abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125506350
Wat de beweegreden ook moge zijn, ik hoop dat het geen gewoonte wordt om gimmicks toe te voegen aan de show, dat heeft het tot dusver helemaal niet nodig. Zoiets doe je misschien als de vaste formule wat begint te vervelen, maar zover zijn we nog lang niet.

Het brandende Winterfell in de intro was ook zoiets, totaal out of the blue en zag er wel leuk uit, leuke touch, maar tegelijkertijd hoop je toch ook dat niet voor elke scheet die intro aangepast gaat worden. Straks is er een bruiloft o.i.d. in Kings Landing en hangen er ineens allemaal vlaggetjes aan de torens van de Red Keep... :')

Maar wss ben ik gewoon een te saaie Miep... :') Voor mij is de show an sich nog boeiend genoeg zonder al die gimmicks. ^O^
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:02:15 #62
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_125508191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:24 schreef Cornelis83 het volgende:
Die vage rocknummer op het einde bedoelen jullie? En ik maar denken dat het door de uploader was toegevoegd of zo :P Maar dat hoorde er dus gewoon bij? raar idd :)
Het hoort erbij, maar over de aftiteling heen, in sommige versies zat het over de laatste minuut, al op het moment dat die hand eraf gehakt werd, DAT hoorde niet.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_125510609
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Khaleesi het volgende:
Wat de beweegreden ook moge zijn, ik hoop dat het geen gewoonte wordt om gimmicks toe te voegen aan de show, dat heeft het tot dusver helemaal niet nodig. Zoiets doe je misschien als de vaste formule wat begint te vervelen, maar zover zijn we nog lang niet.
Het is de aftiteling, lekker belangrijk wat ze daar doen.

quote:
Het brandende Winterfell in de intro was ook zoiets, totaal out of the blue en zag er wel leuk uit, leuke touch, maar tegelijkertijd hoop je toch ook dat niet voor elke scheet die intro aangepast gaat worden. Straks is er een bruiloft o.i.d. in Kings Landing en hangen er ineens allemaal vlaggetjes aan de torens van de Red Keep... :')

Maar wss ben ik gewoon een te saaie Miep... :') Voor mij is de show an sich nog boeiend genoeg zonder al die gimmicks. ^O^
Ik had eigenlijk verwacht dat ze sneller nieuwe locaties zouden toevoegen, zoals The Fist of the First Men, of Mance Rayder's camp. Al is het maar voor een aflevering, krijg je een beetje een idee waar het is.
pi_125514848
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:24 schreef Cornelis83 het volgende:
Die vage rocknummer op het einde bedoelen jullie? En ik maar denken dat het door de uploader was toegevoegd of zo :P Maar dat hoorde er dus gewoon bij? raar idd :)
Het was een rockversie van het liedje dat de Brave Companions eerder in de aflevering zongen (The Bear and the Maiden Fair).

Bij een serie als True Blood was zo'n blij liedje wel tof bij de aftiteling, omdat het geweld daar altijd iets humoristisch heeft. Bij Game of Thrones wil ik echter meegevoerd worden naar een andere wereld en hoef ik geen pop references.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 01:06 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Het is de aftiteling, lekker belangrijk wat ze daar doen.
Dat is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Ik vind het juist wel belangrijk, omdat dat blijft hangen. Het afhakken van Jaime's hand is nu onlosmakelijk verbonden met een vrolijk muziekje. Tja...

[ Bericht 12% gewijzigd door Jivis op 20-04-2013 07:44:18 ]
Amen.
pi_125514944
Ik denk gewoon dat er flinke knaken gemoeid zijn met de muziekkeuze aan het einde van een aflevering...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  ESF Reporter zaterdag 20 april 2013 @ 07:58:52 #66
87554 Cee
Welluk?
pi_125514949
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 07:32 schreef Jivis het volgende:

[..]

Het was een rockversie van het liedje dat de Brave Companions eerder in de aflevering zongen (The Bear and the Maiden Fair).
Ik kwam er pas een paar dagen geleden achter dat die zanger op z'n paard Gary Lightbody van Snow Patrol was. :D Die stem kwam me al zo bekend voor.
pi_125514979
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 07:58 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik kwam er pas een paar dagen geleden achter dat die zanger op z'n paard Gary Lightbody van Snow Patrol was. :D Die stem kwam me al zo bekend voor.
Oh, dus toch! Ik had voor hem een iets grotere rol aan het eind van het seizoen in gedachten...
Amen.
pi_125515126
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:40 schreef VeX- het volgende:
Ik vond het liedje niet zo vet, maar ik snap het idee wel.

Zo zat er na afloop van de eerste aflevering van de serie The Shield ook een soortgelijk schreeuwerig nummer om de impact van het schokkende einde te vergroten.

Als ik die scene van Jaime zie dan zit ik nog steeds gewoon met ongeloof. :{
Was die ongeloof net zo groot als toen Ned zijn hoofd alsnog eraf ging?
pi_125515131
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:27 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Was die ongeloof net zo groot als toen Ned zijn hoofd alsnog eraf ging?
Eigenlijk nog groter, want Ned was al een paar minuten onvermijdelijk... Dit kwam echt uit de lucht vallen voor mij.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_125515155
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Eigenlijk nog groter, want Ned was al een paar minuten onvermijdelijk... Dit kwam echt uit de lucht vallen voor mij.
Bij mij was het andersom. Dat van Ned geloofde ik gewoon niet, hij zou op allerlaatste moment "gered" worden of zo, ik stond nog 1 minuut met open mond te kijken na de aftiteling. Dat van Jaime kwam idd onverwacht maar ipv een schok dacht ik alleen maar "gheghe, dag hand".
pi_125515711
Komt misschien ook omdat Jaime wat minder likable is dan Ned.
Amen.
pi_125516198
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 07:32 schreef Jivis het volgende:

[..]

Bloody Mummers *O*
Beneath the gold, the bitter steel
  zaterdag 20 april 2013 @ 15:31:19 #73
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125523700
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 19:00 schreef drakin het volgende:

[..]

O dan zal het daaraan liggen.

Maar idd ik doelde op het einde van seizoen 2, en niks wijst er nu op dat die verhaallijn opgepikt gaat worden.

Niet dat ik dat heel erg vindt want ik vindt zombies niet bij GoT passen, maar als je ze er dan toch in stopt moet je er wel een keer wat mee doen.
Ik zie er anders genoeg van, we zien ze alleen zelf niet. Maar eigenlijk had vrijwel elk stukje ten noorden van the Wall wel met de White Walkers te maken.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_125527438
Het brandende Winterfell is toch juist geniaal in de intro, hoe kun je je daar nu aan storen? Dat die intro verandert maakt hem juist zo cool, met dit seizoen Riverrun en Astapor erbij. Verder vond ik het liedje ook erg leuk, gewoon speciaal gemaakt voor de show en binnenkort te horen op de soundtrack. Deed me een beetje denken aan de Sopranos die altijd met geweldige muziek afsloten ipv het saaie gebruikelijke ongeinspireerde riedeltje.
  zaterdag 20 april 2013 @ 19:04:42 #75
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_125529020
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:05 schreef Nagil het volgende:
Het brandende Winterfell is toch juist geniaal in de intro, hoe kun je je daar nu aan storen? Dat die intro verandert maakt hem juist zo cool, met dit seizoen Riverrun en Astapor erbij. Verder vond ik het liedje ook erg leuk, gewoon speciaal gemaakt voor de show en binnenkort te horen op de soundtrack. Deed me een beetje denken aan de Sopranos die altijd met geweldige muziek afsloten ipv het saaie gebruikelijke ongeinspireerde riedeltje.
Dexter en Lost hadden dan weer een heel goed nummer aan het eind van de aflevering (in het geval van Lost volgens mij niet bij alle afleveringen)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_125529195
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:04 schreef Tanin het volgende:

[..]

Dexter en Lost hadden dan weer een heel goed nummer aan het eind van de aflevering (in het geval van Lost volgens mij niet bij alle afleveringen)
Lost had zeker wel iedere aflevering muziek bij het einde :Y _O_ Lost _O_
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_125529277
Ik vind die veranderingen in de intro juist ook geniaal. Maakt het voor mij één van de beste (misschien wel DE beste) intro('s) ooit. :Y
Die muziek op het eind... weet niet of ik het echt bij GoT vind passen, maar vond het zeker ook niet storend. :)
Tails tell tales
pi_125533390
Fijn, dacht dat ik E03 op mijn netbook gezet had (want 2 uur in de trein zitten), is 'ie verkeerd overgezet. Stotterdestotter. :'(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_125535422
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Fijn, dacht dat ik E03 op mijn netbook gezet had (want 2 uur in de trein zitten), is 'ie verkeerd overgezet. Stotterdestotter. :'(
Droog je tranen Pierrot en laaach! O+ 8-)
pi_125535468
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:40 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Droog je tranen Pierrot en laaach! O+ 8-)
Nee ik wil GoT kijken :( E04 is er ook al bijna ;(
pi_125535522
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Nee ik wil GoT kijken :( E04 is er ook al bijna ;(
GoT op een netbook kijken... :N
pi_125535834
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:42 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

GoT op een netbook kijken... :N
Beter dan GoT niet kijken. Of op een telefoon. Of een tablet.
pi_125535896
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Beter dan GoT niet kijken. Of op een telefoon. Of een tablet.
GoT printscreens maken, uitdraaien, papje van maken en vervolgens met een naald injecteren. _O_
pi_125536007
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:50 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

GoT printscreens maken, uitdraaien, papje van maken en vervolgens met een naald injecteren. _O_
Dat gaat Tyrion ook doen in het volgende seizoen, wat een baas. _O_
  zaterdag 20 april 2013 @ 22:00:51 #85
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_125536494
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:50 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

GoT junkie.
and then...
  zaterdag 20 april 2013 @ 22:22:47 #86
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_125537619
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dit.

Daarnaast wist ik al dat Ned doodging toen ik zijn naam ging googelen. :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_125537646
Het feit dat Ned Stark door Sean Bean werd gespeeld was al 1 grote spoiler.
pi_125537856
Ik heb nog wel een mooie spoiler voor jullie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125538515
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Cornelis83 het volgende:
Het feit dat Ned Stark door Sean Bean werd gespeeld was al 1 grote spoiler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')