SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen, ga ik er over nadenken... Vooralsnog vind ik dat ik m'n eigen naam hou en de kindjes ook mijn naam krijgen, eigenlijk.
[..]
Heel spannend idd, maaaaar dat gaat geen invloed hebben op m'n eten, heb ik besloten.
Vandaag iig:
O: 2 volkoren. 1 cervelaat, 1 vlokken. 250 ml lv yoghurt, 2 verkruimelde volkoren beschuiten, theelepeltje suiker.
T: 2 granenbiscuitjes.
T: 2 porties druiven, nu op.
L: 4 volkoren. 2 ovengebakken ham, 2 30+kaas, 1/3 komkommer.
S: Lunchwandelen.
T: Geen idee, heb vanochtend veel te veel zitten eten en zit nu behoorlijk vol. Ga sowieso proberen op tijd naar huis te gaan.
D: Goede vraag, heb er heel weinig tijd voor. Denk dat het een witvisje met aardappeltjes en sugarsnaps wordt of nog iets veel simpelers.
Stress: Tussendoor naar de kapper...
Sport: Uur lekker paardrijden. Heb er zin in.
enquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
bruidstaartenwebsites bezoeken op vrijdagmiddag als je suikerweerstand het laagst is. Heel slim SQ
Maar kiekdan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Deze vind ik echt helemaal niet mooiMaar gelukkig ga ik ook niet trouwen. Ik zou voor iets strakkers kiezen dat ook wat persoonlijker is. Deze is zo standaard...
Je vindt dat echt helemaal niet mooi???quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Deze vind ik echt helemaal niet mooiMaar gelukkig ga ik ook niet trouwen. Ik zou voor iets strakkers kiezen dat ook wat persoonlijker is. Deze is zo standaard...
Ik vond het met het oog op reizen in de toekomst met een kind dat niet mijn achternaam heeft wel een prettig idee dat in mijn paspoort nog verwezen wordt naar zijn achternaam en dus dezelfde als mijn dochter.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb juist voor die optie gekozen omdat het er dan niet achter komt te staan.
quote:
Natuurlijk wou ik niet wrijvenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vindt dat echt helemaal niet mooi???
Da's keiknap gemaakt! En nee, ik zou ook niet deze taart kiezen, maar het zegt wel wat over de skills van de bakker en daar ging het me om
wij vierden Koninginnedag ook altijd...heftigquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vooral omdat koninginnedag hier traditioneel een dag met treetjes halveliters is. En krokant Chinees spek.
Je vond m'n jurk ook al spuuglelijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk wou ik niet wrijven, ik wilde je taart nog even laten zien. Skills vind ik idd super, dus de taart is 'knap gemaakt', maar imo niet mooi...
Netjes!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef tjoptjop het volgende:
Voor het eerst onder de 100![]()
Nu dus sinds december -17kg
Bmi van 33 naar 28 (+/-)
Ik lig prima op schema
Wow, netjes!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef tjoptjop het volgende:
Bmi van 33 naar 28 (+/-)
Ik lig prima op schema
WANNEER HEBBEN WE JOUW JURK GEZIEN!?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vond m'n jurk ook al spuuglelijkik vind jou niet meer lief
![]()
Als je intens blut ben zou ik die boontjes wel eten.. Wat heb je allemaal in huis? misschien kun je er wat lekkers mee maken?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:43 schreef Zeester het volgende:
Ik vind het een mooie taart Stormqueen. Hebben jullie zelf al wat uitgezocht? Welke smaak?
Ik heb trouwens nog steeeds wc problemen, ik moet misschien ook maar aan het lijnzaad, want dit is a-relaxed. Had vannacht ook een beetje kramp in m'n buik, waarschijnlijk daarvan.
Ik ben echt intens blut, dus ik ga maar wat dingetjes uit de vriezer opeten vandaag. Ik zou zelfs een hele maaltijd uit de vriezer kunnen halen, maar weet niet of ik zin heb in diepvriessperzieboontjes als groente...
Niet echt, iets wat er veeel op leek, verder ga ik niet uitwijden want ik heb al veel te veel gezegd. Hoeft ook niet in de herhalingquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:44 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
WANNEER HEBBEN WE JOUW JURK GEZIEN!?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet echt, iets wat er veeel op leek, verder ga ik niet uitwijden want ik heb al veel te veel gezegd. Hoeft ook niet in de herhaling
Ik heb nog 25 euro, dus dat is iets meer dan helemaal blut. Maar goed, ik kan ook ff naar de markt lopen en een bos wortelen halen of een rode kool, dat is een stuk lekkerder dan die boontjes. Diepvriesboontjes zijn prima in iets, maar niet bij een tartaartje en gekookte aardappelen vind ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Als je intens blut ben zou ik die boontjes wel eten.. Wat heb je allemaal in huis? misschien kun je er wat lekkers mee maken?
uiteraard, 1 juni hier op Fokquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:46 schreef BananaPancake het volgende:
[..]Als ik m erna maar te zien krijg!
Kijk je die aflevering met dat blonde meisje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Als ik dat meisje bij obese zie ben ik echt bang dat mijn huid heel erg gaat hangen als ik ben afgevallen
Dat lijkt me ook jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:48 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteren al pasta gegeten. En investeer liever in groente dan in roomkaas
Ik geloof dat ik het hier ook nooit heb gehad over mijn enorme nicotine verslaving, dus dan kom je niet zo ver met 25 e. En ik moet dus maandag met de trein voor 12 euro, en dat wil ik wel sowieso doen, want gaat om diplomauitreiking van mn huisgenootje/beste vriendinnetje. Woensdag komt er nieuw geld en donderdag heb ik een sollicitatiegesprek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja
met 25 euro kun je trouwens nog best een eind komen. Tot wanneer moet je?
JE kan je bonen ook lekkerder maken door ze kort voor te koken en daarna te smoren in wat ketjap en knoflook
ga shag halenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:51 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het hier ook nooit heb gehad over mijn enorme nicotine verslaving, dus dan kom je niet zo ver met 25 e. En ik moet dus maandag met de trein voor 12 euro, en dat wil ik wel sowieso doen, want gaat om diplomauitreiking van mn huisgenootje/beste vriendinnetje. Woensdag komt er nieuw geld en donderdag heb ik een sollicitatiegesprek.
Is het die aflevering van de Amerikaanse obese met dat blonde meisje dat dingen met makeup doet? Want dat vond ik inderdaad een mooie aflevering, met die 'sabotage' door d'r familie ook, en dat zij echt heel veel sterkere persoon werd in het hele proces!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja. Ik kijk al vanaf het begin met kippenvel..
Ik ben heel vaak blut geweest in m'n leven, maar ben echt nooit op shag over gegaan. Ik kan ook écht geen sjekkies draaien. Dan bel ik liever m'n moeder op of ik 20 e mag lenen (m'n moeder is nog een grotere nicotinejunk dan ikquote:
Ik ken het...quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:54 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak blut geweest in m'n leven, maar ben echt nooit op shag over gegaan. Ik kan ook écht geen sjekkies draaien. Dan bel ik liever m'n moeder op of ik 20 e mag lenen (m'n moeder is nog een grotere nicotinejunk dan ik)
Ik schrok ook heel erg van haar overgebleven vel. Zeker omdat ze nog zooo jong is. Ik ben toen na afloop ook in die push up houding gaan staan om te kijken of het bij mij ook zo ver zou komenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja die aflevering. ik heb ook veel problemen met mijn moeder gehad toen ik thuis woonde dus ik herken me wel een beetje, niet heel erg zoals mijn vriendin dacht dat het zou zijn maar wat een doorzettingsvermogen heeft zij!
Ja maar die mensen vallen toch ook 50-80 kilo af in een jaar?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:55 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik schrok ook heel erg van haar overgebleven vel. Zeker omdat ze nog zooo jong is. Ik ben toen na afloop ook in die push up houding gaan staan om te kijken of het bij mij ook zo ver zou komen. Maar viel volgens mij vooralsnog wel mee.
En vergeet niet dat ze waarschijnlijk, zoals bijna alle Amerikanen, een heel stuk korter is dan wij. Toen ik in New York was viel me dat echt op, ik was daar met mijn (naar Nederlandse begrippen heel gemiddeld) 1.73m echt lang!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:57 schreef J0ycie88 het volgende:
ze woog ook wel 40 kilo meer als dat ik woog in het begin. En zij gaat mega snel, dus ik denk dat dat ook wel mee werkt.
ik ben ook heel kleinquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:58 schreef Zeester het volgende:
[..]
En vergeet niet dat ze waarschijnlijk, zoals bijna alle Amerikanen, een heel stuk korter is dan wij. Toen ik in New York was viel me dat echt op, ik was daar met mijn (naar Nederlandse begrippen heel gemiddeld) 1.73m echt lang!
Ligt niet zozeer aan hoeveel je bent afgevallen, maar aan hoe ver hel vel overhangt en in hoeverre je daar klachten van ondervindt om het vergoed te krijgen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:58 schreef J0ycie88 het volgende:
heb geen idee hoeveel je in nederland moet zijn afgevallen wil je in aanmerking komen voor zo'n operatie..
+ als je een vervulde kinderwens hebt, omdat het niet verstandig is om daarna nog zwanger te worden!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt niet zozeer aan hoeveel je bent afgevallen, maar aan hoe ver hel vel overhangt en in hoeverre je daar klachten van ondervindt om het vergoed te krijgen.
Zo'n operatie kun je altijd wel krijgen als je 'm zelf betaalt, maar de meeste artsen opereren pas als je minimaal 1 jaar stabiel bent qua gewicht.
Ok dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:00 schreef Zeester het volgende:
[..]
+ als je een vervulde kinderwens hebt, omdat het niet verstandig is om daarna nog zwanger te worden!
Worth the shot, no?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:00 schreef BananaPancake het volgende:
Ew ik heb vandaag echt last van brandend maagzuur. Wat helpt daartegen en dan bedoel ik gewoon eten of drinken, geen rennie ofzo. M'n moeder zei altijd dat melk helpt, weet alleen niet of dit waar is.
Goed bezig hoor!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef tjoptjop het volgende:
Bmi van 33 naar 28 (+/-)
Ik lig prima op schema
Mij helpt melk heel erg, en cola, helemaal als je het ff laat staan en de prik eruit gaat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:00 schreef BananaPancake het volgende:
Ew ik heb vandaag echt last van brandend maagzuur. Wat helpt daartegen en dan bedoel ik gewoon eten of drinken, geen rennie ofzo. M'n moeder zei altijd dat melk helpt, weet alleen niet of dit waar is.
Daar ben ik het mee eens.. dat isn iet heel realistisch maar als ik haar nu zie dan heeft ze echt wel een hele metamorfose meegemaakt..quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind die Amerikaanse obese een redeljk onverantwoord programma in die zin dat ze die mensen eerst 70 kilo laten afvallen en dan METEEN een huidcorrectie geven
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik heb het stemmetje de kop in weten te drukken met 1 laurierdropje! *O^
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vond m'n jurk ook al spuuglelijkik vind jou niet meer lief
![]()
Dat dus! Ik heb jouw jurk helemaal niet gezien en kan me ook niet herinneren dat ik hem lelijk vond... En ik vind die taart niet lelijk, ik vind hem knap gemaakt, maar erg standaard.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:44 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
WANNEER HEBBEN WE JOUW JURK GEZIEN!?
Niet zo serieus op ingaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
[..]
Dat dus! Ik heb jouw jurk helemaal niet gezien en kan me ook niet herinneren dat ik hem lelijk vond... En ik vind die taart niet lelijk, ik vind hem knap gemaakt, maar erg standaard.
Morgen btw foto's van mij in mijn nieuwe jurk. Zusjelief doet het vormsel en ik mag hem eindelijk aan
Teruglezend klinkt het serieuzer dan ik bedoeldequote:
Kijk die Vicky ook weer terug naar d'r streef zakkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:19 schreef Vicky het volgende:
Pomptidom. Vanmorgen 76 op de weegschaal. Dat is 1, 2 minder dan maandag.
Lijstje:
O: brinta met banaan
S: 15m buikspieren en 50min shapen
T: latte en mueslireep
L: 2 bammen. Kaas, rauwe hsm, komkommer en ei
T: weetniet
D: gebakken aardappels, sperziebonen en beenhammetje uit de oven
I know, I know, is al goedquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Teruglezend klinkt het serieuzer dan ik bedoelde
schop onder mijn dikke hol..quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk die Vicky ook weer terug naar d'r streef zakken
[..]
I know, I know, is al goed
ik kan het me ook haast niet voorstellenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoax! Vicky heeft helemaal geen dikke hol! Je zag er haske goed uit laatst!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoax! Vicky heeft helemaal geen dikke hol! Je zag er haske goed uit laatst!
Daar houden ze al rekening mee, al die bruidwijven flikken datquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:01 schreef Zeester het volgende:
Ik ben zeer benieuwd! Niet teveel afvallen he SQ, straks moet ie last minute nog ingenomen worden!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:50 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb de jurk gezienIk heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Ik heb de jurk gezien
Oh: En hij is echt prachtig, en SQ is prachtig in de jurk!![]()
Ah joh, ik mag hem irl dan weer niet zien... Da's toch sowieso toffer dan op de foto.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]*jaloers!!!!
Lijstje van vandaag:
O: Brinta
T: appel, lepetje chiazaad (eindelijk weer eens gehaald)
L: boterham kaas, boterham ei, boterham biefstukworst, 1 dropje
T: 4 digestive biscuitjes (zonder chocola), 2 dropjes
D: Vis-pesto met courgette en cherry-toms uit de oven, met tagliatelle
T: niks
och, niemand van de huidige posters hier heeft een uitnodiging gehadquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah joh, ik mag hem irl dan weer niet zien... Da's toch sowieso toffer dan op de foto.
Ben vaak zat in Eindhoven. Wanneer ga je trouwen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, niemand van de huidige posters hier heeft een uitnodiging gehad![]()
Alhoewel iedereen die toch in Eindhoven is altijd kan komen kijken op het stadhuisplein
Om exact te zijn de volgende nageldames:quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Alleen de nagel-posse toch? Boehoe... Je wil geen fatties op je bruiloft!![]()
Ik wacht geduldig af hoor!
31 mei, 15:00quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ben vaak zat in Eindhoven. Wanneer ga je trouwen?
Maar jij komt uit het hippe Amsterdam, niet?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:22 schreef Zeester het volgende:
Ik ben helaas nooit toch in Eindhoven. Ik ben nog nooit op een bruiloft van een van mijn generatiegenoten geweest, al mijn neefjes en nichtjes zijn nog niet getrouwd (en of ik uitgenodigd word weet ik niet) en volgens mij zijn AL mijn vrienden principieel tegen trouwen. Echt jammer
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij komt uit het hippe Amsterdam, niet?
Hier in Brabant zijn we allemaal lekker burgerlijk en traditioneel
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Om exact te zijn de volgende nageldames:
Priemgirl
Lindytje
Debsterr
Puckzzz
Verder van Fok:
Amaranta
Levitation
Zo, hebben we die lucht ook geklaard![]()
(en dat voor een Fok-huwelijk he)
[..]
31 mei, 15:00
Weet ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Tut! Je hoeft toch geen verantwoording af te leggen?
Ja, maar de meeste vrienden ken ik nog van way-back-when of via internet hoor. Maar alsnog, volgens mij niet zo huwelijks-gericht. Al gaat 1 vriendinnetje vermoedelijk wel trouwen als ze bij deze man blijft, maar dat is omdat het een Amerikaan is, en dat nou eenmaal praktisch is dan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij komt uit het hippe Amsterdam, niet?
Hier in Brabant zijn we allemaal lekker burgerlijk en traditioneel
20+smeerkaas van de Aldi, of Kalkoenfilet ofzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:14 schreef Zeester het volgende:
Wat zou het goedkoopste gezonde broodbeleg zijn?
ik ben naar ierland geweest met een fok!kerquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
Dit is mijn tweede internetrelatie en die ga ik dus volgende maand omzetten in een internethuwelijk en dan gaan we internetbabies maken ermahgerd.
Ik organiseer jaarlijks wel een meeting-extravaganza van mijn FOK-nagelclubje bij mij thuis waarbij er dan ook nog massa's blijven slapen. En ja, ook gewoon naast me in bed
Ik ben zelfs een weekend weg geweest naar een matige kutcamping met FOK!kers![]()
Lekker!quote:
nog geen idee maar ik heb hongerrrrrquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb net lasagne op, smaakte goed.
Waar ga je uiteten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
nog geen idee maar ik heb hongerrrrr
dat hebben wij ook. Helemaal als er verschillende recepten maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vind het trouwens echt moeilijk om boodschappen te doen en dan ook te letten op hoeveel ik uitgeef. Ik let op reclames etc. Maar met zijn 2en zijn wij best veel geld kwijt per week denk ik. Zeker nu ik gezonder eet.
Naja mijn vriend zit op de vrachtwagen dus die heeft al de nodige wensen voor op de wagen, en dan eet ik 2 a 3 keer alleen en 4 a 5 keer samen. Maar voor minder als 100 euro red ik het niet met zijn 2en. (zit wel alles bij ook als er een keer wasmiddel of zo word gekocht) Zou best eens een lesje budget boodschappen doen willen haha!quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat hebben wij ook. Helemaal als er verschillende recepten maken.
Ik heb al een aantal Fokkers in het echt ontmoet en heb er ook een paar vriendinnen aan over gehouden.
Ik merk ook dat blut zijn lastiger is met dieet. Vroeger kocht ik dan gewoon een pizza, een pot pindakaas en een brood, klaar is Kees voor 4 euro. Nu moet ik iig 2 stuks fruit, 200 gram groente en dan ook nog lichter broodbeleg wat over het algemeen ook niet de goedkoopste optie is. En dat per dag!quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vind het trouwens echt moeilijk om boodschappen te doen en dan ook te letten op hoeveel ik uitgeef. Ik let op reclames etc. Maar met zijn 2en zijn wij best veel geld kwijt per week denk ik. Zeker nu ik gezonder eet.
100 euro is wel erg veel voor 2 personen inderdaad, hier is het meestal rond de 50 euro.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja mijn vriend zit op de vrachtwagen dus die heeft al de nodige wensen voor op de wagen, en dan eet ik 2 a 3 keer alleen en 4 a 5 keer samen. Maar voor minder als 100 euro red ik het niet met zijn 2en. (zit wel alles bij ook als er een keer wasmiddel of zo word gekocht) Zou best eens een lesje budget boodschappen doen willen haha!
wij zijn tussen de 80 en 120 pw kwijt voor zn vieren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja mijn vriend zit op de vrachtwagen dus die heeft al de nodige wensen voor op de wagen, en dan eet ik 2 a 3 keer alleen en 4 a 5 keer samen. Maar voor minder als 100 euro red ik het niet met zijn 2en. (zit wel alles bij ook als er een keer wasmiddel of zo word gekocht) Zou best eens een lesje budget boodschappen doen willen haha!
nou, dat kan wel als je het echt wíl. Maar als je vriend een standaard eisenlijst heeft en daar niet van wil afwijken wordt het al moeilijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor, we kunnen het betalen dus ik blijf gewoon zo boodschappen doen. Maar soms denk ik, zo gek doe ik nu ook weer niet, en dan hoor ik van andere dat ze veel minder kwijt zijn en dan denk ik huuuhhh hoe doe jij dat..quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dat kan wel als je het echt wíl. Maar als je vriend een standaard eisenlijst heeft en daar niet van wil afwijken wordt het al moeilijk.
Ik heb de hoop opgegeven. Zolang ik het kan betalen doe ik geen uitzonderlijke moeite
dan zal ik mijn muil maar houden met mijn 125 tot 150 per weekquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
100 euro is wel erg veel voor 2 personen inderdaad, hier is het meestal rond de 50 euro.
In CUL zijn er enkele topics over budget boodschappen doen.
hele lage eisen hebben. Gok ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor, we kunnen het betalen dus ik blijf gewoon zo boodschappen doen. Maar soms denk ik, zo gek doe ik nu ook weer niet, en dan hoor ik van andere dat ze veel minder kwijt zijn en dan denk ik huuuhhh hoe doe jij dat..
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zal ik mijn muil maar houden met mijn 125 tot 150 per week![]()
![]()
oh wacht. Daar zit wel de poets bijquote:
aiii dat is balen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Geweldig. De fiets waar ik eindelijk grote stukken mee reed en 2 weken geleden voor 130 euro een nieuw wiel in heb laten zetten is gejat. Ik heb m'n sleutel erin laten zitten denk ik. Stomme snol dat ik ben.
Wowquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zal ik mijn muil maar houden met mijn 125 tot 150 per week![]()
![]()
respect. Hoe?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Zit ook veel alcohol nog bij![]()
+ alle schoonmaakspullen, kattenspul etc
Wij hebben geen lidlquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Oja en ook gewoon elke dag vlees.
Maar hoe?
Aanbiedingen en vooral bij de Lidl boodschappen doen.
En de vriezergoed gebruiken
Aldi (ook al vind ik die wel een stuk minder)quote:
De aldi heb ik eens geprobeerd, maar ik vind die bij ons erg slecht. en heeft niet zo heel veel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aldi (ook al vind ik die wel een stuk minder)
En anders goed op de aanbiedingen letten en voor vlees op de 30% stickers en dan invriezen.
15 maar?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh wacht. Daar zit wel de poets bij
Hey moblo, je weet toch dat al vijftien daarvan aan alcohol is
Heb ik zelf met Lidlvlees geen last van. Met de meuk van de AH wel bijvoorbeeld, dat kocht ik dan ook echtniet meer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Even ontopic: ik krijg supermarktvlees echt niet weg. Het zal iets mentaals zijn, maar zodra je het in de pan mikt en er een halve liter aan water uitstroomt haak ik af...
Zonder boodschappenlijstje is het lastig tips geven maar ons kost het weinig moeite.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Vlees koop ik vaak in de aanbieding, van die voordeelpakken.. Aanbiedingen let ik ook op.. Maar 50 euro per week, dat lukt me echt niet.
Wat erg, Clumsyquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Geweldig. De fiets waar ik eindelijk grote stukken mee reed en 2 weken geleden voor 130 euro een nieuw wiel in heb laten zetten is gejat. Ik heb m'n sleutel erin laten zitten denk ik. Stomme snol dat ik ben.
vies... Daar doe ik niet aan hoorquote:
En groente en fruit wint al jaren prijzen. En nog steeds halen mensen hun neus er voor opquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:55 schreef Brighteyes het volgende:
Lidl vlees schijnt kwalitatief een stuk hoger te liggen dan het gemiddelde supermarktvlees.
Balen van je fiets Clums!
De Aldi zit ook veel dichter bij mijn huis, maar daar kom ik dus nooit. Ze hebben ook niets wat ik zou willen hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
De Aldi trek ik echt niet, maar de Lidl zit hier om de hoek dus dat wende heel snel. Het grootste deel, idd groente fruit etc haal ik daar en de rest bij de Jumbo vanwege dingen als zoete aardappel etc.
Echt? OMG! Daar heb ik ook een jaar of 10 gewoond! Vanaf mijn 13e tot ik op mezelf ging, in Gouda.quote:
Terwijl er toch ook veel in B'graven zijn die focusten op Alphenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
Gouda was dus De Grote Stad in mijn jeugd
ermahgerd vetquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? OMG! Daar heb ik ook een jaar of 10 gewoond! Vanaf mijn 13e tot ik op mezelf ging, in Gouda.
Snap ik. Bij ons won de (in sommige buitenlanden heersende) mening over onze tegennatuurlijke praktijken het van het gemak met reizen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond het met het oog op reizen in de toekomst met een kind dat niet mijn achternaam heeft wel een prettig idee dat in mijn paspoort nog verwezen wordt naar zijn achternaam en dus dezelfde als mijn dochter.
O ja, daar stond ik niet eens bij stil. Mijn zusje en haar vrouw hebben dat dus ook. In sommige buitenlanden word je toch weer geconfronteerd met het feit dat het niet zo geaccepteerd is als hier. Stom vind ik het.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Snap ik. Bij ons won de (in sommige buitenlanden heersende) mening over onze tegennatuurlijke praktijken het van het gemak met reizen.
Neem, maar ik had al gegetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Sushi is zo slecht toch niet?
Ik woon ook in Amsterdam en behalve de Vomar hebben we de Deka, een grote en een kleine AH en wat natuurvoedingswinkels en Turkse rgroentewnkels. Vomar is echter zo dichtbij dat we daar echt het meeste halen.
Hooijerdijk hier.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd vetik woonde op de boesemsingel
godsamme, en dat voor zo'n durpquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:38 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
OH MY GOOOOOOD!
Je raadt het zeker al!?
Ah, ok. Daar moet ik binnenkort naar toe voor mijn werk. Hoor ik nou ook bij jullie clubje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bodegraven. Naast Gouda, aan de A12
in mijn tijd nog welquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef BananaPancake het volgende:
Niemand in Bodegraven noemt Bodegraven trouwens boreft. Dat doen alleen outsiders nog
Ik zou nooit weg willen uit de randstad. Ga alleen wel zsm weg uit B'graven. Ben er nu al bijna nooit meer eigenlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ben overigens zeer content met mijn Brabanderschap. Ik hoef echt nooit meer terug naar het westen
ik ook niet hoor... Ik zou wel weer heel graag terug naar Delft willen maar helaas.. mijn lieftallige echtgenoot wil dat niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:03 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik zou nooit weg willen uit de randstad.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef BananaPancake het volgende:
Nu vlakbij waar SQ woonde en van geboorte tot 16e jaar op de polderbrink. Dus achter jou! Hahahaha
Hmm kan me wel een brand herinneren op de krooslaan, maar niet op de hooijerdijk. Misschien was ik nog te jong.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik ben er in 1999 weg gegaan. Mijn ouders hebben er nog gewoond tot 2006 ofzo.
Heeft ooit een huis in de fik gestaan op, de hooijerdijk, dat was het huis van mijn ouders.
Kan er me wel wat bij voorstellen. Als ik in de trein richting brabant/limburg zit, wensen mensen je ook gelijk eet smakelijk als je wat zit te eten enzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, ik vind het geen fijne, warme deken. Die heb ik hier veel meer. Hier kennen de mensen elkaar nog, lijkt het. Dat gevoel had ik daar nooit. Mensen leven meer langs elkaar heen.
Tja dat is waar. Ik heb in Bodegraven ook nog maar één vriendin trouwens (de rest is verhuisd). Zij heeft juist een hele vriendengroep hier (haar vriend komt ook uit Bodegraven) soms zou ik dat ook wel willen, want ik vraag me soms af, wat nou als ik verhuis, hoe ga ik dan daar vrienden makenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Limburg is ook wel weer een ander uiterste
op FOK natuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:11 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Tja dat is waar. Ik heb in Bodegraven ook nog maar één vriendin trouwens (de rest is verhuisd). Zij heeft juist een hele vriendengroep hier (haar vriend komt ook uit Bodegraven) soms zou ik dat ook wel willen, want ik vraag me soms af, wat nou als ik verhuis, hoe ga ik dan daar vrienden maken![]()
![]()
Sportclub of andere vereniging!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:11 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Tja dat is waar. Ik heb in Bodegraven ook nog maar één vriendin trouwens (de rest is verhuisd). Zij heeft juist een hele vriendengroep hier (haar vriend komt ook uit Bodegraven) soms zou ik dat ook wel willen, want ik vraag me soms af, wat nou als ik verhuis, hoe ga ik dan daar vrienden maken![]()
![]()
Die zit weer ver uit de buurtquote:
Wel een erg lekkere laatste T.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:04 schreef douche-eendje het volgende:
O: magere yoghurt met muesli en lijnzaad
T; banaan
L 3 volkoren, 2 smeerkaas 1 vegapate. Cherrytomaatjes en handje druiven.
T appel.
D vooraf guacemole + chips. Hoofd tortilla met geitenkaas en spinazie, wrap mey cactusblad kaas en sla. Na in ander restaurant ; bastognemousse. En 2ijsthee en cassis.
T 2 grimbergen dubbel en een kwak.
/ faaaaaaaaaaaaaaal!
limburg isquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Limburg is ook wel weer een ander uiterste
Ik vond het echt zo'n verademing toen ik weer terugging naar de randstadquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ben overigens zeer content met mijn Brabanderschap. Ik hoef echt nooit meer terug naar het westen
Time to pull a Vicky!quote:
Was het teampatatje lekker genoeg? Dan geenquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
hier geboruh en getoguh in den haag
en het plan is om over een jaar of 2 tussen leiden en amsterdam te gaan wonen.. en ik zie het alsof we gaan emigrerenlid worden bij de plaatselijke volleybal vereniging zal vast helpen
lijstje van gister:
O: spinazie/ananas/peer/kiwi/gember/koriander smoothie
t: hmmm
L: bth pindakaas, bth nutella
S1: 45 minuten zwemmen
t: het allerlaatste chocolade eitje uit mijn sport tas, handje witte druiven
D: 2 bth met rosbief en gebakken eitje
S2: wedstrijdje volleybal
t: teampatatje
resultaat: vanmorgen 90 kgde spaanse kilos zijn er weer af
planning voor vandaag is waardeloos. een bruiloft.. dus geeeeen idee hoe of wat we gaan eten.. neem denk ik wel wat krentebolletjes mee, want bij bruiloften heb je meestal geen lunch of tussendoortjes
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Was het teampatatje lekker genoeg? Dan geen![]()
Hier geen plannen voor het weekend, nou ja, dadelijk mag dochter voor het eerst in het nieuwe zwembad gaan snorkelen. Volgende week gaan we kijken of we een mooi abonnement kunnen aanschaffen om zelf ook regelmatig te gaan zwemmen. Met een nieuw zwembad op loopafstand is elk excuus wel weg, lijkt me
jah maar je kan wel een eigen tegel kopen!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:34 schreef Sjeen het volgende:
Jouw zwembad heeft tenminste nog een websiteik moet het hiermee doen http://www.geusseltbad.nl/
Vriend moet iets aan sport gaan doen en wil graag zwemmen, dus ik ga stok achter de deur spelen
Voor minimaal 2500,- euroquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah maar je kan wel een eigen tegel kopen!!
http://www.maastricht.nl/(...)t-uw-eigen-tegel.htm
Ik raak altijd geblesseerdquote:
Oh echt?quote:
Geen water?quote:
Goedzo! Ik zie bij likkoekjes altijd een oud-klasgenoot voor me, die die dingen op de meest afzichtelijke wijze aflikte. Misschien helpt jou dat, de volgende keerquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
Kleine stapjes, kleine stapjes!
Mini-zakjes likkoekjes voor je kinderen in de auto, die ze vervolgens niet leeg eten, er twee n je mond stoppen en denken 'waarom eigenlijk?'. Ik wilde ze uit het raam gooien (zonder zakje uiteraard) maar F. wilde ze opeten en dus heb ik ze laten liggen maar ben er verder wel vanaf gebleven!
A small step for mankind...
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
Oei Vanyel! Even de kiezen op elkaar en de knop weer om, dat is toch nog wel te redden.
En wat een prachtige grafiek tot het laatste stukje.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
In de zon gewandeld
Nog steeds chagrijnig
Hmm ligt aan hoe de momenteel gevoerde mailconversatie uitpaktquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]kusje erop wel?
Niks leuks in t vooruitzicht?
Wat een fijn gevoel moet dat zijn! keep up the good work!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:44 schreef Zeester het volgende:
Ik ben bij m'n mama en toch maar even op de weegschaal gegaan net voor mijn baddersessie en ik kan fijn vertellen dat ik na een fijne wcbeurt hier EINDELIJK onder de 100 woog. En goed ook, 99,1!
En ik sta redelijk vaak op deze weegschaal en hij is volgens mij vrij accuraat
Zeester!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:44 schreef Zeester het volgende:
Ik ben bij m'n mama en toch maar even op de weegschaal gegaan net voor mijn baddersessie en ik kan fijn vertellen dat ik na een fijne wcbeurt hier EINDELIJK onder de 100 woog. En goed ook, 99,1!
En ik sta redelijk vaak op deze weegschaal en hij is volgens mij vrij accuraat
Nou! Ik vind sommige lekkerder dan de meuk van pizza hut etcquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef Sjeen het volgende:
Diepvriespizza's? Die zijn zooooo niet de moeite waard
Ja... Nou, dat dus. Ik ben verwend, pizza is hier altijd homemade tegenwoordig. En pizzahut bestaat niet in Limburgquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Ik vind sommige lekkerder dan de meuk van pizza hut etc![]()
Zelf maken is nog lekkerder natuurlijk.
klopt, maar ze ruiken wél lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef Sjeen het volgende:
Diepvriespizza's? Die zijn zooooo niet de moeite waard
Hoe kan je nou geen fan zijn van pizza? Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ij bestel pizza, als dan, want F is geen fan, bij een echte Italiaan. Beats diepvries én zelf maken.
Ow wat fijn he?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef tjoptjop het volgende:
Bmi van 33 naar 28 (+/-)
Ik lig prima op schema
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:43 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ow wat fijn he?
Ik ken het gevoel.
Eind dec schrok ik zo v/d weegschaal.
Niet hee lveel mee gedan en de dec. kilo's (2kilo) waren er redelijk snel vanaf.
Vanaf half febr. begonnen met ww en begonnen met een bmi van 29 en vrijdag even nagekeken en zit nu op 26,5.
Ong. op -8,5 zit ik.
Mijn streefgewicht weet ik nog niet.......ik stel mn streeft iedere keer met kleine stapjes in, anders voelt t als zo ver weg.
Daar is wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou me denk ik helemaal het schompes vreten zonder de structuur van een baan.
Ik denk dat hier met ww weight watchers word bedoeld.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]Ik heb streef op iets van 90
Wat heeft werkloosheid met afvallen te maken?
Haha ik snapte de opmerking ook al niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik denk dat hier met ww weight watchers word bedoeld.
Nee, niet pakken.. het is het mokka ijsje (bah) die spreekt. Tandjes poetsen en haken .. Heeft geen nut om de choco te pakken, was wel genoeg vandaagquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Zeester, wat goed
Ik heb niet een heel best dag gehad, maar wel genoten van de helemaal zelfgemaakte lasagne (behalve de bladen) en het mokka ijsje van het ijscuypje! En nu twijfel ik of ik de kleine reep melkchocolade met hazelnoot nog zal pakken. B is weg naar een bruiloft en ik heb er zo'n zin in!
Zo maar eens haken, dan heb ik geen tijd om te snoepen
Alles goed met de oudste?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Vicky het volgende:
Vanmorgen geen tussendoortje. Vanmiddsf klein stukje taart en een handje nootjes.
Vanavonf 1 sate, halve hamburger en spekstok. Paar stukjes brood en wst rauwkost.
Morgenochtend niet sporten. Vanavond met de oudste op de ehbo gezeten. Jongste is met oma mee gegaan en die moet ik morgen vroeg halen. Als het mooi weer is ga ik haar op de fiets halen (7km heen en terug).
Da's het ergste, ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
Kies dan een beweging die je wél leuk vindt
Dattequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mezelf overigens door het NIET eten van de pizza en het NIET drinken van de biertjes een kleine 2000 kcal bespaard. Dat is 250 gram lichaamsvet. Genoeg beloning
De rode wijn was hem wel, maar toch ook net niet. Wrsch hadden wij de 2010 in het restaurant en dit was de 2011 en dus vond ik hem niet lekker genoeg om hem op te drinken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje van vandaag:
Brinta m chia
Mango met blauwe bessen
1 bh m kaas, 1 bh m biefstukworst, 1 plakje roggebrood m kaas, 1 dropje
2 likkoekjes
3 biscuitjes, 1 dropjes
Chow mein (recept van Ainsley Harriots low fat meals, aanrader!), andere helft v d mango
Glas rode wijn
Over dat glas rode wijn. Ik lust eigenlijk geen wijn, maar laatst tijdens een avondje/nachtje weg met F. hebben we in een restaurant een heerlijke rode wijn gedronke: Domiziano en die vonden we vandaag bij een wijnhandel.![]()
Maar goed, ik drink nooit, dus meer dan 1 glas gaat het denk ik niet worden.
Hoera!quote:Op zondag 21 april 2013 07:40 schreef Brighteyes het volgende:
Toch gaan staan en hij viel enorm mee!Zeker 2 kilo minder dan ik vreesde!
Is vorige week ondanks wat glijertjes toch niet een heel slechte week geweest!
Niet voor iedereen hoor.. Ik mag zo weerquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Datte
cc, dat is voor iedereen herkenbaar.. mensen diedoen voor het sporten zijn er bijna niet.. pas na het sporten gaan wij
doen
Ik vind je stoer! Je hebt gewoon gewonnenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mezelf overigens door het NIET eten van de pizza en het NIET drinken van de biertjes een kleine 2000 kcal bespaard. Dat is 250 gram lichaamsvet. Genoeg beloning
En jij bent ook stoer!quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het niet gedaan, de reep opeten!
Ik heb een stukje magere kaas gepakt m te vullen en een blikje cola zero om aan de behoefte aan zoete smaak te voldoen! En gehaakt
Dat zijn 676 kcals!quote:Op zondag 21 april 2013 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
7,07 in 43.58!
1m11sec sneller dan op 15 dec!
quote:Op zondag 21 april 2013 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nah...Kusje erop?
[..]
Dat zijn 676 kcals!
Die beloning komt nog wel.quote:Op zondag 21 april 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Goed nieuws allemaal! Hier leverde de braafste zaterdag sinds maanden 6 ons op. In de plusvandaag maar veel lopen
Exact.quote:Op zondag 21 april 2013 12:15 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Die beloning komt nog wel.
Moet je je eens voorstellen wat het effect was geweest als je niet braaf had gedaan (las iets over +4 en zo)...
*boks*quote:Op zondag 21 april 2013 12:59 schreef tjoptjop het volgende:
Op vrije dagen slaap ik meestal iets van 12 uur![]()
Dat scheelt ook wel in het inperken van eetmomenten
quote:Op zondag 21 april 2013 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind je stoer! Je hebt gewoon gewonnen
[..]
En jij bent ook stoer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |