Daar ga je geen PRs mee zetten. Misschien leuk voor de cardio.quote:
Sja, liefde is eigenlijk een lastig iets. Liefde heeft meerdere stages. In het begin is het allemaal zo sprookjes-achtig en ben je echt verliefd. Daarna neemt het af en wordt het vrij normaal etc. Sommige mensen proberen dan krampachtig dat eerste gevoel weer terug in de relatie te krijgen, maar dat gaat niet, ze accepteren de huidige situatie niet = break-up.quote:Op zondag 21 april 2013 00:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Okay okay..Haha wat je daarboven omschrijft is wel herkenbaar. Maar meestal doen jongens dat al vanzelf al, dat ik afknap. Tja wanneer ben je verliefd..ik ben misschien 1 keer verliefd geweest en dat was op de basisschool groep 8 tot eerste klas.
Rocky.quote:Op zondag 21 april 2013 00:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Daar ga je geen PRs mee zetten. Misschien leuk voor de cardio.
Hier zet ik altijd een PR mee
Tevens Rocky 4
Ik wacht altijd tot de climax en dan ga ik liften..keiharde pomp jewait.quote:Op zondag 21 april 2013 00:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Daar ga je geen PRs mee zetten. Misschien leuk voor de cardio.
Hier zet ik altijd een PR mee
Tevens Rocky 4
Hahah gewoon herkenbaar hoe je dat omschrijft is me al 2 x gebeurd man..Dus ik geloof niet echt meer in die true love zoals mijn familieleden dat hebben. Maar goed genoeg inderdaad en waarom zegt iedereen dat ik er altijd mee kom..jij kan er net zo goed wat van hoor Mr.LoveShrink.quote:Op zondag 21 april 2013 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sja, liefde is eigenlijk een lastig iets. Liefde heeft meerdere stages. In het begin is het allemaal zo sprookjes-achtig en ben je echt verliefd. Daarna neemt het af en wordt het vrij normaal etc. Sommige mensen proberen dan krampachtig dat eerste gevoel weer terug in de relatie te krijgen, maar dat gaat niet, ze accepteren de huidige situatie niet = break-up.
Genoeg nu Fanta! Jij altijd met je R&P-shit.
[..]
Rocky.Maar kom op brah. Rocky 1 en 2 zijn echt wel beter dan 4.
Ik vind ze allemaal goed behalve 5. Rocky 4 had sowieso de beste training montagesquote:Op zondag 21 april 2013 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sja, liefde is eigenlijk een lastig iets. Liefde heeft meerdere stages. In het begin is het allemaal zo sprookjes-achtig en ben je echt verliefd. Daarna neemt het af en wordt het vrij normaal etc. Sommige mensen proberen dan krampachtig dat eerste gevoel weer terug in de relatie te krijgen, maar dat gaat niet, ze accepteren de huidige situatie niet = break-up.
Genoeg nu Fanta! Jij altijd met je R&P-shit.
[..]
Rocky.Maar kom op brah. Rocky 1 en 2 zijn echt wel beter dan 4.
Wat een aids..ik kan rap wel waarderen maar niet deze meuk.quote:
Yeah, yeah, whatever.quote:Op zondag 21 april 2013 00:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah gewoon herkenbaar hoe je dat omschrijft is me al 2 x gebeurd man..Dus ik geloof niet echt meer in die true love zoals mijn familieleden dat hebben. Maar goed genoeg inderdaad en waarom zegt iedereen dat ik er altijd mee kom..jij kan er net zo goed wat van hoor Mr.LoveShrink.
mensen die serieus in deze onzin gelovenquote:Op zondag 21 april 2013 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt, maar niet in het geval van een verbintenis tussen twee mensen (man en vrouw). Alpha's hebben één doel: reproduceren. Een verbintenis tussen twee mensen is door de mens verzonnen. Het is dan ook niks voor niks dat de ekte ekte Alpha's een veel kleiner deel van de populatie representeren. Alpha's hebben daarentegen ook meerdere scharrels, die scharrels weten dat en accepteren dat, omdat hij de Alpha is. Een Alpha, zoals SS zegt, kan niet leven in een monogamie, dat gaat gewoon niet. Wellicht voor een periode, maar de Alpha zal zich uiteindelijk toch distantiëren van deze verbintenis.
oke okequote:Op zondag 21 april 2013 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die geen jaren 40/50/60 muziek luisteren.
Mensen überhaupt.quote:Op zondag 21 april 2013 00:48 schreef seto het volgende:
[..]
mensen die serieus in deze onzin geloven
quote:Op zondag 21 april 2013 00:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Merk wel vaak dat ik mijn alfagenen moet onderdrukken om niet in aanraking te komen met de wet.
Hoe vaak ik wel niet een beta die mij disrespect wel niet hebben willen neerhoeken[ afbeelding ]
Dit is een bekende en vrij veel mensen kennen deze. Heb je niet wat beters.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mensen überhaupt.
Wezens die niet van Planet Vegeta komen.
[ afbeelding ]
Ik heb dit liedje leren kennen toen ik nog begeleiding gaf aan die oudjesquote:Op zondag 21 april 2013 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is een bekende en vrij veel mensen kennen deze. Heb je niet wat beters.
Alpha bevestigt vaak zijn positie door middel van machtsvertoon alleen is dat lastig in de hedendaagse maatschappij.quote:Op zondag 21 april 2013 00:52 schreef seto het volgende:
als je gedisrespecteerd wordt ben je sowieso niet alpha bruh
Dit is dus het enige wat je kent uit onze mooie historie.quote:Op zondag 21 april 2013 00:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb dit liedje leren kennen toen ik nog begeleiding gaf aan die oudjes
Hier.quote:Op zondag 21 april 2013 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is een bekende en vrij veel mensen kennen deze. Heb je niet wat beters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |