Ik stuur morgen even hoe t op mn stage (horeca) gemaakt wordt. T is goddelijk spul daarquote:Op zondag 21 april 2013 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand toevallig een snel tonijn receptje? Gewoon met alledaagse producten en low-kcal. Ik doe er altijd uien, augurkjes, ketchup en mayo doorheen.
Is goed man.quote:Op zondag 21 april 2013 18:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik stuur morgen even hoe t op mn stage (horeca) gemaakt wordt. T is goddelijk spul daarsowieso met uitjes
Heb je op olie of waterbasis? Vind t allebei heerlijk op een eigen manier. Mensen die geen vis lusten missen zoveel qua macros/micros en smaak.quote:Op zondag 21 april 2013 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is goed man.
Heb hem al gemaakt. Had geen zin om te wachten.
Nice, en een cut?quote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag in de gymshark singlet aanwizzie, moet alleen nog een tanning
Waterbasis. Inderdaad. Zelf vind ik zalm de lekkerste vis. Om de hoek bij mijn stage zit een vishandel en de zalm van daar is tien keer lekkerder dan een zalm uit de supermarkt. Vooral veel dille eroverheen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:57 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je op olie of waterbasis? Vind t allebei heerlijk op een eigen manier. Mensen die geen vis lusten missen zoveel qua macros/micros en smaak.
Duh, het is zijn eigen bedrijf.quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Olivier a.k.a. Mr. 2.17m promoot musclemeat.nl.
Ik sta er altijd zo van versteld hoe de normaalste dingen opeens speciaal worden als je er een mooie website + verhaal over gietquote:
Vind je het speciaal dan?quote:Op zondag 21 april 2013 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik sta er altijd zo van versteld hoe de normaalste dingen opeens speciaal worden als je er een mooie website + verhaal over giet
Naja, je hebt natuurlijk al talloze webshops. Zie bijvoorbeeld: http://www.beefensteak.nl/nl/ Het enige wat ik mij kan bedenken is dat Olivier een grotere aanhang heeft voor hun webshop (gunfactor). Als ze nou verzonden...quote:
goed bezig! Kon me nog een ander fysiek van jou herinneren en volgens mij hou je het wel goed vol!quote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag in de gymshark singlet aanwizzie, moet alleen nog een tanning
lkr hoowr heb je lkre pomp voel je die adere uit je lichaam knalle???quote:Op zondag 21 april 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Guilty!
Maar goed mijn armen zijn helemaal kapot van het kanoen. Feelsgoodman
ja mattie dikke ader kreeg ik in mijn onderarm!quote:Op zondag 21 april 2013 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lkr hoowr heb je lkre pomp voel je die adere uit je lichaam knalle???
dan moet je Swollen nemen vriendquote:Op zondag 21 april 2013 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lkr hoowr heb je lkre pomp voel je die adere uit je lichaam knalle???
sinds ik epimedium sagittatum neem maak ik de gains van me levequote:Epimedium Sagittatum - dit extract is ook wel bekend als Horny Goat Weed. Epimedium Sagittatum stimuleert de testosteron spiegel tijdens de training zodat je zwaarder, agressiever en harder kunt trainen. Swollen bevat een uniek en gepatenteerd Epimedium Sagittatum extract.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Guilty!
Maar goed mijn armen zijn helemaal kapot van het kanoen. Feelsgoodman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |