Speaking of dreams.
Ik was gisteren een beetje aan het lezen over de Bohemian Grove (een plek waar de elite van de wereld twee weken op kamp gaat).
Mijn droom ging als volgt:
*Pliep*, mijn droom activeerde zich.
Ik bevond mij in een groot ridderlijk huis ergens in de middle of nowhere. Het was duidelijk dat het een plek was waar mensen niet gestoord wouden worden. Om mij heen zag ik niets meer dan weilanden, weilanden en slapende koeien. Het was 10 uur op een rustige avond. De temperatuur was aangenaam en een voer een fraai windje. Hoe ik hier terechtgekomen ben is tot op heden nog steeds onduidelijk. Wellicht werd ik door een felle ster aan de hemel geleid om een maatje van mij te redden uit de puinhoop waarin hij zich genesteld heeft, of was ik dronken. Het tweede betwijfel ik sterk aangezien het zonde zou zijn van mijn gains. Na binnenkomst werd mij al snel duidelijk dat het ging om elitaire mensen die niks van de plebs moesten hebben. De heer van het huis heette Diederick II en was een man van adel. Hij hees zichzelf graag in het harnas en zwiepte met zijn zwaard in de rondte alsof hij Floris de Voogd was. Zijn vrouw heette Annemijn. Annemijn heeft zichzelf 'ontpopt' tot een ware adel. Niks bleek minder waar. Het werd mij al snel duidelijk dat het ging om een vrouw die uit een armoedige familie kwam. Door het nauwlettend observeren werden mij vermoedens bevestigd; ze was onzeker, en dat zag je. Naarmate de avond vorderde was het erg gezellig; de Chateau Lafite vloeide alsof het water was, de kaviaar van de beste kwaliteit werd achter elkaar aangevoerd door de persoonlijke dienders en op de achtergrond hoorde je een meesterwerk van Richard Wagner. Na een paar uur over en weer gepraat te hebben was Diederick ineens verdwenen. 'Waar is hij naartoe,' vroeg ik. 'Hij zal zich vast weer als ridder verkleedt hebben,' vertelde Annemijn. Annemijn was een mooie vrouw van in de dertig met een huid van zijde. Ze had haar haren opgestoken en het zag er verbluffend uit. Natuurlijk werd mijn testosteronlevel al snel naar een hoogtepunt gebracht door haar in rood gelakte nagels, met op haar lippen een kleur van kracht en passie: rood. Het leek voor even alsof ik in een droom terechtgekomen was.
BOEM, hoorde je ineens. Iedereen schrok, maar het was Diederick die van de trap sprong. Hij wandelde de woonkamer binnen met zijn two-handed sword. Ik vond het al knap dat hij na al die drankjes nog recht kon lopen in dat harnas. 'Hij zal wel squatten,' zei ik tegen mijn maatje. Mijn maatje heette Nelis, tenminste, zo noemde ik hem. Toen ik hem vroeg wat er nou precies was en hoe hij hier belandt was zweeg hij voor een paar minuten. Hij kon zich niet uiten, het was blijkbaar te zwaar, want er verscheen een traan op zijn wang. Deze veegde hij snel weg in de hoop dat niemand het zag. 'Kom mee,' zei ik tegen hem. We excuseerden ons terwijl Diederick deed alsof het zwaard zijn penis was. In iedere man, ook al is die elitair, schuilt een verlangen naar het verlengen van zijn penis. De meeste Turken deden dit door een BMW aan te schaffen, Diederick deed het zo. Ondertussen vertelde Nelis mij dat hij om 5:00 vermoord zal worden door Diederick, Annemijn en de buurvrouw. 'Je maakt een grapje toch?' 'Nee,' antwoordde Nelis. Al snel werd mij duidelijk dat het hier om een ritueel ging. Hij werd opgeofferd, maar hij deed er vrij zwijgzaam over. 'Hoe gaan we je hieruit halen?' 'Geen idee,' zei Nelis terwijl we ons weer naar binnen begaven. Onderweg keek ik naar boven richting het zolderraam en zag dat het raam open was. Ik zag een schaduw. Toen deze mij opmerkte verdween die. Voor even voelde ik een vieze rilling over mijn lijf. Er konden twee redenen zijn waarom iemand daar op een zolderkamer zat, waarschijnlijk opgesloten; 1) Het was een FOK!ker (ik verdenk Beach) of 2) Het was een offer. Eenmaal binnen schoven we weer aan in de typisch Nederlandse kring waarin mensen zich bevinden. Het deed mij herinneren aan al die kerstvieringen die ik de laatste jaren meegemaakt had. Ontzettend saai en reactief vond ik het. Dit was gelukkig een halve kring. Terwijl Nelis weer bijgekomen was stond Diederick nog steeds in zijn harnas te zingen tegenover zijn andere gasten. Ik schoot een paar kiekjes van hem, en van de rest. Annemijn werd een beetje chagrijnig, volgens mij vond ze het niet leuk om op foto's te staan.
Het was 3:00. De tijd tikte en Nelis merkte dit ook op. Over twee uur zou hij opgeofferd worden. Als we niet snel zouden beslissen wat we gingen doen, dan zou ik mijn eerste offer meemaken. Natuurlijk was ik erg nieuwsgierig hoe een offer verliep. Ik ben wel bekend met de offers uit onze geschiedenis, maar wellicht was dit ook vernieuwd door de technologische revolutie.
We gingen even naar buiten om te roken, Annemijn samen met een vriendin van haar, want wij rookten niet. Ik ging even op het gras liggen om de heldere sterrenhemel te bewonderen. Opeens kwam er een vrouw van in de veertig op mij liggen, waarom weet ik niet. Het was een vrouw met een bollig gezicht, lang krullend bruin-zwart haar en brede heupen, maar laat ik nou net zo'n vrouw een plezierige nacht willen bezorgen. Oudere mollige vrouwen hebben tevens ook liefde nodig. 'Wat doe jij hier,' vroeg ik. 'Ik ben de buurvrouw,' zei Florine. Zo heette ze. Het was voor mij geen bekende naam. Gelukkig was ze een brunette, die hebben mijn voorkeur. Ik keek haar diep in de ogen, ze bloosde. Ze keek terug en ik kreeg een stijfje. Ze ontblootte haar borsten en stak mijn penis ertussen. Mijn eerste titfuck, bedacht ik mij. Twee seconden voor het moment suprême kwam Annemijn ineens aangerend met een glas. Ze hield hem tegen mijn penis aan en schreeuwde 'HIERIN!'.
Ik werd wakker. Linkte mijn droom met de Bohemian Grove en moest mijn onderbroek verschonen.
If not now, then when.