Ik doelde meer op de persoonlijkheidskloon dan het daadwerkelijk een kloon zijn. toch bedankt.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens vluchtig ontmoet dus ik weet dat hij echt bestaat.
Idd, je gaat alleen maar zitten wachten op een antwoord wat toch niet gaat komen waardoor de frustratie alleen maar toeneemt. Dus ga gewoon lekker even een avond heel goed zuipen, kots alles er uit en je bent klaar voor de volgende slet.quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de persoonlijkheidskloon dan het daadwerkelijk een kloon zijn. toch bedankt.
Misschien werkt het voor hem wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geeft het toch niet.
[..]
Daarvoor zitten we op een forum hè. Iemand post/vraagt iets en de rest geeft dan z'n mening.
Is het enkel opschrijven niet voldoende dan? Snap niet echt wat je doel ermee is dat zij het ook daadwerkelijk ontvangt. Voor hetzelfde geld leest ze het niet eens.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:39 schreef barocci het volgende:
Ik vrees dat ik toch eigenwijs ga zijnHet is overigens totaal geen wanhoopsbrief hoor, meer een brief van zo zit het, jammer dat het zo is gegaan en bedankt voor alles.
Ik weet trouwens van mezelf dat ik heel lang met gevoelens kan worstelen, daarom is het nu ook wel lekker om het op te schrijven en weg te sturen. Dan krijg ik dat gevoel te minste goed uit mijn hoofd. En een antwoord wil ik niet eens, ze is duidelijk genoeg geweest.
Daarom zeg ik toch: Zoek het zelf maar uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:39 schreef minthy het volgende:
hij heeft al meerdere keren aangegeven dat hij die brief wil sturen en waarom
Ze vindt je niet leuk genoeg.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:47 schreef AversusZ het volgende:
Wat is jullie ervaring met Pepper? Ik heb ben er tot nu positief over aangezien ik er een aantal leuke dates aan over gehouden hebt.
Met één van deze dates had ik echt het idee dat het iets kon worden. Maar na de 3e date (waarbij we een geruime tijd hebben staan zoenen en niet van elkaar konden afblijven) bleek het opeens heel moeilijk om met haar af te spreken. Oké prima kan best dat je een week niet kan. Maar de week daarop kon ze weer niet. Toen maar eerlijk gevraagd of ze het nog wel zag zitten. Bleek dat ze er toch nog niet helemaal klaar voor was en dat ze niet op een relatie uit was (waarom zit je dan op Pepper).
Maar vervolgens stuurt ze af en toe wel weer berichtjes op whatsapp (niet veelzeggende berichten als van 'jeej het is woensdag' of soms van 'hoe was je weekend'). Hierdoor heb ik juist weer het idee dat er toch nog wat mogelijk is, maar ik probeer er niet te enthousiast op te reageren. Zie haar nu ook regelmatig online op Pepper dus blijkbaar is ze ook verder aan het kijken. Helaas ben ik nog geen nieuwe potentieeltjes tegengekomen om haar uit mijn hoofd te krijgen.
Preciesquote:Op donderdag 25 april 2013 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch: Zoek het zelf maar uit.
Bullshit, ik wil op Koninginnedag gewoon zuipen met mn homies, geen moeilijk gezeik met vrouwen er bij.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de mensen die klaar zijn met zoeken op datingsites, het volgende fantastische onderzoek
http://www.nu.nl/lifestyl(...)n-koninginnedag.html
Ik verbleek inderdaad tussen de enorme mannelijkheid hier op fokquote:
maar dat zijn ze ook altijd.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:48 schreef Coco98 het volgende:
Heerlijk als de antwoorden zo simpel zijn hier
Niet happen ookquote:Op donderdag 25 april 2013 15:50 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik verbleek inderdaad tussen de enorme mannelijkheid hier op fokWant ik zal ook eens een briefje gaan sturen
Briefjes sturen doe je op de basisschool "ik ben op jouquote:Op donderdag 25 april 2013 15:50 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik verbleek inderdaad tussen de enorme mannelijkheid hier op fokWant ik zal ook eens een briefje gaan sturen
hoelang hebben jullie wat gehad?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:50 schreef barocci het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |