SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op maandag 22 april 2013 08:22 schreef Ugjerke het volgende:
Dit moment is ook zo geniaal.
[ afbeelding ]
Net als dat 'Dracarys'-moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Inderdaad, ik neigde al naar het kamp van Dany omdat ik draken tof vind, maar nu is ze echt overtuigend als Queen. Dat zag je ook in de blikken die Mormont en Selmy met elkaar uitwisselden.quote:Op maandag 22 april 2013 09:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die eindscene.. orgasmisch.
Ze zag er nog nooit eerder uit als een queen als het ware.
Goed gedaan door de director.
quote:Op maandag 22 april 2013 08:22 schreef Ugjerke het volgende:
Dit moment is ook zo geniaal.
[ afbeelding ]
Net als dat 'Dracarys'-moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Hier krijg ik het warm van.quote:
Dit inderdaad, die scene was fan-tas-tischquote:Op maandag 22 april 2013 07:56 schreef Khaleesi het volgende:
Ep gezien.![]()
Dany scene:![]()
![]()
![]()
Rest was okee. WTF momentje voor de tovenaar in de kist.
Ook hier ben ik het volkomen mee eens, geweldig geproduceerde scene en geacteerd door haar.quote:Op maandag 22 april 2013 09:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die eindscene.. orgasmisch.
Ze zag er nog nooit eerder uit als een queen als het ware.
Goed gedaan door de director.
quote:Op maandag 22 april 2013 11:51 schreef Poemgirl het volgende:
Rot jij nou eens op met die verdomde spoilers van je. Als ik wil weten wat er in het boek staat lees ik het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door padlarf op 22-04-2013 13:10:05 ]Ok stelletje hokboeren
Het zou niet des GRRM's zijn om haar vanaf nu een vrije doorgang richting Westeros te geven, dus er zal vast en zeker nog vanalles gebeuren.quote:Op maandag 22 april 2013 11:48 schreef ThaTim het volgende:
Ik vraag me toch wel af hoe Daenarys afgestopt kan worden met zo'n dik leger + draken die sterker en sterker worden .
quote:Op maandag 22 april 2013 11:51 schreef Poemgirl het volgende:
Gebruik eens spoilertags..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo moeilijk is het niet. (en ja in de quote heb ik het zelf gedaan)
De Westerosi hebben nog veel dikkere legers. Dat leger van haar is dan wel supersterk, maar het waren er maar 8000 toch? Ik geloof dat de Tyrells al 10x zoveel troepen hebben.quote:Op maandag 22 april 2013 11:48 schreef ThaTim het volgende:
Ik vraag me toch wel af hoe Daenarys afgestopt kan worden met zo'n dik leger + draken die sterker en sterker worden .
Je pleurt 8000 man sowieso niet eventjes op één schip.quote:Op maandag 22 april 2013 12:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het zou niet des GRRM's zijn om haar vanaf nu een vrije doorgang richting Westeros te geven, dus er zal vast en zeker nog vanalles gebeuren.Na hoge pieken kunnen zo maar diepe dalen komen. En nee dat is geen spoiler ofzo...
Ik weet niet welke boeken jij hebt gelezen, of je bent misschien niet slim genoeg om te bedenkenquote:Op maandag 22 april 2013 11:51 schreef Poemgirl het volgende:
Die Theon scene. Theon zat niet eens in het verdomme boekTwee keer naar verwezen in ASOS, dus ik snap niet waar ze het vandaan halen. Bovendien denk ik niet dat hij ooit "my real father died in King's Landing" zou zeggen. Beetje 'out of character' dit. Ik krijg bijna medelijden..
Net als dat met Catelyn/Jon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, vidi, vodka.
quote:Op maandag 22 april 2013 13:11 schreef dumble het volgende:
[..]
Ik weet niet welke boeken jij hebt gelezen, of je bent misschien niet slim genoeg om te bedenkenEhmm..nee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Serieus_Persoon op 22-04-2013 13:31:46 ]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |