Ja ik ken d'r wel ergens van, die naam vergeet je ook nietquote:Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef Khaleesi het volgende:
Nee maar serieus, zijn er hier mensen bekend met het werk van Tamzin Merchant en zou ze een betere Dany gespeeld hebben dan Emilia???
Dat heufd alleen al...
[ afbeelding ]
Nah, doet me niet heel veel. Van die andere versie krijg ik kippenvel. Maar goed, beter dan punkversies.quote:
Dat hoofd klopt niet bij mijn beeld van Dany. Dany hoort lief, schattig en onzeker te zijn (in aGoT dan) om vervolgens uit te groeien tot een sterke vrouw. Dat lukt haar goed IMOquote:Op donderdag 18 april 2013 17:04 schreef Khaleesi het volgende:
Ik kan niet vaak genoeg benadrukken deze mevrouw bijna de rol van Dany had gehad he:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En binnen 2 seizoenen wordt ze uitgewoond door haar slavenlegerquote:Op donderdag 18 april 2013 17:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat hoofd klopt niet bij mijn beeld van Dany. Dany hoort lief, schattig en onzeker te zijn (in aGoT dan) om vervolgens uit te groeien tot een sterke vrouw. Dat lukt haar goed IMO
Hoax, het zijn eunuchs.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:47 schreef Kirov het volgende:
[..]
En binnen 2 seizoenen wordt ze uitgewoond door haar slavenleger
Of met die sperenquote:
Gelukkig niet zeg! Ken haar als één van de vele vrouwen van de koning in The Tudors. Wat ergerde ik me aan haar acteren.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef Khaleesi het volgende:
Nee maar serieus, zijn er hier mensen bekend met het werk van Tamzin Merchant en zou ze een betere Dany gespeeld hebben dan Emilia???
Dat heufd alleen al...
[ afbeelding ]
Spoilersquote:Op donderdag 18 april 2013 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of met die sperenOf de hoedjes
Arme naïeve knaap, Tyrion heeft de hoeren gewoon van te voren betaald om Pod's zelfvertrouwen op te krikken..quote:
Alleen die kop alquote:Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef Khaleesi het volgende:
Dat heufd alleen al...
[ afbeelding ]
Dat had ik pas inderdaad ookquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat je Private Practice zit te herkijken en dat er een jongetje geboren wordt... En dat je denkt:
"Nah, das dan weer mooi kut."
"Oh..."
"Wacht"
quote:Op donderdag 18 april 2013 18:12 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg! Ken haar als één van de vele vrouwen van de koning in The Tudors. Wat ergerde ik me aan haar acteren.
Sowieso Private Practice.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat je Private Practice zit te herkijken en dat er een jongetje geboren wordt... En dat je denkt:
"Oh..."
"Wacht"
Sorryquote:
Private Practice kijken, laat staan herkijkenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Oh..."
"Wacht"
Next episodequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef drakin het volgende:
Wanneer komen de zombies nou een keer in GoT?
In de pilot.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef drakin het volgende:
Die zijn toch allang voorbij gekomen? Of bedoel je andere zombies?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef drakin het volgende:
Nou ja aan het einde van seizoen 2 was het 'DE DODEN ZIJN TERUGGEKEERD, IEDEREEN GAAT ERAAN HELP HELP' en zijn er al 3 afleveringen voorbij gegaan waar ze nauwelijks in voor komen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:42 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Die zijn toch allang voorbij gekomen? Of bedoel je andere zombies?
Het Is ook wel een teringeind lopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja aan het einde van seizoen 2 was het 'DE DODEN ZIJN TERUGGEKEERD, IEDEREEN GAAT ERAAN HELP HELP' en zijn er al 3 afleveringen voorbij gegaan waar ze nauwelijks in voor komen.
O dan zal het daaraan liggen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het Is ook wel een teringeind lopen natuurlijk.
Ik was niet heel serieus hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
O dan zal het daaraan liggen.
Maar idd ik doelde op het einde van seizoen 2, en niks wijst er nu op dat die verhaallijn opgepikt gaat worden.
Niet dat ik dat heel erg vindt want ik vindt zombies niet bij GoT passen, maar als je ze er dan toch in stopt moet je er wel een keer wat mee doen.
IMDB en dergelijke zijn vaak niet accuraat qua castinginformatie. Dat komt meestal na een tijdje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:19 schreef drakin het volgende:
Ik zie ook niemand gecast voor white walker, dus het zal wel niet komen of pas aan het einde van dit seizoen.
De huidige verhaallijnen komen ook al te weinig aan bod, misschien hadden ze afleveringen van 1,15 uur moeten maken ipv 45 minuten.
Dat zegt niks, was dat vorig jaar wel zo? Toen werd de White Walker door dezelfde man gespeeld die The Mountain speelde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:19 schreef drakin het volgende:
Ik zie ook niemand gecast voor white walker, dus het zal wel niet komen of pas aan het einde van dit seizoen.
Zal toch wel grotendeels cgi zijn, waarom dan vermelden bij de cast??????quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:32 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat zegt niks, was dat vorig jaar wel zo? Toen werd de White Walker door dezelfde man gespeeld die The Mountain speelde.
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:32 schreef Funzel het volgende:
Daar issie weer:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |