Zolang je maar blijft uitgaan, nieuwe mensen ontmoeten en je ook nog je best doet op datingsites komt er echt wel wat op je pad.quote:Op maandag 22 april 2013 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Amper poolende vrouwen hier. En als ze d'r al zijn zijn ze 20 en met een groepje, waar d'r vriend hoogstwaarschijnlijk ook tussen zit.
Dat ik iemand met poolen ga ontmoeten geloof ik allang niet meer in.
Of: Wat is liefde... dit was even genoeg nemen met, tot de ideale man langs kwam (Faxie dus).quote:Op maandag 22 april 2013 12:51 schreef ook_gek het volgende:
Positief blijven denken, ze zijn gewoon met hun broer of buurjongen.
Lijkt me duidelijk: compleet gebrek aan zelfvertrouwen en uitstraling tegenover vrouwen.quote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Toch snap ik de slechte rate of success/onzekerheid van Faxie niet.
Als ik naar zijn fobo kijk zie ik een volgens mij toffe (best) aantrekkelijke gozer (no gay), met een aantal interessante hobbies (zou de auto's niet op een date-site zetten), dus wat is dan jouw addertje Faxie ?
But why then, is the questionquote:Op maandag 22 april 2013 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: compleet gebrek aan zelfvertrouwen en uitstraling tegenover vrouwen.
Nee hoor. Hoewel ik ook geen hosselkoning ben.quote:Op maandag 22 april 2013 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: compleet gebrek aan zelfvertrouwen en uitstraling tegenover vrouwen.
Wat denk je zelf dan dat het is?quote:Op maandag 22 april 2013 14:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoewel ik ook geen hosselkoning ben.
iig een coole foto die van t kytenquote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Als ik naar zijn fobo kijk zie ik een volgens mij toffe (best) aantrekkelijke gozer (no gay), met een aantal interessante hobbies (zou de auto's niet op een date-site zetten), dus wat is dan jouw addertje Faxie ?
hahahaquote:Op maandag 22 april 2013 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daten? Dan ga ik surfen en mag jij foto's maken, ik wil graag nieuwe actiefoto's
quote:Op maandag 22 april 2013 14:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoewel ik ook geen hosselkoning ben.
quote:Op maandag 22 april 2013 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daten? Dan ga ik surfen en mag jij foto's maken, ik wil graag nieuwe actiefoto's
Zeelandquote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeeland en onderin Zuid-Holland (Oostvoorne, Rockanje)
Natuurlijk wel! Vertrouw in jezelf! Hoppa! Zeg tegen jezelf "Ik ben de hosselkoning!"quote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denken dat ik succes ga hebben daarmee
Voor dat je dit zei gaf ik je veel kans.quote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op een date die ik ooit heb gehadquote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Dat dus. Probleem lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 22 april 2013 14:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor dat je dit zei gaf ik je veel kans.
Hier zit ook je probleem, leer hier uit.
En dan zeg je eerder dat geen totaal gebrek aan zelfvertrouwen hebt.quote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die uitspraak komt juist omdat ik er van geleerd hebquote:Op maandag 22 april 2013 14:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor dat je dit zei gaf ik je veel kans.
Hier zit ook je probleem, leer hier uit.
Wat heb je precies geleerd dan?quote:Op maandag 22 april 2013 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die uitspraak komt juist omdat ik er van geleerd heb
Eerder zei ik al dat het alleen bij vrouwen wat minder is.quote:Op maandag 22 april 2013 14:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan zeg je eerder dat geen totaal gebrek aan zelfvertrouwen hebt.
Uhm juist ja
Kom op gast! Zij maakt foto's en jij wilt nieuwe foto's hop gooi een balletje op bij haar en wacht rustig af ipv het bij voorbaat al afschieten.
Oh en totaal gebrek aan zelfvertrouwen? Heb je bij deze bevestigt. Wil je het oplossen? Ga daar dan aan werken want dat is je drempel die je moet gaan overwinnen.
Bullshit, dit soort balletjes kan JUIST tot iets leiden.quote:Op maandag 22 april 2013 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dat soort balletjes opgooien tot niets leidt.
Goed prima maken we gebrek aan totale zelfvertrouwen betreft vrouwen van. Wat jij wilt.quote:Op maandag 22 april 2013 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eerder zei ik al dat het alleen bij vrouwen wat minder is.
Zelfvertrouwen is niet zwart/wit, wel/niet. Dat is voor elk aspect weer anders. En bij zo'n beetje alles heb ik zelfvertrouwen zat, alleen het vrouwenaspect niet zo. En dat is meer vanwege behaalde resultaten.
Ja want alle vrouwen zijn het zelfde natuurlijk. En jij gaat opeens beslissen voor een vrouw. Wat nou als zij denkt, wat een leuke user is die Faxie zeg. En ze denkt, doe eens gek ik ga het doen. Dan schiet jij het af met als gevolg er niks gebeurd.quote:De fotodate opmerking was meer een geintje, aangezien ik niet het idee heb dat vrouwen op Fok erg happig zijn op dat soort dingen.
Echt houd deze gedachte vast! Het brengt je zooooo ongekend ver.... NOT.quote:Op maandag 22 april 2013 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh zeur niet, ik heb al 2 Fokdates gehad hoor. Ik ben niet een of andere verlegen wereldvreemde zolderkamerautist ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 15:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goed prima maken we gebrek aan totale zelfvertrouwen betreft vrouwen van. Wat jij wilt.
[..]
Ja want alle vrouwen zijn het zelfde natuurlijk. En jij gaat opeens beslissen voor een vrouw. Wat nou als zij denkt, wat een leuke user is die Faxie zeg. En ze denkt, doe eens gek ik ga het doen. Dan schiet jij het af met als gevolg er niks gebeurd.
[..]
Echt houd deze gedachte vast! Het brengt je zooooo ongekend ver.... NOT.
Niet geschoten altijd mis he. Gokje wagen en als e niet happend of het niet doen vergaat de wereld niet hoor.
Geef dingen een kans voor je al bij voorbaat gaat afschieten.
Idd...quote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef BeamofLight het volgende:
Snap het ook niet Faxert. Heb toen eens jouw Fobo gezien en dacht; wtf is er mis met deze? Niks toch? (no-hommo).
Als jij met je geile bak daar de beach op komt rijden, die kite-shit gear uitlaadt en voor dat je de golven bestormt eerst nog even een Desperado (sorry) wegtikt dan komen die wijven toch op je af cq. ga jij op hen af??
Nou niet dusquote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef BeamofLight het volgende:
Snap het ook niet Faxert. Heb toen eens jouw Fobo gezien en dacht; wtf is er mis met deze? Niks toch? (no-hommo).
Als jij met je geile bak daar de beach op komt rijden, die kite-shit gear uitlaadt en voor dat je de golven bestormt eerst nog even een Desperado (sorry) wegtikt dan komen die wijven toch op je af cq. ga jij op hen af??
Ik kreeg hier al een half stijfje van (hommo?), moet je nagaan wat het met al die chicks doet.quote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef BeamofLight het volgende:
Maakt niet uitquote:
Oke dan niet, lekker zo door gaan. Want het heeft je al zoveel succes opgeleverdquote:Op maandag 22 april 2013 15:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh zeur niet, ik heb al 2 Fokdates gehad hoor. Ik ben niet een of andere verlegen wereldvreemde zolderkamerautist ofzo
Never change a winning team!quote:Op maandag 22 april 2013 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke dan niet, lekker zo door gaan. Want het heeft je al zoveel succes opgeleverd
Hilarisch he?quote:Op maandag 22 april 2013 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke dan niet, lekker zo door gaan. Want het heeft je al zoveel succes opgeleverd
Nee vind het eerder zielig, lekker negatief alles weg zetten. En er over zeuren dat je het niet snapt en blijft volhouden dat het niet aan je zelf ligt en het niet snapt.quote:
Of overstappen, kennelijk is daar de slaging kans veel groterquote:Op maandag 22 april 2013 15:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Al die kerels hier kunnen het al op je Faxie. Nu de vrouwen nog.
In de praktijk ben ik niet zo zuur. Fok is om gal te spuwen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:21 schreef eefje801 het volgende:
Faxie doe eens even niet zo zuur, het is echt een selffullfilling prophecy ten opzichte van vrouwen. Inderdaad, je zegt bij voorbaat al dat het niet lukt door eerdere ervaringen. Die hebben niks met nu te maken, jij geeft het zelf zo'n belangrijke rol. Echt, geloof iedereen nou maar dat er met wat je te bieden hebt en hoe je eruit ziet niks aan de hand is maar dat het je instelling is waar je nog iets aan kunt verbeteren. Zet voor de grap al je reacties in alleen dit topic onder elkaar en dan zul je lezen hoe negatief je kijkt, terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is.
FOK! is ook een prima plek om vrouwen op te pikken als je er IRL niet zo veel tegenkomt. Maar die glazen ben je nu volop aan het ingooien.quote:Op maandag 22 april 2013 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
In de praktijk ben ik niet zo zuur. Fok is om gal te spuwen.
ik weiger dus echt om te gaan betalen voor iets hequote:Op maandag 22 april 2013 15:27 schreef Faxie het volgende:
Ik twijfel om weer te gaan lappen voor RP...
Je kan glazen idd beter leegdrinken onder het gezelschap van een leuke meidquote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
FOK! is ook een prima plek om vrouwen op te pikken als je er IRL niet zo veel tegenkomt. Maar die glazen ben je nu volop aan het ingooien.
Pagani Zonda van je tijd man. Na zo'n Golf van reacties wil hij het gewoon niet snappen. Niet iedereen kan tenslotte een Alfa mannetje zijn en een goede relatie-Carrera hebben.quote:
Nouja als zowel de man als de vrouw dat hebben op RP.. dan kom je geen stap verder.quote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Ynske het volgende:
ik weiger dus echt om te gaan betalen voor iets he
k heb geen RP profielquote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als zowel de man als de vrouw dat hebben op RP.. dan kom je geen stap verder.
Ik heb jaren aan mezelf gewerkt, elke tip over houding/gedrag/hobbies/uiterlijk gebruikt, maar vroeger toen ik al helemaal bang was voor vrouwen had ik nog de meeste aandacht alleen toen durfde ik er niks mee.quote:Op maandag 22 april 2013 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee vind het eerder zielig, lekker negatief alles weg zetten. En er over zeuren dat je het niet snapt en blijft volhouden dat het niet aan je zelf ligt en het niet snapt.
Stap 1, haal je kop uit het zand en stop met je zelf in de maling nemen.
Meer zeg ik er niet meer over. Zonda van mijn tijd
Wel. Het is het gedrag wat je nu vertoont dat tot niks zal leiden. Dit is echt een gebrek aan zelfvertrouwen en teveel nadenken. Nou even Inske een DM sturen en na het foto's maken even trakteren op wat eten. Hop!quote:Op maandag 22 april 2013 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat heb ik eigenlijk ook wel... maarja de mogelijkheden met een gratis abo zijn nogal beperkt... vrouwen gaan niet in op interesseberichtjes, en zelf sturen doen ze niet aan in de regel...quote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Daarin blijven steken is dan ook het beste wat je kan doen he knuppel.quote:Op maandag 22 april 2013 15:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb jaren aan mezelf gewerkt, elke tip over houding/gedrag/hobbies/uiterlijk gebruikt, maar vroeger toen ik al helemaal bang was voor vrouwen had ik nog de meeste aandacht alleen toen durfde ik er niks mee.Dat is best een motiverende gedachte
Ik ben zo zuur als een Citroenquote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pagani Zonda van je tijd man. Na zo'n Golf van reacties wil hij het gewoon niet snappen. Niet iedereen kan tenslotte een Alfa mannetje zijn en een goede relatie-Carrera hebben.
Dat kan leuke taferelen opleveren bij de appie danquote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Paiq heb ik geprobeerd, maar dat beviel me niet zo....quote:Op maandag 22 april 2013 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb geen RP profiel
k amuseer met met paiq en dat is iig voorlopig voldoende
Lada maar zitten. Ford dat je het weet heb je een date.quote:
Ik weet helemaal niks van haar johquote:Op maandag 22 april 2013 15:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wel. Het is het gedrag wat je nu vertoont dat tot niks zal leiden. Dit is echt een gebrek aan zelfvertrouwen en teveel nadenken. Nou even Inske een DM sturen en na het foto's maken even trakteren op wat eten. Hop!
Mitsubishi je best doet...quote:Op maandag 22 april 2013 15:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Lada maar zitten. Ford dat je het weet heb je een date.
Die Faxie is een troll toch? Please tell me he is!quote:Op maandag 22 april 2013 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja wat denk je waar een date voor bedoeld is?!![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze houdt van fok. En kytesurfende mannen. Is dat niet genoeg dan?quote:
Waar ben je dan bang voor? Bang voor vrouwen is nogal breed, we zijn geen exotische diersoort ofzo.quote:Op maandag 22 april 2013 15:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb jaren aan mezelf gewerkt, elke tip over houding/gedrag/hobbies/uiterlijk gebruikt, maar vroeger toen ik al helemaal bang was voor vrouwen had ik nog de meeste aandacht alleen toen durfde ik er niks mee.Dat is best een motiverende gedachte
quote:Op maandag 22 april 2013 15:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze houdt van fok. En kytesurfende mannen. Is dat niet genoeg dan?
"Hoi, met Faxie. Irritant dat ze het zo over ons hebben hè?"
"haha, ja idd."
"wanneer kom je langs?"
"morgen, eerst even mijn slipje in de was doen."
"geil."
Erotische diersoort.quote:Op maandag 22 april 2013 15:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waar ben je dan bang voor? Bang voor vrouwen is nogal breed, we zijn geen exotische diersoort ofzo.
Nee sorry, ik ben geen troll, hoewel ik d'r soms niet vies van benquote:Op maandag 22 april 2013 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Die Faxie is een troll toch? Please tell me he is!!
Beetje oplette, Taly. Dat zeg ik dus net.quote:Op maandag 22 april 2013 15:45 schreef ook_gek het volgende:
"Hey met faxie, jij maakt graag foto's zag ik en je vind Zeeland leuk."
Hey, ja dat klopt inderdaad! Kitesurfen vind ik ook gaaf!
"Leuk! Ik weet wat leuks, jij maakt van mij foto's tijdens het kitesurfen, en als dank laat ik je de leuke plekjes in zeeland zien!"
Oke haha uhm ja oke! Waarom niet leuk!
"Gezellig, kan je dan en dan?"
Enz enz enz.
Straks sta ik tegenover een vrouw van 2 meter en 150 kilo met een pittig kort kapselquote:Op maandag 22 april 2013 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jouw versie is duidelijk beter. Ik begin al te gapen bij die van ookgekquote:Op maandag 22 april 2013 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beetje oplette, Taly. Dat zeg ik dus net.
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Straks sta ik tegenover een vrouw van 2 meter en 150 kilo met een pittig kort kapsel![]()
Jajaja niet gezien relaxt maar. Ipv alleen een geniaal berichtje hebben moet je hem delen, jammer johquote:Op maandag 22 april 2013 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beetje oplette, Taly. Dat zeg ik dus net.
zeg Q vertel m eens wat over mequote:Op maandag 22 april 2013 15:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze houdt van fok. En kytesurfende mannen. Is dat niet genoeg dan?
"Hoi, met Faxie. Irritant dat ze het zo over ons hebben hè?"
"haha, ja idd."
"wanneer kom je langs?"
"morgen, eerst even mijn slipje in de was doen."
"geil."
Vroeger, nu niet meer. Ik plaatste ze op een voetstuk, wist niet wat ik moest zeggen, werd al verliefd zodra ik wat aandacht kreeg, huppelde er achter aan, bang om brutaal te zijn met het risico gezeik te krijgen, geen afwijzingen aandurven... dat soort dingen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waar ben je dan bang voor? Bang voor vrouwen is nogal breed, we zijn geen exotische diersoort ofzo.
Als ik Ynske was zou ik nu ernstig beledigd zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Straks sta ik tegenover een vrouw van 2 meter en 150 kilo met een pittig kort kapsel![]()
pff k word al moe als ik eraan denkquote:Op maandag 22 april 2013 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vroeger, nu niet meer. Ik plaatste ze op een voetstuk, wist niet wat ik moest zeggen, werd al verliefd zodra ik wat aandacht kreeg, huppelde er achter aan, bang om brutaal te zijn met het risico gezeik te krijgen, geen afwijzingen aandurven... dat soort dingen.
Met zo'n figuur wil je toch niet daten?quote:Op maandag 22 april 2013 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg Q vertel m eens wat over me
mijn god zeg, wat een gedoe hier
Oh hey dat zijn jou voetjes die nog net uit de reet van Kreator steken.quote:Op maandag 22 april 2013 15:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jouw versie is duidelijk beter. Ik begin al te gapen bij die van ookgek
quote:
Alle vrouwen dus. Maar blijkbaar werkt het voor hem dus waarom zou hij er iets aan veranderen?quote:
Hier zijn we inmiddels nu wel achter in een paar uur.quote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Hij faalt zelf enormquote:
En dat is nog nooit bij iemand anders gebeurdquote:Op maandag 22 april 2013 15:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was wel een aantal keren gefriendzoned...
Na zulke opmerkingen? Dat kunnen we haar toch niet aan doenquote:
Dat heb ik allemaal veranderd... lezenquote:Op maandag 22 april 2013 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle vrouwen dus. Maar blijkbaar werkt het voor hem dus waarom zou hij er iets aan veranderen?
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Na zulke opmerkingen? Dat kunnen we haar toch niet aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |