100 euro is wel erg veel voor 2 personen inderdaad, hier is het meestal rond de 50 euro.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja mijn vriend zit op de vrachtwagen dus die heeft al de nodige wensen voor op de wagen, en dan eet ik 2 a 3 keer alleen en 4 a 5 keer samen. Maar voor minder als 100 euro red ik het niet met zijn 2en. (zit wel alles bij ook als er een keer wasmiddel of zo word gekocht) Zou best eens een lesje budget boodschappen doen willen haha!
wij zijn tussen de 80 en 120 pw kwijt voor zn vieren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja mijn vriend zit op de vrachtwagen dus die heeft al de nodige wensen voor op de wagen, en dan eet ik 2 a 3 keer alleen en 4 a 5 keer samen. Maar voor minder als 100 euro red ik het niet met zijn 2en. (zit wel alles bij ook als er een keer wasmiddel of zo word gekocht) Zou best eens een lesje budget boodschappen doen willen haha!
nou, dat kan wel als je het echt wíl. Maar als je vriend een standaard eisenlijst heeft en daar niet van wil afwijken wordt het al moeilijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor, we kunnen het betalen dus ik blijf gewoon zo boodschappen doen. Maar soms denk ik, zo gek doe ik nu ook weer niet, en dan hoor ik van andere dat ze veel minder kwijt zijn en dan denk ik huuuhhh hoe doe jij dat..quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dat kan wel als je het echt wíl. Maar als je vriend een standaard eisenlijst heeft en daar niet van wil afwijken wordt het al moeilijk.
Ik heb de hoop opgegeven. Zolang ik het kan betalen doe ik geen uitzonderlijke moeite
dan zal ik mijn muil maar houden met mijn 125 tot 150 per weekquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
100 euro is wel erg veel voor 2 personen inderdaad, hier is het meestal rond de 50 euro.
In CUL zijn er enkele topics over budget boodschappen doen.
hele lage eisen hebben. Gok ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor, we kunnen het betalen dus ik blijf gewoon zo boodschappen doen. Maar soms denk ik, zo gek doe ik nu ook weer niet, en dan hoor ik van andere dat ze veel minder kwijt zijn en dan denk ik huuuhhh hoe doe jij dat..
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zal ik mijn muil maar houden met mijn 125 tot 150 per week![]()
![]()
oh wacht. Daar zit wel de poets bijquote:
aiii dat is balen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Geweldig. De fiets waar ik eindelijk grote stukken mee reed en 2 weken geleden voor 130 euro een nieuw wiel in heb laten zetten is gejat. Ik heb m'n sleutel erin laten zitten denk ik. Stomme snol dat ik ben.
Wowquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zal ik mijn muil maar houden met mijn 125 tot 150 per week![]()
![]()
respect. Hoe?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Zit ook veel alcohol nog bij![]()
+ alle schoonmaakspullen, kattenspul etc
Wij hebben geen lidlquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Oja en ook gewoon elke dag vlees.
Maar hoe?
Aanbiedingen en vooral bij de Lidl boodschappen doen.
En de vriezergoed gebruiken
Aldi (ook al vind ik die wel een stuk minder)quote:
De aldi heb ik eens geprobeerd, maar ik vind die bij ons erg slecht. en heeft niet zo heel veel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aldi (ook al vind ik die wel een stuk minder)
En anders goed op de aanbiedingen letten en voor vlees op de 30% stickers en dan invriezen.
15 maar?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh wacht. Daar zit wel de poets bij
Hey moblo, je weet toch dat al vijftien daarvan aan alcohol is
Heb ik zelf met Lidlvlees geen last van. Met de meuk van de AH wel bijvoorbeeld, dat kocht ik dan ook echtniet meer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Even ontopic: ik krijg supermarktvlees echt niet weg. Het zal iets mentaals zijn, maar zodra je het in de pan mikt en er een halve liter aan water uitstroomt haak ik af...
Zonder boodschappenlijstje is het lastig tips geven maar ons kost het weinig moeite.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Vlees koop ik vaak in de aanbieding, van die voordeelpakken.. Aanbiedingen let ik ook op.. Maar 50 euro per week, dat lukt me echt niet.
Wat erg, Clumsyquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Geweldig. De fiets waar ik eindelijk grote stukken mee reed en 2 weken geleden voor 130 euro een nieuw wiel in heb laten zetten is gejat. Ik heb m'n sleutel erin laten zitten denk ik. Stomme snol dat ik ben.
vies... Daar doe ik niet aan hoorquote:
En groente en fruit wint al jaren prijzen. En nog steeds halen mensen hun neus er voor opquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:55 schreef Brighteyes het volgende:
Lidl vlees schijnt kwalitatief een stuk hoger te liggen dan het gemiddelde supermarktvlees.
Balen van je fiets Clums!
De Aldi zit ook veel dichter bij mijn huis, maar daar kom ik dus nooit. Ze hebben ook niets wat ik zou willen hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
De Aldi trek ik echt niet, maar de Lidl zit hier om de hoek dus dat wende heel snel. Het grootste deel, idd groente fruit etc haal ik daar en de rest bij de Jumbo vanwege dingen als zoete aardappel etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |