quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:23 schreef Andromache het volgende:
maar eh... Faxie... ik vind dat ik wel goede fotografeerskills heb. als jij die ook hebt, kunnen we van elkaar datingprofielfoto's maken
S-s-s-s-s-moooothhh operatoorrssssssssss, yes they are...SMOOTH...OPERATORSSS!quote:Op dinsdag 23 april 2013 06:24 schreef Faxie het volgende:
Ik kan er niks van, maar je mag het me best leren
Dat!quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
S-s-s-s-s-moooothhh operatoorrssssssssss, yes they are...SMOOTH...OPERATORSSS!
Zo makkelijk kan het dus zijn, veel plezier samen!
En datquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:12 schreef ook_gek het volgende:
En natuurlijk een date verslag van beide kanten!
als jij die wilt zien, kan datquote:
Ik fotografeer graag, maar vind wel dat het op zo'n moment toch flink afleidt hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:43 schreef Silenus het volgende:
Nou de foto's van wanneer ze 'm gaan maken hoef ik niet te zien hoor.
maar de datingsiteprofielfoto's die kun je showenquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:59 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik fotografeer graag, maar vind wel dat het op zo'n moment toch flink afleidt hoor.
Voor alles een plaats en tijd
Eensch, maar daar heb je toch je fobo al voor?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar de datingsiteprofielfoto's die kun je showen
hahaha, hier spreekt een Sade-kenner (de zangeres, niet de markies)quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
S-s-s-s-s-moooothhh operatoorrssssssssss, yes they are...SMOOTH...OPERATORSSS!
Zo makkelijk kan het dus zijn, veel plezier samen!
Als ik een naam zie die eindigt op een tje/tjuh dan ga ik hier al standaard van uit:quote:
95% van de keren klopt het nog ook.quote:(167, 90kg)
jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:46 schreef Silenus het volgende:
Dat zegt iemand op een datingsite bedoel je?
Je snapt dat we hier geen genoegen mee nemen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef Sannne het volgende:
Zucht, uitgepraat. Hij en ik delen een fetishWooooooooooooooot!!
Seks voor allebei alleen opwindend als er een simson bandenplaksetje gebruikt wordt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef Sannne het volgende:
Ynske, realistische eis zegVoor het werken smorgens een uurtje joggen en na het eten een uurtje sportschool?
Dat!!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Seks voor allebei alleen opwindend als er een simson bandenplaksetje gebruikt wordt?
Wat voor fetisj?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef Sannne het volgende:
Ynske, realistische eis zegVoor het werken smorgens een uurtje joggen en na het eten een uurtje sportschool?
nee helaasquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:50 schreef -Splash- het volgende:
Bedoelde hij niet: 2 uur per dag 'sporten'?
Opwindend. Ik kan het zelf niet meer als het koningslied niet gedraaid kan worden.quote:
Dus én je moet 2 uur per dag sporten én dat zijn de keuzes die je mag maken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee helaas
voetbal, squash, tennis, hardlopen
heb wel zoiets dat het prettig is als je interesses deelt, maar vind dit wel ver gaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus én je moet 2 uur per dag sporten én dat zijn de keuzes die je mag maken?
Nou nou....
Het blijft angstvallig stil. Misschien schaamt ze zichzelf wel dat ze het liefst vacuum gezogen in het latex naar de voice of holland kijkt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat voor fetisj?
Chocola? Squirten? vertel meer
Je weet in ieder geval wel dat hij 2 uur per dag weg is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:47 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
heb wel zoiets dat het prettig is als je interesses deelt, maar vind dit wel ver gaan
Ik kom nu al tijd tekort en dan probeer ik twee keer per week een uurtje te sporten
zou niet weten wat ik moet laten als ik twee uur per dag zou gaan sporten (los van dat ik dat niet eens wil)
ik heb liever een 'zij'quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:01 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval wel dat hij 2 uur per dag weg is.
Misschien denkt hij dat als iemand 2 uur op een sportschool 'aanwezig is' dat die gene niet 1.60 en 106 kg is?
Dan passen wij toch beter bij elkaar dan ik had gedacht.quote:
* Sannne rent naar fietsenwinkelquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dan passen wij toch beter bij elkaar dan ik had gedacht.
quote:
Ook iets met slaan tegen een balletjequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit doe ik ook. Alhoewel ik sinds een tijdje niet meer tennis. Maar ik golf wel..
vast wel, anders is hij je niet waardquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Gevraagd aan (twijfel)date van morgen of hij ook een week later kan. Voel me vrij beroerd (stress) i.v.m. een gesprek morgenochtend en verwacht niet dat ik me morgenmiddag dan al veel beter voel, ondanks dat het strand dan misschien juist wel fijn is, maar niet met een totale vreemde. Hoop dat hij t snapt. Neem aan dat hij het ok vindt.
Nou sport ik wel regelmatig (uurtje fitness, 3 keer per week) en woon naast de sportschool, dus mijn kost het hooguit 1,5 uur.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook iets met slaan tegen een balletje
2 uur per dag sporten
Mijn dag: 1 uur ochtendgedoe (wakker worden, douchen, aankleden, make up, etc.), 10-11 uur per dag weg voor werk, 8 uur slaap, 1 uur koken, eten en afwassen... Dan blijft er 3-4 uur per dag over voor huishouden, administratie, zinloze ontspanning, sociaal leven.
No way dat daar 2 uur per dag aan sport in kanik ben al blij dat ik aan minimaal 30 min bewegen per dag kom
Ik verloor een druppeltje urine.quote:
Hard hoor, typische vrouwenreactie als ik dat mag zeggen. Misschien wil hij haar wel heel graag weer zien en sputtert hij daarom tegen. Zou ik ook doen als het meteen een week uitgesteld wordt.quote:
Helaas hoort dat er bij... Wees blij dat je die gevoelens kan hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:03 schreef barocci het volgende:
Pfff, ik kan niet zeggen dat het geen succes is datingsites maar ik hou er op dit moment wel een kutgevoel aan over. Inmiddels gisteren en vandaag date 5 en 6 gehad met de dame uit Antwerpen maar ik merkte dat ik nog steeds bleef twijfelen dus dat heb ik vandaag ook duidelijk uitgesproken. Daar had ze gelukkig wel begrip voor.
Een groot gedeelte van die twijfel werd veroorzaakt door de dame waarmee ik eerst had gedate, daar had ik het eigenlijk zelf bij verknalt en die gedachte knaagde nog altijd bij me. Ik heb alweer een paar weken contact met haar maar vandaag heb ik open kaart gespeeld. Nu wil ze geen contact meer met me, ze heeft teveel negatieve dingen meegemaakt op het gebied van seks en vond het niet normaal dat ik al zo snel seks heb gehad met de dame uit Antwerpen. Ze wilde er niet over praten en kon het niet begrijpen.
Ik had eigenlijk alles prima voor elkaar en dan komen de gevoelens opspelen en ga ik weer keihard op mn bek
Dus nu exit voor zowel voormalige date (waarom nog/weer contact als het verknald was, eigenlijk?) en exit Antwerpen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:03 schreef barocci het volgende:
Pfff, ik kan niet zeggen dat het geen succes is datingsites maar ik hou er op dit moment wel een kutgevoel aan over. Inmiddels gisteren en vandaag date 5 en 6 gehad met de dame uit Antwerpen maar ik merkte dat ik nog steeds bleef twijfelen dus dat heb ik vandaag ook duidelijk uitgesproken. Daar had ze gelukkig wel begrip voor.
Een groot gedeelte van die twijfel werd veroorzaakt door de dame waarmee ik eerst had gedate, daar had ik het eigenlijk zelf bij verknalt en die gedachte knaagde nog altijd bij me. Ik heb alweer een paar weken contact met haar maar vandaag heb ik open kaart gespeeld. Nu wil ze geen contact meer met me, ze heeft teveel negatieve dingen meegemaakt op het gebied van seks en vond het niet normaal dat ik al zo snel seks heb gehad met de dame uit Antwerpen. Ze wilde er niet over praten en kon het niet begrijpen.
Ik had eigenlijk alles prima voor elkaar en dan komen de gevoelens opspelen en ga ik weer keihard op mn bek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |