Oke dus is het vreemd dat ik het me afvroeg?quote:Op zondag 21 april 2013 22:46 schreef 16meter het volgende:
GHB verhoogt de IGF-1 afgifte, maar tegelijkertijd stijgt je cortisol ook enorm.
Meer gebaseerd op bro science dat je er gains van zou maken.
Sowieso het regelmatig gebruiken van drugsquote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef Panzermaus het volgende:
Vriend van me begon ook met af en toe een feestje. Dat is blijkbaar veranderd nu.
[..]![]()
Kan je beter gewoon dexaprine nemenquote:Op zondag 21 april 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is het regelmatig innemen van X ook gelinkt aan een verhoogde kans op depressies of het triggeren van een depressie.
Heb ook wel eens gehoord dat iemand in een permanente trip is beland na het gebruik van x.quote:Op zondag 21 april 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is het regelmatig innemen van X ook gelinkt aan een verhoogde kans op depressies of het triggeren van een depressie.
Ik ben ook in een permanente trip beland na het gebruik van creatine. Wat is je punt?quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehoord dat iemand in een permanente trip is beland na het gebruik van x.
Kan dit? Mij lijkt het me nogal sterk.
Ik heb gelezen dat schapen kankerverwekkend zijnquote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehoord dat iemand in een permanente trip is beland na het gebruik van x.
Volgens mij is iedereen hier zwaar aan de creatine....quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben ook in een permanente trip beland na het gebruik van creatine. Wat is je punt?
nee, je kan wel als je aanleg hebt voor psychoses of schizofrenie een psychose triggeren die soms maanden kan durenquote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klopt..hun wol filteren alle schadelijke stoffen uit de lucht.quote:Op zondag 21 april 2013 22:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat schapen kankerverwekkend zijn
quote:Op zondag 21 april 2013 22:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat schapen kankerverwekkend zijn
Ow ja ik bedoelde paddo'squote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef seto het volgende:
[..]
nee, je kan wel als je aanleg hebt voor psychoses of schizofrenie een psychose triggeren die soms maanden kan duren
maar dit gebeurt volgens mij meer bij LSD of paddo's
quote:Op zondag 21 april 2013 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien is mijn hond doodgegaan aan kanker doordat hij die schapen doodbeet.
Misschien leeft hij nu in het wild van Bosnie en moet je hem gaan zoekenquote:Op zondag 21 april 2013 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien is mijn hond doodgegaan aan kanker doordat hij die schapen doodbeet.
En daarna met hem samen in de bossen leven en jagen. Keihard mang.quote:Op zondag 21 april 2013 23:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Misschien leeft hij nu in het wild van Bosnie en moet je hem gaan zoeken
Vond het ook wel jammer om te horen. In het begin kwam hij juist over als een bedenkelijke jongeman en een voorbeeldgebruiker, 'af en toe' een pilletje.quote:Op zondag 21 april 2013 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Elk weekend aan de X, wat een mongool.
meeste bij cannabis, vriendquote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef seto het volgende:
[..]
nee, je kan wel als je aanleg hebt voor psychoses of schizofrenie een psychose triggeren die soms maanden kan duren
maar dit gebeurt volgens mij meer bij LSD of paddo's
quote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mattie ik klop stene in de grond wat zijn dit voor woorde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |