Ja... Nou, dat dus. Ik ben verwend, pizza is hier altijd homemade tegenwoordig. En pizzahut bestaat niet in Limburgquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Ik vind sommige lekkerder dan de meuk van pizza hut etc![]()
Zelf maken is nog lekkerder natuurlijk.
klopt, maar ze ruiken wél lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef Sjeen het volgende:
Diepvriespizza's? Die zijn zooooo niet de moeite waard
Hoe kan je nou geen fan zijn van pizza? Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ij bestel pizza, als dan, want F is geen fan, bij een echte Italiaan. Beats diepvries én zelf maken.
Ow wat fijn he?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef tjoptjop het volgende:
Voor het eerst onder de 100![]()
Nu dus sinds december -17kg
Bmi van 33 naar 28 (+/-)
Ik lig prima op schema
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:43 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ow wat fijn he?
Ik ken het gevoel.
Eind dec schrok ik zo v/d weegschaal.
Niet hee lveel mee gedan en de dec. kilo's (2kilo) waren er redelijk snel vanaf.
Vanaf half febr. begonnen met ww en begonnen met een bmi van 29 en vrijdag even nagekeken en zit nu op 26,5.
Ong. op -8,5 zit ik.
Mijn streefgewicht weet ik nog niet.......ik stel mn streeft iedere keer met kleine stapjes in, anders voelt t als zo ver weg.
Daar is wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou me denk ik helemaal het schompes vreten zonder de structuur van een baan.
Ik denk dat hier met ww weight watchers word bedoeld.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]Ik heb streef op iets van 90
Wat heeft werkloosheid met afvallen te maken?
Haha ik snapte de opmerking ook al niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik denk dat hier met ww weight watchers word bedoeld.
Nee, niet pakken.. het is het mokka ijsje (bah) die spreekt. Tandjes poetsen en haken .. Heeft geen nut om de choco te pakken, was wel genoeg vandaagquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Zeester, wat goed
Ik heb niet een heel best dag gehad, maar wel genoten van de helemaal zelfgemaakte lasagne (behalve de bladen) en het mokka ijsje van het ijscuypje! En nu twijfel ik of ik de kleine reep melkchocolade met hazelnoot nog zal pakken. B is weg naar een bruiloft en ik heb er zo'n zin in!
Zo maar eens haken, dan heb ik geen tijd om te snoepen
Alles goed met de oudste?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Vicky het volgende:
Vanmorgen geen tussendoortje. Vanmiddsf klein stukje taart en een handje nootjes.
Vanavonf 1 sate, halve hamburger en spekstok. Paar stukjes brood en wst rauwkost.
Morgenochtend niet sporten. Vanavond met de oudste op de ehbo gezeten. Jongste is met oma mee gegaan en die moet ik morgen vroeg halen. Als het mooi weer is ga ik haar op de fiets halen (7km heen en terug).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |