Oh echt?quote:
Geen water?quote:
Goedzo! Ik zie bij likkoekjes altijd een oud-klasgenoot voor me, die die dingen op de meest afzichtelijke wijze aflikte. Misschien helpt jou dat, de volgende keerquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
Kleine stapjes, kleine stapjes!
Mini-zakjes likkoekjes voor je kinderen in de auto, die ze vervolgens niet leeg eten, er twee n je mond stoppen en denken 'waarom eigenlijk?'. Ik wilde ze uit het raam gooien (zonder zakje uiteraard) maar F. wilde ze opeten en dus heb ik ze laten liggen maar ben er verder wel vanaf gebleven!
A small step for mankind...
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
Oei Vanyel! Even de kiezen op elkaar en de knop weer om, dat is toch nog wel te redden.
En wat een prachtige grafiek tot het laatste stukje.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
In de zon gewandeld
Nog steeds chagrijnig
Hmm ligt aan hoe de momenteel gevoerde mailconversatie uitpaktquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]kusje erop wel?
Niks leuks in t vooruitzicht?
Wat een fijn gevoel moet dat zijn! keep up the good work!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:44 schreef Zeester het volgende:
Ik ben bij m'n mama en toch maar even op de weegschaal gegaan net voor mijn baddersessie en ik kan fijn vertellen dat ik na een fijne wcbeurt hier EINDELIJK onder de 100 woog. En goed ook, 99,1!
En ik sta redelijk vaak op deze weegschaal en hij is volgens mij vrij accuraat
Zeester!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:44 schreef Zeester het volgende:
Ik ben bij m'n mama en toch maar even op de weegschaal gegaan net voor mijn baddersessie en ik kan fijn vertellen dat ik na een fijne wcbeurt hier EINDELIJK onder de 100 woog. En goed ook, 99,1!
En ik sta redelijk vaak op deze weegschaal en hij is volgens mij vrij accuraat
Nou! Ik vind sommige lekkerder dan de meuk van pizza hut etcquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef Sjeen het volgende:
Diepvriespizza's? Die zijn zooooo niet de moeite waard
Ja... Nou, dat dus. Ik ben verwend, pizza is hier altijd homemade tegenwoordig. En pizzahut bestaat niet in Limburgquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Ik vind sommige lekkerder dan de meuk van pizza hut etc![]()
Zelf maken is nog lekkerder natuurlijk.
klopt, maar ze ruiken wél lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef Sjeen het volgende:
Diepvriespizza's? Die zijn zooooo niet de moeite waard
Hoe kan je nou geen fan zijn van pizza? Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ij bestel pizza, als dan, want F is geen fan, bij een echte Italiaan. Beats diepvries én zelf maken.
Ow wat fijn he?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef tjoptjop het volgende:
Voor het eerst onder de 100![]()
Nu dus sinds december -17kg
Bmi van 33 naar 28 (+/-)
Ik lig prima op schema
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:43 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ow wat fijn he?
Ik ken het gevoel.
Eind dec schrok ik zo v/d weegschaal.
Niet hee lveel mee gedan en de dec. kilo's (2kilo) waren er redelijk snel vanaf.
Vanaf half febr. begonnen met ww en begonnen met een bmi van 29 en vrijdag even nagekeken en zit nu op 26,5.
Ong. op -8,5 zit ik.
Mijn streefgewicht weet ik nog niet.......ik stel mn streeft iedere keer met kleine stapjes in, anders voelt t als zo ver weg.
Daar is wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou me denk ik helemaal het schompes vreten zonder de structuur van een baan.
Ik denk dat hier met ww weight watchers word bedoeld.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]Ik heb streef op iets van 90
Wat heeft werkloosheid met afvallen te maken?
Haha ik snapte de opmerking ook al niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik denk dat hier met ww weight watchers word bedoeld.
Nee, niet pakken.. het is het mokka ijsje (bah) die spreekt. Tandjes poetsen en haken .. Heeft geen nut om de choco te pakken, was wel genoeg vandaagquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Zeester, wat goed
Ik heb niet een heel best dag gehad, maar wel genoten van de helemaal zelfgemaakte lasagne (behalve de bladen) en het mokka ijsje van het ijscuypje! En nu twijfel ik of ik de kleine reep melkchocolade met hazelnoot nog zal pakken. B is weg naar een bruiloft en ik heb er zo'n zin in!
Zo maar eens haken, dan heb ik geen tijd om te snoepen
Alles goed met de oudste?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Vicky het volgende:
Vanmorgen geen tussendoortje. Vanmiddsf klein stukje taart en een handje nootjes.
Vanavonf 1 sate, halve hamburger en spekstok. Paar stukjes brood en wst rauwkost.
Morgenochtend niet sporten. Vanavond met de oudste op de ehbo gezeten. Jongste is met oma mee gegaan en die moet ik morgen vroeg halen. Als het mooi weer is ga ik haar op de fiets halen (7km heen en terug).
Da's het ergste, ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
Kies dan een beweging die je wél leuk vindt
Dattequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mezelf overigens door het NIET eten van de pizza en het NIET drinken van de biertjes een kleine 2000 kcal bespaard. Dat is 250 gram lichaamsvet. Genoeg beloning
De rode wijn was hem wel, maar toch ook net niet. Wrsch hadden wij de 2010 in het restaurant en dit was de 2011 en dus vond ik hem niet lekker genoeg om hem op te drinken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje van vandaag:
Brinta m chia
Mango met blauwe bessen
1 bh m kaas, 1 bh m biefstukworst, 1 plakje roggebrood m kaas, 1 dropje
2 likkoekjes
3 biscuitjes, 1 dropjes
Chow mein (recept van Ainsley Harriots low fat meals, aanrader!), andere helft v d mango
Glas rode wijn
Over dat glas rode wijn. Ik lust eigenlijk geen wijn, maar laatst tijdens een avondje/nachtje weg met F. hebben we in een restaurant een heerlijke rode wijn gedronke: Domiziano en die vonden we vandaag bij een wijnhandel.![]()
Maar goed, ik drink nooit, dus meer dan 1 glas gaat het denk ik niet worden.
Hoera!quote:Op zondag 21 april 2013 07:40 schreef Brighteyes het volgende:
Toch gaan staan en hij viel enorm mee!Zeker 2 kilo minder dan ik vreesde!
Is vorige week ondanks wat glijertjes toch niet een heel slechte week geweest!
Niet voor iedereen hoor.. Ik mag zo weerquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Datte
cc, dat is voor iedereen herkenbaar.. mensen diedoen voor het sporten zijn er bijna niet.. pas na het sporten gaan wij
doen
Ik vind je stoer! Je hebt gewoon gewonnenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mezelf overigens door het NIET eten van de pizza en het NIET drinken van de biertjes een kleine 2000 kcal bespaard. Dat is 250 gram lichaamsvet. Genoeg beloning
En jij bent ook stoer!quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het niet gedaan, de reep opeten!
Ik heb een stukje magere kaas gepakt m te vullen en een blikje cola zero om aan de behoefte aan zoete smaak te voldoen! En gehaakt
Dat zijn 676 kcals!quote:Op zondag 21 april 2013 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
7,07 in 43.58!
1m11sec sneller dan op 15 dec!
quote:Op zondag 21 april 2013 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nah...Kusje erop?
[..]
Dat zijn 676 kcals!
Die beloning komt nog wel.quote:Op zondag 21 april 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Goed nieuws allemaal! Hier leverde de braafste zaterdag sinds maanden 6 ons op. In de plusvandaag maar veel lopen
Exact.quote:Op zondag 21 april 2013 12:15 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Die beloning komt nog wel.
Moet je je eens voorstellen wat het effect was geweest als je niet braaf had gedaan (las iets over +4 en zo)...
*boks*quote:Op zondag 21 april 2013 12:59 schreef tjoptjop het volgende:
Op vrije dagen slaap ik meestal iets van 12 uur![]()
Dat scheelt ook wel in het inperken van eetmomenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |