Serieus?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
M'n nieuwe versierraad
Neequote:
Fjew....quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Ik hou wel van tattoos, maar niet van teksten
Gneh! Ik ben juist dol op teksten, maar niet op tattoosquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Ik hou wel van tattoos, maar niet van teksten
Dat wou ik ook ooit! Belangrijke zinnen/stukjes songteksten voor mij op m'n muurquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gneh! Ik ben juist dol op teksten, maar niet op tattoos
Mijn hele muren komen er vol mee is mijn voornemen
Wat doe je allemaal in die tijd dan?!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef Andromache het volgende:
het verbaast mij hier hoe kort mensen bezig zijn met koken, afwassen e.d. ik ben altijd minimaal twee uur bezig... dat wordt nog wat, leefritme op je date afstemmen... o nee, mijn date ging voor mij koken immers
Koken is 20 minuten, het eten 5 minuten (tsja in je eentje geniet je er toch anders van, het is dat het moet, etenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef Andromache het volgende:
het verbaast mij hier hoe kort mensen bezig zijn met koken, afwassen e.d. ik ben altijd minimaal twee uur bezig... dat wordt nog wat, leefritme op je date afstemmen... o nee, mijn date ging voor mij koken immers
2 uur is het hele huis schoon, het eten gekookt en het lampje in de badkamer vervangen. En de hond uitgelaten. Dus mijn toekomstige dates zal toch kennis van tijdmanagement moeten hebben want heb altijd haastquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef Andromache het volgende:
ik ben al twintig minuten bezig met snijden, dan koken, dan nog een beetje kruiden, en voor je het weet ben je een uur verder. dan eten. ik doe dat liever wat rustig aan, afwasje van een kwartiertje, hoppa. twee uur.quote:
Zonde van mn tijd, als ik een uur bezig ben met het totaal van koken, eten en afwassen is het veel. Ik heb ook nog een leven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik ben al twintig minuten bezig met snijden, dan koken, dan nog een beetje kruiden, en voor je het weet ben je een uur verder. dan eten. ik doe dat liever wat rustig aan, afwasje van een kwartiertje, hoppa. twee uur.
ik wil best uitgebreid koken, maar in m'n eentje geniet ik er gewoon minder vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik ben al twintig minuten bezig met snijden, dan koken, dan nog een beetje kruiden, en voor je het weet ben je een uur verder. dan eten. ik doe dat liever wat rustig aan, afwasje van een kwartiertje, hoppa. twee uur.
25min rijden max hierquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou het bij PaiQ toch ook wel relaxed vinden als je een paar harde nee's kon instellen en dat je die dan niet in de speeddate-aanboddingussen voorbij zou zien komen.
Voor mij is afstand op dit moment redelijk relevant... Ik merk dat ik bij alles verder dan een half uur al de kracht er niet meer voor heb
Voetbal...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef Yuki het volgende:
Soms (of nou ja, vrij regelmatig) heb ik spijt van oneliners.
Op de vraag: "en hoe is het met jou?" kreeg ik het volgende antwoord:
"ja gaat kekker
zo doez en dan voetballll"
Ik had al genoeg moeten weten bij "hahahaha JAJAJAJA" als reactie op de oneliner
Wat in ieder geval niet de waarheid bleek te zijn was de date van afgelopen zaterdag. De alarmlichten op oranje-dame die in de herkansing ging. Op zich een toffe date gehad wel, daar niet van. Dag erna wederom een hoop gezeik.quote:
Dat kan je wel missen als kiespijn jaquote:Op woensdag 24 april 2013 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waarom ik nog zo laat online was op zondagmorgen etcEn ontzettend bemoeizuchtig richting mijn hele doen en laten. Dat werd een beetje bloedirritant, dus werd ik ook wat minder aardig ten langen leste. Krijg ik een telefoontje waar ze in tranen uitbarst en spijt dat ze zo tegen me doet en meer van dat gelul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |