Drugs Zijn Een Leuke Aanvulling Op Het Leven, Mits Verstandig Gebruikt.quote:Op maandag 22 april 2013 09:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Drugs zijn voor onzekere beta/gamma/delta/... mannen en midgets (merk op dat ik midgets apart noem).
Zet die automatische meuk op je telefoon uit. Werkt niet. Niet alleen die hoofdletterellende, maar ook allerlei woorden die ineens in stukjes geschreven wordenquote:Op maandag 22 april 2013 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Drugs Zijn Een Leuke Aanvulling Op Het Leven, Mits Verstandig Gebruikt.
Ik ben nog geen 50 eh.quote:Op maandag 22 april 2013 09:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. M.u.v. Snakey natuurlijk. Oh wacht...
DZELAOHLMVGquote:Op maandag 22 april 2013 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Drugs Zijn Een Leuke Aanvulling Op Het Leven, Mits Verstandig Gebruikt.
Die ga ik laten tatoeërenquote:
Mijn biceps zijn ook goudquote:Op maandag 22 april 2013 10:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat is met jou vriend deze topic is goud
god wat een zieke guns vriendquote:Op maandag 22 april 2013 10:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn biceps zijn ook goud
[ afbeelding ]
Is dat een roze slotje op die gele locker links?quote:Op maandag 22 april 2013 10:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn biceps zijn ook goud
[ afbeelding ]
Maandag - curlsquote:Op maandag 22 april 2013 10:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
god wat een zieke guns vriend
wat vor routine heb je
Hoezo die rustdag?quote:Op maandag 22 april 2013 10:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maandag - curls
Dinsdag - curls
Woensdag - curls
Donderdag - curls
Vrijdag - curls
Zaterdag - curls
Zondag - rustdag
Goede opservatie.quote:
24/7 trainen. Baas he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|