Nee, je snapt het niet.quote:Op maandag 22 april 2013 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja, want ik was bloedserieus, faalde en doe nu net alsof het van begin af aan een geintje was toch?
Nee maar al met al ben je nog slechter uit deze hele soap gekomen dan dat je het gewoon op een normale manier had gevraagd, ook al ben je afgewezen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja, want ik was bloedserieus, faalde en doe nu net alsof het van begin af aan een geintje was toch?
dit zeg je vaak, maar je doet het dan nooit.quote:Op maandag 22 april 2013 15:26 schreef ook_gek het volgende:
Meer zeg ik er niet meer over. Zonda van mijn tijd
quote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
dit zeg je vaak, maar je doet het dan nooit.
doe het eens, voor mij
quote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
doe het eens, voor mij
In mijn ogen laat je met 'het was maar een geintje' aan Ynske weten dat je niet serieus met iemand als haar uit zou willen. Waarom is het anders een geintje?quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:29 schreef dawg het volgende:
fokkers die een helpende hand bieden. een garantie voor succes.
Ik ben niet meer ingegaan op het zure gedrag enz. Dat bedoelde ikquote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
doe het eens, voor mij
Geen garantie, wel no cure no pay.quote:Op maandag 22 april 2013 16:29 schreef dawg het volgende:
fokkers die een helpende hand bieden. een garantie voor succes.
bedankt, ik heb mijn naam niet zelf gekozen!quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat als je een naam ziet bij een contact dat dat al twijfels geeft?
Ja, vrouwen met namen van bekende mensen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat als je een naam ziet bij een contact dat dat al twijfels geeft?
Ja, turkse namen. Dan is het al einde verhaal.quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
Ja, sowieso bij Latoya/Priscilla/Mandy ofzo. Dat wordt echt nooit iets.quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
bv, maar ook met dingen als dieseltje, nobody, roomdevidor etc heb ik niet meteen een klikquote:Op maandag 22 april 2013 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja, turkse namen. Dan is het al einde verhaal.
hahahahaquote:Op maandag 22 april 2013 16:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, sowieso bij Latoya/Priscilla/Mandy ofzo. Dat wordt echt nooit iets.
Ook als ik in een battledate zit en mijn tegenstander heet Achmed of een andere vage buitenlandse naam....die is altijd het haasje, ook al typ ik bijna niks dan win ik nog.
maar serieus.quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:41 schreef Silenus het volgende:
Er schijnt ook een 'onderdanige man' rond te hangen op paiq. Ik knap sowieso al af op iedereen die een of andere hippe vogel-bijnaam gebruikt.
Effe kijken, heb zelf ook zo'n figuur in m'n lijst. Ze heet "Beach Bum"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |