Ik ken inderdaad weinig 20ers die 100 kilo benchen.quote:Op zondag 21 april 2013 14:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ook wel sterker dan de gemiddelde 20er denk ik
Surinaamese vriend van mij kon de 1e training 100kg benchenquote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef seto het volgende:
Oude mannen zijn meestal sterker. Pa van een vriend van me bencht nog steeds 90kg terwijl hij eigenlijk nooit traint, hij deed het gewoon een keer voor de lol.
Ik denk dat het komt doordat de oudere generatie voornamelijk op jongere leeftijd al zwaar fysiek werk deed. Als ik kijk naar de oudere generatie hier in de Achterhoek (boeren), dan zijn het stevige grote jongens die vanaf jongs af aan op het land werkten en boerenkool aten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef seto het volgende:
Oude mannen zijn meestal sterker. Pa van een vriend van me bencht nog steeds 90kg terwijl hij eigenlijk nooit traint, hij deed het gewoon een keer voor de lol.
Wel vage manier van afhalen :p wel leuke site als je vlakbij hilversum woontquote:Op zondag 21 april 2013 15:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is dit goedkoop?
http://musclemeat.nl/inde(...)ath=59&product_id=50
Dat is wel lelijk. Had ik nog niet eens gelezen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wel vage manier van afhalen :p wel leuke site als je vlakbij hilversum woont
ik deed het toen ik nog bij een andere gym met beter materiaal was op 18 jaarquote:Op zondag 21 april 2013 15:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad weinig 20ers die 100 kilo benchen.
Restvlees uit Roemenië denk ik.quote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Haal uw bestelling op tussen 19:00-21:00 op de Kareldoormanlaan 350 t/m 400 te Hilversum. Wanneer u onderaan het gebouw bent belt u 06-58814550 en geeft u het bestelnummer door (te vinden in uw email), de bestelling zal naar u toegebracht worden.
Volgens mij is AAS bestellen nog makkelijker
wat is dit danquote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Haal uw bestelling op tussen 19:00-21:00 op de Kareldoormanlaan 350 t/m 400 te Hilversum. Wanneer u onderaan het gebouw bent belt u 06-58814550 en geeft u het bestelnummer door (te vinden in uw email), de bestelling zal naar u toegebracht worden.
Volgens mij is AAS bestellen nog makkelijker
Ik zie het al voor me, iemand die met een plastic tas uit z'n koelkast aan komt lopenquote:
Wolla habibi ik zweer, is halal man, is halal kameraadquote:Op zondag 21 april 2013 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, iemand die met een plastic tas uit z'n koelkast aan komt lopen
Moobs? Hij had een pectus excavatum.quote:Op zondag 21 april 2013 17:36 schreef mtchel112 het volgende:
die dude had mutatie moobs vroegerchek zn log
Ja dat ja, zag er heel vaag uitquote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moobs? Hij had een pectus excavatum.
Goed bezig.quote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag in de gymshark singlet aanwizzie, moet alleen nog een tanning
Goet hoor anders ff spraytan gwn snelle resultaatquote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast krijgt op latere leeftijd zoveel gewrichtsproblemenquote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Olivier a.k.a. Mr. 2.17m promoot musclemeat.nl.
gewoon zonne opeten uit den blik jong'nquote:Op zondag 21 april 2013 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand toevallig een snel tonijn receptje? Gewoon met alledaagse producten en low-kcal. Ik doe er altijd uien, augurkjes, ketchup en mayo doorheen.
Ik stuur morgen even hoe t op mn stage (horeca) gemaakt wordt. T is goddelijk spul daarquote:Op zondag 21 april 2013 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand toevallig een snel tonijn receptje? Gewoon met alledaagse producten en low-kcal. Ik doe er altijd uien, augurkjes, ketchup en mayo doorheen.
Is goed man.quote:Op zondag 21 april 2013 18:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik stuur morgen even hoe t op mn stage (horeca) gemaakt wordt. T is goddelijk spul daarsowieso met uitjes
Heb je op olie of waterbasis? Vind t allebei heerlijk op een eigen manier. Mensen die geen vis lusten missen zoveel qua macros/micros en smaak.quote:Op zondag 21 april 2013 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is goed man.
Heb hem al gemaakt. Had geen zin om te wachten.
Nice, en een cut?quote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
Waterbasis. Inderdaad. Zelf vind ik zalm de lekkerste vis. Om de hoek bij mijn stage zit een vishandel en de zalm van daar is tien keer lekkerder dan een zalm uit de supermarkt. Vooral veel dille eroverheen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:57 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je op olie of waterbasis? Vind t allebei heerlijk op een eigen manier. Mensen die geen vis lusten missen zoveel qua macros/micros en smaak.
Duh, het is zijn eigen bedrijf.quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Olivier a.k.a. Mr. 2.17m promoot musclemeat.nl.
Ik sta er altijd zo van versteld hoe de normaalste dingen opeens speciaal worden als je er een mooie website + verhaal over gietquote:
Vind je het speciaal dan?quote:Op zondag 21 april 2013 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik sta er altijd zo van versteld hoe de normaalste dingen opeens speciaal worden als je er een mooie website + verhaal over giet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |