in mijn tijd nog welquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef BananaPancake het volgende:
Niemand in Bodegraven noemt Bodegraven trouwens boreft. Dat doen alleen outsiders nog
Ik zou nooit weg willen uit de randstad. Ga alleen wel zsm weg uit B'graven. Ben er nu al bijna nooit meer eigenlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ben overigens zeer content met mijn Brabanderschap. Ik hoef echt nooit meer terug naar het westen
ik ook niet hoor... Ik zou wel weer heel graag terug naar Delft willen maar helaas.. mijn lieftallige echtgenoot wil dat niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:03 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik zou nooit weg willen uit de randstad.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef BananaPancake het volgende:
Nu vlakbij waar SQ woonde en van geboorte tot 16e jaar op de polderbrink. Dus achter jou! Hahahaha
Hmm kan me wel een brand herinneren op de krooslaan, maar niet op de hooijerdijk. Misschien was ik nog te jong.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik ben er in 1999 weg gegaan. Mijn ouders hebben er nog gewoond tot 2006 ofzo.
Heeft ooit een huis in de fik gestaan op, de hooijerdijk, dat was het huis van mijn ouders.
Kan er me wel wat bij voorstellen. Als ik in de trein richting brabant/limburg zit, wensen mensen je ook gelijk eet smakelijk als je wat zit te eten enzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, ik vind het geen fijne, warme deken. Die heb ik hier veel meer. Hier kennen de mensen elkaar nog, lijkt het. Dat gevoel had ik daar nooit. Mensen leven meer langs elkaar heen.
Tja dat is waar. Ik heb in Bodegraven ook nog maar één vriendin trouwens (de rest is verhuisd). Zij heeft juist een hele vriendengroep hier (haar vriend komt ook uit Bodegraven) soms zou ik dat ook wel willen, want ik vraag me soms af, wat nou als ik verhuis, hoe ga ik dan daar vrienden makenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Limburg is ook wel weer een ander uiterste
op FOK natuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:11 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Tja dat is waar. Ik heb in Bodegraven ook nog maar één vriendin trouwens (de rest is verhuisd). Zij heeft juist een hele vriendengroep hier (haar vriend komt ook uit Bodegraven) soms zou ik dat ook wel willen, want ik vraag me soms af, wat nou als ik verhuis, hoe ga ik dan daar vrienden maken![]()
![]()
Sportclub of andere vereniging!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:11 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Tja dat is waar. Ik heb in Bodegraven ook nog maar één vriendin trouwens (de rest is verhuisd). Zij heeft juist een hele vriendengroep hier (haar vriend komt ook uit Bodegraven) soms zou ik dat ook wel willen, want ik vraag me soms af, wat nou als ik verhuis, hoe ga ik dan daar vrienden maken![]()
![]()
Die zit weer ver uit de buurtquote:
Wel een erg lekkere laatste T.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:04 schreef douche-eendje het volgende:
O: magere yoghurt met muesli en lijnzaad
T; banaan
L 3 volkoren, 2 smeerkaas 1 vegapate. Cherrytomaatjes en handje druiven.
T appel.
D vooraf guacemole + chips. Hoofd tortilla met geitenkaas en spinazie, wrap mey cactusblad kaas en sla. Na in ander restaurant ; bastognemousse. En 2ijsthee en cassis.
T 2 grimbergen dubbel en een kwak.
/ faaaaaaaaaaaaaaal!
limburg isquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Limburg is ook wel weer een ander uiterste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |