Ze zei daarstraks nog dat Q maar wat moest vertellen over haar. Als ze niet nog steeds zou willen, zou ze dat niet doen lijkt mequote:Op maandag 22 april 2013 15:54 schreef ook_gek het volgende:
Na zulke opmerkingen? Dat kunnen we haar toch niet aan doen
Meer dan overduidelijk.quote:Op maandag 22 april 2013 15:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier zijn we inmiddels nu wel achter in een paar uur.
Ik denk dat ze eerder hoopt op Silenusquote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zei daarstraks nog dat Q maar wat moest vertellen over haar. Als ze niet nog steeds zou willen, zou ze dat niet doen lijkt me
Ik wil het Ynske niet aandoen haar met zo'n figuur op te zadelen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zei daarstraks nog dat Q maar wat moest vertellen over haar. Als ze niet nog steeds zou willen, zou ze dat niet doen lijkt me
Friendzone?quote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Coco98 het volgende:
Toen ik 17 was werd ik ook eens keihard gefriendzoned.
Toen wist ik nog niet hoe of wat dat was.quote:Op maandag 22 april 2013 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Friendzone?
I call it the challenge zone
Ach heeft iedereen wel eens meegemaakt
helaasquote:Op maandag 22 april 2013 15:58 schreef Kreator het volgende:
Als je trouwens echt 2 meter bent, Ynske, dan hou ik bij voorbaat al van je.
Jij wil graag vrouwen die langer zijn dan jouw pé-nis?quote:Op maandag 22 april 2013 15:58 schreef Kreator het volgende:
Als je trouwens echt 2 meter bent, Ynske, dan hou ik bij voorbaat al van je.
Mijn ideale vrouw is minimaal een kop kleiner. Ik mag graag neerkijken op vrouwen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn maximale lengte voor een vrouw is mijn eigen lengte (1,86 meter).
Lange vrouwen kunnen best sexy zijn
(en nee, dat zeg ik niet omdat mijn date van binnenkort 1,85 meter is)
vind je t niet vervelend als ze dan hakken aandoet en groter is?quote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn maximale lengte voor een vrouw is mijn eigen lengte (1,86 meter).
Lange vrouwen kunnen best sexy zijn
(en nee, dat zeg ik niet omdat mijn date van binnenkort 1,85 meter is)
Precies, en een vrouw met hakkenquote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind je t niet vervelend als ze dan hakken aandoet en groter is?
Je hebt geen foto van jezelf op je FB.quote:
Ik weet niet of het beter is dat je nu wél weet wat je moet zeggen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vroeger, nu niet meer. Ik plaatste ze op een voetstuk, wist niet wat ik moest zeggen, werd al verliefd zodra ik wat aandacht kreeg, huppelde er achter aan, bang om brutaal te zijn met het risico gezeik te krijgen, geen afwijzingen aandurven... dat soort dingen.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Bij nader inzien pas je met zo'n instelling wel bij Faxie.
We gaan je uithuwelijken aan een Fokker haha.quote:
Die hoop heb ik opgegeven. Maar (sommige) grote vrouwen vind ik zeker wel aantrekkelijk alleen al door hun lengte. Kennelijk is dat een vrij niche fetish.quote:Op maandag 22 april 2013 15:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij wil graag vrouwen die langer zijn dan jouw pé-nis?
Hebben jij en faxie ondertussen al een date ge-pm't?quote:Op maandag 22 april 2013 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
k moet toch iets doen om bij m te kunnen passen
nee, en sorry faxlie, die gaat er ook niet komenquote:Op maandag 22 april 2013 16:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hebben jij en faxie ondertussen al een date ge-pm't?
quote:Op maandag 22 april 2013 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, en sorry faxlie, die gaat er ook niet komen
Auwquote:Op maandag 22 april 2013 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Niet nee? Gho! Die zag ik echt niet aankomen!!quote:Op maandag 22 april 2013 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 april 2013 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet nee? Gho! Die zag ik echt niet aankomen!!
quote:Op maandag 22 april 2013 16:09 schreef Kreator het volgende:
Afgewezen worden zonder een poging te hebben gedaan. Dát is pas knap.
Dat heeft ook mijn voorkeur hoorquote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn ideale vrouw is minimaal een kop kleiner. Ik mag graag neerkijken op vrouwen.
Jawel, en ik hou van hakken, dus vandaar bovenstaand: ik geef wel de voorkeur aan kleiner (en het liefst een stuk kleiner, 1,60-1,70 ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind je t niet vervelend als ze dan hakken aandoet en groter is?
quote:Op maandag 22 april 2013 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Haha inderdaadquote:Op maandag 22 april 2013 16:09 schreef Kreator het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:12 schreef Cue_ het volgende:
Faxies gedachte " zie je nu wel.. het gaat altijd mis "
Geeft niet, het was eigenlijk een geintje maar het is wat uit de hand gelopenquote:Op maandag 22 april 2013 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
En terecht! Nou die kan ook weer 3 dagen rond huppelen als een citroen en lekker de hele dag azijn pissen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:12 schreef Cue_ het volgende:
Heb ik toch nog skillzquote:Op maandag 22 april 2013 16:09 schreef Kreator het volgende:
Tipje van mijn kant, loop weg van pc, laptop, tablet of mobiel. Je maakt het er niet beter op.quote:Op maandag 22 april 2013 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geeft niet, het was eigenlijk een geintje maar het is wat uit de hand gelopen
Nee hoorquote:Op maandag 22 april 2013 16:12 schreef Cue_ het volgende:
Dat doe jij ook al jaren en dat houdt je ook niet tegen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tipje van mijn kant, loop weg van pc, laptop, tablet of mobiel. Je maakt het er niet beter op.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:16 schreef -Splash- het volgende:
Ik zou mij zo gewaardeerd voelen als ik Ynske was.
Owja, want ik was bloedserieus, faalde en doe nu net alsof het van begin af aan een geintje was toch?quote:Op maandag 22 april 2013 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tipje van mijn kant, loop weg van pc, laptop, tablet of mobiel. Je maakt het er niet beter op.
Ooooh ja hoor daar is die dan toch nog.quote:Op maandag 22 april 2013 16:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat doe jij ook al jaren en dat houdt je ook niet tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |