Tijd dat hij Davos eens bevrijd nu Mel weg is.quote:Op maandag 22 april 2013 17:31 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Kamp Stannis hier. Maar ik geef toe dat hij er een zware dobber aan zal hebben om de Unsullied te bevechten. Gelukkig heeft hij zijn Onion Knight.
quote:Op maandag 22 april 2013 17:33 schreef Domingesto het volgende:
[..]
Nope. 17. Arya is trouwens 16. Zusjes Stark zijn BFF in real.
Of hij smokkelt zichzelf naar buiten, dat lijkt me geen probleem voor Davos.quote:Op maandag 22 april 2013 17:41 schreef Funzel het volgende:
[..]
Tijd dat hij Davos eens bevrijd nu Mel weg is.
Lastig als je opgesloten zit.quote:Op maandag 22 april 2013 17:48 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Of hij smokkelt zichzelf naar buiten, dat lijkt me geen probleem voor Davos.
Kan niet want dan stuurt Carice haar slechte accent terug naar Dragonstone om Stannis te kwellen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:48 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Of hij smokkelt zichzelf naar buiten, dat lijkt me geen probleem voor Davos.
Slecht accent? Jij hebt uitgebreide ervaring met de spraak van mensen uit Asshai?quote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kan niet want dan stuurt Carice haar slechte accent terug naar Dragonstone om Stannis te kwellen.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 17:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Slecht accent? Jij hebt uitgebreide ervaring met de spraak van mensen uit Asshai?
Ik wacht alleen totdat de crows Sam op het spit roosteren. Wordt denk ik het hoogtepunt van de serie voor mij.quote:Op maandag 22 april 2013 13:46 schreef Khaleesi het volgende:
Ben ik trouwens de enige die echt geen drol meer geeft om wat er met de crows gaat gebeuren? De enige waar je nog een beetje voor zou rooten is Jeor en die is nu ook dood dus..... Sam kan ik echt niet uitstaan en dat wijf met die hazentanden al evenmin.Zo saai boven de wall...
HOU JE BEK.quote:Op maandag 22 april 2013 11:51 schreef Poemgirl het volgende:
Die Theon scene. Theon zat niet eens in het verdomme boekTwee keer naar verwezen in ASOS, dus ik snap niet waar ze het vandaan halen. Bovendien denk ik niet dat hij ooit "my real father died in King's Landing" zou zeggen. Beetje 'out of character' dit. Ik krijg bijna medelijden..
Net als dat met Catelyn/Jon
quote:
Boekquote:Op maandag 22 april 2013 18:19 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik wacht alleen totdat de crows Sam op het spit roosteren. Wordt denk ik het hoogtepunt van de serie voor mij.
[..]
HOU JE BEK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Handige geformuleerde vraag over een serie met een character met de naam Snow. Maar ik neem aan dat dit een vraag richting snowbells was?quote:
Ik denk niet dat Jon Snow op dit forum zit.quote:Op maandag 22 april 2013 18:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
Handige geformuleerde vraag over een serie met een character met de naam Snow. Maar ik neem aan dat dit een vraag richting snowbells was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |