Nee, je snapt het niet.quote:Op maandag 22 april 2013 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja, want ik was bloedserieus, faalde en doe nu net alsof het van begin af aan een geintje was toch?
Nee maar al met al ben je nog slechter uit deze hele soap gekomen dan dat je het gewoon op een normale manier had gevraagd, ook al ben je afgewezen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja, want ik was bloedserieus, faalde en doe nu net alsof het van begin af aan een geintje was toch?
dit zeg je vaak, maar je doet het dan nooit.quote:Op maandag 22 april 2013 15:26 schreef ook_gek het volgende:
Meer zeg ik er niet meer over. Zonda van mijn tijd
quote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
dit zeg je vaak, maar je doet het dan nooit.
doe het eens, voor mij
quote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
doe het eens, voor mij
In mijn ogen laat je met 'het was maar een geintje' aan Ynske weten dat je niet serieus met iemand als haar uit zou willen. Waarom is het anders een geintje?quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:29 schreef dawg het volgende:
fokkers die een helpende hand bieden. een garantie voor succes.
Ik ben niet meer ingegaan op het zure gedrag enz. Dat bedoelde ikquote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
doe het eens, voor mij
Geen garantie, wel no cure no pay.quote:Op maandag 22 april 2013 16:29 schreef dawg het volgende:
fokkers die een helpende hand bieden. een garantie voor succes.
bedankt, ik heb mijn naam niet zelf gekozen!quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat als je een naam ziet bij een contact dat dat al twijfels geeft?
Ja, vrouwen met namen van bekende mensen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat als je een naam ziet bij een contact dat dat al twijfels geeft?
Ja, turkse namen. Dan is het al einde verhaal.quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
Ja, sowieso bij Latoya/Priscilla/Mandy ofzo. Dat wordt echt nooit iets.quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
bv, maar ook met dingen als dieseltje, nobody, roomdevidor etc heb ik niet meteen een klikquote:Op maandag 22 april 2013 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja, turkse namen. Dan is het al einde verhaal.
hahahahaquote:Op maandag 22 april 2013 16:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, sowieso bij Latoya/Priscilla/Mandy ofzo. Dat wordt echt nooit iets.
Ook als ik in een battledate zit en mijn tegenstander heet Achmed of een andere vage buitenlandse naam....die is altijd het haasje, ook al typ ik bijna niks dan win ik nog.
maar serieus.quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:41 schreef Silenus het volgende:
Er schijnt ook een 'onderdanige man' rond te hangen op paiq. Ik knap sowieso al af op iedereen die een of andere hippe vogel-bijnaam gebruikt.
Effe kijken, heb zelf ook zo'n figuur in m'n lijst. Ze heet "Beach Bum"
dat zijn users hier op fokquote:
Ik doel ook niet op paiq, maar op een profielensite.quote:Op maandag 22 april 2013 16:44 schreef rival het volgende:
Dat soort namen ben ik niet tegengekomen trouwens, alleen echte voornamen....
Dat soort namen zouden best weleens twijfels kunnen brengen.
dat is diep triestquote:Op maandag 22 april 2013 16:46 schreef Silenus het volgende:
Al valt het op paiq wel mee toch, 90% heeft gewoon een normale Arische voornaam waar je met goed fatsoen mee aan kunt komen bij je ouwelui.
Pas op Knuz krijg je van die tenenkrommende profielnamen.
"Sexy_mistress", "anoniempje89", "shy_lady".
Gisteren zag ik nog een "uuhmmmm" (haar profiel bestond natuurlijk uit het bekende: 'tsjeee wat moet ik hier over mezelf vertellen?vraag maar wat, wie weet krijg je antwoord')
En de twee maanden geleden gememoriseerde vrouw die als profielnaam 'gloryhole' had.
zoals coco bijvoorbeeldquote:Op maandag 22 april 2013 16:45 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op paiq, maar op een profielensite.
Knuz is dan ook de Telegraaf onder de datingsites.quote:Op maandag 22 april 2013 16:46 schreef Silenus het volgende:
Al valt het op paiq wel mee toch, 90% heeft gewoon een normale Arische voornaam waar je met goed fatsoen mee aan kunt komen bij je ouwelui.
Pas op Knuz krijg je van die tenenkrommende profielnamen.
"Sexy_mistress", "anoniempje89", "shy_lady".
Gisteren zag ik nog een "uuhmmmm" (haar profiel bestond natuurlijk uit het bekende: 'tsjeee wat moet ik hier over mezelf vertellen?vraag maar wat, wie weet krijg je antwoord')
En de twee maanden geleden gememoriseerde vrouw die als profielnaam 'gloryhole' had.
Zodra iemand het nodig vindt om haar profielnaam te beginnen met 'miss_' ben ik eigenlijk al klaarquote:Op maandag 22 april 2013 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
bv, maar ook met dingen als dieseltje, nobody, roomdevidor etc heb ik niet meteen een klik
en dan de gloryhole ook uitwonen?quote:Op maandag 22 april 2013 16:53 schreef Kreator het volgende:
Iemand die 'gloryhole' als username had, zou ik dan juist wel weer aanspreken.
quote:
k ben alleen vaak bang dat juist die waar jij van denkt t is humor, t in t straatje bloedserieus valtquote:Op maandag 22 april 2013 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..].
Je hebt wel humor als je jezelf zo durft te noemen. Als het geen humor was, dan gewoon deleten en verder klikken.
nee, hoewel niet elke naam even mooi is vind ik, vind ik het ook erg oppervlakkig als je valt over zoiets als een naam.quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Ynske het volgende:
Precies dat. Wat kan het nou schelen hoe iemand heet? Misschien hadden de ouders een hele slechte periode toen ze de naam uitzochten, daar kan je dan zelf toch niets aan doen?quote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef dawg het volgende:
dat kan wel zijn. maar ik hou niet zo van voor/veroordelen op basis van zoiets sufs. ieder zijn ding.
in die zin dat ik ook meer dan eens beoordeeld ben op basis van iets wat niks met mij en mijn persoonlijkheid te maken heeft, dus ja, ik probeer dat niet te doen. ik hou er niet van.quote:Op maandag 22 april 2013 17:15 schreef Silenus het volgende:
Nouja je zit niet eens op datingsites dus wat kan jou het schelen he.
ik praat er wel mee maar als ze mijn voorgevoel bevestigen is t al snelquote:Op maandag 22 april 2013 17:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies dat. Wat kan het nou schelen hoe iemand heet? Misschien hadden de ouders een hele slechte periode toen ze de naam uitzochten, daar kan je dan zelf toch niets aan doen?
dit dus exact!quote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef dawg het volgende:
dat kan wel zijn. maar ik hou niet zo van voor/veroordelen op basis van zoiets sufs. ieder zijn ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |