Echt? OMG! Daar heb ik ook een jaar of 10 gewoond! Vanaf mijn 13e tot ik op mezelf ging, in Gouda.quote:
Terwijl er toch ook veel in B'graven zijn die focusten op Alphenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
Gouda was dus De Grote Stad in mijn jeugd
ermahgerd vetquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? OMG! Daar heb ik ook een jaar of 10 gewoond! Vanaf mijn 13e tot ik op mezelf ging, in Gouda.
Snap ik. Bij ons won de (in sommige buitenlanden heersende) mening over onze tegennatuurlijke praktijken het van het gemak met reizen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond het met het oog op reizen in de toekomst met een kind dat niet mijn achternaam heeft wel een prettig idee dat in mijn paspoort nog verwezen wordt naar zijn achternaam en dus dezelfde als mijn dochter.
O ja, daar stond ik niet eens bij stil. Mijn zusje en haar vrouw hebben dat dus ook. In sommige buitenlanden word je toch weer geconfronteerd met het feit dat het niet zo geaccepteerd is als hier. Stom vind ik het.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Snap ik. Bij ons won de (in sommige buitenlanden heersende) mening over onze tegennatuurlijke praktijken het van het gemak met reizen.
Neem, maar ik had al gegetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Sushi is zo slecht toch niet?
Ik woon ook in Amsterdam en behalve de Vomar hebben we de Deka, een grote en een kleine AH en wat natuurvoedingswinkels en Turkse rgroentewnkels. Vomar is echter zo dichtbij dat we daar echt het meeste halen.
Hooijerdijk hier.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd vetik woonde op de boesemsingel
godsamme, en dat voor zo'n durpquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:38 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
OH MY GOOOOOOD!
Je raadt het zeker al!?
Ah, ok. Daar moet ik binnenkort naar toe voor mijn werk. Hoor ik nou ook bij jullie clubje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bodegraven. Naast Gouda, aan de A12
in mijn tijd nog welquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef BananaPancake het volgende:
Niemand in Bodegraven noemt Bodegraven trouwens boreft. Dat doen alleen outsiders nog
Ik zou nooit weg willen uit de randstad. Ga alleen wel zsm weg uit B'graven. Ben er nu al bijna nooit meer eigenlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ben overigens zeer content met mijn Brabanderschap. Ik hoef echt nooit meer terug naar het westen
ik ook niet hoor... Ik zou wel weer heel graag terug naar Delft willen maar helaas.. mijn lieftallige echtgenoot wil dat niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:03 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik zou nooit weg willen uit de randstad.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef BananaPancake het volgende:
Nu vlakbij waar SQ woonde en van geboorte tot 16e jaar op de polderbrink. Dus achter jou! Hahahaha
Hmm kan me wel een brand herinneren op de krooslaan, maar niet op de hooijerdijk. Misschien was ik nog te jong.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik ben er in 1999 weg gegaan. Mijn ouders hebben er nog gewoond tot 2006 ofzo.
Heeft ooit een huis in de fik gestaan op, de hooijerdijk, dat was het huis van mijn ouders.
Kan er me wel wat bij voorstellen. Als ik in de trein richting brabant/limburg zit, wensen mensen je ook gelijk eet smakelijk als je wat zit te eten enzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, ik vind het geen fijne, warme deken. Die heb ik hier veel meer. Hier kennen de mensen elkaar nog, lijkt het. Dat gevoel had ik daar nooit. Mensen leven meer langs elkaar heen.
Tja dat is waar. Ik heb in Bodegraven ook nog maar één vriendin trouwens (de rest is verhuisd). Zij heeft juist een hele vriendengroep hier (haar vriend komt ook uit Bodegraven) soms zou ik dat ook wel willen, want ik vraag me soms af, wat nou als ik verhuis, hoe ga ik dan daar vrienden makenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Limburg is ook wel weer een ander uiterste
op FOK natuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:11 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Tja dat is waar. Ik heb in Bodegraven ook nog maar één vriendin trouwens (de rest is verhuisd). Zij heeft juist een hele vriendengroep hier (haar vriend komt ook uit Bodegraven) soms zou ik dat ook wel willen, want ik vraag me soms af, wat nou als ik verhuis, hoe ga ik dan daar vrienden maken![]()
![]()
Sportclub of andere vereniging!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:11 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Tja dat is waar. Ik heb in Bodegraven ook nog maar één vriendin trouwens (de rest is verhuisd). Zij heeft juist een hele vriendengroep hier (haar vriend komt ook uit Bodegraven) soms zou ik dat ook wel willen, want ik vraag me soms af, wat nou als ik verhuis, hoe ga ik dan daar vrienden maken![]()
![]()
Die zit weer ver uit de buurtquote:
Wel een erg lekkere laatste T.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:04 schreef douche-eendje het volgende:
O: magere yoghurt met muesli en lijnzaad
T; banaan
L 3 volkoren, 2 smeerkaas 1 vegapate. Cherrytomaatjes en handje druiven.
T appel.
D vooraf guacemole + chips. Hoofd tortilla met geitenkaas en spinazie, wrap mey cactusblad kaas en sla. Na in ander restaurant ; bastognemousse. En 2ijsthee en cassis.
T 2 grimbergen dubbel en een kwak.
/ faaaaaaaaaaaaaaal!
limburg isquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Limburg is ook wel weer een ander uiterste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |