goed bezig! Kon me nog een ander fysiek van jou herinneren en volgens mij hou je het wel goed vol!quote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag in de gymshark singlet aanwizzie, moet alleen nog een tanning
lkr hoowr heb je lkre pomp voel je die adere uit je lichaam knalle???quote:Op zondag 21 april 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Guilty!
Maar goed mijn armen zijn helemaal kapot van het kanoen. Feelsgoodman
ja mattie dikke ader kreeg ik in mijn onderarm!quote:Op zondag 21 april 2013 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lkr hoowr heb je lkre pomp voel je die adere uit je lichaam knalle???
dan moet je Swollen nemen vriendquote:Op zondag 21 april 2013 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lkr hoowr heb je lkre pomp voel je die adere uit je lichaam knalle???
sinds ik epimedium sagittatum neem maak ik de gains van me levequote:Epimedium Sagittatum - dit extract is ook wel bekend als Horny Goat Weed. Epimedium Sagittatum stimuleert de testosteron spiegel tijdens de training zodat je zwaarder, agressiever en harder kunt trainen. Swollen bevat een uniek en gepatenteerd Epimedium Sagittatum extract.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Guilty!
Maar goed mijn armen zijn helemaal kapot van het kanoen. Feelsgoodman
Je post twee precies dezelfde foto's dude.quote:Op zondag 21 april 2013 20:33 schreef mtchel112 het volgende:
Vandaag lekker wezen hardlopen, 2km naar een parkje waar een pullup bar is (vlakbij mn oude school waar we altijd gingen roken) en weer terug
Voel me nu als god
Gelijk een coole instagram picca geschoten #selfie #potd #myself #running #depark #followme #love
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haters make me famous, when it doesnoet kill ya it will mek you stronger #lobbiquote:Op zondag 21 april 2013 20:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je post twee precies dezelfde foto's dude.
laat eens je sixpack zien dan of heb je die nietquote:Op zondag 21 april 2013 20:33 schreef mtchel112 het volgende:
Vandaag lekker wezen hardlopen, 2km naar een parkje waar een pullup bar is (vlakbij mn oude school waar we altijd gingen roken) en weer terug
Voel me nu als god
Gelijk een coole instagram picca geschoten #selfie #potd #myself #running #depark #followme #love
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neej mang ik drink tveel biere, jij dan? xoxoquote:Op zondag 21 april 2013 20:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
laat eens je sixpack zien dan of heb je die niet
heb nu 4 pack nog paar weken doorcutten dan heb ik volle sixpackquote:Op zondag 21 april 2013 20:40 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
neej mang ik drink tveel biere, jij dan? xoxo
sexiiiiiiiquote:Op zondag 21 april 2013 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb nu 4 pack nog paar weken doorcutten dan heb ik volle sixpack
hup hup naar lif jijquote:Op zondag 21 april 2013 20:44 schreef Ethanolic het volgende:
nou k hoef geen sixpek hoor k heb lekker een biertender![]()
Goed gereedschap, afdakje enzo...quote:Op zondag 21 april 2013 20:44 schreef Ethanolic het volgende:
nou k hoef geen sixpek hoor k heb lekker een biertender![]()
ja daarom en de vrouwtjes houde ook van een zagt buikje om op te ligge ipv die harde 6pek :Squote:
Pcies, dat bumpt lekker tijdens de seks.quote:Op zondag 21 april 2013 20:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja daarom en de vrouwtjes houde ook van een zagt buikje om op te ligge ipv die harde 6pek :S
lol ik weet niet wat jij komt doen mattie maar omdat jij biceps hebt denk je toch niet dat je kan vechten he? je doet wel patserig maar die dikke spieren maken je lomp en langzaam ik sla je zo KO met mijn vliegensvlugge uppercutsquote:
thankss! was vroeger inderdaad n papzak, nu is alles bijna weg en zoweiso meer massa.quote:Op zondag 21 april 2013 19:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
goed bezig! Kon me nog een ander fysiek van jou herinneren en volgens mij hou je het wel goed vol!
Ja echt goed! Ik hoop dat ik hetzelfde kan bereiken.quote:Op zondag 21 april 2013 20:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
thankss! was vroeger inderdaad n papzak, nu is alles bijna weg en zoweiso meer massa.
wat wou je bereikjen danquote:Op zondag 21 april 2013 21:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja echt goed! Ik hoop dat ik hetzelfde kan bereiken.
ik ben pas sinds dit schooljaar serieus geworden, terwijl mn school veel meer eist dan de middelbare.quote:Op zondag 21 april 2013 21:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja echt goed! Ik hoop dat ik hetzelfde kan bereiken.
Toch dikke respect.quote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik ben pas sinds dit schooljaar serieus geworden, terwijl mn school veel meer eist dan de middelbare.
t is vooral dat ik mentaal er anders in sta, zoiets van de knop omzetten (ookal klinkt dat erg cliche)
en nadat je mentaal je zaken op een rijtje hebt zal je lichaam gewoon volgen
Yuri woont in G-townquote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Boydie12 het volgende:
Yuri, altijd als je over achterhoek begint vraag ik me af waar je dan woont in de achterhoek, dus..
Gewoon je shirtje uitrukken en je zwaar solide sixpack tonen. En fucking hard schreeuwen dat je daar hard voor werkt het niet teniet doet door zware chemische rommel weg te drinken.quote:Op zondag 21 april 2013 21:25 schreef Bendoe het volgende:
Gisteravond weer aan iemand uit moeten leggen waarom ik cola light dronk. Double standards
is wel iets te droog abiquote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Droog worden a matti..tjek fobo daar staat mijn streef in.
Vrouwen die op zandnegers vallenquote:Op zondag 21 april 2013 21:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar abla, voor mij is niets te droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |