Dat is toch alleen maar relaxt? Je staat meteen al met 10-0 voor, zonder ook nog maar iets gezegd te hebben.quote:Op maandag 22 april 2013 19:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, een les Nederlands, nerd.En van jezelf zeggen dat je een mooiboy bent.
Battledates.
quote:Daniel-2 zegt: eens kijken heeft deze mooiboy iets gemisd?
jullie??
hahaha
ik: ja, een spellingschecker!
zo jij hebt zelfvertrouwen
ik: het is gemisT.
hahahaha
Daniel-2 zegt: jah krijg je als je niet met 10 aanslagen per minuut maar typt hea
Daniel-2 zegt: wordt het foutpercentage iets groter
Daniel-2 zegt: Hoe oud is Thijs?
ik: 29...hoezo, ben je geïnteresseerd?
haha o jeetje
ik zal wel ff niks zeggen
Daniel-2 zegt: Hmm wel raar dan dat je kinderachtig doet als iemand van 14 en eruitziet als 20
en hoe oud is daniel?
Daniel-2 zegt: maar goed ik zal je geloven
Daniel-2 zegt: ga je Linda nu ook corrigeren held?
Daniel-2 zegt: Daniel is 28 Linda
ik: haha, doe niet zo opgefokt
Daniel-2 zegt: Heey dat klinkt als een goede comeback taktiek
Mensen kunnen soms erg fel reageren als je hen een keer verbetert op taalfouten, ja.quote:Op maandag 22 april 2013 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]met zo'n kneus als tegenstander is er ook geen eer meer te behalen aan zo'n battledate zeg.
Huuuu, ik krijg daar echt de kriebels van, bleghquote:ben gisteren naar de elf fantasy fair geweest
Hahaha, vraag of hij je een foto van z'n elfkostuum opstuurt.quote:Op maandag 22 april 2013 19:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Huuuu, ik krijg daar echt de kriebels van, blegh
Ik ben toch zo blij dat jij een fobo hebt.quote:Op maandag 22 april 2013 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]met zo'n kneus als tegenstander is er ook geen eer meer te behalen aan zo'n battledate zeg.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:10 schreef Silenus het volgende:
Ik zou het ook best eng vinden als ik ineens een vrouwelijke huisgenoot blijk te hebben.
Heb een hoop foto's van haar gezien en de date gaat wmb nog door, zegt genoegquote:Op maandag 22 april 2013 19:09 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Had je nou al foto's van haar gezien? Of is het echt een blind date?
deze man weet. misschien straal je te weinig arrogantie c.q. seks uit?quote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Toch snap ik de slechte rate of success/onzekerheid van Faxie niet.
Als ik naar zijn fobo kijk zie ik een volgens mij toffe (best) aantrekkelijke gozer (no gay), met een aantal interessante hobbies (zou de auto's niet op een date-site zetten), dus wat is dan jouw addertje Faxie ?
Lees ff het topic terug Andro...genoeg addertjes bij Faxie helaas....quote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef Andromache het volgende:
[..]
deze man weet. misschien straal je te weinig arrogantie c.q. seks uit?
Anaconda's genoeg op Fok als je het moet gelovenquote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien is zn addertje het probleem?
Waarom genoegen nemen met een addertje als je ook een anaconda kunt krijgen?
Who needs an anaconda als je een duim hebtquote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik draai mijn hand niet om voor een uurtje afstand, maar die hoek van Nederland is me vooralsnog echt te ver...quote:
Dat jaquote:Op maandag 22 april 2013 22:44 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik draai mijn hand niet om voor een uurtje afstand, maar die hoek van Nederland is me vooralsnog echt te ver...
Ik kan er niks van, maar je mag het me best lerenquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:23 schreef Andromache het volgende:
maar eh... Faxie... ik vind dat ik wel goede fotografeerskills heb. als jij die ook hebt, kunnen we van elkaar datingprofielfoto's maken
Er is niks mis met m'n addertjequote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je schijnt me nogal te kennen...quote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Lees ff het topic terug Andro...genoeg addertjes bij Faxie helaas....
Tegengassie, Shamus the Starchild, Geenprinsgeenpaard & SexdateZH... Voelden allemaal al direct niet goedquote:Op maandag 22 april 2013 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
bv, maar ook met dingen als dieseltje, nobody, roomdevidor etc heb ik niet meteen een klik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |