Ze zei daarstraks nog dat Q maar wat moest vertellen over haar. Als ze niet nog steeds zou willen, zou ze dat niet doen lijkt mequote:Op maandag 22 april 2013 15:54 schreef ook_gek het volgende:
Na zulke opmerkingen? Dat kunnen we haar toch niet aan doen
Meer dan overduidelijk.quote:Op maandag 22 april 2013 15:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier zijn we inmiddels nu wel achter in een paar uur.
Ik denk dat ze eerder hoopt op Silenusquote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zei daarstraks nog dat Q maar wat moest vertellen over haar. Als ze niet nog steeds zou willen, zou ze dat niet doen lijkt me
Ik wil het Ynske niet aandoen haar met zo'n figuur op te zadelen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zei daarstraks nog dat Q maar wat moest vertellen over haar. Als ze niet nog steeds zou willen, zou ze dat niet doen lijkt me
Friendzone?quote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Coco98 het volgende:
Toen ik 17 was werd ik ook eens keihard gefriendzoned.
Toen wist ik nog niet hoe of wat dat was.quote:Op maandag 22 april 2013 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Friendzone?
I call it the challenge zone
Ach heeft iedereen wel eens meegemaakt
helaasquote:Op maandag 22 april 2013 15:58 schreef Kreator het volgende:
Als je trouwens echt 2 meter bent, Ynske, dan hou ik bij voorbaat al van je.
Jij wil graag vrouwen die langer zijn dan jouw pé-nis?quote:Op maandag 22 april 2013 15:58 schreef Kreator het volgende:
Als je trouwens echt 2 meter bent, Ynske, dan hou ik bij voorbaat al van je.
Mijn ideale vrouw is minimaal een kop kleiner. Ik mag graag neerkijken op vrouwen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn maximale lengte voor een vrouw is mijn eigen lengte (1,86 meter).
Lange vrouwen kunnen best sexy zijn
(en nee, dat zeg ik niet omdat mijn date van binnenkort 1,85 meter is)
vind je t niet vervelend als ze dan hakken aandoet en groter is?quote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn maximale lengte voor een vrouw is mijn eigen lengte (1,86 meter).
Lange vrouwen kunnen best sexy zijn
(en nee, dat zeg ik niet omdat mijn date van binnenkort 1,85 meter is)
Precies, en een vrouw met hakkenquote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind je t niet vervelend als ze dan hakken aandoet en groter is?
Je hebt geen foto van jezelf op je FB.quote:
Ik weet niet of het beter is dat je nu wél weet wat je moet zeggen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vroeger, nu niet meer. Ik plaatste ze op een voetstuk, wist niet wat ik moest zeggen, werd al verliefd zodra ik wat aandacht kreeg, huppelde er achter aan, bang om brutaal te zijn met het risico gezeik te krijgen, geen afwijzingen aandurven... dat soort dingen.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Bij nader inzien pas je met zo'n instelling wel bij Faxie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |