quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:23 schreef Andromache het volgende:
maar eh... Faxie... ik vind dat ik wel goede fotografeerskills heb. als jij die ook hebt, kunnen we van elkaar datingprofielfoto's maken
S-s-s-s-s-moooothhh operatoorrssssssssss, yes they are...SMOOTH...OPERATORSSS!quote:Op dinsdag 23 april 2013 06:24 schreef Faxie het volgende:
Ik kan er niks van, maar je mag het me best leren
Dat!quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
S-s-s-s-s-moooothhh operatoorrssssssssss, yes they are...SMOOTH...OPERATORSSS!
Zo makkelijk kan het dus zijn, veel plezier samen!
En datquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:12 schreef ook_gek het volgende:
En natuurlijk een date verslag van beide kanten!
als jij die wilt zien, kan datquote:
Ik fotografeer graag, maar vind wel dat het op zo'n moment toch flink afleidt hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:43 schreef Silenus het volgende:
Nou de foto's van wanneer ze 'm gaan maken hoef ik niet te zien hoor.
maar de datingsiteprofielfoto's die kun je showenquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:59 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik fotografeer graag, maar vind wel dat het op zo'n moment toch flink afleidt hoor.
Voor alles een plaats en tijd
Eensch, maar daar heb je toch je fobo al voor?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar de datingsiteprofielfoto's die kun je showen
hahaha, hier spreekt een Sade-kenner (de zangeres, niet de markies)quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
S-s-s-s-s-moooothhh operatoorrssssssssss, yes they are...SMOOTH...OPERATORSSS!
Zo makkelijk kan het dus zijn, veel plezier samen!
Als ik een naam zie die eindigt op een tje/tjuh dan ga ik hier al standaard van uit:quote:
95% van de keren klopt het nog ook.quote:(167, 90kg)
jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:46 schreef Silenus het volgende:
Dat zegt iemand op een datingsite bedoel je?
Je snapt dat we hier geen genoegen mee nemen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef Sannne het volgende:
Zucht, uitgepraat. Hij en ik delen een fetishWooooooooooooooot!!
Seks voor allebei alleen opwindend als er een simson bandenplaksetje gebruikt wordt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef Sannne het volgende:
Ynske, realistische eis zegVoor het werken smorgens een uurtje joggen en na het eten een uurtje sportschool?
Dat!!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Seks voor allebei alleen opwindend als er een simson bandenplaksetje gebruikt wordt?
Wat voor fetisj?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef Sannne het volgende:
Ynske, realistische eis zegVoor het werken smorgens een uurtje joggen en na het eten een uurtje sportschool?
nee helaasquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:50 schreef -Splash- het volgende:
Bedoelde hij niet: 2 uur per dag 'sporten'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |