Oke dus is het vreemd dat ik het me afvroeg?quote:Op zondag 21 april 2013 22:46 schreef 16meter het volgende:
GHB verhoogt de IGF-1 afgifte, maar tegelijkertijd stijgt je cortisol ook enorm.
Meer gebaseerd op bro science dat je er gains van zou maken.
Sowieso het regelmatig gebruiken van drugsquote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef Panzermaus het volgende:
Vriend van me begon ook met af en toe een feestje. Dat is blijkbaar veranderd nu.
[..]![]()
Kan je beter gewoon dexaprine nemenquote:Op zondag 21 april 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is het regelmatig innemen van X ook gelinkt aan een verhoogde kans op depressies of het triggeren van een depressie.
Heb ook wel eens gehoord dat iemand in een permanente trip is beland na het gebruik van x.quote:Op zondag 21 april 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is het regelmatig innemen van X ook gelinkt aan een verhoogde kans op depressies of het triggeren van een depressie.
Ik ben ook in een permanente trip beland na het gebruik van creatine. Wat is je punt?quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehoord dat iemand in een permanente trip is beland na het gebruik van x.
Kan dit? Mij lijkt het me nogal sterk.
Ik heb gelezen dat schapen kankerverwekkend zijnquote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehoord dat iemand in een permanente trip is beland na het gebruik van x.
Volgens mij is iedereen hier zwaar aan de creatine....quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben ook in een permanente trip beland na het gebruik van creatine. Wat is je punt?
nee, je kan wel als je aanleg hebt voor psychoses of schizofrenie een psychose triggeren die soms maanden kan durenquote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klopt..hun wol filteren alle schadelijke stoffen uit de lucht.quote:Op zondag 21 april 2013 22:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat schapen kankerverwekkend zijn
quote:Op zondag 21 april 2013 22:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat schapen kankerverwekkend zijn
Ow ja ik bedoelde paddo'squote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef seto het volgende:
[..]
nee, je kan wel als je aanleg hebt voor psychoses of schizofrenie een psychose triggeren die soms maanden kan duren
maar dit gebeurt volgens mij meer bij LSD of paddo's
quote:Op zondag 21 april 2013 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien is mijn hond doodgegaan aan kanker doordat hij die schapen doodbeet.
Misschien leeft hij nu in het wild van Bosnie en moet je hem gaan zoekenquote:Op zondag 21 april 2013 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien is mijn hond doodgegaan aan kanker doordat hij die schapen doodbeet.
En daarna met hem samen in de bossen leven en jagen. Keihard mang.quote:Op zondag 21 april 2013 23:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Misschien leeft hij nu in het wild van Bosnie en moet je hem gaan zoeken
Vond het ook wel jammer om te horen. In het begin kwam hij juist over als een bedenkelijke jongeman en een voorbeeldgebruiker, 'af en toe' een pilletje.quote:Op zondag 21 april 2013 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Elk weekend aan de X, wat een mongool.
meeste bij cannabis, vriendquote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef seto het volgende:
[..]
nee, je kan wel als je aanleg hebt voor psychoses of schizofrenie een psychose triggeren die soms maanden kan duren
maar dit gebeurt volgens mij meer bij LSD of paddo's
quote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mattie ik klop stene in de grond wat zijn dit voor woorde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 21 april 2013 23:18 schreef Beach het volgende:
jongens is dit normaalheb k ook zelfs wat meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zuig t altijd eruit lekke rbitterDeathlift or Die.
jongens is dit normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je op dat filmpje![]()
jongens is dit normaalhoe kom je aan deze footage van panzer 2011?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Klopt ook ja. Omdat je je hele serotonine huishouding verpest. Maar ja dan moet je het ook wel echt te vaak gebruiken wil dat voorkomen. Ikzelf doe het enkel op grote feesten, waar altijd minimaal 5 a 6 weken tussenzitten (uitzonderingen daargelaten).quote:Op zondag 21 april 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die is wel lekker maar redelijk bekend toch?quote:
idd. Voor echte gains moet je het elke dag slikken. Slik op rustdagen 1 pilletje en klap er 2 als PWO op trainingsdagen.quote:Op zondag 21 april 2013 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Elk weekend aan de X, wat een mongool.
quote:Op maandag 22 april 2013 01:54 schreef VMSDKR het volgende:
Nieuwe streef. Vanaf deze week nog harder pompen. Stoked as fuck.
[ afbeelding ]
Nooit gedaan. Het ergste wat ik gedaan heb is een joint gerookt. En dat voor het laatst zo rond jouw geboorte.quote:Op zondag 21 april 2013 22:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
alsof jy nooit pilletje slikt komop
Je kan zeggen wat je wil maar vergeleken de gemiddelde 50er ziet ie er een stuk beter uit.quote:Op maandag 22 april 2013 01:54 schreef VMSDKR het volgende:
Nieuwe streef. Vanaf deze week nog harder pompen. Stoked as fuck.
[ afbeelding ]
Dit. Drugs zijn voor onzekere beta/gamma/delta/... mannen en midgets (merk op dat ik midgets apart noem).quote:Op zondag 21 april 2013 22:40 schreef 16meter het volgende:
carbonc is apha male
alfa mannen gebruiken geen drugs
Omdat je het toch wel leest. Sinds je je laatste hossel geloosd hebt doe je toch niets anders dan hier rondhangen.quote:
Dit. M.u.v. Snakey natuurlijk. Oh wacht...quote:Op maandag 22 april 2013 09:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar vergeleken de gemiddelde 50er ziet ie er een stuk beter uit.
Drugs Zijn Een Leuke Aanvulling Op Het Leven, Mits Verstandig Gebruikt.quote:Op maandag 22 april 2013 09:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Drugs zijn voor onzekere beta/gamma/delta/... mannen en midgets (merk op dat ik midgets apart noem).
Zet die automatische meuk op je telefoon uit. Werkt niet. Niet alleen die hoofdletterellende, maar ook allerlei woorden die ineens in stukjes geschreven wordenquote:Op maandag 22 april 2013 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Drugs Zijn Een Leuke Aanvulling Op Het Leven, Mits Verstandig Gebruikt.
Ik ben nog geen 50 eh.quote:Op maandag 22 april 2013 09:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. M.u.v. Snakey natuurlijk. Oh wacht...
DZELAOHLMVGquote:Op maandag 22 april 2013 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Drugs Zijn Een Leuke Aanvulling Op Het Leven, Mits Verstandig Gebruikt.
Die ga ik laten tatoeërenquote:
Mijn biceps zijn ook goudquote:Op maandag 22 april 2013 10:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat is met jou vriend deze topic is goud
god wat een zieke guns vriendquote:Op maandag 22 april 2013 10:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn biceps zijn ook goud
[ afbeelding ]
Is dat een roze slotje op die gele locker links?quote:Op maandag 22 april 2013 10:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn biceps zijn ook goud
[ afbeelding ]
Maandag - curlsquote:Op maandag 22 april 2013 10:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
god wat een zieke guns vriend
wat vor routine heb je
Hoezo die rustdag?quote:Op maandag 22 april 2013 10:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maandag - curls
Dinsdag - curls
Woensdag - curls
Donderdag - curls
Vrijdag - curls
Zaterdag - curls
Zondag - rustdag
Goede opservatie.quote:
24/7 trainen. Baas he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|