haal van me beeldscherm en stop aicha magradi erinquote:
hoezo lapo hunter?quote:Op zondag 21 april 2013 13:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jup, verander de OP ff.... lapo hunter
hipsterquote:Op zondag 21 april 2013 13:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hoezo lapo hunter?zit op mobiel dus doe straks.
Wel vaag ja.. Mijn schoonzus heeft gedroomd over mijn opa ( alle kenmerken noemde ze op) en ze heeft mijn opa nooit gekend. Ik ben geen zweverig type maar dat is toch geen toeval?quote:Op zondag 21 april 2013 13:50 schreef mtchel112 het volgende:
laatste zweverige dingetje over dromen:
moeder van mn beste maat droomde laatst over een oude man en vrouw, en die man zei dat zn vrouw iets aan dr keel had alleen ze was doof.
toen mn oma laatst was opgenomen in het ziekenhuis (infectie aan dr luchtpijp) ging ik ff langs bij die maat, en vertelde ik dus wat er aan de hand was enzo, en zn ma schrok zicht helemaal de tering in en vertelde over die droomhet grappige is, is dat mn oma ook doof is (en beide dingen had ze niet kunnen weten)
best wel vaag
ik ben ook totaal niet zweverig, die moeder van me zegt dat dit vaker heeft, en dat zij zulke berichten doorkrijgt voor mensen waar zij van houdt.quote:Op zondag 21 april 2013 13:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wel vaag ja.. Mijn schoonzus heeft gedroomd over mijn opa ( alle kenmerken noemde ze op) en ze heeft mijn opa nooit gekend. Ik ben geen zweverig type maar dat is toch geen toeval?
haha het is zo'n medium!quote:Op zondag 21 april 2013 13:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik ben ook totaal niet zweverig, die moeder van me zegt dat dit vaker heeft, en dat zij zulke berichten doorkrijgt voor mensen waar zij van houdt.
ik weet gewoon echt niet wat ik er van moet denken
ah oke? Wat voor opleiding doe je?quote:Op zondag 21 april 2013 13:54 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
19 :p
ik ga even verder met voorbereidingen voor deze week, veel drugsonderzoeken te doen
forensisch laboratorium onderzoek, net een inbraakonderzoek achter de rug en nu bezig met doping en drugs.quote:Op zondag 21 april 2013 13:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ah oke? Wat voor opleiding doe je?
wilde ik vanochtend doen maar werd om 10 uur wakker en toen moest ik weg naar verjaardag van mn zusquote:
meeste gyms zijn tot 4 uur open. Sleep je luie reet ernaartoe.quote:Op zondag 21 april 2013 14:23 schreef Beach het volgende:
[..]
wilde ik vanochtend doen maar werd om 10 uur wakker en toen moest ik weg naar verjaardag van mn zus
en nu is het tv tijdstruggles keuzes
Ze zeggen dat mannen 1x per minuut aan sex denken. Ik denk de ene minuut aan sex en de andere minuut aan m´n volgende workout.quote:
Deze is helaas dicht op zondag.quote:Op zondag 21 april 2013 14:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
meeste gyms zijn tot 4 uur open. Sleep je luie reet ernaartoe.
Neejoh ik moet wel blijven genieten he.quote:Op zondag 21 april 2013 14:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow kut voor je. Ga alsnog hardlopen.
wat zeik je dan liftnicht.quote:Op zondag 21 april 2013 14:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Neejoh ik moet wel blijven genieten he.
Ik ook alleen is bij mij de cyclus sneller. Kut-Fiets-Gym-Kut-Fiets-Gym-enz.quote:Op zondag 21 april 2013 14:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze zeggen dat mannen 1x per minuut aan sex denken. Ik denk de ene minuut aan sex en de andere minuut aan m´n volgende workout.
Ben je weer bezig met fietsen(kuren)?quote:Op zondag 21 april 2013 14:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ook alleen is bij mij de cyclus sneller. Kut-Fiets-Gym-Kut-Fiets-Gym-enz.
Ik ben iets ouder blijkbaar, bij mij gaat het: kut-gym-vintage-food-water-kut-gym-vintage-food, enz.quote:Op zondag 21 april 2013 14:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ook alleen is bij mij de cyclus sneller. Kut-Fiets-Gym-Kut-Fiets-Gym-enz.
Dat was toen ze het kruisscheren nog niet hadden uitgevonden. Gelukkig was er al wel de tandenstoker...quote:
Noem je me nu oud??quote:Op zondag 21 april 2013 14:52 schreef ChesterPerry het volgende:
Dat is een goede tjijd terug maat :s
Ook wel sterker dan de gemiddelde 20er denk ikquote:Op zondag 21 april 2013 14:58 schreef Snakey het volgende:
Ik ben trouwens sterker dan de gemiddelde 30er.
Jonger dan 35quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die geen jaren 40/50/60 muziek luisteren.
Ik ken inderdaad weinig 20ers die 100 kilo benchen.quote:Op zondag 21 april 2013 14:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ook wel sterker dan de gemiddelde 20er denk ik
Surinaamese vriend van mij kon de 1e training 100kg benchenquote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef seto het volgende:
Oude mannen zijn meestal sterker. Pa van een vriend van me bencht nog steeds 90kg terwijl hij eigenlijk nooit traint, hij deed het gewoon een keer voor de lol.
Ik denk dat het komt doordat de oudere generatie voornamelijk op jongere leeftijd al zwaar fysiek werk deed. Als ik kijk naar de oudere generatie hier in de Achterhoek (boeren), dan zijn het stevige grote jongens die vanaf jongs af aan op het land werkten en boerenkool aten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef seto het volgende:
Oude mannen zijn meestal sterker. Pa van een vriend van me bencht nog steeds 90kg terwijl hij eigenlijk nooit traint, hij deed het gewoon een keer voor de lol.
Wel vage manier van afhalen :p wel leuke site als je vlakbij hilversum woontquote:Op zondag 21 april 2013 15:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is dit goedkoop?
http://musclemeat.nl/inde(...)ath=59&product_id=50
Dat is wel lelijk. Had ik nog niet eens gelezen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wel vage manier van afhalen :p wel leuke site als je vlakbij hilversum woont
ik deed het toen ik nog bij een andere gym met beter materiaal was op 18 jaarquote:Op zondag 21 april 2013 15:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad weinig 20ers die 100 kilo benchen.
Restvlees uit Roemenië denk ik.quote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Haal uw bestelling op tussen 19:00-21:00 op de Kareldoormanlaan 350 t/m 400 te Hilversum. Wanneer u onderaan het gebouw bent belt u 06-58814550 en geeft u het bestelnummer door (te vinden in uw email), de bestelling zal naar u toegebracht worden.
Volgens mij is AAS bestellen nog makkelijker
wat is dit danquote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Haal uw bestelling op tussen 19:00-21:00 op de Kareldoormanlaan 350 t/m 400 te Hilversum. Wanneer u onderaan het gebouw bent belt u 06-58814550 en geeft u het bestelnummer door (te vinden in uw email), de bestelling zal naar u toegebracht worden.
Volgens mij is AAS bestellen nog makkelijker
Ik zie het al voor me, iemand die met een plastic tas uit z'n koelkast aan komt lopenquote:
Wolla habibi ik zweer, is halal man, is halal kameraadquote:Op zondag 21 april 2013 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, iemand die met een plastic tas uit z'n koelkast aan komt lopen
Moobs? Hij had een pectus excavatum.quote:Op zondag 21 april 2013 17:36 schreef mtchel112 het volgende:
die dude had mutatie moobs vroegerchek zn log
Ja dat ja, zag er heel vaag uitquote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moobs? Hij had een pectus excavatum.
Goed bezig.quote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag in de gymshark singlet aanwizzie, moet alleen nog een tanning
Goet hoor anders ff spraytan gwn snelle resultaatquote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast krijgt op latere leeftijd zoveel gewrichtsproblemenquote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Olivier a.k.a. Mr. 2.17m promoot musclemeat.nl.
gewoon zonne opeten uit den blik jong'nquote:Op zondag 21 april 2013 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand toevallig een snel tonijn receptje? Gewoon met alledaagse producten en low-kcal. Ik doe er altijd uien, augurkjes, ketchup en mayo doorheen.
Ik stuur morgen even hoe t op mn stage (horeca) gemaakt wordt. T is goddelijk spul daarquote:Op zondag 21 april 2013 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand toevallig een snel tonijn receptje? Gewoon met alledaagse producten en low-kcal. Ik doe er altijd uien, augurkjes, ketchup en mayo doorheen.
Is goed man.quote:Op zondag 21 april 2013 18:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik stuur morgen even hoe t op mn stage (horeca) gemaakt wordt. T is goddelijk spul daarsowieso met uitjes
Heb je op olie of waterbasis? Vind t allebei heerlijk op een eigen manier. Mensen die geen vis lusten missen zoveel qua macros/micros en smaak.quote:Op zondag 21 april 2013 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is goed man.
Heb hem al gemaakt. Had geen zin om te wachten.
Nice, en een cut?quote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
Waterbasis. Inderdaad. Zelf vind ik zalm de lekkerste vis. Om de hoek bij mijn stage zit een vishandel en de zalm van daar is tien keer lekkerder dan een zalm uit de supermarkt. Vooral veel dille eroverheen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:57 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je op olie of waterbasis? Vind t allebei heerlijk op een eigen manier. Mensen die geen vis lusten missen zoveel qua macros/micros en smaak.
Duh, het is zijn eigen bedrijf.quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Olivier a.k.a. Mr. 2.17m promoot musclemeat.nl.
Ik sta er altijd zo van versteld hoe de normaalste dingen opeens speciaal worden als je er een mooie website + verhaal over gietquote:
Vind je het speciaal dan?quote:Op zondag 21 april 2013 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik sta er altijd zo van versteld hoe de normaalste dingen opeens speciaal worden als je er een mooie website + verhaal over giet
Naja, je hebt natuurlijk al talloze webshops. Zie bijvoorbeeld: http://www.beefensteak.nl/nl/ Het enige wat ik mij kan bedenken is dat Olivier een grotere aanhang heeft voor hun webshop (gunfactor). Als ze nou verzonden...quote:
goed bezig! Kon me nog een ander fysiek van jou herinneren en volgens mij hou je het wel goed vol!quote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
lkr hoowr heb je lkre pomp voel je die adere uit je lichaam knalle???quote:Op zondag 21 april 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Guilty!
Maar goed mijn armen zijn helemaal kapot van het kanoen. Feelsgoodman
ja mattie dikke ader kreeg ik in mijn onderarm!quote:Op zondag 21 april 2013 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lkr hoowr heb je lkre pomp voel je die adere uit je lichaam knalle???
dan moet je Swollen nemen vriendquote:Op zondag 21 april 2013 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lkr hoowr heb je lkre pomp voel je die adere uit je lichaam knalle???
sinds ik epimedium sagittatum neem maak ik de gains van me levequote:Epimedium Sagittatum - dit extract is ook wel bekend als Horny Goat Weed. Epimedium Sagittatum stimuleert de testosteron spiegel tijdens de training zodat je zwaarder, agressiever en harder kunt trainen. Swollen bevat een uniek en gepatenteerd Epimedium Sagittatum extract.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Guilty!
Maar goed mijn armen zijn helemaal kapot van het kanoen. Feelsgoodman
Je post twee precies dezelfde foto's dude.quote:Op zondag 21 april 2013 20:33 schreef mtchel112 het volgende:
Vandaag lekker wezen hardlopen, 2km naar een parkje waar een pullup bar is (vlakbij mn oude school waar we altijd gingen roken) en weer terug
Voel me nu als god
Gelijk een coole instagram picca geschoten #selfie #potd #myself #running #depark #followme #love
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haters make me famous, when it doesnoet kill ya it will mek you stronger #lobbiquote:Op zondag 21 april 2013 20:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je post twee precies dezelfde foto's dude.
laat eens je sixpack zien dan of heb je die nietquote:Op zondag 21 april 2013 20:33 schreef mtchel112 het volgende:
Vandaag lekker wezen hardlopen, 2km naar een parkje waar een pullup bar is (vlakbij mn oude school waar we altijd gingen roken) en weer terug
Voel me nu als god
Gelijk een coole instagram picca geschoten #selfie #potd #myself #running #depark #followme #love
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neej mang ik drink tveel biere, jij dan? xoxoquote:Op zondag 21 april 2013 20:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
laat eens je sixpack zien dan of heb je die niet
heb nu 4 pack nog paar weken doorcutten dan heb ik volle sixpackquote:Op zondag 21 april 2013 20:40 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
neej mang ik drink tveel biere, jij dan? xoxo
sexiiiiiiiquote:Op zondag 21 april 2013 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb nu 4 pack nog paar weken doorcutten dan heb ik volle sixpack
hup hup naar lif jijquote:Op zondag 21 april 2013 20:44 schreef Ethanolic het volgende:
nou k hoef geen sixpek hoor k heb lekker een biertender![]()
Goed gereedschap, afdakje enzo...quote:Op zondag 21 april 2013 20:44 schreef Ethanolic het volgende:
nou k hoef geen sixpek hoor k heb lekker een biertender![]()
ja daarom en de vrouwtjes houde ook van een zagt buikje om op te ligge ipv die harde 6pek :Squote:
Pcies, dat bumpt lekker tijdens de seks.quote:Op zondag 21 april 2013 20:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja daarom en de vrouwtjes houde ook van een zagt buikje om op te ligge ipv die harde 6pek :S
lol ik weet niet wat jij komt doen mattie maar omdat jij biceps hebt denk je toch niet dat je kan vechten he? je doet wel patserig maar die dikke spieren maken je lomp en langzaam ik sla je zo KO met mijn vliegensvlugge uppercutsquote:
thankss! was vroeger inderdaad n papzak, nu is alles bijna weg en zoweiso meer massa.quote:Op zondag 21 april 2013 19:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
goed bezig! Kon me nog een ander fysiek van jou herinneren en volgens mij hou je het wel goed vol!
Ja echt goed! Ik hoop dat ik hetzelfde kan bereiken.quote:Op zondag 21 april 2013 20:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
thankss! was vroeger inderdaad n papzak, nu is alles bijna weg en zoweiso meer massa.
wat wou je bereikjen danquote:Op zondag 21 april 2013 21:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja echt goed! Ik hoop dat ik hetzelfde kan bereiken.
ik ben pas sinds dit schooljaar serieus geworden, terwijl mn school veel meer eist dan de middelbare.quote:Op zondag 21 april 2013 21:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja echt goed! Ik hoop dat ik hetzelfde kan bereiken.
Toch dikke respect.quote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik ben pas sinds dit schooljaar serieus geworden, terwijl mn school veel meer eist dan de middelbare.
t is vooral dat ik mentaal er anders in sta, zoiets van de knop omzetten (ookal klinkt dat erg cliche)
en nadat je mentaal je zaken op een rijtje hebt zal je lichaam gewoon volgen
Yuri woont in G-townquote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Boydie12 het volgende:
Yuri, altijd als je over achterhoek begint vraag ik me af waar je dan woont in de achterhoek, dus..
Gewoon je shirtje uitrukken en je zwaar solide sixpack tonen. En fucking hard schreeuwen dat je daar hard voor werkt het niet teniet doet door zware chemische rommel weg te drinken.quote:Op zondag 21 april 2013 21:25 schreef Bendoe het volgende:
Gisteravond weer aan iemand uit moeten leggen waarom ik cola light dronk. Double standards
is wel iets te droog abiquote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Droog worden a matti..tjek fobo daar staat mijn streef in.
Vrouwen die op zandnegers vallenquote:Op zondag 21 april 2013 21:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar abla, voor mij is niets te droog.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vrouwen die op zandnegers vallen
was je zieke rave party?quote:Op zondag 21 april 2013 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
Gisteren bij het uitgaan twee fellow gymrats ontmoet. Eentje stond er heel droog bij (en size-wise vergelijkbaar met mij) maar hij trainde al jaren en had ook gekuurd en shit. Hij was van 100+ kg teruggvallen naar 80, wel jammer. De aders en de pics had hij dan nog weer wel, maar voor de rest ben je het gewoon 'kwijt' dan.
Tof wanneer je eens een keer offline in de hoek van een technofeestje abs kan staan vergelijken (semi homo) en mooi collectief cardio kan doen.Heb nog nooit zo hard gemuzzed.
Wel schrikbarend wat sommige mensen er allemaal in jagen aan zooi.Deze gast was niet veel ouder dan ik maar zat vol met xtc/coke/ghb/weet ik het allemaal door elkaar heen, en had gekuurd van A tot Z.
beter pilletje dan bier, in bier zit oestogenen :Squote:Op zondag 21 april 2013 21:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Mattie van mij wil met mij x gaan proberen voor de eerste keer. Wat moet ik nu doen? Heb eigenlijk best zin er in...:@.
Was geen speciaal event ofzo, maar ging hard man.quote:Op zondag 21 april 2013 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
was je zieke rave party?
ik neme alleen ritalin icm noxipro+caff pillen om lekker hard te raven
Sowieso een keer doen, dansen is duizend keer beter met die shit. Ook gewoon veel leuker dan alcohol of wiet.quote:Op zondag 21 april 2013 21:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Mattie van mij wil met mij x gaan proberen voor de eerste keer. Wat moet ik nu doen? Heb eigenlijk best zin er in...:@.
van wat ik er van weet is 1x niet zo erg (ivm herstellen van serotine etc.)quote:Op zondag 21 april 2013 21:52 schreef Fanta-stick het volgende:
dit dus, alleen het gaat om hoe je ertegenover staat. eenmaal ingenomen kun je ook niet zomaar terug, ik heb het nooit gebruikt dus weet ook niet hoe vet het is, en dat hou ik zo.quote:Op zondag 21 april 2013 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
Ik denk dat comazuipen gevaarlijker is
Het is voor hem de eerste keer.quote:Op zondag 21 april 2013 21:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
van wat ik er van weet is 1x niet zo erg (ivm herstellen van serotine etc.)
als je zeker weet dat je er geen gewoonte van gaat maken, en je weet dat je hart in normale conditie is, is het aan jou
zelf zou ik het nooit doen, ben nogal bang voor mn hart
met wat? x? nee hoor, gewoon hele nacht pompen en daarna nog 2 uur in bed pompen, slapen en je de volgende dag toppie voelenquote:Op zondag 21 april 2013 22:03 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dit dus, alleen het gaat om hoe je ertegenover staat. eenmaal ingenomen kun je ook niet zomaar terug, ik heb het nooit gebruikt dus weet ook niet hoe vet het is, en dat hou ik zo.
houd wel rekening met depressiviteit een tijdje erna
niks mis mee dan, enige wat ik er tot nu toe van weet (en waar ik negatief over ben) is de pillen met mCPP erinquote:Op zondag 21 april 2013 22:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb het al paar keer eerder gebruikt. Zat meer dan 6 maanden tussen beide gevallen, wist waar het spul vandaan kwam, deed het met ervaren mensen, gebruikte goede dosis.
Ik doe nooit iets zomaar, ben huiveriger voor alchohol.
Ik had dus mdma +paddo's genomen voor die hippie trippin ervaring. Ik was gewoon 3 dagen sufquote:Op zondag 21 april 2013 22:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
met wat? x? nee hoor, gewoon hele nacht pompen en daarna nog 2 uur in bed pompen, slapen en je de volgende dag toppie voelen
Ik zal er op letten en naar vragen als ik wat aanschaf.quote:Op zondag 21 april 2013 22:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
niks mis mee dan, enige wat ik er tot nu toe van weet (en waar ik negatief over ben) is de pillen met mCPP erin
quote:Op zondag 21 april 2013 22:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik had dus mdma +paddo's genomen voor die hippie trippin ervaring. Ik was gewoon 3 dagen suf. Had ook superveel energie verbruikt en die trip duurde zo lang
.
Haha, vind het wel een leuk sfeertje. Iedereen helemaal actief, gaat uren door, muziek klinkt geweldig, schattige meisjes die nog schattiger lijken maar ondertussen weet-ik-het in de mik hebben, etc. Stuk leuker ook dan bezatten in een kroeg vol met hengsten. Heb dat nooit begrepen, waarom zou je jezelf zo naar de klote helpen?quote:Op zondag 21 april 2013 22:03 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dit dus, alleen het gaat om hoe je ertegenover staat. eenmaal ingenomen kun je ook niet zomaar terug, ik heb het nooit gebruikt dus weet ook niet hoe vet het is, en dat hou ik zo.
houd wel rekening met depressiviteit een tijdje erna
Jep iedereen doet zo huillie huillie over drugs, maar alcohol is net een sluipmoordenaar wat dat betreft om het ff extreem te verwoorden.quote:Op zondag 21 april 2013 22:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, vind het wel een leuk sfeertje. Iedereen helemaal actief, gaat uren door, muziek klinkt geweldig, schattige meisjes die nog schattiger lijken maar ondertussen weet-ik-het in de mik hebben, etc. Stuk leuker ook dan bezatten in een kroeg vol met hengsten. Heb dat nooit begrepen, waarom zou je jezelf zo naar de klote helpen?Je gaat je er alleen maar minder door voelen.
Drink zelf geen alcohol, maar af en toe zoiets vind ik super. Daarna fijn slapen. Nu voel je je achteraf inderdaad wat 'leeg' en 'neerslachtig', maar voor mij is dat het helemaal waard. Dat heb ik nooit kunnen zeggen van een kater na alcohol. Je kunt trouwens beter dit hebben dan een kater.
Kost ook echt maar een paar euro.
krokodil is beter. Goed voor je cutquote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
wie wil een keer heroine met mij proberen?
Ik hoor dus echt nooit van mensen dat ze aan de heroine zitten. Volgens mij schamen mensen zich daar gewoon voor. En dat zouden ze ook, heroinequote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
wie wil een keer heroine met mij proberen?
bruin of sos allebij net zo slecht vriendquote:Op zondag 21 april 2013 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoor dus echt nooit van mensen dat ze aan de heroine zitten. Volgens mij schamen mensen zich daar gewoon voor. En dat hoort ook, heroine
ik en hte mte jou eens mattie van die viezen mannejtes die de hele avond zitte te blowne en xtc pillen inemen bij partys fukking slechte lui zijn dat houd hjet gwn bij alcohol dat is te minste niet verslafend en slecht als ej gwn bij een paar houd stuk of 15 flesjes kan makkelijkquote:
Ik heb mezelf veeeel minder onder controle tijdens een avondje flink bier drinken dan tijdens avondje m hoorquote:Op zondag 21 april 2013 22:27 schreef 16meter het volgende:
lkkr zuipe man heerlyk biertje kan geen kwaad is nooit iemand minder van geworde
drugs doe ik nie man ben geen junk t gaat steeds verder als je een maal begint er mee
een beetje sportman neemt die troep trouwens ook niet
plus ik geef de controle liever niet uit hande wil mezelf altijd in de hand hebbe!! nou dat is dus echt niet met die zooi he
neem n pilsje is togleuk genoeg??
Ik ben ook een skere tata.quote:Op zondag 21 april 2013 22:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat zijn voor schooiers die geen geld hebben
Heroine wordt volgens mij over het algemeen vrij weinig gebruikt in Nederland.quote:Op zondag 21 april 2013 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoor dus echt nooit van mensen dat ze aan de heroine zitten. Volgens mij schamen mensen zich daar gewoon voor. En dat zouden ze ook, heroine
Kindhoertjes enzo die worden verslaafd gemaakt hier in NL.quote:Op zondag 21 april 2013 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heroine wordt volgens mij over het algemeen vrij weinig gebruikt in Nederland.
Waarom niet gewoon quoten?quote:Op zondag 21 april 2013 22:35 schreef CarbonC het volgende:
@Fanta: je begint desperate over te komen.
jij bent echt de alpha male van het forum vriendquote:Op zondag 21 april 2013 22:35 schreef CarbonC het volgende:
biertje met ze alle is gwn leuk en ook gezellig met je mate de stad in ik bedoel wie doet t niet??quote:Op zondag 21 april 2013 22:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik en hte mte jou eens mattie van die viezen mannejtes die de hele avond zitte te blowne en xtc pillen inemen bij partys fukking slechte lui zijn dat houd hjet gwn bij alcohol dat is te minste niet verslafend en slecht als ej gwn bij een paar houd stuk of 15 flesjes kan makkelijk
alsof jy nooit pilletje slikt komopquote:Op zondag 21 april 2013 22:35 schreef CarbonC het volgende:
kkr w8 mar cheeky kunt k ga je kapot machequote:Op zondag 21 april 2013 22:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
biertje met ze alle is gwn leuk en ook gezellig met je mate de stad in ik bedoel wie doet t niet??
en inderdaad hangt ook af of je dr tege kan ik dus wel ik drink 11 flesjes of 12 en rij nog gewoon na huis serieus
kan niet praten voor n ander maar ik kan goed tegen drank en let zelfs beter op in t verkeer als ik paar biertjes op heb
probeer dat maar met drugs op
drugs waarom zou je?? snap t serieus niet je raakt verslaaft schade aan organen en kans op de dood
die zyzz deed ook allemaal drugs..... ik zeg t maar
t begint ook met een stickie dan n pilletje dan een snuifje en steeds verder tot je nie meer terug kunt
nou veel plezier er mee hoor
Hier ook, een biertje, cocktail of een whiskey/cola vind ik nice. Maar geef mij een glas sap of frisdrank ofzo en ik ben ook happy.quote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef Ethanolic het volgende:
Ik kan zeker wel genieten van 's avonds whiskey (cola) on the rock of met lekker weer in de zon een koud biertje, maar ik word echt zo lomp van een avond zwaar aan het bier. Ik ga dan ook echt nooit 'uit'. Liever naar (huis)feesten. [ afbeelding ]
Haha, typisch.quote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jep iedereen doet zo huillie huillie over drugs, maar alcohol is net een sluipmoordenaar wat dat betreft om het ff extreem te verwoorden.
Enige nare ervaring met drugs was die met alcohol, enige keer ook met kater. Heb verder nooit een kater gehad omdat ik het altijd bij 2-3 drankjes hield.
daarna nog lkkr genome of nie?quote:Op zondag 21 april 2013 22:40 schreef Panzermaus het volgende:
Toch heb ik het met mijn naïeve bek gewoon in mijn ijsthee laten gooien.
Je bent de postbode vergetenquote:Op zondag 21 april 2013 22:41 schreef 16meter het volgende:
panzer GHB verhaal
alle clichés in 1 post
GHB heb ik niks mee ook nooit gebruikt.quote:Op zondag 21 april 2013 22:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier ook, een biertje, cocktail of een whiskey/cola vind ik nice. Maar geef mij een glas sap of frisdrank ofzo en ik ben ook happy.Genoeg gasten die zich vaste prik gewoon klemzuipen met kist bier en de volgende ochtend lopen te brakken enzo. Zelf weten.
[..]
Haha, typisch.
Die GHB neem ik dan nooit meer, lees achteraf pas hoevaak dat fout gaat en wat een rotzooi dat is. Dacht dat die jongens een grapje maakten met hun 'gootsteenontstopper'.Toegegeven, het effect van xtc werd er wel beter van, maar als je dat spul al amper neemt is de ervaring van xtc zelf al meer dan genoeg voor een topavond.
Toch heb ik het met mijn naïeve bek gewoon in mijn ijsthee laten gooien.
Hahah dit is stiekem wel waarquote:Op zondag 21 april 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me trouwens op dat manlets vaker drugs gebruiken dan mensen van normaal formaat. Zijn altijd die manlets die strak staan op een feestje.
quote:Op zondag 21 april 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me trouwens op dat manlets vaker drugs gebruiken dan mensen van normaal formaat. Zijn altijd die manlets die strak staan op een feestje.
duh manlets moete toch compenserequote:Op zondag 21 april 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
echt he
verbaast me dat ze vroeger niet is uitgebuit door een marrokaanse loverboy
Zoiets heb ik ook maar gehoord..kan ook ghb zijn hoor..quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
echt he
verbaast me dat ze vroeger niet is uitgebuit door een marrokaanse loverboy
mattie ik klop stene in de grond wat zijn dit voor woordequote:Op zondag 21 april 2013 22:46 schreef 16meter het volgende:
GHB verhoogt de IGF-1 afgifte, maar tegelijkertijd stijgt je cortisol ook enorm.
quote:10:28pm
<Kees Kachel>
ik ga nu gewoon bijna elke week aan de x
fkking mooi
waar werk je ik scheveninge ben timmermanquote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mattie ik klop stene in de grond wat zijn dit voor woorde
kan jij aan winny komen voor my?quote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
misschien moeten we onze eigen underground lab beginnen, genoeg expertise hier
duhquote:Op zondag 21 april 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Oke dus is het vreemd dat ik het me afvroeg?quote:Op zondag 21 april 2013 22:46 schreef 16meter het volgende:
GHB verhoogt de IGF-1 afgifte, maar tegelijkertijd stijgt je cortisol ook enorm.
Meer gebaseerd op bro science dat je er gains van zou maken.
Sowieso het regelmatig gebruiken van drugsquote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef Panzermaus het volgende:
Vriend van me begon ook met af en toe een feestje. Dat is blijkbaar veranderd nu.
[..]![]()
Kan je beter gewoon dexaprine nemenquote:Op zondag 21 april 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is het regelmatig innemen van X ook gelinkt aan een verhoogde kans op depressies of het triggeren van een depressie.
Heb ook wel eens gehoord dat iemand in een permanente trip is beland na het gebruik van x.quote:Op zondag 21 april 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is het regelmatig innemen van X ook gelinkt aan een verhoogde kans op depressies of het triggeren van een depressie.
Ik ben ook in een permanente trip beland na het gebruik van creatine. Wat is je punt?quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehoord dat iemand in een permanente trip is beland na het gebruik van x.
Kan dit? Mij lijkt het me nogal sterk.
Ik heb gelezen dat schapen kankerverwekkend zijnquote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehoord dat iemand in een permanente trip is beland na het gebruik van x.
Volgens mij is iedereen hier zwaar aan de creatine....quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben ook in een permanente trip beland na het gebruik van creatine. Wat is je punt?
nee, je kan wel als je aanleg hebt voor psychoses of schizofrenie een psychose triggeren die soms maanden kan durenquote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klopt..hun wol filteren alle schadelijke stoffen uit de lucht.quote:Op zondag 21 april 2013 22:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat schapen kankerverwekkend zijn
quote:Op zondag 21 april 2013 22:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat schapen kankerverwekkend zijn
Ow ja ik bedoelde paddo'squote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef seto het volgende:
[..]
nee, je kan wel als je aanleg hebt voor psychoses of schizofrenie een psychose triggeren die soms maanden kan duren
maar dit gebeurt volgens mij meer bij LSD of paddo's
quote:Op zondag 21 april 2013 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien is mijn hond doodgegaan aan kanker doordat hij die schapen doodbeet.
Misschien leeft hij nu in het wild van Bosnie en moet je hem gaan zoekenquote:Op zondag 21 april 2013 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien is mijn hond doodgegaan aan kanker doordat hij die schapen doodbeet.
En daarna met hem samen in de bossen leven en jagen. Keihard mang.quote:Op zondag 21 april 2013 23:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Misschien leeft hij nu in het wild van Bosnie en moet je hem gaan zoeken
Vond het ook wel jammer om te horen. In het begin kwam hij juist over als een bedenkelijke jongeman en een voorbeeldgebruiker, 'af en toe' een pilletje.quote:Op zondag 21 april 2013 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Elk weekend aan de X, wat een mongool.
meeste bij cannabis, vriendquote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef seto het volgende:
[..]
nee, je kan wel als je aanleg hebt voor psychoses of schizofrenie een psychose triggeren die soms maanden kan duren
maar dit gebeurt volgens mij meer bij LSD of paddo's
quote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mattie ik klop stene in de grond wat zijn dit voor woorde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 21 april 2013 23:18 schreef Beach het volgende:
jongens is dit normaalheb k ook zelfs wat meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zuig t altijd eruit lekke rbitterDeathlift or Die.
jongens is dit normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je op dat filmpje![]()
jongens is dit normaalhoe kom je aan deze footage van panzer 2011?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Klopt ook ja. Omdat je je hele serotonine huishouding verpest. Maar ja dan moet je het ook wel echt te vaak gebruiken wil dat voorkomen. Ikzelf doe het enkel op grote feesten, waar altijd minimaal 5 a 6 weken tussenzitten (uitzonderingen daargelaten).quote:Op zondag 21 april 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die is wel lekker maar redelijk bekend toch?quote:
idd. Voor echte gains moet je het elke dag slikken. Slik op rustdagen 1 pilletje en klap er 2 als PWO op trainingsdagen.quote:Op zondag 21 april 2013 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Elk weekend aan de X, wat een mongool.
quote:Op maandag 22 april 2013 01:54 schreef VMSDKR het volgende:
Nieuwe streef. Vanaf deze week nog harder pompen. Stoked as fuck.
[ afbeelding ]
Nooit gedaan. Het ergste wat ik gedaan heb is een joint gerookt. En dat voor het laatst zo rond jouw geboorte.quote:Op zondag 21 april 2013 22:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
alsof jy nooit pilletje slikt komop
Je kan zeggen wat je wil maar vergeleken de gemiddelde 50er ziet ie er een stuk beter uit.quote:Op maandag 22 april 2013 01:54 schreef VMSDKR het volgende:
Nieuwe streef. Vanaf deze week nog harder pompen. Stoked as fuck.
[ afbeelding ]
Dit. Drugs zijn voor onzekere beta/gamma/delta/... mannen en midgets (merk op dat ik midgets apart noem).quote:Op zondag 21 april 2013 22:40 schreef 16meter het volgende:
carbonc is apha male
alfa mannen gebruiken geen drugs
Omdat je het toch wel leest. Sinds je je laatste hossel geloosd hebt doe je toch niets anders dan hier rondhangen.quote:
Dit. M.u.v. Snakey natuurlijk. Oh wacht...quote:Op maandag 22 april 2013 09:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar vergeleken de gemiddelde 50er ziet ie er een stuk beter uit.
Drugs Zijn Een Leuke Aanvulling Op Het Leven, Mits Verstandig Gebruikt.quote:Op maandag 22 april 2013 09:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Drugs zijn voor onzekere beta/gamma/delta/... mannen en midgets (merk op dat ik midgets apart noem).
Zet die automatische meuk op je telefoon uit. Werkt niet. Niet alleen die hoofdletterellende, maar ook allerlei woorden die ineens in stukjes geschreven wordenquote:Op maandag 22 april 2013 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Drugs Zijn Een Leuke Aanvulling Op Het Leven, Mits Verstandig Gebruikt.
Ik ben nog geen 50 eh.quote:Op maandag 22 april 2013 09:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. M.u.v. Snakey natuurlijk. Oh wacht...
DZELAOHLMVGquote:Op maandag 22 april 2013 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Drugs Zijn Een Leuke Aanvulling Op Het Leven, Mits Verstandig Gebruikt.
Die ga ik laten tatoeërenquote:
Mijn biceps zijn ook goudquote:Op maandag 22 april 2013 10:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat is met jou vriend deze topic is goud
god wat een zieke guns vriendquote:Op maandag 22 april 2013 10:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn biceps zijn ook goud
[ afbeelding ]
Is dat een roze slotje op die gele locker links?quote:Op maandag 22 april 2013 10:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn biceps zijn ook goud
[ afbeelding ]
Maandag - curlsquote:Op maandag 22 april 2013 10:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
god wat een zieke guns vriend
wat vor routine heb je
Hoezo die rustdag?quote:Op maandag 22 april 2013 10:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maandag - curls
Dinsdag - curls
Woensdag - curls
Donderdag - curls
Vrijdag - curls
Zaterdag - curls
Zondag - rustdag
Goede opservatie.quote:
24/7 trainen. Baas he?quote:
dankquote:Op maandag 22 april 2013 10:22 schreef kaasplankje het volgende:
mooi hoor, knap als je dat hebt bereikt