Jep iedereen doet zo huillie huillie over drugs, maar alcohol is net een sluipmoordenaar wat dat betreft om het ff extreem te verwoorden.quote:Op zondag 21 april 2013 22:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, vind het wel een leuk sfeertje. Iedereen helemaal actief, gaat uren door, muziek klinkt geweldig, schattige meisjes die nog schattiger lijken maar ondertussen weet-ik-het in de mik hebben, etc. Stuk leuker ook dan bezatten in een kroeg vol met hengsten. Heb dat nooit begrepen, waarom zou je jezelf zo naar de klote helpen?Je gaat je er alleen maar minder door voelen.
Drink zelf geen alcohol, maar af en toe zoiets vind ik super. Daarna fijn slapen. Nu voel je je achteraf inderdaad wat 'leeg' en 'neerslachtig', maar voor mij is dat het helemaal waard. Dat heb ik nooit kunnen zeggen van een kater na alcohol. Je kunt trouwens beter dit hebben dan een kater.
Kost ook echt maar een paar euro.
krokodil is beter. Goed voor je cutquote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
wie wil een keer heroine met mij proberen?
Ik hoor dus echt nooit van mensen dat ze aan de heroine zitten. Volgens mij schamen mensen zich daar gewoon voor. En dat zouden ze ook, heroinequote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
wie wil een keer heroine met mij proberen?
bruin of sos allebij net zo slecht vriendquote:Op zondag 21 april 2013 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoor dus echt nooit van mensen dat ze aan de heroine zitten. Volgens mij schamen mensen zich daar gewoon voor. En dat hoort ook, heroine
ik en hte mte jou eens mattie van die viezen mannejtes die de hele avond zitte te blowne en xtc pillen inemen bij partys fukking slechte lui zijn dat houd hjet gwn bij alcohol dat is te minste niet verslafend en slecht als ej gwn bij een paar houd stuk of 15 flesjes kan makkelijkquote:
Ik heb mezelf veeeel minder onder controle tijdens een avondje flink bier drinken dan tijdens avondje m hoorquote:Op zondag 21 april 2013 22:27 schreef 16meter het volgende:
lkkr zuipe man heerlyk biertje kan geen kwaad is nooit iemand minder van geworde
drugs doe ik nie man ben geen junk t gaat steeds verder als je een maal begint er mee
een beetje sportman neemt die troep trouwens ook niet
plus ik geef de controle liever niet uit hande wil mezelf altijd in de hand hebbe!! nou dat is dus echt niet met die zooi he
neem n pilsje is togleuk genoeg??
Ik ben ook een skere tata.quote:Op zondag 21 april 2013 22:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat zijn voor schooiers die geen geld hebben
Heroine wordt volgens mij over het algemeen vrij weinig gebruikt in Nederland.quote:Op zondag 21 april 2013 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoor dus echt nooit van mensen dat ze aan de heroine zitten. Volgens mij schamen mensen zich daar gewoon voor. En dat zouden ze ook, heroine
Kindhoertjes enzo die worden verslaafd gemaakt hier in NL.quote:Op zondag 21 april 2013 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heroine wordt volgens mij over het algemeen vrij weinig gebruikt in Nederland.
Waarom niet gewoon quoten?quote:Op zondag 21 april 2013 22:35 schreef CarbonC het volgende:
@Fanta: je begint desperate over te komen.
jij bent echt de alpha male van het forum vriendquote:Op zondag 21 april 2013 22:35 schreef CarbonC het volgende:
biertje met ze alle is gwn leuk en ook gezellig met je mate de stad in ik bedoel wie doet t niet??quote:Op zondag 21 april 2013 22:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik en hte mte jou eens mattie van die viezen mannejtes die de hele avond zitte te blowne en xtc pillen inemen bij partys fukking slechte lui zijn dat houd hjet gwn bij alcohol dat is te minste niet verslafend en slecht als ej gwn bij een paar houd stuk of 15 flesjes kan makkelijk
alsof jy nooit pilletje slikt komopquote:Op zondag 21 april 2013 22:35 schreef CarbonC het volgende:
kkr w8 mar cheeky kunt k ga je kapot machequote:Op zondag 21 april 2013 22:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
biertje met ze alle is gwn leuk en ook gezellig met je mate de stad in ik bedoel wie doet t niet??
en inderdaad hangt ook af of je dr tege kan ik dus wel ik drink 11 flesjes of 12 en rij nog gewoon na huis serieus
kan niet praten voor n ander maar ik kan goed tegen drank en let zelfs beter op in t verkeer als ik paar biertjes op heb
probeer dat maar met drugs op
drugs waarom zou je?? snap t serieus niet je raakt verslaaft schade aan organen en kans op de dood
die zyzz deed ook allemaal drugs..... ik zeg t maar
t begint ook met een stickie dan n pilletje dan een snuifje en steeds verder tot je nie meer terug kunt
nou veel plezier er mee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |