SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen, ga ik er over nadenken... Vooralsnog vind ik dat ik m'n eigen naam hou en de kindjes ook mijn naam krijgen, eigenlijk.
[..]
Heel spannend idd, maaaaar dat gaat geen invloed hebben op m'n eten, heb ik besloten.
Vandaag iig:
O: 2 volkoren. 1 cervelaat, 1 vlokken. 250 ml lv yoghurt, 2 verkruimelde volkoren beschuiten, theelepeltje suiker.
T: 2 granenbiscuitjes.
T: 2 porties druiven, nu op.
L: 4 volkoren. 2 ovengebakken ham, 2 30+kaas, 1/3 komkommer.
S: Lunchwandelen.
T: Geen idee, heb vanochtend veel te veel zitten eten en zit nu behoorlijk vol. Ga sowieso proberen op tijd naar huis te gaan.
D: Goede vraag, heb er heel weinig tijd voor. Denk dat het een witvisje met aardappeltjes en sugarsnaps wordt of nog iets veel simpelers.
Stress: Tussendoor naar de kapper...
Sport: Uur lekker paardrijden. Heb er zin in.
enquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
bruidstaartenwebsites bezoeken op vrijdagmiddag als je suikerweerstand het laagst is. Heel slim SQ
Maar kiekdan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Deze vind ik echt helemaal niet mooiMaar gelukkig ga ik ook niet trouwen. Ik zou voor iets strakkers kiezen dat ook wat persoonlijker is. Deze is zo standaard...
Je vindt dat echt helemaal niet mooi???quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Deze vind ik echt helemaal niet mooiMaar gelukkig ga ik ook niet trouwen. Ik zou voor iets strakkers kiezen dat ook wat persoonlijker is. Deze is zo standaard...
Ik vond het met het oog op reizen in de toekomst met een kind dat niet mijn achternaam heeft wel een prettig idee dat in mijn paspoort nog verwezen wordt naar zijn achternaam en dus dezelfde als mijn dochter.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb juist voor die optie gekozen omdat het er dan niet achter komt te staan.
quote:
Natuurlijk wou ik niet wrijvenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vindt dat echt helemaal niet mooi???
Da's keiknap gemaakt! En nee, ik zou ook niet deze taart kiezen, maar het zegt wel wat over de skills van de bakker en daar ging het me om
wij vierden Koninginnedag ook altijd...heftigquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vooral omdat koninginnedag hier traditioneel een dag met treetjes halveliters is. En krokant Chinees spek.
Je vond m'n jurk ook al spuuglelijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk wou ik niet wrijven, ik wilde je taart nog even laten zien. Skills vind ik idd super, dus de taart is 'knap gemaakt', maar imo niet mooi...
Netjes!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef tjoptjop het volgende:
Voor het eerst onder de 100![]()
Nu dus sinds december -17kg
Bmi van 33 naar 28 (+/-)
Ik lig prima op schema
Wow, netjes!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef tjoptjop het volgende:
Voor het eerst onder de 100![]()
Nu dus sinds december -17kg
Bmi van 33 naar 28 (+/-)
Ik lig prima op schema
WANNEER HEBBEN WE JOUW JURK GEZIEN!?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vond m'n jurk ook al spuuglelijkik vind jou niet meer lief
![]()
Als je intens blut ben zou ik die boontjes wel eten.. Wat heb je allemaal in huis? misschien kun je er wat lekkers mee maken?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:43 schreef Zeester het volgende:
Ik vind het een mooie taart Stormqueen. Hebben jullie zelf al wat uitgezocht? Welke smaak?
Ik heb trouwens nog steeeds wc problemen, ik moet misschien ook maar aan het lijnzaad, want dit is a-relaxed. Had vannacht ook een beetje kramp in m'n buik, waarschijnlijk daarvan.
Ik ben echt intens blut, dus ik ga maar wat dingetjes uit de vriezer opeten vandaag. Ik zou zelfs een hele maaltijd uit de vriezer kunnen halen, maar weet niet of ik zin heb in diepvriessperzieboontjes als groente...
Niet echt, iets wat er veeel op leek, verder ga ik niet uitwijden want ik heb al veel te veel gezegd. Hoeft ook niet in de herhalingquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:44 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
WANNEER HEBBEN WE JOUW JURK GEZIEN!?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet echt, iets wat er veeel op leek, verder ga ik niet uitwijden want ik heb al veel te veel gezegd. Hoeft ook niet in de herhaling
Ik heb nog 25 euro, dus dat is iets meer dan helemaal blut. Maar goed, ik kan ook ff naar de markt lopen en een bos wortelen halen of een rode kool, dat is een stuk lekkerder dan die boontjes. Diepvriesboontjes zijn prima in iets, maar niet bij een tartaartje en gekookte aardappelen vind ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Als je intens blut ben zou ik die boontjes wel eten.. Wat heb je allemaal in huis? misschien kun je er wat lekkers mee maken?
uiteraard, 1 juni hier op Fokquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:46 schreef BananaPancake het volgende:
[..]Als ik m erna maar te zien krijg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |