'n muur![]()
Dat doe ik misschien ooit nog wel in m'n muziekkamer
Maar voor tattoos vind ik het niks
Het zal je verbazen hoe snel die vrouwen van jouw business hun business weten te maken.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al staat zijn telefoon vol met berichtjes van sletjahs en hoeren en de vrouw van zijn dromen... Feit is dat zij er na anderhalve date geen reet mee te maken heeft
zou niets voor mij zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe snel die vrouwen van jouw business hun business weten te maken.
Eerste date, anders had ik wel in overleg een nieuwe datum geprikt i.p.v. alvast een nieuwe datum voor te stellen (rekening houdend met zijn vrije dag n.b.). Hij reageerde ok, maar vond wel dat ik "iets goed te maken heb", dat ik daar een week heb om over na te denken en zegt dan van zichzelf dat dat een gemene opmerking is van hem...Vooral dat laatste een beetje jammer, want dat hoor ík te zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Hard hoor, typische vrouwenreactie als ik dat mag zeggen. Misschien wil hij haar wel heel graag weer zien en sputtert hij daarom tegen. Zou ik ook doen als het meteen een week uitgesteld wordt.
Of was dit pas een eerste of 2e date? Ik volg het allemaal niet zo erg mee.
Maar wij weten ook alles beter Mystik! Zonder onze inmenging zouden jullie verloren zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe snel die vrouwen van jouw business hun business weten te maken.
Ach, niet zo overanalyseren, dat moet je aan anderen overlaten. Hij weet toch ook niet wat voor vlees hij in de kuip heeft en wil je niet afschrikken en doet daarom zo voorzichtig.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:05 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Eerste date, anders had ik wel in overleg een nieuwe datum geprikt i.p.v. alvast een nieuwe datum voor te stellen (rekening houdend met zijn vrije dag n.b.). Hij reageerde ok, maar vond wel dat ik "iets goed te maken heb", dat ik daar een week heb om over na te denken en zegt dan van zichzelf dat dat een gemene opmerking is van hem...Vooral dat laatste een beetje jammer, want dat hoor ík te zeggen. Blijkbaar is de normale en ongetwijfeld veel leukere versie van mezelf (die ik vandaag geloof ik niet echt in me heb) niet genoeg
, maar goed, ik ben ook niet de beroerdste en bedenk wel iets.
quote:normale en ongetwijfeld veel leukere versie van mezelf
Dan ik!quote:
Nah, kán niet. Maar het blijft retevaag.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:00 schreef Chawi het volgende:
[..]
Heeft ze echt niet in een onbewaakt moment jouw telefoon in handen gehad :-P
Droom rustig verder.....quote:Op woensdag 24 april 2013 09:06 schreef Chawi het volgende:
[..]
Maar wij weten ook alles beter Mystik! Zonder onze inmenging zouden jullie verloren zijn.
Als jullie nou eens zouden luisteren, veranderen en ons aanbidden zou het leven zoveel mooier zijn.
Haha, laat dat nou net mijn specialiteit zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 09:10 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ach, niet zo overanalyseren, dat moet je aan anderen overlaten. Hij weet toch ook niet wat voor vlees hij in de kuip heeft en wil je niet afschrikken en doet daarom zo voorzichtig.
Niets bedenken maar gewoon daten, als hij er op terug komt kan je afhankelijk van hoe gezellig je de date vind ter plekke iets bedenken of het gewoon afschuiven op de
[..]
Elke keer dat je zegt dat je twijfels hebt over hem worden die alleen maar groter. Denk er gewoon niet meer zo veel over en ga gewoon een drankje doen volgende week. Daarna mag je weer gaan denken wat je nou van hem vindt.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Haha, laat dat nou net mijn specialiteit zijn![]()
Nee hoor, vind reacties altijd wel wat zeggen, dus is stukje beeldvorming voor mij over wat voor type persoon dit is, maar was ook niet echt van plan om er een week over na te denken (had/heb nl. al twijfels over hém, maar dat staat los hiervan)
Datingbureau Schade & Schande. Ik zie kansenquote:Op woensdag 24 april 2013 09:06 schreef Chawi het volgende:
[..]
Maar wij weten ook alles beter Mystik! Zonder onze inmenging zouden jullie verloren zijn.
Als jullie nou eens zouden luisteren, veranderen en ons aanbidden zou het leven zoveel mooier zijn.
Ik heb 712 exxen op facebook. Dat is juist mooi om te zien. Allemaal aan de kids, totaal uitgezakt en futloos. Heerlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:57 schreef Sannne het volgende:
Dat je dan je ex uit je puberteit op Badoo langs ziet komen in de spotlight. Brrr..
Een van de match voorstellen die ik ooit ergens kreeg was m'n ex waar ik zes jaar mee heb samengewoond. We hebben er samen nog even goed om gelachenquote:Op woensdag 24 april 2013 09:57 schreef Sannne het volgende:
Dat je dan je ex uit je puberteit op Badoo langs ziet komen in de spotlight. Brrr..
En weg vertrouwen in het match systeemquote:Op woensdag 24 april 2013 09:59 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Een van de match voorstellen die ik ooit ergens kreeg was m'n ex waar ik zes jaar mee heb samengewoond. We hebben er samen nog even goed om gelachen
Vaak is het ook zo dat je denkt iets te willen.. maar dat de praktijk nog wel eens anders kan zijn. Dus in hoeverre kan je sowieso uitgaan van je eigen wensen/eisenlijstje .quote:Op woensdag 24 april 2013 10:04 schreef Clicks_nl het volgende:
Dan is het anders.
Ondanks dat het niet werkte heb ik toch een boel goede herinneringen aan die jaren. En vond het eigenlijk ook wel een duidelijke aanwijzing dat al die match systemen toch vrij oppervlakkig zijn en geen rekening kunnen houden met die persoonlijke nuances.
Want als je inderdaad alle wensen en eisen van m'n ex en mij op een rijtje zet zouden we een mooie match moeten zijn. Helaas was de praktjik iets anders
Dat is ook logisch, lexa of paiq maakt niet bepaald gebruik met super-geavanceerde computertechnologie van de NASA ofzo. En zelfs die technologie kan zelfs nog niet vantevoren zeggen of je een klik hebt met iemand of niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:04 schreef Clicks_nl het volgende:
En vond het eigenlijk ook wel een duidelijke aanwijzing dat al die match systemen toch vrij oppervlakkig zijn en geen rekening kunnen houden met die persoonlijke nuances.
Want als je inderdaad alle wensen en eisen van m'n ex en mij op een rijtje zet zouden we een mooie match moeten zijn. Helaas was de praktjik iets anders
Ik vind het juist een aanleiding om te zeggen dat het match systeem goed werkt, je wordt aan iemand gekoppeld waarmee je 6 jaar lang een relatie hebt gehad. Je kan dan nu wel terugkijken en zeggen dat het een oppervlakkig systeem is maar iemand waarmee je zo lang samen mee bent is wel een goede match voor jou geweest.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:04 schreef Clicks_nl het volgende:
Dan is het anders.
Ondanks dat het niet werkte heb ik toch een boel goede herinneringen aan die jaren. En vond het eigenlijk ook wel een duidelijke aanwijzing dat al die match systemen toch vrij oppervlakkig zijn en geen rekening kunnen houden met die persoonlijke nuances.
ik heb meer klik met mn speeddates van Paiq dan met mn matchesquote:Op woensdag 24 april 2013 10:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is ook logisch, lexa of paiq maakt niet bepaald gebruik met super-geavanceerde computertechnologie van de NASA ofzo. En zelfs die technologie kan zelfs nog niet vantevoren zeggen of je een klik hebt met iemand of niet.
En dat is juist ook leuk, want dat maakt het leven een beetje spannend.
De druk bij matches ligt een stuk hoger als 1 van beide wanhopig is, dan gaat het vaker mis. Speeddates zijn luchtiger en dus meer zichzelf en niet zo moeilijk meteen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb meer klik met mn speeddates van Paiq dan met mn matches
Ik ook, maar dat komt omdat je met een speeddate 'in de startblokken' zit. Dan hoor je PLING, je ramt op die knop en denkt: kom maar kom maar kom maarrrrrrrrrrrrrrr! *woopwoop*quote:Op woensdag 24 april 2013 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ook. maar dat zijn dan ook vaak de mensen die het leuk vinden om even te kletsen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
de speeddates komen wel overeen met t matchprofielquote:Op woensdag 24 april 2013 10:12 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
De druk bij matches ligt een stuk hoger als 1 van beide wanhopig is, dan gaat het vaker mis. Speeddates zijn luchtiger en dus meer zichzelf en niet zo moeilijk meteen.
Of je moet je matchprofiel eens in overweging nemen.
Truequote:Op woensdag 24 april 2013 09:57 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Elke keer dat je zegt dat je twijfels hebt over hem worden die alleen maar groter. Denk er gewoon niet meer zo veel over en ga gewoon een drankje doen volgende week. Daarna mag je weer gaan denken wat je nou van hem vindt.
Uiteraard. ik ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:53 schreef Chawi het volgende:
Waarom is het of, Kreator. Alles, we willen allés!
quote:Op woensdag 24 april 2013 09:59 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Een van de match voorstellen die ik ooit ergens kreeg was m'n ex waar ik zes jaar mee heb samengewoond. We hebben er samen nog even goed om gelachen
Dat verschilt per vrouwquote:Op woensdag 24 april 2013 10:49 schreef Kreator het volgende:
Ik heb het boek niet gelezen... maar als iemand zegt 'ik zou wel een mr grey tegen willen komen...' bedoelt ze dan een rijke vent met een grote pé-nis, of een dominante heer in de bdsm sfeer? Ik weet niet waar de nadruk op ligt in het boek en de wiki is maar kort..
Ik heb ook niet gezegd dat het systeem niet goed is. Wat ik bedoel is dat we op papier goed bij elkaar passen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:10 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ik vind het juist een aanleiding om te zeggen dat het match systeem goed werkt, je wordt aan iemand gekoppeld waarmee je 6 jaar lang een relatie hebt gehad. Je kan dan nu wel terugkijken en zeggen dat het een oppervlakkig systeem is maar iemand waarmee je zo lang samen mee bent is wel een goede match voor jou geweest.
Je kan niet verwachten dat er een systeem bestaat dat alleen voor levenslange relaties zorgt. Het is alleen theoretisch, hoe het in de praktijk uitpakt hebt je voor de helft zelf in de hand.
Als die systemen met persoonlijke nuances beter om zouden moeten gaan zou er maximaal 1 match per maand(en) uit kunnen rollen, want hoe vaak klikt het nou beter dan met iemand waar je 6 jaar samen bent geweest? En dat is natuurlijk ook niet effectief, je moet ook niet perfecte relaties een kans durven geven.
De druk? Ervaar je druk ja??quote:Op woensdag 24 april 2013 10:12 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
De druk bij matches ligt een stuk hoger als 1 van beide wanhopig is, dan gaat het vaker mis. Speeddates zijn luchtiger en dus meer zichzelf en niet zo moeilijk meteen.
Of je moet je matchprofiel eens in overweging nemen.
dat heb ik dan weer met die battlesquote:Op woensdag 24 april 2013 11:28 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou eerder 'druk' voelen bij speeddates (als hij druk bedoelt alsin of ze bij elkaar passen ofzo) .. aangezien diegene op dat moment dus op zoek is.
Die matches gaan automatisch, en heb je weinig over te zeggen.
Bij mij is het dan 9/10 keer een reislustige type in combinatie met vrijwilligerswerk in Afrika.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:34 schreef Ynske het volgende:
SpeedDate: zeldzaam karakter?
zou je jezelf dan heel apart vinden of ben je contact gestoord?
Ligt er natuurlijk aan wat je maakt. Als ik het simpel doe dan is het kipfilet bakken, paprika & broccoli snijden, champignons bakken en evt. quinoa erbij en binnen 15 minuten klaar. Maar als je een voorgerecht maakt en daarna nog cannelloni gaat maken ben je langer bezig ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Je moet krabben waar het kriebelt, dus gewoon doen als de situatie zich voordoetquote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef habitue het volgende:
Wilde eigenlijk hele poos niet daten. Maar werd net aangesproken door prachtvrouw![]()
Dan gaat het toch wel weer kriebelen....
Ben je al uit je hectische periode dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef habitue het volgende:
Wilde eigenlijk hele poos niet daten. Maar werd net aangesproken door prachtvrouw![]()
Ik wilde eigenlijk nooit meer bukken, maar ik zag net 3 miljard euro op straat liggen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef habitue het volgende:
Ik dacht dat je situatie een relatie of mogelijke relatie niet samen konden gaan? En dat mede die situatie de breuk met je ex heeft betekend?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef habitue het volgende:
Of stiekem lag het vooral aan haar en was het hem toch niet helemaal. Maar met deze nieuwe schone deerne zal het fantastisch wordenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:45 schreef ook_gek het volgende:
Ik dacht dat je situatie een relatie of mogelijke relatie niet samen konden gaan? En dat mede die situatie de breuk met je ex heeft betekend?
Ging heel goed samen totdat het kut ging. En dat had niks met mijn situatie te maken.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik dacht dat je situatie een relatie of mogelijke relatie niet samen konden gaan? En dat mede die situatie de breuk met je ex heeft betekend?
hehequote:Op woensdag 24 april 2013 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nooit meer bukken, maar ik zag net 3 miljard euro op straat liggen.
Begin je toch te twijfelen...
Oh oke, ik had begrepen dat je situatie een relatie niet toe kon laten en daarom gestopt was.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Ging heel goed samen totdat het kut ging. En dat had niks met mijn situatie te maken.
Voel mezelf wel weer prima.
"me speeddate"quote:
Playing hard to get meets periode van de maand. Je had geen kans.quote:
Zo wat does he spiek den?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:40 schreef Ynske het volgende:
ik had net een Do not speek Duts
little bit English
tja euh
zwart ben je altijd zelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |