Zolang je maar blijft uitgaan, nieuwe mensen ontmoeten en je ook nog je best doet op datingsites komt er echt wel wat op je pad.quote:Op maandag 22 april 2013 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Amper poolende vrouwen hier. En als ze d'r al zijn zijn ze 20 en met een groepje, waar d'r vriend hoogstwaarschijnlijk ook tussen zit.
Dat ik iemand met poolen ga ontmoeten geloof ik allang niet meer in.
Of: Wat is liefde... dit was even genoeg nemen met, tot de ideale man langs kwam (Faxie dus).quote:Op maandag 22 april 2013 12:51 schreef ook_gek het volgende:
Positief blijven denken, ze zijn gewoon met hun broer of buurjongen.
Lijkt me duidelijk: compleet gebrek aan zelfvertrouwen en uitstraling tegenover vrouwen.quote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Toch snap ik de slechte rate of success/onzekerheid van Faxie niet.
Als ik naar zijn fobo kijk zie ik een volgens mij toffe (best) aantrekkelijke gozer (no gay), met een aantal interessante hobbies (zou de auto's niet op een date-site zetten), dus wat is dan jouw addertje Faxie ?
But why then, is the questionquote:Op maandag 22 april 2013 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: compleet gebrek aan zelfvertrouwen en uitstraling tegenover vrouwen.
Nee hoor. Hoewel ik ook geen hosselkoning ben.quote:Op maandag 22 april 2013 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: compleet gebrek aan zelfvertrouwen en uitstraling tegenover vrouwen.
Wat denk je zelf dan dat het is?quote:Op maandag 22 april 2013 14:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoewel ik ook geen hosselkoning ben.
iig een coole foto die van t kytenquote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Als ik naar zijn fobo kijk zie ik een volgens mij toffe (best) aantrekkelijke gozer (no gay), met een aantal interessante hobbies (zou de auto's niet op een date-site zetten), dus wat is dan jouw addertje Faxie ?
hahahaquote:Op maandag 22 april 2013 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daten? Dan ga ik surfen en mag jij foto's maken, ik wil graag nieuwe actiefoto's
quote:Op maandag 22 april 2013 14:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoewel ik ook geen hosselkoning ben.
quote:Op maandag 22 april 2013 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daten? Dan ga ik surfen en mag jij foto's maken, ik wil graag nieuwe actiefoto's
Zeelandquote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeeland en onderin Zuid-Holland (Oostvoorne, Rockanje)
Natuurlijk wel! Vertrouw in jezelf! Hoppa! Zeg tegen jezelf "Ik ben de hosselkoning!"quote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denken dat ik succes ga hebben daarmee
Voor dat je dit zei gaf ik je veel kans.quote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op een date die ik ooit heb gehadquote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Dat dus. Probleem lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 22 april 2013 14:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor dat je dit zei gaf ik je veel kans.
Hier zit ook je probleem, leer hier uit.
En dan zeg je eerder dat geen totaal gebrek aan zelfvertrouwen hebt.quote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die uitspraak komt juist omdat ik er van geleerd hebquote:Op maandag 22 april 2013 14:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor dat je dit zei gaf ik je veel kans.
Hier zit ook je probleem, leer hier uit.
Wat heb je precies geleerd dan?quote:Op maandag 22 april 2013 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die uitspraak komt juist omdat ik er van geleerd heb
Eerder zei ik al dat het alleen bij vrouwen wat minder is.quote:Op maandag 22 april 2013 14:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan zeg je eerder dat geen totaal gebrek aan zelfvertrouwen hebt.
Uhm juist ja
Kom op gast! Zij maakt foto's en jij wilt nieuwe foto's hop gooi een balletje op bij haar en wacht rustig af ipv het bij voorbaat al afschieten.
Oh en totaal gebrek aan zelfvertrouwen? Heb je bij deze bevestigt. Wil je het oplossen? Ga daar dan aan werken want dat is je drempel die je moet gaan overwinnen.
Bullshit, dit soort balletjes kan JUIST tot iets leiden.quote:Op maandag 22 april 2013 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dat soort balletjes opgooien tot niets leidt.
Goed prima maken we gebrek aan totale zelfvertrouwen betreft vrouwen van. Wat jij wilt.quote:Op maandag 22 april 2013 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eerder zei ik al dat het alleen bij vrouwen wat minder is.
Zelfvertrouwen is niet zwart/wit, wel/niet. Dat is voor elk aspect weer anders. En bij zo'n beetje alles heb ik zelfvertrouwen zat, alleen het vrouwenaspect niet zo. En dat is meer vanwege behaalde resultaten.
Ja want alle vrouwen zijn het zelfde natuurlijk. En jij gaat opeens beslissen voor een vrouw. Wat nou als zij denkt, wat een leuke user is die Faxie zeg. En ze denkt, doe eens gek ik ga het doen. Dan schiet jij het af met als gevolg er niks gebeurd.quote:De fotodate opmerking was meer een geintje, aangezien ik niet het idee heb dat vrouwen op Fok erg happig zijn op dat soort dingen.
Echt houd deze gedachte vast! Het brengt je zooooo ongekend ver.... NOT.quote:Op maandag 22 april 2013 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh zeur niet, ik heb al 2 Fokdates gehad hoor. Ik ben niet een of andere verlegen wereldvreemde zolderkamerautist ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 15:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goed prima maken we gebrek aan totale zelfvertrouwen betreft vrouwen van. Wat jij wilt.
[..]
Ja want alle vrouwen zijn het zelfde natuurlijk. En jij gaat opeens beslissen voor een vrouw. Wat nou als zij denkt, wat een leuke user is die Faxie zeg. En ze denkt, doe eens gek ik ga het doen. Dan schiet jij het af met als gevolg er niks gebeurd.
[..]
Echt houd deze gedachte vast! Het brengt je zooooo ongekend ver.... NOT.
Niet geschoten altijd mis he. Gokje wagen en als e niet happend of het niet doen vergaat de wereld niet hoor.
Geef dingen een kans voor je al bij voorbaat gaat afschieten.
Idd...quote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef BeamofLight het volgende:
Snap het ook niet Faxert. Heb toen eens jouw Fobo gezien en dacht; wtf is er mis met deze? Niks toch? (no-hommo).
Als jij met je geile bak daar de beach op komt rijden, die kite-shit gear uitlaadt en voor dat je de golven bestormt eerst nog even een Desperado (sorry) wegtikt dan komen die wijven toch op je af cq. ga jij op hen af??
Nou niet dusquote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef BeamofLight het volgende:
Snap het ook niet Faxert. Heb toen eens jouw Fobo gezien en dacht; wtf is er mis met deze? Niks toch? (no-hommo).
Als jij met je geile bak daar de beach op komt rijden, die kite-shit gear uitlaadt en voor dat je de golven bestormt eerst nog even een Desperado (sorry) wegtikt dan komen die wijven toch op je af cq. ga jij op hen af??
Ik kreeg hier al een half stijfje van (hommo?), moet je nagaan wat het met al die chicks doet.quote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef BeamofLight het volgende:
Maakt niet uitquote:
Oke dan niet, lekker zo door gaan. Want het heeft je al zoveel succes opgeleverdquote:Op maandag 22 april 2013 15:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh zeur niet, ik heb al 2 Fokdates gehad hoor. Ik ben niet een of andere verlegen wereldvreemde zolderkamerautist ofzo
Never change a winning team!quote:Op maandag 22 april 2013 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke dan niet, lekker zo door gaan. Want het heeft je al zoveel succes opgeleverd
Hilarisch he?quote:Op maandag 22 april 2013 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke dan niet, lekker zo door gaan. Want het heeft je al zoveel succes opgeleverd
Nee vind het eerder zielig, lekker negatief alles weg zetten. En er over zeuren dat je het niet snapt en blijft volhouden dat het niet aan je zelf ligt en het niet snapt.quote:
Of overstappen, kennelijk is daar de slaging kans veel groterquote:Op maandag 22 april 2013 15:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Al die kerels hier kunnen het al op je Faxie. Nu de vrouwen nog.
In de praktijk ben ik niet zo zuur. Fok is om gal te spuwen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:21 schreef eefje801 het volgende:
Faxie doe eens even niet zo zuur, het is echt een selffullfilling prophecy ten opzichte van vrouwen. Inderdaad, je zegt bij voorbaat al dat het niet lukt door eerdere ervaringen. Die hebben niks met nu te maken, jij geeft het zelf zo'n belangrijke rol. Echt, geloof iedereen nou maar dat er met wat je te bieden hebt en hoe je eruit ziet niks aan de hand is maar dat het je instelling is waar je nog iets aan kunt verbeteren. Zet voor de grap al je reacties in alleen dit topic onder elkaar en dan zul je lezen hoe negatief je kijkt, terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is.
FOK! is ook een prima plek om vrouwen op te pikken als je er IRL niet zo veel tegenkomt. Maar die glazen ben je nu volop aan het ingooien.quote:Op maandag 22 april 2013 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
In de praktijk ben ik niet zo zuur. Fok is om gal te spuwen.
ik weiger dus echt om te gaan betalen voor iets hequote:Op maandag 22 april 2013 15:27 schreef Faxie het volgende:
Ik twijfel om weer te gaan lappen voor RP...
Je kan glazen idd beter leegdrinken onder het gezelschap van een leuke meidquote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
FOK! is ook een prima plek om vrouwen op te pikken als je er IRL niet zo veel tegenkomt. Maar die glazen ben je nu volop aan het ingooien.
Pagani Zonda van je tijd man. Na zo'n Golf van reacties wil hij het gewoon niet snappen. Niet iedereen kan tenslotte een Alfa mannetje zijn en een goede relatie-Carrera hebben.quote:
Nouja als zowel de man als de vrouw dat hebben op RP.. dan kom je geen stap verder.quote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Ynske het volgende:
ik weiger dus echt om te gaan betalen voor iets he
k heb geen RP profielquote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als zowel de man als de vrouw dat hebben op RP.. dan kom je geen stap verder.
Ik heb jaren aan mezelf gewerkt, elke tip over houding/gedrag/hobbies/uiterlijk gebruikt, maar vroeger toen ik al helemaal bang was voor vrouwen had ik nog de meeste aandacht alleen toen durfde ik er niks mee.quote:Op maandag 22 april 2013 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee vind het eerder zielig, lekker negatief alles weg zetten. En er over zeuren dat je het niet snapt en blijft volhouden dat het niet aan je zelf ligt en het niet snapt.
Stap 1, haal je kop uit het zand en stop met je zelf in de maling nemen.
Meer zeg ik er niet meer over. Zonda van mijn tijd
Wel. Het is het gedrag wat je nu vertoont dat tot niks zal leiden. Dit is echt een gebrek aan zelfvertrouwen en teveel nadenken. Nou even Inske een DM sturen en na het foto's maken even trakteren op wat eten. Hop!quote:Op maandag 22 april 2013 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat heb ik eigenlijk ook wel... maarja de mogelijkheden met een gratis abo zijn nogal beperkt... vrouwen gaan niet in op interesseberichtjes, en zelf sturen doen ze niet aan in de regel...quote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Daarin blijven steken is dan ook het beste wat je kan doen he knuppel.quote:Op maandag 22 april 2013 15:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb jaren aan mezelf gewerkt, elke tip over houding/gedrag/hobbies/uiterlijk gebruikt, maar vroeger toen ik al helemaal bang was voor vrouwen had ik nog de meeste aandacht alleen toen durfde ik er niks mee.Dat is best een motiverende gedachte
Ik ben zo zuur als een Citroenquote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pagani Zonda van je tijd man. Na zo'n Golf van reacties wil hij het gewoon niet snappen. Niet iedereen kan tenslotte een Alfa mannetje zijn en een goede relatie-Carrera hebben.
Dat kan leuke taferelen opleveren bij de appie danquote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Paiq heb ik geprobeerd, maar dat beviel me niet zo....quote:Op maandag 22 april 2013 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb geen RP profiel
k amuseer met met paiq en dat is iig voorlopig voldoende
Lada maar zitten. Ford dat je het weet heb je een date.quote:
Ik weet helemaal niks van haar johquote:Op maandag 22 april 2013 15:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wel. Het is het gedrag wat je nu vertoont dat tot niks zal leiden. Dit is echt een gebrek aan zelfvertrouwen en teveel nadenken. Nou even Inske een DM sturen en na het foto's maken even trakteren op wat eten. Hop!
Mitsubishi je best doet...quote:Op maandag 22 april 2013 15:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Lada maar zitten. Ford dat je het weet heb je een date.
Die Faxie is een troll toch? Please tell me he is!quote:Op maandag 22 april 2013 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja wat denk je waar een date voor bedoeld is?!![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze houdt van fok. En kytesurfende mannen. Is dat niet genoeg dan?quote:
Waar ben je dan bang voor? Bang voor vrouwen is nogal breed, we zijn geen exotische diersoort ofzo.quote:Op maandag 22 april 2013 15:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb jaren aan mezelf gewerkt, elke tip over houding/gedrag/hobbies/uiterlijk gebruikt, maar vroeger toen ik al helemaal bang was voor vrouwen had ik nog de meeste aandacht alleen toen durfde ik er niks mee.Dat is best een motiverende gedachte
quote:Op maandag 22 april 2013 15:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze houdt van fok. En kytesurfende mannen. Is dat niet genoeg dan?
"Hoi, met Faxie. Irritant dat ze het zo over ons hebben hè?"
"haha, ja idd."
"wanneer kom je langs?"
"morgen, eerst even mijn slipje in de was doen."
"geil."
Erotische diersoort.quote:Op maandag 22 april 2013 15:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waar ben je dan bang voor? Bang voor vrouwen is nogal breed, we zijn geen exotische diersoort ofzo.
Nee sorry, ik ben geen troll, hoewel ik d'r soms niet vies van benquote:Op maandag 22 april 2013 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Die Faxie is een troll toch? Please tell me he is!!
Beetje oplette, Taly. Dat zeg ik dus net.quote:Op maandag 22 april 2013 15:45 schreef ook_gek het volgende:
"Hey met faxie, jij maakt graag foto's zag ik en je vind Zeeland leuk."
Hey, ja dat klopt inderdaad! Kitesurfen vind ik ook gaaf!
"Leuk! Ik weet wat leuks, jij maakt van mij foto's tijdens het kitesurfen, en als dank laat ik je de leuke plekjes in zeeland zien!"
Oke haha uhm ja oke! Waarom niet leuk!
"Gezellig, kan je dan en dan?"
Enz enz enz.
Straks sta ik tegenover een vrouw van 2 meter en 150 kilo met een pittig kort kapselquote:Op maandag 22 april 2013 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jouw versie is duidelijk beter. Ik begin al te gapen bij die van ookgekquote:Op maandag 22 april 2013 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beetje oplette, Taly. Dat zeg ik dus net.
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Straks sta ik tegenover een vrouw van 2 meter en 150 kilo met een pittig kort kapsel![]()
Jajaja niet gezien relaxt maar. Ipv alleen een geniaal berichtje hebben moet je hem delen, jammer johquote:Op maandag 22 april 2013 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beetje oplette, Taly. Dat zeg ik dus net.
zeg Q vertel m eens wat over mequote:Op maandag 22 april 2013 15:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze houdt van fok. En kytesurfende mannen. Is dat niet genoeg dan?
"Hoi, met Faxie. Irritant dat ze het zo over ons hebben hè?"
"haha, ja idd."
"wanneer kom je langs?"
"morgen, eerst even mijn slipje in de was doen."
"geil."
Vroeger, nu niet meer. Ik plaatste ze op een voetstuk, wist niet wat ik moest zeggen, werd al verliefd zodra ik wat aandacht kreeg, huppelde er achter aan, bang om brutaal te zijn met het risico gezeik te krijgen, geen afwijzingen aandurven... dat soort dingen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waar ben je dan bang voor? Bang voor vrouwen is nogal breed, we zijn geen exotische diersoort ofzo.
Als ik Ynske was zou ik nu ernstig beledigd zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Straks sta ik tegenover een vrouw van 2 meter en 150 kilo met een pittig kort kapsel![]()
pff k word al moe als ik eraan denkquote:Op maandag 22 april 2013 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vroeger, nu niet meer. Ik plaatste ze op een voetstuk, wist niet wat ik moest zeggen, werd al verliefd zodra ik wat aandacht kreeg, huppelde er achter aan, bang om brutaal te zijn met het risico gezeik te krijgen, geen afwijzingen aandurven... dat soort dingen.
Met zo'n figuur wil je toch niet daten?quote:Op maandag 22 april 2013 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg Q vertel m eens wat over me
mijn god zeg, wat een gedoe hier
Oh hey dat zijn jou voetjes die nog net uit de reet van Kreator steken.quote:Op maandag 22 april 2013 15:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jouw versie is duidelijk beter. Ik begin al te gapen bij die van ookgek
quote:
Alle vrouwen dus. Maar blijkbaar werkt het voor hem dus waarom zou hij er iets aan veranderen?quote:
Hier zijn we inmiddels nu wel achter in een paar uur.quote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Hij faalt zelf enormquote:
En dat is nog nooit bij iemand anders gebeurdquote:Op maandag 22 april 2013 15:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was wel een aantal keren gefriendzoned...
Na zulke opmerkingen? Dat kunnen we haar toch niet aan doenquote:
Dat heb ik allemaal veranderd... lezenquote:Op maandag 22 april 2013 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle vrouwen dus. Maar blijkbaar werkt het voor hem dus waarom zou hij er iets aan veranderen?
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Na zulke opmerkingen? Dat kunnen we haar toch niet aan doen
Ze zei daarstraks nog dat Q maar wat moest vertellen over haar. Als ze niet nog steeds zou willen, zou ze dat niet doen lijkt mequote:Op maandag 22 april 2013 15:54 schreef ook_gek het volgende:
Na zulke opmerkingen? Dat kunnen we haar toch niet aan doen
Meer dan overduidelijk.quote:Op maandag 22 april 2013 15:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier zijn we inmiddels nu wel achter in een paar uur.
Ik denk dat ze eerder hoopt op Silenusquote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zei daarstraks nog dat Q maar wat moest vertellen over haar. Als ze niet nog steeds zou willen, zou ze dat niet doen lijkt me
Ik wil het Ynske niet aandoen haar met zo'n figuur op te zadelen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zei daarstraks nog dat Q maar wat moest vertellen over haar. Als ze niet nog steeds zou willen, zou ze dat niet doen lijkt me
Friendzone?quote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Coco98 het volgende:
Toen ik 17 was werd ik ook eens keihard gefriendzoned.
Toen wist ik nog niet hoe of wat dat was.quote:Op maandag 22 april 2013 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Friendzone?
I call it the challenge zone
Ach heeft iedereen wel eens meegemaakt
helaasquote:Op maandag 22 april 2013 15:58 schreef Kreator het volgende:
Als je trouwens echt 2 meter bent, Ynske, dan hou ik bij voorbaat al van je.
Jij wil graag vrouwen die langer zijn dan jouw pé-nis?quote:Op maandag 22 april 2013 15:58 schreef Kreator het volgende:
Als je trouwens echt 2 meter bent, Ynske, dan hou ik bij voorbaat al van je.
Mijn ideale vrouw is minimaal een kop kleiner. Ik mag graag neerkijken op vrouwen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn maximale lengte voor een vrouw is mijn eigen lengte (1,86 meter).
Lange vrouwen kunnen best sexy zijn
(en nee, dat zeg ik niet omdat mijn date van binnenkort 1,85 meter is)
vind je t niet vervelend als ze dan hakken aandoet en groter is?quote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn maximale lengte voor een vrouw is mijn eigen lengte (1,86 meter).
Lange vrouwen kunnen best sexy zijn
(en nee, dat zeg ik niet omdat mijn date van binnenkort 1,85 meter is)
Precies, en een vrouw met hakkenquote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind je t niet vervelend als ze dan hakken aandoet en groter is?
Je hebt geen foto van jezelf op je FB.quote:
Ik weet niet of het beter is dat je nu wél weet wat je moet zeggen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vroeger, nu niet meer. Ik plaatste ze op een voetstuk, wist niet wat ik moest zeggen, werd al verliefd zodra ik wat aandacht kreeg, huppelde er achter aan, bang om brutaal te zijn met het risico gezeik te krijgen, geen afwijzingen aandurven... dat soort dingen.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Bij nader inzien pas je met zo'n instelling wel bij Faxie.
We gaan je uithuwelijken aan een Fokker haha.quote:
Die hoop heb ik opgegeven. Maar (sommige) grote vrouwen vind ik zeker wel aantrekkelijk alleen al door hun lengte. Kennelijk is dat een vrij niche fetish.quote:Op maandag 22 april 2013 15:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij wil graag vrouwen die langer zijn dan jouw pé-nis?
Hebben jij en faxie ondertussen al een date ge-pm't?quote:Op maandag 22 april 2013 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
k moet toch iets doen om bij m te kunnen passen
nee, en sorry faxlie, die gaat er ook niet komenquote:Op maandag 22 april 2013 16:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hebben jij en faxie ondertussen al een date ge-pm't?
quote:Op maandag 22 april 2013 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, en sorry faxlie, die gaat er ook niet komen
Auwquote:Op maandag 22 april 2013 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Niet nee? Gho! Die zag ik echt niet aankomen!!quote:Op maandag 22 april 2013 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 april 2013 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet nee? Gho! Die zag ik echt niet aankomen!!
quote:Op maandag 22 april 2013 16:09 schreef Kreator het volgende:
Afgewezen worden zonder een poging te hebben gedaan. Dát is pas knap.
Dat heeft ook mijn voorkeur hoorquote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn ideale vrouw is minimaal een kop kleiner. Ik mag graag neerkijken op vrouwen.
Jawel, en ik hou van hakken, dus vandaar bovenstaand: ik geef wel de voorkeur aan kleiner (en het liefst een stuk kleiner, 1,60-1,70 ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind je t niet vervelend als ze dan hakken aandoet en groter is?
quote:Op maandag 22 april 2013 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Haha inderdaadquote:Op maandag 22 april 2013 16:09 schreef Kreator het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:12 schreef Cue_ het volgende:
Faxies gedachte " zie je nu wel.. het gaat altijd mis "
Geeft niet, het was eigenlijk een geintje maar het is wat uit de hand gelopenquote:Op maandag 22 april 2013 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
En terecht! Nou die kan ook weer 3 dagen rond huppelen als een citroen en lekker de hele dag azijn pissen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:12 schreef Cue_ het volgende:
Heb ik toch nog skillzquote:Op maandag 22 april 2013 16:09 schreef Kreator het volgende:
Tipje van mijn kant, loop weg van pc, laptop, tablet of mobiel. Je maakt het er niet beter op.quote:Op maandag 22 april 2013 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geeft niet, het was eigenlijk een geintje maar het is wat uit de hand gelopen
Nee hoorquote:Op maandag 22 april 2013 16:12 schreef Cue_ het volgende:
Dat doe jij ook al jaren en dat houdt je ook niet tegen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tipje van mijn kant, loop weg van pc, laptop, tablet of mobiel. Je maakt het er niet beter op.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:16 schreef -Splash- het volgende:
Ik zou mij zo gewaardeerd voelen als ik Ynske was.
Owja, want ik was bloedserieus, faalde en doe nu net alsof het van begin af aan een geintje was toch?quote:Op maandag 22 april 2013 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tipje van mijn kant, loop weg van pc, laptop, tablet of mobiel. Je maakt het er niet beter op.
Ooooh ja hoor daar is die dan toch nog.quote:Op maandag 22 april 2013 16:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat doe jij ook al jaren en dat houdt je ook niet tegen.
Nee, je snapt het niet.quote:Op maandag 22 april 2013 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja, want ik was bloedserieus, faalde en doe nu net alsof het van begin af aan een geintje was toch?
Nee maar al met al ben je nog slechter uit deze hele soap gekomen dan dat je het gewoon op een normale manier had gevraagd, ook al ben je afgewezen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja, want ik was bloedserieus, faalde en doe nu net alsof het van begin af aan een geintje was toch?
dit zeg je vaak, maar je doet het dan nooit.quote:Op maandag 22 april 2013 15:26 schreef ook_gek het volgende:
Meer zeg ik er niet meer over. Zonda van mijn tijd
quote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
dit zeg je vaak, maar je doet het dan nooit.
doe het eens, voor mij
quote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
doe het eens, voor mij
In mijn ogen laat je met 'het was maar een geintje' aan Ynske weten dat je niet serieus met iemand als haar uit zou willen. Waarom is het anders een geintje?quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:29 schreef dawg het volgende:
fokkers die een helpende hand bieden. een garantie voor succes.
Ik ben niet meer ingegaan op het zure gedrag enz. Dat bedoelde ikquote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
doe het eens, voor mij
Geen garantie, wel no cure no pay.quote:Op maandag 22 april 2013 16:29 schreef dawg het volgende:
fokkers die een helpende hand bieden. een garantie voor succes.
bedankt, ik heb mijn naam niet zelf gekozen!quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat als je een naam ziet bij een contact dat dat al twijfels geeft?
Ja, vrouwen met namen van bekende mensen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat als je een naam ziet bij een contact dat dat al twijfels geeft?
Ja, turkse namen. Dan is het al einde verhaal.quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
Ja, sowieso bij Latoya/Priscilla/Mandy ofzo. Dat wordt echt nooit iets.quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
bv, maar ook met dingen als dieseltje, nobody, roomdevidor etc heb ik niet meteen een klikquote:Op maandag 22 april 2013 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja, turkse namen. Dan is het al einde verhaal.
hahahahaquote:Op maandag 22 april 2013 16:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, sowieso bij Latoya/Priscilla/Mandy ofzo. Dat wordt echt nooit iets.
Ook als ik in een battledate zit en mijn tegenstander heet Achmed of een andere vage buitenlandse naam....die is altijd het haasje, ook al typ ik bijna niks dan win ik nog.
maar serieus.quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:41 schreef Silenus het volgende:
Er schijnt ook een 'onderdanige man' rond te hangen op paiq. Ik knap sowieso al af op iedereen die een of andere hippe vogel-bijnaam gebruikt.
Effe kijken, heb zelf ook zo'n figuur in m'n lijst. Ze heet "Beach Bum"
dat zijn users hier op fokquote:
Ik doel ook niet op paiq, maar op een profielensite.quote:Op maandag 22 april 2013 16:44 schreef rival het volgende:
Dat soort namen ben ik niet tegengekomen trouwens, alleen echte voornamen....
Dat soort namen zouden best weleens twijfels kunnen brengen.
dat is diep triestquote:Op maandag 22 april 2013 16:46 schreef Silenus het volgende:
Al valt het op paiq wel mee toch, 90% heeft gewoon een normale Arische voornaam waar je met goed fatsoen mee aan kunt komen bij je ouwelui.
Pas op Knuz krijg je van die tenenkrommende profielnamen.
"Sexy_mistress", "anoniempje89", "shy_lady".
Gisteren zag ik nog een "uuhmmmm" (haar profiel bestond natuurlijk uit het bekende: 'tsjeee wat moet ik hier over mezelf vertellen?vraag maar wat, wie weet krijg je antwoord')
En de twee maanden geleden gememoriseerde vrouw die als profielnaam 'gloryhole' had.
zoals coco bijvoorbeeldquote:Op maandag 22 april 2013 16:45 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op paiq, maar op een profielensite.
Knuz is dan ook de Telegraaf onder de datingsites.quote:Op maandag 22 april 2013 16:46 schreef Silenus het volgende:
Al valt het op paiq wel mee toch, 90% heeft gewoon een normale Arische voornaam waar je met goed fatsoen mee aan kunt komen bij je ouwelui.
Pas op Knuz krijg je van die tenenkrommende profielnamen.
"Sexy_mistress", "anoniempje89", "shy_lady".
Gisteren zag ik nog een "uuhmmmm" (haar profiel bestond natuurlijk uit het bekende: 'tsjeee wat moet ik hier over mezelf vertellen?vraag maar wat, wie weet krijg je antwoord')
En de twee maanden geleden gememoriseerde vrouw die als profielnaam 'gloryhole' had.
Zodra iemand het nodig vindt om haar profielnaam te beginnen met 'miss_' ben ik eigenlijk al klaarquote:Op maandag 22 april 2013 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
bv, maar ook met dingen als dieseltje, nobody, roomdevidor etc heb ik niet meteen een klik
en dan de gloryhole ook uitwonen?quote:Op maandag 22 april 2013 16:53 schreef Kreator het volgende:
Iemand die 'gloryhole' als username had, zou ik dan juist wel weer aanspreken.
quote:
k ben alleen vaak bang dat juist die waar jij van denkt t is humor, t in t straatje bloedserieus valtquote:Op maandag 22 april 2013 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..].
Je hebt wel humor als je jezelf zo durft te noemen. Als het geen humor was, dan gewoon deleten en verder klikken.
nee, hoewel niet elke naam even mooi is vind ik, vind ik het ook erg oppervlakkig als je valt over zoiets als een naam.quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
Precies dat. Wat kan het nou schelen hoe iemand heet? Misschien hadden de ouders een hele slechte periode toen ze de naam uitzochten, daar kan je dan zelf toch niets aan doen?quote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef dawg het volgende:
dat kan wel zijn. maar ik hou niet zo van voor/veroordelen op basis van zoiets sufs. ieder zijn ding.
in die zin dat ik ook meer dan eens beoordeeld ben op basis van iets wat niks met mij en mijn persoonlijkheid te maken heeft, dus ja, ik probeer dat niet te doen. ik hou er niet van.quote:Op maandag 22 april 2013 17:15 schreef Silenus het volgende:
Nouja je zit niet eens op datingsites dus wat kan jou het schelen he.
ik praat er wel mee maar als ze mijn voorgevoel bevestigen is t al snelquote:Op maandag 22 april 2013 17:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies dat. Wat kan het nou schelen hoe iemand heet? Misschien hadden de ouders een hele slechte periode toen ze de naam uitzochten, daar kan je dan zelf toch niets aan doen?
dit dus exact!quote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef dawg het volgende:
dat kan wel zijn. maar ik hou niet zo van voor/veroordelen op basis van zoiets sufs. ieder zijn ding.
Dan vind ik het een ander verhaal, dan geef je het in ieder geval wél een kansjequote:Op maandag 22 april 2013 17:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik praat er wel mee maar als ze mijn voorgevoel bevestigen is t al snel
Precies. Als je al 10 keer met zo iemand hebt gechat en tien keer 'is het weer zo'n gesprek'. Dan ga ik de 11e keer echt niet meer enthousiast aan dat dode paard trekken. Ook al is het toevallig dan een heel leuk iemand, jammer dan. Je kunt niet iedereen allemaal kansen geven, want dan blijf je bezig. En als je dan toevallig een leuk iemand misloopt, so be it. Er zijn honderdduizenden vrouwen in Nederland, daar ga je echt niet dood van.quote:Op maandag 22 april 2013 17:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik praat er wel mee maar als ze mijn voorgevoel bevestigen is t al snel
euuh nee toch?quote:Op maandag 22 april 2013 17:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Als je al 10 keer met zo iemand hebt gechat en tien keer 'is het weer zo'n gesprek'. Dan ga ik de 11e keer echt niet meer enthousiast aan dat dode paard trekken. Ook al is het toevallig dan een heel leuk iemand, jammer dan. Je kunt niet iedereen allemaal kansen geven, want dan blijf je bezig. En als je dan toevallig een leuk iemand misloopt, so be it. Er zijn honderdduizenden vrouwen in Nederland, daar ga je echt niet dood van.
Ben benieuwd hoe je mijn naam zou analyseren.quote:Op maandag 22 april 2013 17:03 schreef Silenus het volgende:
Een naam zegt heel veel over het milieu waar je waarschijnlijk uitkomt, wat voor opvoeding je dus hebt gehad en dus ook tot welke 'sociale klasse' je behoort.
Dan vallen er dus weer wat af.
Latoya, Shaneequa, Priscilla, Anita, Gerda: vaak laagopgeleid.
Marie-Louise, Annabel, etc: vaak kakkineus en verwend (doch wel lekker, altijd even aankijken dus)
Lee, Kim, Hoi, Lulu: aziatisch. niet mijn smaak.
Fatima, Ayisha, Djamila: islamitisch. Ook niet verenigbaar met mijn kijk op de wereld.
En jaaaaaaaaaaa, er zitten vast uitzonderingen bij zijn die superleuk zijn. Net als met dikke mensen, lelijke mensen, mensen met een houten been en mensen met een glazen oog. Maar als ik die allemaal een kans moet gaan geven ben ik in 2071 nog niet klaar met daten.
Dat zou een fascinerende analyse zijnquote:Op maandag 22 april 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je mijn naam zou analyseren.
Ik ruik lont....quote:Hoi. Ik ben blij dat je geïnteresseerd in mij zijn. Ja, op het moment dat ik heb geen foto, maar als je me kunt reageren op mijn e-mailadres ***, kan ik je mijn foto sturen en ook u meer vertellen over mezelf. Ik ben zeer geïnteresseerd in je. Ik hoop dat u mij zo snel mogelijk te beantwoorden.
Woonwagenkamp.quote:Op maandag 22 april 2013 17:55 schreef FAUSTI het volgende:
Florian is de naam. En ben benieuwd uit welke sociale klasse zou moeten komen volgens de experts
Vermoed ik ook jaquote:Op maandag 22 april 2013 18:02 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Zal naar alle waarschijnlijkheid niet kloppen.
Gezien je seksuele geaardheid verbaast die voornaam mij niets.quote:Op maandag 22 april 2013 17:55 schreef FAUSTI het volgende:
Florian is de naam. En ben benieuwd uit welke sociale klasse zou moeten komen volgens de experts
quote:Op maandag 22 april 2013 18:02 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Zal naar alle waarschijnlijkheid niet kloppen.
Dat jullie daar nog over twijfelen.quote:
Dank je wel.quote:
Had ook gekundquote:Op maandag 22 april 2013 18:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gezien je seksuele geaardheid verbaast die voornaam mij niets.![]()
Valentijn had ook gekund.
In mijn geval mag er getwijfeld worden ging tenslotte veelal om met buitenlanders.quote:Op maandag 22 april 2013 18:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie daar nog over twijfelen.![]()
Omstebeurt vousvoyeren/tutoyeren, en dan die kromme google translate-zinnen. Hmm, zou het?
Leef zonder verwachtingenquote:Op maandag 22 april 2013 18:08 schreef Faxie het volgende:
Tot zover m'n eerste bericht op RPHad er meer van verwacht
Dan zal het vast een mooie naam zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 18:11 schreef Fascination het volgende:
Silenus vindt dat ik een kampernaam heb.#kraskras
quote:Op maandag 22 april 2013 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn date over een paar weken heet Candice
ze is wel half Amerikaans geloof ik, dus dat verklaart het wel (hallo Greencard, dag Nederlandquote:
Dan nog. Ook daar is deze naam fout.quote:Op maandag 22 april 2013 18:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ze is wel half Amerikaans geloof ik, dus dat verklaart het wel (hallo Greencard, dag Nederland)
Had je nou al foto's van haar gezien? Of is het echt een blind date?quote:Op maandag 22 april 2013 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn date over een paar weken heet Candice
Ja, een les Nederlands, nerd.quote:Daniel-2 zegt: eens kijken heeft deze mooiboy iets gemisd?
Dat is toch alleen maar relaxt? Je staat meteen al met 10-0 voor, zonder ook nog maar iets gezegd te hebben.quote:Op maandag 22 april 2013 19:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, een les Nederlands, nerd.En van jezelf zeggen dat je een mooiboy bent.
Battledates.
quote:Daniel-2 zegt: eens kijken heeft deze mooiboy iets gemisd?
jullie??
hahaha
ik: ja, een spellingschecker!
zo jij hebt zelfvertrouwen
ik: het is gemisT.
hahahaha
Daniel-2 zegt: jah krijg je als je niet met 10 aanslagen per minuut maar typt hea
Daniel-2 zegt: wordt het foutpercentage iets groter
Daniel-2 zegt: Hoe oud is Thijs?
ik: 29...hoezo, ben je geïnteresseerd?
haha o jeetje
ik zal wel ff niks zeggen
Daniel-2 zegt: Hmm wel raar dan dat je kinderachtig doet als iemand van 14 en eruitziet als 20
en hoe oud is daniel?
Daniel-2 zegt: maar goed ik zal je geloven
Daniel-2 zegt: ga je Linda nu ook corrigeren held?
Daniel-2 zegt: Daniel is 28 Linda
ik: haha, doe niet zo opgefokt
Daniel-2 zegt: Heey dat klinkt als een goede comeback taktiek
Mensen kunnen soms erg fel reageren als je hen een keer verbetert op taalfouten, ja.quote:Op maandag 22 april 2013 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]met zo'n kneus als tegenstander is er ook geen eer meer te behalen aan zo'n battledate zeg.
Huuuu, ik krijg daar echt de kriebels van, bleghquote:ben gisteren naar de elf fantasy fair geweest
Hahaha, vraag of hij je een foto van z'n elfkostuum opstuurt.quote:Op maandag 22 april 2013 19:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Huuuu, ik krijg daar echt de kriebels van, blegh
Ik ben toch zo blij dat jij een fobo hebt.quote:Op maandag 22 april 2013 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]met zo'n kneus als tegenstander is er ook geen eer meer te behalen aan zo'n battledate zeg.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:10 schreef Silenus het volgende:
Ik zou het ook best eng vinden als ik ineens een vrouwelijke huisgenoot blijk te hebben.
Heb een hoop foto's van haar gezien en de date gaat wmb nog door, zegt genoegquote:Op maandag 22 april 2013 19:09 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Had je nou al foto's van haar gezien? Of is het echt een blind date?
deze man weet. misschien straal je te weinig arrogantie c.q. seks uit?quote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Lees ff het topic terug Andro...genoeg addertjes bij Faxie helaas....quote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef Andromache het volgende:
[..]
deze man weet. misschien straal je te weinig arrogantie c.q. seks uit?
Anaconda's genoeg op Fok als je het moet gelovenquote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien is zn addertje het probleem?
Waarom genoegen nemen met een addertje als je ook een anaconda kunt krijgen?
Who needs an anaconda als je een duim hebtquote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik draai mijn hand niet om voor een uurtje afstand, maar die hoek van Nederland is me vooralsnog echt te ver...quote:
Dat jaquote:Op maandag 22 april 2013 22:44 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik draai mijn hand niet om voor een uurtje afstand, maar die hoek van Nederland is me vooralsnog echt te ver...
Ik kan er niks van, maar je mag het me best lerenquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:23 schreef Andromache het volgende:
maar eh... Faxie... ik vind dat ik wel goede fotografeerskills heb. als jij die ook hebt, kunnen we van elkaar datingprofielfoto's maken
Er is niks mis met m'n addertjequote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je schijnt me nogal te kennen...quote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Lees ff het topic terug Andro...genoeg addertjes bij Faxie helaas....
Tegengassie, Shamus the Starchild, Geenprinsgeenpaard & SexdateZH... Voelden allemaal al direct niet goedquote:Op maandag 22 april 2013 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
bv, maar ook met dingen als dieseltje, nobody, roomdevidor etc heb ik niet meteen een klik
quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:23 schreef Andromache het volgende:
maar eh... Faxie... ik vind dat ik wel goede fotografeerskills heb. als jij die ook hebt, kunnen we van elkaar datingprofielfoto's maken
S-s-s-s-s-moooothhh operatoorrssssssssss, yes they are...SMOOTH...OPERATORSSS!quote:Op dinsdag 23 april 2013 06:24 schreef Faxie het volgende:
Ik kan er niks van, maar je mag het me best leren
Dat!quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
S-s-s-s-s-moooothhh operatoorrssssssssss, yes they are...SMOOTH...OPERATORSSS!
Zo makkelijk kan het dus zijn, veel plezier samen!
En datquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:12 schreef ook_gek het volgende:
En natuurlijk een date verslag van beide kanten!
als jij die wilt zien, kan datquote:
Ik fotografeer graag, maar vind wel dat het op zo'n moment toch flink afleidt hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:43 schreef Silenus het volgende:
Nou de foto's van wanneer ze 'm gaan maken hoef ik niet te zien hoor.
maar de datingsiteprofielfoto's die kun je showenquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:59 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik fotografeer graag, maar vind wel dat het op zo'n moment toch flink afleidt hoor.
Voor alles een plaats en tijd
Eensch, maar daar heb je toch je fobo al voor?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar de datingsiteprofielfoto's die kun je showen
hahaha, hier spreekt een Sade-kenner (de zangeres, niet de markies)quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
S-s-s-s-s-moooothhh operatoorrssssssssss, yes they are...SMOOTH...OPERATORSSS!
Zo makkelijk kan het dus zijn, veel plezier samen!
Als ik een naam zie die eindigt op een tje/tjuh dan ga ik hier al standaard van uit:quote:
95% van de keren klopt het nog ook.quote:(167, 90kg)
jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:46 schreef Silenus het volgende:
Dat zegt iemand op een datingsite bedoel je?
Je snapt dat we hier geen genoegen mee nemen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef Sannne het volgende:
Zucht, uitgepraat. Hij en ik delen een fetishWooooooooooooooot!!
Seks voor allebei alleen opwindend als er een simson bandenplaksetje gebruikt wordt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef Sannne het volgende:
Ynske, realistische eis zegVoor het werken smorgens een uurtje joggen en na het eten een uurtje sportschool?
Dat!!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Seks voor allebei alleen opwindend als er een simson bandenplaksetje gebruikt wordt?
Wat voor fetisj?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef Sannne het volgende:
Ynske, realistische eis zegVoor het werken smorgens een uurtje joggen en na het eten een uurtje sportschool?
nee helaasquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:50 schreef -Splash- het volgende:
Bedoelde hij niet: 2 uur per dag 'sporten'?
Opwindend. Ik kan het zelf niet meer als het koningslied niet gedraaid kan worden.quote:
Dus én je moet 2 uur per dag sporten én dat zijn de keuzes die je mag maken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee helaas
voetbal, squash, tennis, hardlopen
heb wel zoiets dat het prettig is als je interesses deelt, maar vind dit wel ver gaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus én je moet 2 uur per dag sporten én dat zijn de keuzes die je mag maken?
Nou nou....
Het blijft angstvallig stil. Misschien schaamt ze zichzelf wel dat ze het liefst vacuum gezogen in het latex naar de voice of holland kijkt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat voor fetisj?
Chocola? Squirten? vertel meer
Je weet in ieder geval wel dat hij 2 uur per dag weg is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:47 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
heb wel zoiets dat het prettig is als je interesses deelt, maar vind dit wel ver gaan
Ik kom nu al tijd tekort en dan probeer ik twee keer per week een uurtje te sporten
zou niet weten wat ik moet laten als ik twee uur per dag zou gaan sporten (los van dat ik dat niet eens wil)
ik heb liever een 'zij'quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:01 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval wel dat hij 2 uur per dag weg is.
Misschien denkt hij dat als iemand 2 uur op een sportschool 'aanwezig is' dat die gene niet 1.60 en 106 kg is?
Dan passen wij toch beter bij elkaar dan ik had gedacht.quote:
* Sannne rent naar fietsenwinkelquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dan passen wij toch beter bij elkaar dan ik had gedacht.
quote:
Ook iets met slaan tegen een balletjequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit doe ik ook. Alhoewel ik sinds een tijdje niet meer tennis. Maar ik golf wel..
vast wel, anders is hij je niet waardquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Gevraagd aan (twijfel)date van morgen of hij ook een week later kan. Voel me vrij beroerd (stress) i.v.m. een gesprek morgenochtend en verwacht niet dat ik me morgenmiddag dan al veel beter voel, ondanks dat het strand dan misschien juist wel fijn is, maar niet met een totale vreemde. Hoop dat hij t snapt. Neem aan dat hij het ok vindt.
Nou sport ik wel regelmatig (uurtje fitness, 3 keer per week) en woon naast de sportschool, dus mijn kost het hooguit 1,5 uur.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook iets met slaan tegen een balletje
2 uur per dag sporten
Mijn dag: 1 uur ochtendgedoe (wakker worden, douchen, aankleden, make up, etc.), 10-11 uur per dag weg voor werk, 8 uur slaap, 1 uur koken, eten en afwassen... Dan blijft er 3-4 uur per dag over voor huishouden, administratie, zinloze ontspanning, sociaal leven.
No way dat daar 2 uur per dag aan sport in kanik ben al blij dat ik aan minimaal 30 min bewegen per dag kom
Ik verloor een druppeltje urine.quote:
Hard hoor, typische vrouwenreactie als ik dat mag zeggen. Misschien wil hij haar wel heel graag weer zien en sputtert hij daarom tegen. Zou ik ook doen als het meteen een week uitgesteld wordt.quote:
Helaas hoort dat er bij... Wees blij dat je die gevoelens kan hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:03 schreef barocci het volgende:
Pfff, ik kan niet zeggen dat het geen succes is datingsites maar ik hou er op dit moment wel een kutgevoel aan over. Inmiddels gisteren en vandaag date 5 en 6 gehad met de dame uit Antwerpen maar ik merkte dat ik nog steeds bleef twijfelen dus dat heb ik vandaag ook duidelijk uitgesproken. Daar had ze gelukkig wel begrip voor.
Een groot gedeelte van die twijfel werd veroorzaakt door de dame waarmee ik eerst had gedate, daar had ik het eigenlijk zelf bij verknalt en die gedachte knaagde nog altijd bij me. Ik heb alweer een paar weken contact met haar maar vandaag heb ik open kaart gespeeld. Nu wil ze geen contact meer met me, ze heeft teveel negatieve dingen meegemaakt op het gebied van seks en vond het niet normaal dat ik al zo snel seks heb gehad met de dame uit Antwerpen. Ze wilde er niet over praten en kon het niet begrijpen.
Ik had eigenlijk alles prima voor elkaar en dan komen de gevoelens opspelen en ga ik weer keihard op mn bek
Dus nu exit voor zowel voormalige date (waarom nog/weer contact als het verknald was, eigenlijk?) en exit Antwerpen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:03 schreef barocci het volgende:
Pfff, ik kan niet zeggen dat het geen succes is datingsites maar ik hou er op dit moment wel een kutgevoel aan over. Inmiddels gisteren en vandaag date 5 en 6 gehad met de dame uit Antwerpen maar ik merkte dat ik nog steeds bleef twijfelen dus dat heb ik vandaag ook duidelijk uitgesproken. Daar had ze gelukkig wel begrip voor.
Een groot gedeelte van die twijfel werd veroorzaakt door de dame waarmee ik eerst had gedate, daar had ik het eigenlijk zelf bij verknalt en die gedachte knaagde nog altijd bij me. Ik heb alweer een paar weken contact met haar maar vandaag heb ik open kaart gespeeld. Nu wil ze geen contact meer met me, ze heeft teveel negatieve dingen meegemaakt op het gebied van seks en vond het niet normaal dat ik al zo snel seks heb gehad met de dame uit Antwerpen. Ze wilde er niet over praten en kon het niet begrijpen.
Ik had eigenlijk alles prima voor elkaar en dan komen de gevoelens opspelen en ga ik weer keihard op mn bek
Wel knap als je dat zo van je af kan zettenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat niet "balen". Want imo wil je niet "iets" maar "die ene". Dat blijken ze allebei niet te zijn. Moving on. Next.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |