Hier ook, een biertje, cocktail of een whiskey/cola vind ik nice. Maar geef mij een glas sap of frisdrank ofzo en ik ben ook happy.quote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef Ethanolic het volgende:
Ik kan zeker wel genieten van 's avonds whiskey (cola) on the rock of met lekker weer in de zon een koud biertje, maar ik word echt zo lomp van een avond zwaar aan het bier. Ik ga dan ook echt nooit 'uit'. Liever naar (huis)feesten. [ afbeelding ]
Haha, typisch.quote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jep iedereen doet zo huillie huillie over drugs, maar alcohol is net een sluipmoordenaar wat dat betreft om het ff extreem te verwoorden.
Enige nare ervaring met drugs was die met alcohol, enige keer ook met kater. Heb verder nooit een kater gehad omdat ik het altijd bij 2-3 drankjes hield.
daarna nog lkkr genome of nie?quote:Op zondag 21 april 2013 22:40 schreef Panzermaus het volgende:
Toch heb ik het met mijn naïeve bek gewoon in mijn ijsthee laten gooien.
Je bent de postbode vergetenquote:Op zondag 21 april 2013 22:41 schreef 16meter het volgende:
panzer GHB verhaal
alle clichés in 1 post
GHB heb ik niks mee ook nooit gebruikt.quote:Op zondag 21 april 2013 22:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier ook, een biertje, cocktail of een whiskey/cola vind ik nice. Maar geef mij een glas sap of frisdrank ofzo en ik ben ook happy.Genoeg gasten die zich vaste prik gewoon klemzuipen met kist bier en de volgende ochtend lopen te brakken enzo. Zelf weten.
[..]
Haha, typisch.
Die GHB neem ik dan nooit meer, lees achteraf pas hoevaak dat fout gaat en wat een rotzooi dat is. Dacht dat die jongens een grapje maakten met hun 'gootsteenontstopper'.Toegegeven, het effect van xtc werd er wel beter van, maar als je dat spul al amper neemt is de ervaring van xtc zelf al meer dan genoeg voor een topavond.
Toch heb ik het met mijn naïeve bek gewoon in mijn ijsthee laten gooien.
Hahah dit is stiekem wel waarquote:Op zondag 21 april 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me trouwens op dat manlets vaker drugs gebruiken dan mensen van normaal formaat. Zijn altijd die manlets die strak staan op een feestje.
quote:Op zondag 21 april 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me trouwens op dat manlets vaker drugs gebruiken dan mensen van normaal formaat. Zijn altijd die manlets die strak staan op een feestje.
duh manlets moete toch compenserequote:Op zondag 21 april 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
echt he
verbaast me dat ze vroeger niet is uitgebuit door een marrokaanse loverboy
Zoiets heb ik ook maar gehoord..kan ook ghb zijn hoor..quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
echt he
verbaast me dat ze vroeger niet is uitgebuit door een marrokaanse loverboy
mattie ik klop stene in de grond wat zijn dit voor woordequote:Op zondag 21 april 2013 22:46 schreef 16meter het volgende:
GHB verhoogt de IGF-1 afgifte, maar tegelijkertijd stijgt je cortisol ook enorm.
quote:10:28pm
<Kees Kachel>
ik ga nu gewoon bijna elke week aan de x
fkking mooi
waar werk je ik scheveninge ben timmermanquote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mattie ik klop stene in de grond wat zijn dit voor woorde
kan jij aan winny komen voor my?quote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
misschien moeten we onze eigen underground lab beginnen, genoeg expertise hier
duhquote:Op zondag 21 april 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |