Ja ik ken d'r wel ergens van, die naam vergeet je ook nietquote:Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef Khaleesi het volgende:
Nee maar serieus, zijn er hier mensen bekend met het werk van Tamzin Merchant en zou ze een betere Dany gespeeld hebben dan Emilia???
Dat heufd alleen al...
[ afbeelding ]
Nah, doet me niet heel veel. Van die andere versie krijg ik kippenvel. Maar goed, beter dan punkversies.quote:
Dat hoofd klopt niet bij mijn beeld van Dany. Dany hoort lief, schattig en onzeker te zijn (in aGoT dan) om vervolgens uit te groeien tot een sterke vrouw. Dat lukt haar goed IMOquote:Op donderdag 18 april 2013 17:04 schreef Khaleesi het volgende:
Ik kan niet vaak genoeg benadrukken deze mevrouw bijna de rol van Dany had gehad he:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En binnen 2 seizoenen wordt ze uitgewoond door haar slavenlegerquote:Op donderdag 18 april 2013 17:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat hoofd klopt niet bij mijn beeld van Dany. Dany hoort lief, schattig en onzeker te zijn (in aGoT dan) om vervolgens uit te groeien tot een sterke vrouw. Dat lukt haar goed IMO
Hoax, het zijn eunuchs.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:47 schreef Kirov het volgende:
[..]
En binnen 2 seizoenen wordt ze uitgewoond door haar slavenleger
Of met die sperenquote:
Gelukkig niet zeg! Ken haar als één van de vele vrouwen van de koning in The Tudors. Wat ergerde ik me aan haar acteren.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef Khaleesi het volgende:
Nee maar serieus, zijn er hier mensen bekend met het werk van Tamzin Merchant en zou ze een betere Dany gespeeld hebben dan Emilia???
Dat heufd alleen al...
[ afbeelding ]
Spoilersquote:Op donderdag 18 april 2013 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of met die sperenOf de hoedjes
Arme naïeve knaap, Tyrion heeft de hoeren gewoon van te voren betaald om Pod's zelfvertrouwen op te krikken..quote:
Alleen die kop alquote:Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef Khaleesi het volgende:
Dat heufd alleen al...
[ afbeelding ]
Dat had ik pas inderdaad ookquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat je Private Practice zit te herkijken en dat er een jongetje geboren wordt... En dat je denkt:
"Nah, das dan weer mooi kut."
"Oh..."
"Wacht"
quote:Op donderdag 18 april 2013 18:12 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg! Ken haar als één van de vele vrouwen van de koning in The Tudors. Wat ergerde ik me aan haar acteren.
Sowieso Private Practice.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat je Private Practice zit te herkijken en dat er een jongetje geboren wordt... En dat je denkt:
"Oh..."
"Wacht"
Sorryquote:
Private Practice kijken, laat staan herkijkenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Oh..."
"Wacht"
Next episodequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef drakin het volgende:
Wanneer komen de zombies nou een keer in GoT?
In de pilot.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef drakin het volgende:
Die zijn toch allang voorbij gekomen? Of bedoel je andere zombies?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef drakin het volgende:
Nou ja aan het einde van seizoen 2 was het 'DE DODEN ZIJN TERUGGEKEERD, IEDEREEN GAAT ERAAN HELP HELP' en zijn er al 3 afleveringen voorbij gegaan waar ze nauwelijks in voor komen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:42 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Die zijn toch allang voorbij gekomen? Of bedoel je andere zombies?
Het Is ook wel een teringeind lopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja aan het einde van seizoen 2 was het 'DE DODEN ZIJN TERUGGEKEERD, IEDEREEN GAAT ERAAN HELP HELP' en zijn er al 3 afleveringen voorbij gegaan waar ze nauwelijks in voor komen.
O dan zal het daaraan liggen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het Is ook wel een teringeind lopen natuurlijk.
Ik was niet heel serieus hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
O dan zal het daaraan liggen.
Maar idd ik doelde op het einde van seizoen 2, en niks wijst er nu op dat die verhaallijn opgepikt gaat worden.
Niet dat ik dat heel erg vindt want ik vindt zombies niet bij GoT passen, maar als je ze er dan toch in stopt moet je er wel een keer wat mee doen.
IMDB en dergelijke zijn vaak niet accuraat qua castinginformatie. Dat komt meestal na een tijdje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:19 schreef drakin het volgende:
Ik zie ook niemand gecast voor white walker, dus het zal wel niet komen of pas aan het einde van dit seizoen.
De huidige verhaallijnen komen ook al te weinig aan bod, misschien hadden ze afleveringen van 1,15 uur moeten maken ipv 45 minuten.
Dat zegt niks, was dat vorig jaar wel zo? Toen werd de White Walker door dezelfde man gespeeld die The Mountain speelde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:19 schreef drakin het volgende:
Ik zie ook niemand gecast voor white walker, dus het zal wel niet komen of pas aan het einde van dit seizoen.
Zal toch wel grotendeels cgi zijn, waarom dan vermelden bij de cast??????quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:32 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat zegt niks, was dat vorig jaar wel zo? Toen werd de White Walker door dezelfde man gespeeld die The Mountain speelde.
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:32 schreef Funzel het volgende:
Daar issie weer:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-3
De makers verkochten het als een weloverwogen keuze. "Het bizarre moment leende zich niet voor de standaardmuziek die ze normaal gebruikten", zoiets zeiden ze, ze wilden iets totaal anders.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:16 schreef ems. het volgende:
Trouwens, wat was het excuus voor die kindermuziek achteraf? Niet dat ik normaal het aftitel-lied afluister, maar een gruwelijke semi-middeleeuwse serie opeens afsluiten met die rommel voelt.......fout?
Maar mij leek het meer een nummer wat in de aftiteling van een comedyserie zit, en dat gevoel kreeg ik er dan ook bij (in combinatie met hoe de scene geschoten was, de gorey inkijk in de arm, de onnatuurlijke - ja het zit mij nog steeds ietwat dwars - reactie van Jaime...)quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:40 schreef VeX- het volgende:
Ik vond het liedje niet zo vet, maar ik snap het idee wel.
Het woordje dissonantie komt waarschijnlijk voor in reden. Misschien werkt het beter als je het op TV ziet en er geen misverstand over kan bestaan dat het zo bedoeld is. Meerdere mensen, waaronder ik, dachten dat er iets loos was met het bestand of dat er pop-up-reclame tevoorschijn kwam ofzo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:16 schreef ems. het volgende:
Trouwens, wat was het excuus voor die kindermuziek achteraf? Niet dat ik normaal het aftitel-lied afluister, maar een gruwelijke semi-middeleeuwse serie opeens afsluiten met die rommel voelt.......fout?
Dat nummer haalde me keihard uit mijn game of thrones-highquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:47 schreef Khaleesi het volgende:
De boel kreeg onbedoeld iets van een goedkope komedie vibe voor mij...
Ik denk niet dat het onbedoeld was. Van de Tully die steeds de crematieboot miste tot Podricks beloning zat deze aflevering vol humor. Je zou er zelfs een zekere sardonische humor in kunnen zien dat Jaime voor het gestraft wordt voor zijn wandaden omdat (terwijl/nadat) hij Brienne probeerde te redden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De boel kreeg onbedoeld iets van een goedkope komedie vibe voor mij...
Dit zie je toch zo vaak in HBO series, het is een trucje dat ze wel vaker uithalen, zodat je even helemaal flabbergasted blijft zitten om te verwerken wat er nou in 's hemelsnaam gebeurde. In Boardwalk heb ik het ook een paar keer gezien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat nummer haalde me keihard uit mijn game of thrones-highMaar hopelijk is het geen terugkerend fenomeen.
Het hoort erbij, maar over de aftiteling heen, in sommige versies zat het over de laatste minuut, al op het moment dat die hand eraf gehakt werd, DAT hoorde niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:24 schreef Cornelis83 het volgende:
Die vage rocknummer op het einde bedoelen jullie? En ik maar denken dat het door de uploader was toegevoegd of zoMaar dat hoorde er dus gewoon bij? raar idd
Het is de aftiteling, lekker belangrijk wat ze daar doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Khaleesi het volgende:
Wat de beweegreden ook moge zijn, ik hoop dat het geen gewoonte wordt om gimmicks toe te voegen aan de show, dat heeft het tot dusver helemaal niet nodig. Zoiets doe je misschien als de vaste formule wat begint te vervelen, maar zover zijn we nog lang niet.
Ik had eigenlijk verwacht dat ze sneller nieuwe locaties zouden toevoegen, zoals The Fist of the First Men, of Mance Rayder's camp. Al is het maar voor een aflevering, krijg je een beetje een idee waar het is.quote:Het brandende Winterfell in de intro was ook zoiets, totaal out of the blue en zag er wel leuk uit, leuke touch, maar tegelijkertijd hoop je toch ook dat niet voor elke scheet die intro aangepast gaat worden. Straks is er een bruiloft o.i.d. in Kings Landing en hangen er ineens allemaal vlaggetjes aan de torens van de Red Keep...
Maar wss ben ik gewoon een te saaie Miep...Voor mij is de show an sich nog boeiend genoeg zonder al die gimmicks.
Het was een rockversie van het liedje dat de Brave Companions eerder in de aflevering zongen (The Bear and the Maiden Fair).quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:24 schreef Cornelis83 het volgende:
Die vage rocknummer op het einde bedoelen jullie? En ik maar denken dat het door de uploader was toegevoegd of zoMaar dat hoorde er dus gewoon bij? raar idd
Dat is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Ik vind het juist wel belangrijk, omdat dat blijft hangen. Het afhakken van Jaime's hand is nu onlosmakelijk verbonden met een vrolijk muziekje. Tja...quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:06 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het is de aftiteling, lekker belangrijk wat ze daar doen.
Ik kwam er pas een paar dagen geleden achter dat die zanger op z'n paard Gary Lightbody van Snow Patrol was.quote:Op zaterdag 20 april 2013 07:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het was een rockversie van het liedje dat de Brave Companions eerder in de aflevering zongen (The Bear and the Maiden Fair).
Oh, dus toch! Ik had voor hem een iets grotere rol aan het eind van het seizoen in gedachten...quote:Op zaterdag 20 april 2013 07:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kwam er pas een paar dagen geleden achter dat die zanger op z'n paard Gary Lightbody van Snow Patrol was.Die stem kwam me al zo bekend voor.
Was die ongeloof net zo groot als toen Ned zijn hoofd alsnog eraf ging?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:40 schreef VeX- het volgende:
Ik vond het liedje niet zo vet, maar ik snap het idee wel.
Zo zat er na afloop van de eerste aflevering van de serie The Shield ook een soortgelijk schreeuwerig nummer om de impact van het schokkende einde te vergroten.
Als ik die scene van Jaime zie dan zit ik nog steeds gewoon met ongeloof.
Eigenlijk nog groter, want Ned was al een paar minuten onvermijdelijk... Dit kwam echt uit de lucht vallen voor mij.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was die ongeloof net zo groot als toen Ned zijn hoofd alsnog eraf ging?
Bij mij was het andersom. Dat van Ned geloofde ik gewoon niet, hij zou op allerlaatste moment "gered" worden of zo, ik stond nog 1 minuut met open mond te kijken na de aftiteling. Dat van Jaime kwam idd onverwacht maar ipv een schok dacht ik alleen maar "gheghe, dag hand".quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eigenlijk nog groter, want Ned was al een paar minuten onvermijdelijk... Dit kwam echt uit de lucht vallen voor mij.
Bloody Mummersquote:Op zaterdag 20 april 2013 07:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het was een rockversie van het liedje dat de Brave Companions eerder in de aflevering zongen (The Bear and the Maiden Fair).
Ik zie er anders genoeg van, we zien ze alleen zelf niet. Maar eigenlijk had vrijwel elk stukje ten noorden van the Wall wel met de White Walkers te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
O dan zal het daaraan liggen.
Maar idd ik doelde op het einde van seizoen 2, en niks wijst er nu op dat die verhaallijn opgepikt gaat worden.
Niet dat ik dat heel erg vindt want ik vindt zombies niet bij GoT passen, maar als je ze er dan toch in stopt moet je er wel een keer wat mee doen.
Dexter en Lost hadden dan weer een heel goed nummer aan het eind van de aflevering (in het geval van Lost volgens mij niet bij alle afleveringen)quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:05 schreef Nagil het volgende:
Het brandende Winterfell is toch juist geniaal in de intro, hoe kun je je daar nu aan storen? Dat die intro verandert maakt hem juist zo cool, met dit seizoen Riverrun en Astapor erbij. Verder vond ik het liedje ook erg leuk, gewoon speciaal gemaakt voor de show en binnenkort te horen op de soundtrack. Deed me een beetje denken aan de Sopranos die altijd met geweldige muziek afsloten ipv het saaie gebruikelijke ongeinspireerde riedeltje.
Lost had zeker wel iedere aflevering muziek bij het eindequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:04 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dexter en Lost hadden dan weer een heel goed nummer aan het eind van de aflevering (in het geval van Lost volgens mij niet bij alle afleveringen)
Droog je tranen Pierrot en laaach!quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Fijn, dacht dat ik E03 op mijn netbook gezet had (want 2 uur in de trein zitten), is 'ie verkeerd overgezet. Stotterdestotter.
Nee ik wil GoT kijkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Droog je tranen Pierrot en laaach!![]()
GoT op een netbook kijken...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee ik wil GoT kijkenE04 is er ook al bijna
Beter dan GoT niet kijken. Of op een telefoon. Of een tablet.quote:
GoT printscreens maken, uitdraaien, papje van maken en vervolgens met een naald injecteren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beter dan GoT niet kijken. Of op een telefoon. Of een tablet.
Dat gaat Tyrion ook doen in het volgende seizoen, wat een baas.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:50 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
GoT printscreens maken, uitdraaien, papje van maken en vervolgens met een naald injecteren.
GoT junkie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:50 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
GoT printscreens maken, uitdraaien, papje van maken en vervolgens met een naald injecteren.
Dit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eigenlijk nog groter, want Ned was al een paar minuten onvermijdelijk... Dit kwam echt uit de lucht vallen voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Cornelis83 het volgende:
Het feit dat Ned Stark door Sean Bean werd gespeeld was al 1 grote spoiler.
Zie dm (tenminste, ik denk dat dat het geen is wat je zoekt)quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:39 schreef Curlbrah het volgende:
Weet iemand die mega spoiler nog / heeft iemand daar een linkje van? if so, kun je deze DM'en?
(die speculatie voor het volgende boek oid)
Hoezo is het brandende Winterfell out of the blue? Het stond toch ook in brand?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Khaleesi het volgende:
Wat de beweegreden ook moge zijn, ik hoop dat het geen gewoonte wordt om gimmicks toe te voegen aan de show, dat heeft het tot dusver helemaal niet nodig. Zoiets doe je misschien als de vaste formule wat begint te vervelen, maar zover zijn we nog lang niet.
Het brandende Winterfell in de intro was ook zoiets, totaal out of the blue en zag er wel leuk uit, leuke touch, maar tegelijkertijd hoop je toch ook dat niet voor elke scheet die intro aangepast gaat worden. Straks is er een bruiloft o.i.d. in Kings Landing en hangen er ineens allemaal vlaggetjes aan de torens van de Red Keep...
Maar wss ben ik gewoon een te saaie Miep...Voor mij is de show an sich nog boeiend genoeg zonder al die gimmicks.
Dat eindequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:09 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Lost had zeker wel iedere aflevering muziek bij het einde![]()
Lost
Die vond ik wel een heel stuk gepaster.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo is het brandende Winterfell out of the blue? Het stond toch ook in brand?
Daarnaast is het niet de eerste keer dat ze een lied wat ook uit het boek komt bij de aftiteling afspelen in een versie van een bestaande band.
Dat nummer werd trouwens ook eerst in de aflevering zelf gezongen en dus daarna in de aftiteling gespeeld net zoals de afgelopen ep.
welke spoiler?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:39 schreef Curlbrah het volgende:
Weet iemand die mega spoiler nog / heeft iemand daar een linkje van? if so, kun je deze DM'en?
(die speculatie voor het volgende boek oid)
als ik het wist zou ik er wel direct naar vragen neem ik aan.quote:
Ik ken heel veel spoilers.quote:Op zondag 21 april 2013 02:14 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
als ik het wist zou ik er wel direct naar vragen neem ik aan.
Yep. De GoT intro is een van de weinige intro's die ik elke keer weer leuk vind om naar te kijken/luisteren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:05 schreef Nagil het volgende:
Het brandende Winterfell is toch juist geniaal in de intro, hoe kun je je daar nu aan storen? Dat die intro verandert maakt hem juist zo cool, met dit seizoen Riverrun en Astapor erbij. Verder vond ik het liedje ook erg leuk, gewoon speciaal gemaakt voor de show en binnenkort te horen op de soundtrack. Deed me een beetje denken aan de Sopranos die altijd met geweldige muziek afsloten ipv het saaie gebruikelijke ongeinspireerde riedeltje.
Ja, maar dat klonk niet als Flogging Mollyquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarnaast is het niet de eerste keer dat ze een lied wat ook uit het boek komt bij de aftiteling afspelen in een versie van een bestaande band.
Dat nummer werd trouwens ook eerst in de aflevering zelf gezongen en dus daarna in de aftiteling gespeeld net zoals de afgelopen ep.
Ik vind dat nog steeds een baggerversiequote:Op zaterdag 20 april 2013 23:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee joh, The Nationalquote:Op zondag 21 april 2013 09:29 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds een baggerversie
Dat is ook het enigste slechte aan de showquote:
Volgens mij al 9 of zelfs 8:30...quote:Op zondag 21 april 2013 22:33 schreef KNAK het volgende:
Ik woon in een gebied waar oost-Amerikaanse tijden gelden; wanneer de nieuwe ep? 12 uur USA tijd?
Per definitie. Series/films kijken terwijl het buiten licht is (met uitzondering van de bios) is wack.quote:Op zondag 21 april 2013 22:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik wacht wel tot morgenavond. Lichten uit en kijken maar!
Die is nep.quote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef Nagil het volgende:
Volgensmij staat er al eentje in de baai? Maar idd 21 uur EST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Funzel op 22-04-2013 04:07:08 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door VacaLoca op 22-04-2013 05:32:55 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op maandag 22 april 2013 08:22 schreef Ugjerke het volgende:
Dit moment is ook zo geniaal.
[ afbeelding ]
Net als dat 'Dracarys'-moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Inderdaad, ik neigde al naar het kamp van Dany omdat ik draken tof vind, maar nu is ze echt overtuigend als Queen. Dat zag je ook in de blikken die Mormont en Selmy met elkaar uitwisselden.quote:Op maandag 22 april 2013 09:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die eindscene.. orgasmisch.
Ze zag er nog nooit eerder uit als een queen als het ware.
Goed gedaan door de director.
quote:Op maandag 22 april 2013 08:22 schreef Ugjerke het volgende:
Dit moment is ook zo geniaal.
[ afbeelding ]
Net als dat 'Dracarys'-moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Hier krijg ik het warm van.quote:
Dit inderdaad, die scene was fan-tas-tischquote:Op maandag 22 april 2013 07:56 schreef Khaleesi het volgende:
Ep gezien.![]()
Dany scene:![]()
![]()
![]()
Rest was okee. WTF momentje voor de tovenaar in de kist.
Ook hier ben ik het volkomen mee eens, geweldig geproduceerde scene en geacteerd door haar.quote:Op maandag 22 april 2013 09:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die eindscene.. orgasmisch.
Ze zag er nog nooit eerder uit als een queen als het ware.
Goed gedaan door de director.
quote:Op maandag 22 april 2013 11:51 schreef Poemgirl het volgende:
Rot jij nou eens op met die verdomde spoilers van je. Als ik wil weten wat er in het boek staat lees ik het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door padlarf op 22-04-2013 13:10:05 ]Ok stelletje hokboeren
Het zou niet des GRRM's zijn om haar vanaf nu een vrije doorgang richting Westeros te geven, dus er zal vast en zeker nog vanalles gebeuren.quote:Op maandag 22 april 2013 11:48 schreef ThaTim het volgende:
Ik vraag me toch wel af hoe Daenarys afgestopt kan worden met zo'n dik leger + draken die sterker en sterker worden .
Gebruik eens spoilertags..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo moeilijk is het niet. (en ja in de quote heb ik het zelf gedaan)
De Westerosi hebben nog veel dikkere legers. Dat leger van haar is dan wel supersterk, maar het waren er maar 8000 toch? Ik geloof dat de Tyrells al 10x zoveel troepen hebben.quote:Op maandag 22 april 2013 11:48 schreef ThaTim het volgende:
Ik vraag me toch wel af hoe Daenarys afgestopt kan worden met zo'n dik leger + draken die sterker en sterker worden .
Je pleurt 8000 man sowieso niet eventjes op één schip.quote:Op maandag 22 april 2013 12:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het zou niet des GRRM's zijn om haar vanaf nu een vrije doorgang richting Westeros te geven, dus er zal vast en zeker nog vanalles gebeuren.Na hoge pieken kunnen zo maar diepe dalen komen. En nee dat is geen spoiler ofzo...
Ik weet niet welke boeken jij hebt gelezen, of je bent misschien niet slim genoeg om te bedenkenquote:Op maandag 22 april 2013 11:51 schreef Poemgirl het volgende:
Die Theon scene. Theon zat niet eens in het verdomme boekTwee keer naar verwezen in ASOS, dus ik snap niet waar ze het vandaan halen. Bovendien denk ik niet dat hij ooit "my real father died in King's Landing" zou zeggen. Beetje 'out of character' dit. Ik krijg bijna medelijden..
Net als dat met Catelyn/Jon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, vidi, vodka.
quote:Op maandag 22 april 2013 13:11 schreef dumble het volgende:
[..]
Ik weet niet welke boeken jij hebt gelezen, of je bent misschien niet slim genoeg om te bedenkenEhmm..nee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Serieus_Persoon op 22-04-2013 13:31:46 ]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
quote:Op maandag 22 april 2013 13:11 schreef dumble het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game of Thrones met boekspoilers #5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kijkt achteruit?quote:Op maandag 22 april 2013 13:38 schreef skudkind het volgende:
Dus niemand gaat het hebben over het feit dat Podrick daadwerkelijk die meisjes zo geweldig goed geneukt heeft dat hij zonder te betalen terug naar Tyrion mocht?
Ik vond het al vrij frappant dat het uberhaupt terug ter sprake kwam. Vind het nog steeds een belachelijke toevoeging.quote:Op maandag 22 april 2013 13:38 schreef skudkind het volgende:
Dus niemand gaat het hebben over het feit dat Podrick daadwerkelijk die meisjes zo geweldig goed geneukt heeft dat hij zonder te betalen terug naar Tyrion mocht?
Tenenkrommend en karaktertechnisch ongeloofwaardig zoals vaker.quote:Op maandag 22 april 2013 13:38 schreef skudkind het volgende:
Het kwam ook niet eens in de buurt van een spoiler.quote:Op maandag 22 april 2013 14:05 schreef Poemgirl het volgende:
Sorry, ik wil niets spoilen. Maar om te zeggen dat ik iets out of character vind is helemaal geen spoiler.
Ik snap niet wat ik nou precies verklapt heb wat de series voor mensen verpest. Mij werd ook al gelijk gespoiled dat Ned Stark dood zou gaan, onder andere door fok, nooit over gezeikt.quote:Op maandag 22 april 2013 14:07 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het kwam ook niet eens in de buurt van een spoiler.
Je moet voor de grap het woordquote:Op maandag 22 april 2013 14:10 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ik nou precies verklapt heb wat de series voor mensen verpest. Mij werd ook al gelijk gespoiled dat Ned Stark dood zou gaan, onder andere door fok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eens posten. Nog nooit een kerel met autisme en PMS tegelijk gezien buiten dit topic.Beneath the gold, the bitter steel
Dat is lastig als je niet alle boeken heb gelezen of voor het volgende boek niet gespoiled wil worden.quote:Op maandag 22 april 2013 14:15 schreef Nic1 het volgende:
Voor vergelijkingen met het boek is een ander topic, dan wordt die ook nog eens gebruikt.
Maak een soortement van limbo/tussentopic voor mensen die wel de boeken gelezen hebben maar ook weer niet allemaal.quote:Op maandag 22 april 2013 14:16 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat is lastig als je niet alle boeken heb gelezen of voor het volgende boek niet gespoiled wil worden.
Ik zat wel even met open mond te kijken naar Mormont die neergestoken werd.quote:Op maandag 22 april 2013 13:46 schreef Khaleesi het volgende:
Ben ik trouwens de enige die echt geen drol meer geeft om wat er met de crows gaat gebeuren? De enige waar je nog een beetje voor zou rooten is Jeor en die is nu ook dood dus..... Sam kan ik echt niet uitstaan en dat wijf met die hazentanden al evenmin.Zo saai boven de wall...
Dat Ned dood zou gaan werd al gespoilt door de acteurkeuze.quote:Op maandag 22 april 2013 14:10 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ik nou precies verklapt heb wat de series voor mensen verpest. Mij werd ook al gelijk gespoiled dat Ned Stark dood zou gaan, onder andere door fok, nooit over gezeikt.
Ik ook haha!quote:Op maandag 22 april 2013 14:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ook! haha ik was so excited toen het ging gebeuren
Die scene was inderdaad fantastisch.. eindelijk weer een goede aflevering. Voor de rest boeien die crows me ook niet zoveel alhoewel het wel interessant is om te zien wie de nieuwe Lord Commander wordt.quote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ook haha!Hoewel de vele trailers heel de scene zo ongeveer wel verklapt hadden schrok ik er toch ook wel van dat ze ineens Valyrian bleek te kunnen!
Die zag ik niet aankomen...
Daar was de vorige aflevering al wel naar gehint, toen ze met die tolk sprak.quote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ook haha!Hoewel de vele trailers heel de scene zo ongeveer wel verklapt hadden schrok ik er toch ook wel van dat ze ineens Valyrian bleek te kunnen!
Die zag ik niet aankomen...
Valar Morghulis bedoel je? Ik had geen idee dat dat Valyrian was, dacht meer iets in de richting van Braavos o.i.d., had geen idee....quote:Op maandag 22 april 2013 14:34 schreef Ugjerke het volgende:
Daar was de vorige aflevering al wel naar gehint, toen ze met die tolk sprak.
Dat was een ietwat verlate 1-aprilgrap volgens mijquote:Op maandag 22 april 2013 14:40 schreef Tom_88 het volgende:
Errr, de titel van het boekspoilertopic.. wtf? Niet cool als je door de lijst van topics scrollt en je leest dat.![]()
Fiew..quote:Op maandag 22 april 2013 14:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat was een ietwat verlate 1-aprilgrap volgens mij
In Braavos spreekt men, net als alle Free Cities, een dialect van Valyrian. Ik pikte het ook niet op hoor, maar toen ze in opeens in dezelfde taal als die Good Master ging praten viel wel het kwartje. Vooral omdat ik niet verwachtte dat het taaltje van die Good Master ook Valyrian was. Ik dacht dat ze in Slaver's Bay een op Ghiscari gebaseerde taal spraken.quote:Op maandag 22 april 2013 14:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Valar Morghulis bedoel je? Ik had geen idee dat dat Valyrian was, dacht meer iets in de richting van Braavos o.i.d., had geen idee....
Ja dat was heel duidelijk jaquote:Op maandag 22 april 2013 14:48 schreef Ugjerke het volgende:
Ik geloof ook dat die tolk verbaasd opmerkte dat Dany Valyrian sprak, maar dat weet ik niet meer zeker.
Pro-Stannis? Waarom toch?quote:Op maandag 22 april 2013 14:58 schreef Funzel het volgende:
Die Craster is nu eindelijk dood.naar mannetje. Wel jammer van LC Mormont, was een van de weinige nog echt eervolle mannen in Westeros.
En ondanks alles wat er bij Dany gebeurde ben ik nog steeds Pro Stannis.![]()
Oh en trouwens, die blik van die jongen toen Theon werd teruggebracht, woow psycho
Nou inderdaad, wat is er tof aan Stannis? Ik zie het echt niet.quote:
Hmm kan ik nog niet zeggen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou inderdaad, wat is er tof aan Stannis? Ik zie het echt niet.
Ja, dat was dezelfde. Hij speelde gewoon met Theon.quote:Op maandag 22 april 2013 15:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat is er met Theon dan. Die gast helpt Theon ontsnappen om hem daarna weer terug te brengen? Of was dat een andere
Nee dat klopt, die gast is namelijk compleet psychoquote:Op maandag 22 april 2013 15:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat is er met Theon dan. Die gast helpt Theon ontsnappen om hem daarna weer terug te brengen? Of was dat een andere
Ik kan me daar juist aan ergeren. Een goed gemikte pijl en je hele zaak is verdwenen. Het is niet alleen dat Stannis hen naar hun doel leidt, Stannis is onderdeel van hun doel. Ze willen hem op de troon krijgen, zonder Stannis is alles voor niets.quote:Op maandag 22 april 2013 15:03 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hmm kan ik nog niet zeggen.
Al komt het ook door zijn moedige actie in Blackwater, gewoon voorop en gaan in de strijd, heb ik wel bewondering voor. Maar de echte reden komt nog.
Ja zo zou je er ook naar kunnen kijken.quote:Op maandag 22 april 2013 15:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan me daar juist aan ergeren. Een goed gemikte pijl en je hele zaak is verdwenen. Het is niet alleen dat Stannis hen naar hun doel leidt, Stannis is onderdeel van hun doel. Ze willen hem op de troon krijgen, zonder Stannis is alles voor niets.
Hij zei dat hij nooit echt werd gerespecteerd daar, misschien wil hij zo respect afdwingen, dat hij Theon weer heeft 'gevangen' na zijn 'ontsnapping'.quote:Op maandag 22 april 2013 15:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dom dat hij het weer probeert, en volgens mij krijgt onze grote vriendin gevoelens voor Jaime? Of in ieder geval medelijden.quote:Op maandag 22 april 2013 15:08 schreef Funzel het volgende:
Arme Jaime kreeg er ook nog even flink van langs zeg.
Gewoon meer jatten of bedelen. Misschien dat die Illyrio haar wel nog meer uit de brand helpt.quote:Op maandag 22 april 2013 15:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Trouwens, hoe gaat dany 8000 man en die draken voeden dan door de woestijn?
Het maakt hem ook weinig meer uit nu hij zijn hand kwijt is. Hij gaat net zo lief dood. Dus ja, waarom het niet proberen dan?quote:Op maandag 22 april 2013 15:09 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dom dat hij het weer probeert, en volgens mij krijgt onze grote vriendin gevoelens voor Jaime? Of in ieder geval medelijden.
Pun intended?quote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Gewoon meer jatten of bedelen. Misschien dat die Illyrio haar wel nog meer uit de brand helpt.
Dat kunnen ze toch uit Astapor meenemen?quote:Op maandag 22 april 2013 15:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Ze zitten inmiddels niet meer in de woestijn maar aan de Slaver's Bay dus kustlijn. Ze moeten westwaarts dus zullen lijkt mij met schepen langs de kust/eilanden varen. Waar ze die schepen gaan halen is mij een raadsel maar ze zullen er vast de iron price voor betalen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Voor 8000 man?quote:Op maandag 22 april 2013 15:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch uit Astapor meenemen?
Oh bedankt, dacht dat ze nog in de woestijn zaten. Ik denk dat dany inderdaad nu wel afrekent met iedereen die in haar weg staat. Behalve kinderen dan.quote:Op maandag 22 april 2013 15:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze zitten inmiddels niet meer in de woestijn maar aan de Slaver's Bay dus kustlijn. Ze moeten westwaarts dus zullen lijkt mij met schepen langs de kust/eilanden varen. Waar ze die schepen gaan halen is mij een raadsel maar ze zullen er vast de iron price voor betalen.
Je hebt heel dat stuk met die boot gemist dus?quote:Op maandag 22 april 2013 15:21 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Oh bedankt, dacht dat ze nog in de woestijn zaten. Ik denk dat dany inderdaad nu wel afrekent met iedereen die in haar weg staat. Behalve kinderen dan.
Ik neem aan dat ze in Astapor het ook voor elkaar kregen om die 8000 man te voeden. En met 8000 Unsullied + 100 Dothraki heb je genoeg mensen om het te vervoeren.quote:
En de intro blijkbaar.quote:Op maandag 22 april 2013 15:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je hebt heel dat stuk met die boot gemist dus?
Oja, hoe kwam ze ook alweer aan die boot?quote:Op maandag 22 april 2013 15:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je hebt heel dat stuk met die boot gemist dus?
Zelfde dude als de drakeneieren. En zelfde dude die haar in contact bracht met Khal Drogo.quote:Op maandag 22 april 2013 15:46 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Oja, hoe kwam ze ook alweer aan die boot?
.......quote:Op maandag 22 april 2013 15:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zelfde dude als de drakeneieren. En zelfde dude die haar in contact bracht met Khal Drogo.
Dat dusquote:Op maandag 22 april 2013 15:53 schreef Khaleesi het volgende:
.......
Dat schip heeft ze gekocht met het goud van Daxos heur....
Die had toch een lege kluis?quote:Op maandag 22 april 2013 15:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
.......
Weet het weerquote:Op maandag 22 april 2013 15:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
.......
Maar geen leeg huis.quote:
Inderdaad, vond alles goed. Arya spreekt zich goed uit, moest ik die nieuwe van the Brotherhood trouwens kennen? Nee toch?quote:Op maandag 22 april 2013 16:43 schreef Funzel het volgende:
Vond je dan echt de rest van de ep matig?
Het is inmiddels wel duidelijk dat Robb niet z'n vader is. Het is jammer dat hij Arya en Sansa nog niet terug heeft. Anders had hij kunnen zeggen "Ik blijf lekker in het Noorden, zie maar eens langs de Neck te komen om mijn koningschap af te pakken".quote:Op maandag 22 april 2013 16:28 schreef Domingesto het volgende:
'Cool girls don't look at fires' kwam gelijk bij me op na het zien van ep. 4 en The Lonely Island meuk.
Ik was eerst lid van Camp Robb, maar zit nu ernstig te twijfelen. Die Noorderlingen met hun verdeeldheid. 't Loopt niet echt soepel daar. Doe mij maar dan een echte Queen à la Daenerys.
Kun je nog niet kennen nee. Hij is wel vaker genoemd, Ned stuurde hem er in S01 op uit om The Mountain te vangen, maar nu zie je hem eigenlijk voor het eerst.quote:Op maandag 22 april 2013 16:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Inderdaad, vond alles goed. Arya spreekt zich goed uit, moest ik die nieuwe van the Brotherhood trouwens kennen? Nee toch?
En ook benieuwd naar wat Sansa gaat doen, met Littlefinger mee of vertrouwt ze margaery en trouwt ze met Loras.
Ik hoop dat Sansa in een kuil met slangen stort.quote:Op maandag 22 april 2013 16:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Inderdaad, vond alles goed. Arya spreekt zich goed uit, moest ik die nieuwe van the Brotherhood trouwens kennen? Nee toch?
En ook benieuwd naar wat Sansa gaat doen, met Littlefinger mee of vertrouwt ze margaery en trouwt ze met Loras.
quote:Op maandag 22 april 2013 13:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik vond het al vrij frappant dat het uberhaupt terug ter sprake kwam. Vind het nog steeds een belachelijke toevoeging.
Is het niet duidelijk dat Varys de priester gaat gebruiken om in contact te komen met die stem (god?) En dat ie dan het grootst mogelijk offer nodig heeft?quote:Op maandag 22 april 2013 13:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik vond het al vrij frappant dat het uberhaupt terug ter sprake kwam. Vind het nog steeds een belachelijke toevoeging.
Wait..... whut?quote:Op maandag 22 april 2013 16:51 schreef ambiance het volgende:
[..]
[..]
Is het niet duidelijk dat Varys de priester gaat gebruiken om in contact te komen met die stem (god?) En dat ie dan het grootst mogelijk offer nodig heeft?
Wut?quote:Op maandag 22 april 2013 16:51 schreef ambiance het volgende:
[..]
[..]
Is het niet duidelijk dat Varys de priester gaat gebruiken om in contact te komen met die stem (god?) En dat ie dan het grootst mogelijk offer nodig heeft?
Mooi pijpbekkie.quote:Op maandag 22 april 2013 16:53 schreef Domingesto het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom echt iedereen in de serie Sansa mooi vindt. Ze is nou ook weer niet zo'n knap meisje. Mogelijk huwelijkskandidaten zijn alleen geïnteresseerd in de naam van haar huis.
Nee, maar had verwacht dat het wat meer zou knallen, aan alle kanten, na alle opbouw. En dat deed het ook wel met de crows enzo, maar het voelde echt of dat *het* grote punt van de aflevering was, dus ik had zoiets van "mjah, had beter gekunt", en *bam* daar was Danyquote:Op maandag 22 april 2013 16:43 schreef Funzel het volgende:
Vond je dan echt de rest van de ep matig?
Idd, zo weten we dat Podrick een "grote" heeft. Die heeft Varys straks dan nodig met die priester (Die hem bij hem heeft afgehakt en geofferd)? Waarom vraag hij dat anders allemaal in dat hoerenkot.quote:Op maandag 22 april 2013 16:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wait..... whut?
Ik/we doelden op die scene met Podrick he, die was wat overbodig, zo leek het.
quote:Op maandag 22 april 2013 17:01 schreef ambiance het volgende:
[..]
Idd, zo weten we dat Podrick een "grote" heeft. Die heeft Varys straks dan nodig met die priester (Die hem bij hem heeft afgehakt en geofferd)? Waarom vraag hij dat anders allemaal in dat hoerenkot.
Of denk ik dan te ver door.
Ja dat met de NW was gehaast, maar wel goed gedaan imo. Al had de Lord Commander een beter einde verdiend dan in zijn kop te worden gestoken door zo'n rat.quote:Op maandag 22 april 2013 17:00 schreef Tanin het volgende:
[..]
Nee, maar had verwacht dat het wat meer zou knallen, aan alle kanten, na alle opbouw. En dat deed het ook wel met de crows enzo, maar het voelde echt of dat *het* grote punt van de aflevering was, dus ik had zoiets van "mjah, had beter gekunt", en *bam* daar was Dany
Wtfquote:Op maandag 22 april 2013 17:01 schreef ambiance het volgende:
[..]
Idd, zo weten we dat Podrick een "grote" heeft. Die heeft Varys straks dan nodig met die priester (Die hem bij hem heeft afgehakt en geofferd)? Waarom vraag hij dat anders allemaal in dat hoerenkot.
Of denk ik dan te ver door.
quote:There's a lot of great back and forth between Beric and The Hound, as Beric accuses The Hound of being a no-gooder mostly by association with his brother and Joffrey, and the dog howls about the misunderstandings of being born a Clegane and having a terror for an older brother. But really it's a lot of well-masked exposition on the Brotherhood and some great character establishing of The Hound, one of the series' most complex characters. He's been cruel (he killed Micah), compassionate (he saved Sansa), honorable (he protected Loras against his brother), and cowardly (he quit after seeing fire at the Battle of Blackwater). The man probably needs to go backpacking through Essos to find himself, if we're being honest.
Haha eigenlijk wel waar hoor.quote:
*kuch* Die van mij past er niet in hoor. *kuch* Podrick zijn gevalletje zou nog net aan kunnen.quote:
Uiteraard bedoel ik dat ik geen torrent kan downloaden op het moment maar ik zou de aflevering toch graag met een beetje goede kwaliteit willen zien.quote:Op maandag 22 april 2013 17:24 schreef TheThirdMark het volgende:
Hoe kan je wél streamen maar niet downloaden?
Nope. 17. Arya is trouwens 16. Zusjes Stark zijn BFF in real.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 17:33 schreef Domingesto het volgende:
[..]
Nope. 17. Arya is trouwens 16. Zusjes Stark zijn BFF in real.
Tijd dat hij Davos eens bevrijd nu Mel weg is.quote:Op maandag 22 april 2013 17:31 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Kamp Stannis hier. Maar ik geef toe dat hij er een zware dobber aan zal hebben om de Unsullied te bevechten. Gelukkig heeft hij zijn Onion Knight.
quote:Op maandag 22 april 2013 17:33 schreef Domingesto het volgende:
[..]
Nope. 17. Arya is trouwens 16. Zusjes Stark zijn BFF in real.
Of hij smokkelt zichzelf naar buiten, dat lijkt me geen probleem voor Davos.quote:Op maandag 22 april 2013 17:41 schreef Funzel het volgende:
[..]
Tijd dat hij Davos eens bevrijd nu Mel weg is.
Lastig als je opgesloten zit.quote:Op maandag 22 april 2013 17:48 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Of hij smokkelt zichzelf naar buiten, dat lijkt me geen probleem voor Davos.
Kan niet want dan stuurt Carice haar slechte accent terug naar Dragonstone om Stannis te kwellen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:48 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Of hij smokkelt zichzelf naar buiten, dat lijkt me geen probleem voor Davos.
Slecht accent? Jij hebt uitgebreide ervaring met de spraak van mensen uit Asshai?quote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kan niet want dan stuurt Carice haar slechte accent terug naar Dragonstone om Stannis te kwellen.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 17:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Slecht accent? Jij hebt uitgebreide ervaring met de spraak van mensen uit Asshai?
Ik wacht alleen totdat de crows Sam op het spit roosteren. Wordt denk ik het hoogtepunt van de serie voor mij.quote:Op maandag 22 april 2013 13:46 schreef Khaleesi het volgende:
Ben ik trouwens de enige die echt geen drol meer geeft om wat er met de crows gaat gebeuren? De enige waar je nog een beetje voor zou rooten is Jeor en die is nu ook dood dus..... Sam kan ik echt niet uitstaan en dat wijf met die hazentanden al evenmin.Zo saai boven de wall...
HOU JE BEK.quote:Op maandag 22 april 2013 11:51 schreef Poemgirl het volgende:
Die Theon scene. Theon zat niet eens in het verdomme boekTwee keer naar verwezen in ASOS, dus ik snap niet waar ze het vandaan halen. Bovendien denk ik niet dat hij ooit "my real father died in King's Landing" zou zeggen. Beetje 'out of character' dit. Ik krijg bijna medelijden..
Net als dat met Catelyn/Jon
quote:
Boekquote:Op maandag 22 april 2013 18:19 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik wacht alleen totdat de crows Sam op het spit roosteren. Wordt denk ik het hoogtepunt van de serie voor mij.
[..]
HOU JE BEK.
quote:
Handige geformuleerde vraag over een serie met een character met de naam Snow. Maar ik neem aan dat dit een vraag richting snowbells was?quote:
Ik denk niet dat Jon Snow op dit forum zit.quote:Op maandag 22 april 2013 18:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
Handige geformuleerde vraag over een serie met een character met de naam Snow. Maar ik neem aan dat dit een vraag richting snowbells was?
quote:Op maandag 22 april 2013 18:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
Handige geformuleerde vraag over een serie met een character met de naam Snow. Maar ik neem aan dat dit een vraag richting snowbells was?
quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jon Snow op dit forum zit.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jon Snow op dit forum zit.
Door zijn gebrek aan interpunctie zou je die vraag kunnen interpreteren als 'Is Jon Snow leuk in deze aflevering'.quote:
Touchéquote:Op maandag 22 april 2013 18:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
Door zijn gebrek aan interpunctie zou je die vraag kunnen interpreteren als 'Is Jon Snow leuk in deze aflevering'.
Dank je dat beantwoordt mijn vraag afdoende.quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef Snowbells het volgende:
Net klaar met kijken, godverdomme. Wát een afleveringmet open mond het einde zitten kijken
quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Dank je dat beantwoordt mijn vraag afdoende.
Okee nu ff kijken dan tot later Snowbeertje.quote:Op maandag 22 april 2013 18:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]! Serieus. Beste aflevering van het seizoen. tot nu toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Eén van de weinige die zich nou geen zorgen hoeft te makenquote:
Die zijn inderdaad nu dood, dikke gang bang zal het er wel wordenquote:Op maandag 22 april 2013 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
wel terecht dat die ouwe mormont en die andere rukker nu dood is
De draken zijn nog zo goed als nutteloos en het leger is sterk maar relatief klein en ze heeft geen schepen om ze te vervoeren.quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Rickazio het volgende:
3 draken en een dik leger, serie al beslist? dit was wel duidelijk te verwachten btw, niet helemaal in style van GoT
Nog even wachten tot de grote legers van Stark en Lannisters elkaar de pan in hakken en dan toeslaan met een vloot met 3 grote draken en een nog groter legerquote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef ems. het volgende:
[..]
De draken zijn nog zo goed als nutteloos en het leger is sterk maar relatief klein en ze heeft geen schepen om ze te vervoeren.
Dat is ongetwijfeld het plan!quote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nog even wachten tot de grote legers van Stark en Lannisters elkaar de pan in hakken en dan toeslaan met een vloot met 3 grote draken en een nog groter leger
Wie? Dany en Jorah?quote:Op maandag 22 april 2013 19:02 schreef Rickazio het volgende:
Ben benieuwd waar ze naartoe gaan, kingslanding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |