Ik hoop dat Sansa in een kuil met slangen stort.quote:Op maandag 22 april 2013 16:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Inderdaad, vond alles goed. Arya spreekt zich goed uit, moest ik die nieuwe van the Brotherhood trouwens kennen? Nee toch?
En ook benieuwd naar wat Sansa gaat doen, met Littlefinger mee of vertrouwt ze margaery en trouwt ze met Loras.
quote:Op maandag 22 april 2013 13:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik vond het al vrij frappant dat het uberhaupt terug ter sprake kwam. Vind het nog steeds een belachelijke toevoeging.
Is het niet duidelijk dat Varys de priester gaat gebruiken om in contact te komen met die stem (god?) En dat ie dan het grootst mogelijk offer nodig heeft?quote:Op maandag 22 april 2013 13:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik vond het al vrij frappant dat het uberhaupt terug ter sprake kwam. Vind het nog steeds een belachelijke toevoeging.
Wait..... whut?quote:Op maandag 22 april 2013 16:51 schreef ambiance het volgende:
[..]
[..]
Is het niet duidelijk dat Varys de priester gaat gebruiken om in contact te komen met die stem (god?) En dat ie dan het grootst mogelijk offer nodig heeft?
Wut?quote:Op maandag 22 april 2013 16:51 schreef ambiance het volgende:
[..]
[..]
Is het niet duidelijk dat Varys de priester gaat gebruiken om in contact te komen met die stem (god?) En dat ie dan het grootst mogelijk offer nodig heeft?
Mooi pijpbekkie.quote:Op maandag 22 april 2013 16:53 schreef Domingesto het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom echt iedereen in de serie Sansa mooi vindt. Ze is nou ook weer niet zo'n knap meisje. Mogelijk huwelijkskandidaten zijn alleen geïnteresseerd in de naam van haar huis.
Nee, maar had verwacht dat het wat meer zou knallen, aan alle kanten, na alle opbouw. En dat deed het ook wel met de crows enzo, maar het voelde echt of dat *het* grote punt van de aflevering was, dus ik had zoiets van "mjah, had beter gekunt", en *bam* daar was Danyquote:Op maandag 22 april 2013 16:43 schreef Funzel het volgende:
Vond je dan echt de rest van de ep matig?
Idd, zo weten we dat Podrick een "grote" heeft. Die heeft Varys straks dan nodig met die priester (Die hem bij hem heeft afgehakt en geofferd)? Waarom vraag hij dat anders allemaal in dat hoerenkot.quote:Op maandag 22 april 2013 16:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wait..... whut?
Ik/we doelden op die scene met Podrick he, die was wat overbodig, zo leek het.
quote:Op maandag 22 april 2013 17:01 schreef ambiance het volgende:
[..]
Idd, zo weten we dat Podrick een "grote" heeft. Die heeft Varys straks dan nodig met die priester (Die hem bij hem heeft afgehakt en geofferd)? Waarom vraag hij dat anders allemaal in dat hoerenkot.
Of denk ik dan te ver door.
Ja dat met de NW was gehaast, maar wel goed gedaan imo. Al had de Lord Commander een beter einde verdiend dan in zijn kop te worden gestoken door zo'n rat.quote:Op maandag 22 april 2013 17:00 schreef Tanin het volgende:
[..]
Nee, maar had verwacht dat het wat meer zou knallen, aan alle kanten, na alle opbouw. En dat deed het ook wel met de crows enzo, maar het voelde echt of dat *het* grote punt van de aflevering was, dus ik had zoiets van "mjah, had beter gekunt", en *bam* daar was Dany
Wtfquote:Op maandag 22 april 2013 17:01 schreef ambiance het volgende:
[..]
Idd, zo weten we dat Podrick een "grote" heeft. Die heeft Varys straks dan nodig met die priester (Die hem bij hem heeft afgehakt en geofferd)? Waarom vraag hij dat anders allemaal in dat hoerenkot.
Of denk ik dan te ver door.
quote:There's a lot of great back and forth between Beric and The Hound, as Beric accuses The Hound of being a no-gooder mostly by association with his brother and Joffrey, and the dog howls about the misunderstandings of being born a Clegane and having a terror for an older brother. But really it's a lot of well-masked exposition on the Brotherhood and some great character establishing of The Hound, one of the series' most complex characters. He's been cruel (he killed Micah), compassionate (he saved Sansa), honorable (he protected Loras against his brother), and cowardly (he quit after seeing fire at the Battle of Blackwater). The man probably needs to go backpacking through Essos to find himself, if we're being honest.
Haha eigenlijk wel waar hoor.quote:
*kuch* Die van mij past er niet in hoor. *kuch* Podrick zijn gevalletje zou nog net aan kunnen.quote:
Uiteraard bedoel ik dat ik geen torrent kan downloaden op het moment maar ik zou de aflevering toch graag met een beetje goede kwaliteit willen zien.quote:Op maandag 22 april 2013 17:24 schreef TheThirdMark het volgende:
Hoe kan je wél streamen maar niet downloaden?
Nope. 17. Arya is trouwens 16. Zusjes Stark zijn BFF in real.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 17:33 schreef Domingesto het volgende:
[..]
Nope. 17. Arya is trouwens 16. Zusjes Stark zijn BFF in real.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |