Zolang je maar blijft uitgaan, nieuwe mensen ontmoeten en je ook nog je best doet op datingsites komt er echt wel wat op je pad.quote:Op maandag 22 april 2013 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Amper poolende vrouwen hier. En als ze d'r al zijn zijn ze 20 en met een groepje, waar d'r vriend hoogstwaarschijnlijk ook tussen zit.
Dat ik iemand met poolen ga ontmoeten geloof ik allang niet meer in.
Of: Wat is liefde... dit was even genoeg nemen met, tot de ideale man langs kwam (Faxie dus).quote:Op maandag 22 april 2013 12:51 schreef ook_gek het volgende:
Positief blijven denken, ze zijn gewoon met hun broer of buurjongen.
Lijkt me duidelijk: compleet gebrek aan zelfvertrouwen en uitstraling tegenover vrouwen.quote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Toch snap ik de slechte rate of success/onzekerheid van Faxie niet.
Als ik naar zijn fobo kijk zie ik een volgens mij toffe (best) aantrekkelijke gozer (no gay), met een aantal interessante hobbies (zou de auto's niet op een date-site zetten), dus wat is dan jouw addertje Faxie ?
But why then, is the questionquote:Op maandag 22 april 2013 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: compleet gebrek aan zelfvertrouwen en uitstraling tegenover vrouwen.
Nee hoor. Hoewel ik ook geen hosselkoning ben.quote:Op maandag 22 april 2013 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: compleet gebrek aan zelfvertrouwen en uitstraling tegenover vrouwen.
Wat denk je zelf dan dat het is?quote:Op maandag 22 april 2013 14:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoewel ik ook geen hosselkoning ben.
iig een coole foto die van t kytenquote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Als ik naar zijn fobo kijk zie ik een volgens mij toffe (best) aantrekkelijke gozer (no gay), met een aantal interessante hobbies (zou de auto's niet op een date-site zetten), dus wat is dan jouw addertje Faxie ?
hahahaquote:Op maandag 22 april 2013 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daten? Dan ga ik surfen en mag jij foto's maken, ik wil graag nieuwe actiefoto's
quote:Op maandag 22 april 2013 14:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoewel ik ook geen hosselkoning ben.
quote:Op maandag 22 april 2013 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daten? Dan ga ik surfen en mag jij foto's maken, ik wil graag nieuwe actiefoto's
Zeelandquote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeeland en onderin Zuid-Holland (Oostvoorne, Rockanje)
Natuurlijk wel! Vertrouw in jezelf! Hoppa! Zeg tegen jezelf "Ik ben de hosselkoning!"quote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denken dat ik succes ga hebben daarmee
Voor dat je dit zei gaf ik je veel kans.quote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op een date die ik ooit heb gehadquote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Dat dus. Probleem lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 22 april 2013 14:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor dat je dit zei gaf ik je veel kans.
Hier zit ook je probleem, leer hier uit.
En dan zeg je eerder dat geen totaal gebrek aan zelfvertrouwen hebt.quote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die uitspraak komt juist omdat ik er van geleerd hebquote:Op maandag 22 april 2013 14:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor dat je dit zei gaf ik je veel kans.
Hier zit ook je probleem, leer hier uit.
Wat heb je precies geleerd dan?quote:Op maandag 22 april 2013 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die uitspraak komt juist omdat ik er van geleerd heb
Eerder zei ik al dat het alleen bij vrouwen wat minder is.quote:Op maandag 22 april 2013 14:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan zeg je eerder dat geen totaal gebrek aan zelfvertrouwen hebt.
Uhm juist ja
Kom op gast! Zij maakt foto's en jij wilt nieuwe foto's hop gooi een balletje op bij haar en wacht rustig af ipv het bij voorbaat al afschieten.
Oh en totaal gebrek aan zelfvertrouwen? Heb je bij deze bevestigt. Wil je het oplossen? Ga daar dan aan werken want dat is je drempel die je moet gaan overwinnen.
Bullshit, dit soort balletjes kan JUIST tot iets leiden.quote:Op maandag 22 april 2013 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dat soort balletjes opgooien tot niets leidt.
Goed prima maken we gebrek aan totale zelfvertrouwen betreft vrouwen van. Wat jij wilt.quote:Op maandag 22 april 2013 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eerder zei ik al dat het alleen bij vrouwen wat minder is.
Zelfvertrouwen is niet zwart/wit, wel/niet. Dat is voor elk aspect weer anders. En bij zo'n beetje alles heb ik zelfvertrouwen zat, alleen het vrouwenaspect niet zo. En dat is meer vanwege behaalde resultaten.
Ja want alle vrouwen zijn het zelfde natuurlijk. En jij gaat opeens beslissen voor een vrouw. Wat nou als zij denkt, wat een leuke user is die Faxie zeg. En ze denkt, doe eens gek ik ga het doen. Dan schiet jij het af met als gevolg er niks gebeurd.quote:De fotodate opmerking was meer een geintje, aangezien ik niet het idee heb dat vrouwen op Fok erg happig zijn op dat soort dingen.
Echt houd deze gedachte vast! Het brengt je zooooo ongekend ver.... NOT.quote:Op maandag 22 april 2013 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dat soort balletjes opgooien tot niets leidt.
Ach joh zeur niet, ik heb al 2 Fokdates gehad hoor. Ik ben niet een of andere verlegen wereldvreemde zolderkamerautist ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 15:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goed prima maken we gebrek aan totale zelfvertrouwen betreft vrouwen van. Wat jij wilt.
[..]
Ja want alle vrouwen zijn het zelfde natuurlijk. En jij gaat opeens beslissen voor een vrouw. Wat nou als zij denkt, wat een leuke user is die Faxie zeg. En ze denkt, doe eens gek ik ga het doen. Dan schiet jij het af met als gevolg er niks gebeurd.
[..]
Echt houd deze gedachte vast! Het brengt je zooooo ongekend ver.... NOT.
Niet geschoten altijd mis he. Gokje wagen en als e niet happend of het niet doen vergaat de wereld niet hoor.
Geef dingen een kans voor je al bij voorbaat gaat afschieten.
Idd...quote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef BeamofLight het volgende:
Snap het ook niet Faxert. Heb toen eens jouw Fobo gezien en dacht; wtf is er mis met deze? Niks toch? (no-hommo).
Als jij met je geile bak daar de beach op komt rijden, die kite-shit gear uitlaadt en voor dat je de golven bestormt eerst nog even een Desperado (sorry) wegtikt dan komen die wijven toch op je af cq. ga jij op hen af??
Nou niet dusquote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef BeamofLight het volgende:
Snap het ook niet Faxert. Heb toen eens jouw Fobo gezien en dacht; wtf is er mis met deze? Niks toch? (no-hommo).
Als jij met je geile bak daar de beach op komt rijden, die kite-shit gear uitlaadt en voor dat je de golven bestormt eerst nog even een Desperado (sorry) wegtikt dan komen die wijven toch op je af cq. ga jij op hen af??
Ik kreeg hier al een half stijfje van (hommo?), moet je nagaan wat het met al die chicks doet.quote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef BeamofLight het volgende:
Maakt niet uitquote:
Oke dan niet, lekker zo door gaan. Want het heeft je al zoveel succes opgeleverdquote:Op maandag 22 april 2013 15:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh zeur niet, ik heb al 2 Fokdates gehad hoor. Ik ben niet een of andere verlegen wereldvreemde zolderkamerautist ofzo
Never change a winning team!quote:Op maandag 22 april 2013 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke dan niet, lekker zo door gaan. Want het heeft je al zoveel succes opgeleverd
Hilarisch he?quote:Op maandag 22 april 2013 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke dan niet, lekker zo door gaan. Want het heeft je al zoveel succes opgeleverd
Nee vind het eerder zielig, lekker negatief alles weg zetten. En er over zeuren dat je het niet snapt en blijft volhouden dat het niet aan je zelf ligt en het niet snapt.quote:
Of overstappen, kennelijk is daar de slaging kans veel groterquote:Op maandag 22 april 2013 15:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Al die kerels hier kunnen het al op je Faxie. Nu de vrouwen nog.
In de praktijk ben ik niet zo zuur. Fok is om gal te spuwen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:21 schreef eefje801 het volgende:
Faxie doe eens even niet zo zuur, het is echt een selffullfilling prophecy ten opzichte van vrouwen. Inderdaad, je zegt bij voorbaat al dat het niet lukt door eerdere ervaringen. Die hebben niks met nu te maken, jij geeft het zelf zo'n belangrijke rol. Echt, geloof iedereen nou maar dat er met wat je te bieden hebt en hoe je eruit ziet niks aan de hand is maar dat het je instelling is waar je nog iets aan kunt verbeteren. Zet voor de grap al je reacties in alleen dit topic onder elkaar en dan zul je lezen hoe negatief je kijkt, terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is.
FOK! is ook een prima plek om vrouwen op te pikken als je er IRL niet zo veel tegenkomt. Maar die glazen ben je nu volop aan het ingooien.quote:Op maandag 22 april 2013 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
In de praktijk ben ik niet zo zuur. Fok is om gal te spuwen.
ik weiger dus echt om te gaan betalen voor iets hequote:Op maandag 22 april 2013 15:27 schreef Faxie het volgende:
Ik twijfel om weer te gaan lappen voor RP...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |