abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:10:52 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125659574

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:11:41 #2
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125659621
Alles? :o

Zou willen dat ik dat kan :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:13:35 #3
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125659794

:7
M'n nieuwe versierraad
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:13:39 #4
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125659802
Ik sport toch wel 3 of 4 keer per week. +- 1 uur. Voor sport heb je altijd wel tijd. Een betere vorm van ontspanning is er niet. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:13:57 #5
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125659830
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]

:7
M'n nieuwe versierraad
Serieus?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:14:17 #6
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125659876
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Serieus?
Nee :P
Ik hou wel van tattoos, maar niet van teksten :P
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:14:52 #7
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125659912
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Fjew.... ;)
pi_125659923
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Gneh! Ik ben juist dol op teksten, maar niet op tattoos :D

Mijn hele muren komen er vol mee is mijn voornemen :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_125659987
Naja het is ook wel een soort van opluchting, ik heb het in elk geval geprobeerd. Als ik het niet zou proberen zou ik er ook spijt van krijgen. Of het helemaal over is met de dame uit Antwerpen weet ik nog niet, we zouden sowieso contact houden en wellicht ook nog wat gaan doen. Ik hou nu in elk geval wel meer ruimte voor verliefdheid nu die deur zo hard is dichtgeklapt :P
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:15:53 #10
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125659995
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gneh! Ik ben juist dol op teksten, maar niet op tattoos :D

Mijn hele muren komen er vol mee is mijn voornemen :Y
Dat wou ik ook ooit! Belangrijke zinnen/stukjes songteksten voor mij op m'n muur :D
Dat doe ik misschien ooit nog wel in m'n muziekkamer :)
Maar voor tattoos vind ik het niks
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:19:52 #11
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125660284
het verbaast mij hier hoe kort mensen bezig zijn met koken, afwassen e.d. ik ben altijd minimaal twee uur bezig... dat wordt nog wat, leefritme op je date afstemmen... o nee, mijn date ging voor mij koken immers :P
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:21:44 #12
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125660401
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef Andromache het volgende:
het verbaast mij hier hoe kort mensen bezig zijn met koken, afwassen e.d. ik ben altijd minimaal twee uur bezig... dat wordt nog wat, leefritme op je date afstemmen... o nee, mijn date ging voor mij koken immers :P
Wat doe je allemaal in die tijd dan?! :o
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:22:54 #13
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125660556
quote:
Koken is 20 minuten, het eten 5 minuten (tsja in je eentje geniet je er toch anders van, het is dat het moet, eten :D).
Afwassen 5 minuten...
Binnen een half uur ben ik klaar hoor :D
pi_125660583
quote:
2 uur is het hele huis schoon, het eten gekookt en het lampje in de badkamer vervangen. En de hond uitgelaten. Dus mijn toekomstige dates zal toch kennis van tijdmanagement moeten hebben want heb altijd haast :+

Overigens moet hij ook tegen al mijn verzamelingen kunnen en tegen het feit dat je een relatie aangaat met een halve kamper, dus er tegen kunnen dat er altijd onderhandeld moet geworden in winkels. Daarnaast wil ik weleens en vaag taaltje spreken wanneer ik pissig ben. En misschien nog wel belangrijker vooral uit de keuken te blijven.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:27:42 #15
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125660930
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:21 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wat doe je allemaal in die tijd dan?! :o
ik ben al twintig minuten bezig met snijden, dan koken, dan nog een beetje kruiden, en voor je het weet ben je een uur verder. dan eten. ik doe dat liever wat rustig aan, afwasje van een kwartiertje, hoppa. twee uur.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:33:35 #16
141482 Q.
JurassiQ
pi_125661381
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Andromache het volgende:

[..]

ik ben al twintig minuten bezig met snijden, dan koken, dan nog een beetje kruiden, en voor je het weet ben je een uur verder. dan eten. ik doe dat liever wat rustig aan, afwasje van een kwartiertje, hoppa. twee uur.
Zonde van mn tijd, als ik een uur bezig ben met het totaal van koken, eten en afwassen is het veel. Ik heb ook nog een leven. :{w
For great justice!
pi_125661473
Ik zou het bij PaiQ toch ook wel relaxed vinden als je een paar harde nee's kon instellen en dat je die dan niet in de speeddate-aanboddingussen voorbij zou zien komen.

Voor mij is afstand op dit moment redelijk relevant... Ik merk dat ik bij alles verder dan een half uur al de kracht er niet meer voor heb :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:07:38 #18
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125663856
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Andromache het volgende:

[..]

ik wil best uitgebreid koken, maar in m'n eentje geniet ik er gewoon minder van :P
Dus laat me dan maar lekker gewoon in 20 minuten een grote pan rijst/groente/vlees klaarmaken waar ik 2 dagen van kan eten :D
Ik geniet er toch niet van omdat ik in m'n eentje alles binnen 5 minuten naar binnen hark :P ik heb wel wat beters met m'n tijd te doen dan eten, zoals muziek maken en fokken :')
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:11:33 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125664132
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou het bij PaiQ toch ook wel relaxed vinden als je een paar harde nee's kon instellen en dat je die dan niet in de speeddate-aanboddingussen voorbij zou zien komen.

Voor mij is afstand op dit moment redelijk relevant... Ik merk dat ik bij alles verder dan een half uur al de kracht er niet meer voor heb :')
25min rijden max hier :P

Dus komt u maar, komt u maar :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_125664158
Hmph.

Oneliner op Paiq genegeerd omdat het me niet helemaal aanstond wat ik op de foto zag. Accepteer ik een dag later een andere (waarvan de foto me dus wel aanstond, obviously) , blijkt het na het vrij lullen van 'r foto's een en dezelfde te zijn. :o

Weird. Over foto's van de goede en slechte kant geschoten gesproken.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:23:09 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125664781
Maar welke is nu de waarheid :+
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:30:16 #22
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125665196
Soms (of nou ja, vrij regelmatig) heb ik spijt van oneliners.

Op de vraag: "en hoe is het met jou?" kreeg ik het volgende antwoord:

"ja gaat kekker
zo doez en dan voetballll"

Ik had al genoeg moeten weten bij "hahahaha JAJAJAJA" als reactie op de oneliner :')
pi_125667165
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef Yuki het volgende:
Soms (of nou ja, vrij regelmatig) heb ik spijt van oneliners.

Op de vraag: "en hoe is het met jou?" kreeg ik het volgende antwoord:

"ja gaat kekker
zo doez en dan voetballll"

Ik had al genoeg moeten weten bij "hahahaha JAJAJAJA" als reactie op de oneliner :')
Voetbal...

Op de een of andere manier trek ik altijd voetbalchicks aan, verschrikkelijk!
pi_125667338
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:23 schreef Cue_ het volgende:
Maar welke is nu de waarheid :+
Wat in ieder geval niet de waarheid bleek te zijn was de date van afgelopen zaterdag. De alarmlichten op oranje-dame die in de herkansing ging. Op zich een toffe date gehad wel, daar niet van. Dag erna wederom een hoop gezeik.

Waarom ik nog zo laat online was op zondagmorgen etc :') En ontzettend bemoeizuchtig richting mijn hele doen en laten. Dat werd een beetje bloedirritant, dus werd ik ook wat minder aardig ten langen leste. Krijg ik een telefoontje waar ze in tranen uitbarst en spijt dat ze zo tegen me doet en meer van dat gelul.

Vermoeiend. En dus maar definitief een dikke streep doorheen getrokken.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_125667390
quote:
9s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

Waarom ik nog zo laat online was op zondagmorgen etc :') En ontzettend bemoeizuchtig richting mijn hele doen en laten. Dat werd een beetje bloedirritant, dus werd ik ook wat minder aardig ten langen leste. Krijg ik een telefoontje waar ze in tranen uitbarst en spijt dat ze zo tegen me doet en meer van dat gelul.

Dat kan je wel missen als kiespijn ja _O- :')
Is ze 13 ofzo? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')