Hahah dit is stiekem wel waarquote:Op zondag 21 april 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me trouwens op dat manlets vaker drugs gebruiken dan mensen van normaal formaat. Zijn altijd die manlets die strak staan op een feestje.
quote:Op zondag 21 april 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me trouwens op dat manlets vaker drugs gebruiken dan mensen van normaal formaat. Zijn altijd die manlets die strak staan op een feestje.
duh manlets moete toch compenserequote:Op zondag 21 april 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
echt he
verbaast me dat ze vroeger niet is uitgebuit door een marrokaanse loverboy
Zoiets heb ik ook maar gehoord..kan ook ghb zijn hoor..quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
echt he
verbaast me dat ze vroeger niet is uitgebuit door een marrokaanse loverboy
mattie ik klop stene in de grond wat zijn dit voor woordequote:Op zondag 21 april 2013 22:46 schreef 16meter het volgende:
GHB verhoogt de IGF-1 afgifte, maar tegelijkertijd stijgt je cortisol ook enorm.
quote:10:28pm
<Kees Kachel>
ik ga nu gewoon bijna elke week aan de x
fkking mooi
waar werk je ik scheveninge ben timmermanquote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mattie ik klop stene in de grond wat zijn dit voor woorde
kan jij aan winny komen voor my?quote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
misschien moeten we onze eigen underground lab beginnen, genoeg expertise hier
duhquote:Op zondag 21 april 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Oke dus is het vreemd dat ik het me afvroeg?quote:Op zondag 21 april 2013 22:46 schreef 16meter het volgende:
GHB verhoogt de IGF-1 afgifte, maar tegelijkertijd stijgt je cortisol ook enorm.
Meer gebaseerd op bro science dat je er gains van zou maken.
Sowieso het regelmatig gebruiken van drugsquote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef Panzermaus het volgende:
Vriend van me begon ook met af en toe een feestje. Dat is blijkbaar veranderd nu.
[..]![]()
Kan je beter gewoon dexaprine nemenquote:Op zondag 21 april 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is het regelmatig innemen van X ook gelinkt aan een verhoogde kans op depressies of het triggeren van een depressie.
Heb ook wel eens gehoord dat iemand in een permanente trip is beland na het gebruik van x.quote:Op zondag 21 april 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is het regelmatig innemen van X ook gelinkt aan een verhoogde kans op depressies of het triggeren van een depressie.
Ik ben ook in een permanente trip beland na het gebruik van creatine. Wat is je punt?quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehoord dat iemand in een permanente trip is beland na het gebruik van x.
Kan dit? Mij lijkt het me nogal sterk.
Ik heb gelezen dat schapen kankerverwekkend zijnquote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehoord dat iemand in een permanente trip is beland na het gebruik van x.
Volgens mij is iedereen hier zwaar aan de creatine....quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben ook in een permanente trip beland na het gebruik van creatine. Wat is je punt?
nee, je kan wel als je aanleg hebt voor psychoses of schizofrenie een psychose triggeren die soms maanden kan durenquote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klopt..hun wol filteren alle schadelijke stoffen uit de lucht.quote:Op zondag 21 april 2013 22:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat schapen kankerverwekkend zijn
quote:Op zondag 21 april 2013 22:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat schapen kankerverwekkend zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |