hij is boor een jongen lang, maar ik ben gewoon onmenselijk groot xdquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:38 schreef deadprez het volgende:
ik vind het er echt facking debiel uit zien als een gast kleiner is dan zijn chick
hoe groot ben je dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
hij is boor een jongen lang, maar ik ben gewoon onmenselijk groot xd
het is toch 12 centimeter.. 1.80 > 1.92quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef lovely_sunset het volgende:
godsamme zeg...ga je je echt druk maken hoe jullie eruit zien samen? Ik dacht dat het om de liefde gaat maar blijkbaar gaat t over hoe goed jullie eruit zien op de familiefoto
dat is wel echt lelijk, wijven horen sowieso niet groter dan 1,75 te zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:45 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
het is toch 12 centimeter.. 1.80 > 1.92
Ben jij 1.92?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:45 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
het is toch 12 centimeter.. 1.80 > 1.92
blij toe dat de meningen verdeeld zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is wel echt lelijk, wijven horen sowieso niet groter dan 1,75 te zijn.
Nouja, ik begrijp dat het wel vreemd is (kan zijn).. Maar een kop is ongeveer 30 cm he, dus hij is hooguit een halve kop kleiner.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:48 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
anders zou ik het niet zeggen hè..
valt wel mee volgens mij, ik ken echt geen enkele boi die hem omhoog krijgt van een meid van 1.92quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:48 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
blij toe dat de meningen verdeeld zijn
wat jodengoud zegt dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
valt wel mee volgens mij, ik ken echt geen enkele boi die hem omhoog krijgt van een meid van 1.92
quote:
Ik krijg sowieso geen stijve van een meid die langer is als mij, een vrouw hoort kleiner te zijn (of even lang, in het ergste geval).quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
valt wel mee volgens mij, ik ken echt geen enkele boi die hem omhoog krijgt van een meid van 1.92
dan ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:52 schreef Snepar het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso geen stijve van een meid die langer is als mij, een vrouw hoort kleiner te zijn (of even lang, in het ergste geval).
Waarom niet doen? Gewoon een kans geven. Met haar lengte kan ze er maar beter aan wennen dat jongens vaak iets korter zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:49 schreef Snepar het volgende:
[..]
Nouja, ik begrijp dat het wel vreemd is (kan zijn).. Maar een kop is ongeveer 30 cm he, dus hij is hooguit een halve kop kleiner.
Maar kennelijk zit het je wel dwars, dus ik zou het niet doen. Bovendien zijn er genoeg mannen van jouw lengte of langer.
oke een kop was ietwat overdreven!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:49 schreef Snepar het volgende:
[..]
Nouja, ik begrijp dat het wel vreemd is (kan zijn).. Maar een kop is ongeveer 30 cm he, dus hij is hooguit een halve kop kleiner.
Maar kennelijk zit het je wel dwars, dus ik zou het niet doen. Bovendien zijn er genoeg mannen van jouw lengte of langer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |