Om exact te zijn de volgende nageldames:quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Alleen de nagel-posse toch? Boehoe... Je wil geen fatties op je bruiloft!![]()
Ik wacht geduldig af hoor!
31 mei, 15:00quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ben vaak zat in Eindhoven. Wanneer ga je trouwen?
Maar jij komt uit het hippe Amsterdam, niet?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:22 schreef Zeester het volgende:
Ik ben helaas nooit toch in Eindhoven. Ik ben nog nooit op een bruiloft van een van mijn generatiegenoten geweest, al mijn neefjes en nichtjes zijn nog niet getrouwd (en of ik uitgenodigd word weet ik niet) en volgens mij zijn AL mijn vrienden principieel tegen trouwen. Echt jammer
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij komt uit het hippe Amsterdam, niet?
Hier in Brabant zijn we allemaal lekker burgerlijk en traditioneel
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Om exact te zijn de volgende nageldames:
Priemgirl
Lindytje
Debsterr
Puckzzz
Verder van Fok:
Amaranta
Levitation
Zo, hebben we die lucht ook geklaard![]()
(en dat voor een Fok-huwelijk he)
[..]
31 mei, 15:00
Weet ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Tut! Je hoeft toch geen verantwoording af te leggen?
Ja, maar de meeste vrienden ken ik nog van way-back-when of via internet hoor. Maar alsnog, volgens mij niet zo huwelijks-gericht. Al gaat 1 vriendinnetje vermoedelijk wel trouwen als ze bij deze man blijft, maar dat is omdat het een Amerikaan is, en dat nou eenmaal praktisch is dan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij komt uit het hippe Amsterdam, niet?
Hier in Brabant zijn we allemaal lekker burgerlijk en traditioneel
20+smeerkaas van de Aldi, of Kalkoenfilet ofzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:14 schreef Zeester het volgende:
Wat zou het goedkoopste gezonde broodbeleg zijn?
ik ben naar ierland geweest met een fok!kerquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
Dit is mijn tweede internetrelatie en die ga ik dus volgende maand omzetten in een internethuwelijk en dan gaan we internetbabies maken ermahgerd.
Ik organiseer jaarlijks wel een meeting-extravaganza van mijn FOK-nagelclubje bij mij thuis waarbij er dan ook nog massa's blijven slapen. En ja, ook gewoon naast me in bed
Ik ben zelfs een weekend weg geweest naar een matige kutcamping met FOK!kers![]()
Lekker!quote:
nog geen idee maar ik heb hongerrrrrquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb net lasagne op, smaakte goed.
Waar ga je uiteten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
nog geen idee maar ik heb hongerrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |