Dan vind ik het een ander verhaal, dan geef je het in ieder geval wél een kansjequote:Op maandag 22 april 2013 17:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik praat er wel mee maar als ze mijn voorgevoel bevestigen is t al snel
Precies. Als je al 10 keer met zo iemand hebt gechat en tien keer 'is het weer zo'n gesprek'. Dan ga ik de 11e keer echt niet meer enthousiast aan dat dode paard trekken. Ook al is het toevallig dan een heel leuk iemand, jammer dan. Je kunt niet iedereen allemaal kansen geven, want dan blijf je bezig. En als je dan toevallig een leuk iemand misloopt, so be it. Er zijn honderdduizenden vrouwen in Nederland, daar ga je echt niet dood van.quote:Op maandag 22 april 2013 17:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik praat er wel mee maar als ze mijn voorgevoel bevestigen is t al snel
euuh nee toch?quote:Op maandag 22 april 2013 17:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Als je al 10 keer met zo iemand hebt gechat en tien keer 'is het weer zo'n gesprek'. Dan ga ik de 11e keer echt niet meer enthousiast aan dat dode paard trekken. Ook al is het toevallig dan een heel leuk iemand, jammer dan. Je kunt niet iedereen allemaal kansen geven, want dan blijf je bezig. En als je dan toevallig een leuk iemand misloopt, so be it. Er zijn honderdduizenden vrouwen in Nederland, daar ga je echt niet dood van.
Ben benieuwd hoe je mijn naam zou analyseren.quote:Op maandag 22 april 2013 17:03 schreef Silenus het volgende:
Een naam zegt heel veel over het milieu waar je waarschijnlijk uitkomt, wat voor opvoeding je dus hebt gehad en dus ook tot welke 'sociale klasse' je behoort.
Dan vallen er dus weer wat af.
Latoya, Shaneequa, Priscilla, Anita, Gerda: vaak laagopgeleid.
Marie-Louise, Annabel, etc: vaak kakkineus en verwend (doch wel lekker, altijd even aankijken dus)
Lee, Kim, Hoi, Lulu: aziatisch. niet mijn smaak.
Fatima, Ayisha, Djamila: islamitisch. Ook niet verenigbaar met mijn kijk op de wereld.
En jaaaaaaaaaaa, er zitten vast uitzonderingen bij zijn die superleuk zijn. Net als met dikke mensen, lelijke mensen, mensen met een houten been en mensen met een glazen oog. Maar als ik die allemaal een kans moet gaan geven ben ik in 2071 nog niet klaar met daten.
Dat zou een fascinerende analyse zijnquote:Op maandag 22 april 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je mijn naam zou analyseren.
Ik ruik lont....quote:Hoi. Ik ben blij dat je geïnteresseerd in mij zijn. Ja, op het moment dat ik heb geen foto, maar als je me kunt reageren op mijn e-mailadres ***, kan ik je mijn foto sturen en ook u meer vertellen over mezelf. Ik ben zeer geïnteresseerd in je. Ik hoop dat u mij zo snel mogelijk te beantwoorden.
Woonwagenkamp.quote:Op maandag 22 april 2013 17:55 schreef FAUSTI het volgende:
Florian is de naam. En ben benieuwd uit welke sociale klasse zou moeten komen volgens de experts
Vermoed ik ook jaquote:Op maandag 22 april 2013 18:02 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Zal naar alle waarschijnlijkheid niet kloppen.
Gezien je seksuele geaardheid verbaast die voornaam mij niets.quote:Op maandag 22 april 2013 17:55 schreef FAUSTI het volgende:
Florian is de naam. En ben benieuwd uit welke sociale klasse zou moeten komen volgens de experts
quote:Op maandag 22 april 2013 18:02 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Zal naar alle waarschijnlijkheid niet kloppen.
Dat jullie daar nog over twijfelen.quote:
Dank je wel.quote:
Had ook gekundquote:Op maandag 22 april 2013 18:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gezien je seksuele geaardheid verbaast die voornaam mij niets.![]()
Valentijn had ook gekund.
In mijn geval mag er getwijfeld worden ging tenslotte veelal om met buitenlanders.quote:Op maandag 22 april 2013 18:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie daar nog over twijfelen.![]()
Omstebeurt vousvoyeren/tutoyeren, en dan die kromme google translate-zinnen. Hmm, zou het?
Leef zonder verwachtingenquote:Op maandag 22 april 2013 18:08 schreef Faxie het volgende:
Tot zover m'n eerste bericht op RPHad er meer van verwacht
Dan zal het vast een mooie naam zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 18:11 schreef Fascination het volgende:
Silenus vindt dat ik een kampernaam heb.#kraskras
quote:Op maandag 22 april 2013 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn date over een paar weken heet Candice
ze is wel half Amerikaans geloof ik, dus dat verklaart het wel (hallo Greencard, dag Nederlandquote:
Dan nog. Ook daar is deze naam fout.quote:Op maandag 22 april 2013 18:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ze is wel half Amerikaans geloof ik, dus dat verklaart het wel (hallo Greencard, dag Nederland)
Had je nou al foto's van haar gezien? Of is het echt een blind date?quote:Op maandag 22 april 2013 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn date over een paar weken heet Candice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |