Ik vond het echt zo'n verademing toen ik weer terugging naar de randstadquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ben overigens zeer content met mijn Brabanderschap. Ik hoef echt nooit meer terug naar het westen
Time to pull a Vicky!quote:
Was het teampatatje lekker genoeg? Dan geenquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
hier geboruh en getoguh in den haag
en het plan is om over een jaar of 2 tussen leiden en amsterdam te gaan wonen.. en ik zie het alsof we gaan emigrerenlid worden bij de plaatselijke volleybal vereniging zal vast helpen
lijstje van gister:
O: spinazie/ananas/peer/kiwi/gember/koriander smoothie
t: hmmm
L: bth pindakaas, bth nutella
S1: 45 minuten zwemmen
t: het allerlaatste chocolade eitje uit mijn sport tas, handje witte druiven
D: 2 bth met rosbief en gebakken eitje
S2: wedstrijdje volleybal
t: teampatatje
resultaat: vanmorgen 90 kgde spaanse kilos zijn er weer af
planning voor vandaag is waardeloos. een bruiloft.. dus geeeeen idee hoe of wat we gaan eten.. neem denk ik wel wat krentebolletjes mee, want bij bruiloften heb je meestal geen lunch of tussendoortjes
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Was het teampatatje lekker genoeg? Dan geen![]()
Hier geen plannen voor het weekend, nou ja, dadelijk mag dochter voor het eerst in het nieuwe zwembad gaan snorkelen. Volgende week gaan we kijken of we een mooi abonnement kunnen aanschaffen om zelf ook regelmatig te gaan zwemmen. Met een nieuw zwembad op loopafstand is elk excuus wel weg, lijkt me
jah maar je kan wel een eigen tegel kopen!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:34 schreef Sjeen het volgende:
Jouw zwembad heeft tenminste nog een websiteik moet het hiermee doen http://www.geusseltbad.nl/
Vriend moet iets aan sport gaan doen en wil graag zwemmen, dus ik ga stok achter de deur spelen
Voor minimaal 2500,- euroquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah maar je kan wel een eigen tegel kopen!!
http://www.maastricht.nl/(...)t-uw-eigen-tegel.htm
Ik raak altijd geblesseerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |