quote:
Op zaterdag 20 april 2013 16:01 schreef Brighteyes het volgende:Kleine stapjes, kleine stapjes!

Mini-zakjes likkoekjes voor je kinderen in de auto, die ze vervolgens niet leeg eten, er twee n je mond stoppen en denken 'waarom eigenlijk?'. Ik wilde ze uit het raam gooien (zonder zakje uiteraard) maar F. wilde ze opeten en dus heb ik ze laten liggen maar ben er verder wel vanaf gebleven!

A small step for mankind...
Goedzo! Ik zie bij likkoekjes altijd een oud-klasgenoot voor me, die die dingen op de meest afzichtelijke wijze aflikte. Misschien helpt jou dat, de volgende keer

.
Ik probeer me over het friet-incident van gister heen te zetten. Baal nog steeds mateloos van m'n fiets, want was er net gewend aan geraakt en die 20 km tikte echt netjes aan, maar goed. Nu maar de tanden op elkaar zetten en een nieuwe kopen van geld wat ik eigenlijk niet heb...
Lijstje voor vandaag:
O: hv yoghurt met een appel en een handje pecannoten
L: miniciabatta met kaas en sla (en het laatste restje smeerbare roomboter), kaiserbroodje kaas
T: ananasmangosmoothie denk ik, de mango ligt ernstig rijp te wezen
D: Vissticks uit de oven, met sperzieboontjes en aardappelschijfjes. Geen mayo in huis, dat scheelt weer.
S: zo huis opruimen, vanavond moét ik hardlopen.
Tis niet veel, maar ik was laat op, en heb weinig gedaan vandaag, dus prima.